Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή
Ευδήλου Ικαρίας, πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, από τον Πλοίαρχο του
Ε/Γ-Ο/Γ ''ΜΥΤΙΛΗΝΗ'' Ν. Χίου 362, ότι μετά τον απόπλου του από το λιμένα
Ευδήλου και ενώ βρισκόταν στη θαλάσσια περιοχή 2 ν.μ. βόρεια του
λιμένα, διαπιστώθηκε ηλεκτρικό πρόβλημα και γίνεται προσπάθεια
αποκατάστασής του.
2 Χρονια σημερα χωρις το πλοιο Μυτιληνη
Ας ανατρεξουμε λιγο πισω.....
05/02/2015 Προβλημα στο Μυτιληνη.
Εχει δεσει στην νεα προβλητα του λιμενος Καρλοβασου
ΠΟΛΥΩΡΕΣ ΚΑΙ ΕΞΑΝΤΛΗΤΙΚΕΣ ΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΥΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΜΥΤΙΛΗΝΗ ΣΤΟ ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ .
ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΕΞΕΠΕΜΨΕ ΚΑΝΕΝΑ SOS, (αλλωστε αυτο το σημα εχει πια καταργηθει) ομως ο Πλοιαρχος γυρω στα μεσανυχτα ,με τον ανεμο στα 11 μποφωρ , ζητησε την συνδρομη των υπηρεσιων λιμενος για να βοηθηθει να εξασφαλισει τη θεση του.Οι αρχες προσετρεξαν ομως πολυ λιγα μπορουσαν να κανουν.
Απροστατευτα και κακα εξοπλισμενα λιμανια .
ΝΑΥΤΟΣΥΝΗ ΦΙΛΟΤΙΜΟ και καποιες ΡΙΨΟΚΙΝΔΥΝΕΣ πρακεις κυριαρχησαν στις προσπαθειες των ναυτικων, κυριως γεφυρας καταστρωματος.
ΝΑΥΤΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΑΝ.
Κειμενο απο: Sideris Mamidis
Xθεσινη αφιξη του Nissos Mykonos στο λιμανι μας.
Πληροφοριες τις οποιες διασταυρωσα λενε οτι χθες τελικα εφυγε με το Nissos Mykonos και ο καπετανιος του Μυτιληνη.
Ακουγετε οτι κατα πασα πιθανότητα θα βρεθει στην HSW και στο Νissos Mykonos σαν δευτερος
Επιστολή μητέρας ναυτικού
"Αγαπητές κυρίες και κύριοι, Από τις 5/2/2015 το πλοίο ονόματι "Μυτιλήνη" της εταιρίας "ΝΕΛ-LINES" είναι ακινητοποιημένο στη Σάμο λόγω μηχανικής βλάβης. Οι εργαζόμενοι έχουν προχωρήσει σε επίσχεση εργασίας διεκδικώντας τα δεδουλευμένα 6 μηνών. Πρόκειται για 60 άτομα, τα οποία είναι στο έλεος του Θεού, με τις προμήθειες του πλοίου να εξαντλούνται και να μη γνωρίζουν αν ποτέ θα πληρωθούν και αν και πότε θα ξαναδούν τις οικογένειές τους. Ο εγκλωβισμός τους στη Σάμο οφείλεται στην οικονομική ανικανότητα της εταιρίας να ναυλώσει το ρυμουλκό ώστε το πλοίο να μεταφερθεί στον Πειραιά. Αφού λοιπόν η περίφημη ΝΕΛ κάνει το κορόιδο, μήπως κάποιος πρέπει να γυρίσει το βλέμμα του και σε αυτούς τους ανθρώπους;
Μη σιωπάτε, γίνεστε συνένοχοι".
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας για το πλοίο "Μυτιλήνη" στο Καρλόβασι στις 09/03
Tην Κυρικαη που μας περασε 05/04/2015 και στην Πρωινη ενημερωση του ALPHA TV με τον Σπύρο Χαριτάτο.
http://www.alphatv.gr/ shows/informative/ proinienimerosialpha/webtv/ proini-enimerosi-050415
Δυστυχος δεν το ειδα να το αναφερνουν καραβολατρικες ομαδες !!!
Το ζωντανο ρεπορταζ απο το ΝΜΔ αρχιζει απο το 31:10 μεχρι το 53:34.
(Πληροφοριακα ηταν να αναδειξουν το θεμα στην εκπομπη του Σαββατου 04/04 αλλα λογο οτι υπηρχε μια συνεντευξη του Μ. Γλεζου και δεν υπηρχε ο χρονος για την πληρη καλυψη και αυτου του θεματος, μεταφερθηκε την αλλη μερα)
Ακούει κανείς από το Υπουργείο Ναυτιλίας;;;;
Τρεις μήνες εγκαταλελειμμένοι οι ναυτικοί του πλοίου Μυτιλήνη στο Καρλόβασι της Σάμου, όμηροι της ΝΕΛ και του Υπουργείου Ναυτιλίας. 5 Φεβρουαρίου το πλοίο εν πλω υπέστη βλάβη στις δύο κύριες μηχανές του και αγκυροβόλησε στο Καρλόβασι. Οι ναυτικοί απλήρωτοι από 6 μήνες.......
http:// peiratikoreportaz.blogspot. gr/2015/05/ blog-post_65.html?spref=fb
Χωρις πετρελαιο...
ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΕΣ
ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΖΟΥΝ ΚΥΡΙΕ ΔΡΙΤΣΑ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΘΕΟΣΚΟΤΕΙΝΟ ΠΛΟΙΟ,
ΧΩΡΙΣ ΝΕΡΟ, ΦΑΓΗΤΟ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΔΙΑΒΙΩΣΗ
ΑΝΘΡΩΠΩΝ....ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΣΑΝ ΤΑ ΠΟΝΤΙΚΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗ,
ΣΤΟ ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ ΣΑΜΟΥ!!! (τιτλος απο peiratiko raportaz)
Φωτογραφια λιγο μετα της 01:15 (New port Karlovassi)
Συμβαινει τωρα...
Συναντηση ναυτεργατων με τον Βουλευτη Σαμου
Για ακομα μια φορα ΧΩΡΙΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ και κατα συνεπεια ΧΩΡΙΣ ΡΕΥΜΑ οι ναυτικοι του πλοιου ΜΥΤΙΛΗΝΗ
Ο Συλλογος πολυτεκνων Σαμου στο πλευρο των Ναυτεργατων
Οι απλήρωτοι ναυτεργάτες του πλοίου, ΜΥΤΙΛΗΝΗ ενημερώνουν τους επιβάτες του Νήσος Μύκονος σήμερα.
Ειρηνική διαδήλωση μαζί με το Εργατικό Κέντρο Σάμου
Ξεχασμένοι πεινασμένοι και χίλια δυό άλλα εξακολουθούν να παραμένουν οι ναυτικοί του πλοίου Μυτιλήνη, στο Καρλόβασι Σάμου .
Μετά την απόφαση του κ. Δρίτσα ότι μπορούν να απολυθούν και να φύγουν, περιμένοντας τους τρεις μισθούς από το ΝΑΤ, τους ξέχασαν όλοι και επικρατεί η λογική ((να φύγετε)) τα χέρια σηκώθηκαν ψηλά , ήταν σαν ένα ξεφόρτωμα για κάποιους και όμως αυτοί δεν θέλουν να φύγουν...
Οχι γιατί περνάνε καλά , όχι γιατί τους αρέσει να είναι νηστικοί να κάνουν ένα μπάνιο σε μια βρύση , που είναι στο λιμάνι , να κοιμούνται σε σκοτεινές και βρώμικες καμπίνες...
ΑΛΛΑ γιατί θέλουν να πάρουν τα χρήματα τους και να φύγουν όπως τους είχαν πει κάποιοι όταν τους έλεγαν για εγκατάλειψη . Ξέρω κάποιοι που θα διαβάσουν τα παραπάνω θα στείλουν επιστολή και θα λένε πρέπει να φύγουν μπλα μπλα μπλα κύριοι οι ναυτικοί ΔΕΝ θέλουν να φύγουν και ΔΕΝ θα τους αναγκάσει κανείς να φύγουν, αν δεν γίνουν αυτά, που πρέπει να γίνουν...
Οποιοι ήθελαν να φύγουν έφυγαν...
ΓΙΑ Τους υπόλοιπους πρέπει να σεβαστείτε την επιθυμία τους να μείνουν και να μην τους ξεχάσετε και μην μπείτε στο κόπο να πείτε ΤΊΠΟΤΑ την γνώμη τους την έχουν σχηματίσει .
Παρόλα αυτά, θα ήθελαν να ευχαριστήσουν κάποιους ανθρώπους... κατά αρχήν τον στρατηγό τις ΕΛ.ΑΣ κ. Κόρδονούρη Παναγιώτη που κανόνισε με τον κ Σταύρου Κώστα ιδιοκτήτη του ξενοδοχείου SAMENA IN και οι ναυτικοί θα έχουν έχουν αυτή τη βδομάδα φαγητό από το ξενοδοχείο και μάλιστα όπως είπαν και οι ίδιοι, είναι πολύ καλό...
Μπράβο λοιπόν και ευχαριστήρια και στον κ. Σταύρου Κώστα στον κ. Καραγιάννη Νικόλαο μεταφορικής Καραγιάννη για ότι έκανε, τον ιδιοκτήτη του σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος στο Καρλόβασι Σάμου, κ.Αναγνωστου για την επανειλημμένη βοήθεια του προς τους ναυτικούς τον κ. Πλατίγκο Λευτέρη, που, όχι μόνο πήγε διάφορα φρέσκα φρούτα και λαχανικά, αλλά μαγείρεψε και έφαγαν και οι ναυτικοί δυο μέρες, τον στρατό, που τους πηγαίνει ψωμί ...
Και τέλος, όλους εκείνους, που είναι ακόμα στο πλευρό τους και τους συμπαραστέκονται με ότι μπορεί ο καθένας και δεν ξέρω τα ονόματα τους...
ΕΝΑ μεγάλο ΜΠΡΆΒΟ και ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ από όλους εμάς προς όλους εσάς που κρατάτε την ανθρωπιά σας ακόμα και αυτές τις δύσκολες μέρες
Aπο: http:// peiratikoreportaz.blogspot. gr/2015/07/ blog-post_297.html?spref=fb
Οι δυο ναυτικοι του Μυτιληνη και οι συνθηκες μεσα στο καραβι που ζουνε...
Εφυγαν ο ενας 04/09 και ο αλλος 08/09)
Την απομάκρυνση του ΜΥΤΙΛΗΝΗ ζητά το λιμενικό ταμείο Σάμου
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΣΑΜΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ «ΜΥΤΙΛΗΝΗ»
ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΣΑΜΟΥ
Τι αποφασίστηκε για το πλοίο "Μυτιλήνη"
Την περασμενη Δευτερα συνεδρίασε η αρμόδια Γνωμοδοτική Επιτροπή μετά από σχετική πρόσκληση του Προέδρου της Ελισσαίου Μαυρατζώτη (προέδρου του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Σάμου) για την ανέλκυση - απομάκρυνση του πλοίου "Μυτιλήνη", που παραμένει ακινητοποιημένο από τον περασμενο Φεβρουάριο (05.02.2015)στο λιμάνι του Καρλοβάσου.
Μετά από συντομη ενημέρωσή τους για το θέμα από τον κο. προεδρο, τα μέλη της Επιτροπής, Φωτεινή Θαλασσινού (Αντιπεριφερειάρχης, ως εκπρόσωπος της Περιφέρειας), Αναστάσιος Καλατζής (Αντιδήμαρχος Σάμου, ως εκπρόσωπος του Δήμου), Κωνσταντίνος Λιούρης (Πλωτάρχης Λ.Σ, ως εκπρόσωπος της Λιμενικής Αρχής) και Γιώργος Κυριαζής (Πρόεδρος του Εμπορικού Επιμελητηρίου Σάμου) και μετεπειτα συζητηση αυτου, εβγαλαν την ακολουθη γνωμοδότησή που περιλαμβάνει τα εξής:
* Την εφαρμογή των διατάξεων του αρ. 5 του Ν. 2881/2001 περί απομάκρυνσης του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου "Μυτιλήνη", Ν. Χίου 362, χωρίς καθυστέρηση και την εξάλειψη κάθε επιβλαβούς από αυτό συνέπειας, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, καθόσον:
A) Το Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο "Μυτιλήνη" προσόρμισε στον Λιμένα Καρλοβάσου στις 05.02.2015 και ευρίσκεται στην προσωρινή αυτή θέση έκτοτε μέχρι σήμερα, ήτοι βρίσκεται σε ακινησία για διάστημα που υπερβαίνει τους 6 μήνες, χωρίς ο κύριος ή ο εφοπλιστής να το χρησιμοποιεί κατά τον προορισμό του και χωρίς να ενεργεί εμφανείς υλικές πράξεις, πρόσφορες για τη χρησιμοποίησή του αυτήν και την απομάκρυνσή του.
Β) Η παραμονή του πλοίου στη θέση αυτή εμποδίζει την προσόρμιση, την αγκυροβολία, την παραβολή και την ελεύθερη ναυσιπλοΐα στον Λιμένα Καρλοβάσου.
Γ) Το πλοίο εμποδίζει την εξέλιξη και ολοκλήρωση των εργασιών αποκατάστασης των ζημιών της προβλήτας του Λιμένος Καρλοβασίου.
Δ) Το πλοίο εμποδίζει γενικά τη λειτουργία του λιμένα Καρλοβάσου, την ασφαλή προσέγγιση και την ελεύθερη κίνηση (πλεύση) άλλων πλοίων στον Λιμένα και εν γένει την άσκηση ναυτικών ή άλλων δραστηριοτήτων, με αποτέλεσμα να καθίσταται επιβλαβές.
Ε) Η θέση που καταλαμβάνει το πλοίο είναι αναγκαία για την εξυπηρέτηση άλλων επιβατηγών και φορτηγών πλοίων που εκτελούν δρομολόγια από και προς την Κεντρική Ελλάδα (Πειραιά), καθώς και για την ικανοποίηση άλλων αναγκών του λιμένα, την προσέγγιση στην ακτή και την άσκηση ναυτικών και λοιπών δραστηριοτήτων, όπως ιδίως η εκτέλεση και ολοκλήρωση τού σε εξέλιξη τεχνικού έργου του Λιμένα, αποκατάστασης ζημιών προβλήτας, των οποίων ο κίνδυνος επέκτασης και χειροτέρευσης επιτείνεται με την παραμονή του πλοίου στον Λιμένα Καρλοβάσου.
* Επικουρικά, την εφαρμογή των διατάξεων του αρ. 3 του Ν. 2881/2001 περί απομάκρυνσης του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου "Μυτιλήνη" εκτός λιμένα, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, καθόσον:
Α) Η όλη κατάσταση του πλοίου "Μυτιλήνη", το οποίο παραμένει στην περιοχή λιμένα, δημιουργεί κίνδυνο στη ναυσιπλοΐα και κίνδυνο ατυχήματος ή ζημίας (του ιδίου αλλά και της προβλήτας του Λιμένος), λόγω πιθανής απευκταίας πρόσκρουσής του στην προβλήτα εξαιτίας έντονων καιρικών συνθηκών, οπότε ελλοχεύει ο κίνδυνος βύθισής του.
Β) Το εν λόγω πλοίο δεν βρίσκεται σε κατάλληλη κατάσταση, καθόσον δεν ανταποκρίνεται πλέον στις ενδείξεις των κυβερνητικών πιστοποιητικών.
Γ) Εξαιτίας του γεγονότος ότι δεν διαθέτει πλήρωμα και πλοίαρχο, καθίσταται δυσχερής, αν όχι αδύνατος, ο έλεγχος των τεχνικών χαρακτηριστικών του (μηχανολογικών και ηλεκτρολογικών συστημάτων), των καυσίμων του και της εν γένει πραγματικής του κατάστασης.
Δ) Σε περίπτωση παράτασης της παραμονής του στον Λιμένα Καρλοβάσου, το εν λόγω πλοίο καθίσταται επιβλαβές και επικίνδυνο, καθόσον βάλλεται από βορειοανατολικούς ανέμους. Εξαιτίας του επικείμενου χειμώνα, των έντονων καιρικών συνθηκών, πολλάκις δε απρόβλεπτων, και της έλλειψης υπήνεμων υδάτων στο εσωτερικό του Λιμένος, ελλοχεύει σοβαρός κίνδυνος ατυχήματος στην κίνηση εντός του λιμένος, αλλά και στην ασφάλεια των εγκαταστάσεών του, η επέλευση του οποίου δύναται να αναιρέσει ουσιωδώς τη λειτουργία του (π.χ. σε περίπτωση αποκοπής των φθαρμένων σχοινιών πρόσδεσης και πρόσκρουσης του πλαγιοδετημένου πλοίου σε όλο σχεδόν το μήκος της προβλήτας, θα έχει σαν αποτέλεσμα την πρόκληση ζημίας στις εγκαταστάσεις και την βύθιση του πλοίου εντός του Λιμένος).
Ε) Η παραμονή του πλοίου στον Λιμένα Καρλοβάσου δυσχεραίνει ουσιωδώς τη συγκοινωνία από τη θάλασσα.
* Η άμεση απομάκρυνση του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου "Μυτιλήνη" από τον Λιμένα Καρλοβάσου αποτελεί επιτακτική ανάγκη και για εξαιρετικούς λόγους δημοσίου συμφέροντος, καθόσον η νήσος Σάμος, ως παραμεθόρια περιοχή, υπηρετεί και την εθνική ασφάλεια της χώρας, και ως εκ τούτου η διαφύλαξη της ασφάλειας της ναυσιπλοΐας, της ακεραιότητας των εγκαταστάσεων και της πρόληψης κινδύνων των λιμένων της Σάμου, όπως και ειδικότερα του Λιμένος Καρλοβάσου, συνιστά εξαιρετική περίσταση.
* Ο Οργανισμός ή η Λιμενική Αρχή να προσκαλέσει άμεσα εγγράφως τον κύριο ή, κατά την κρίση του, και τον εφοπλιστή, να απομακρύνει το πλοίο και να εξαλείψει κάθε επιβλαβή συνέπεια, ορίζοντας εύλογη προθεσμία, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 2881/2001.
*Σε περίπτωση που η προσωρινή μετακίνηση του πλοίου κρίνεται, λόγω των ειδικών συνθηκών της συγκεκριμένης περίπτωσης, αδύνατη, απρόσφορη ή ασύμφορη, ο Οργανισμός ή η Λιμενική Αρχή, να γνωστοποιήσει τούτο στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, και στη συνέχεια να προβεί σε κάθε νόμιμη ενέργεια, κατά τα προβλεπόμενα από τις διατάξεις του Ν. 2881/2001 (ανοικτός πλειοδοτικός διαγωνισμός).
* Ο Οργανισμός ή η Λιμενική Αρχή να γνωστοποιήσει άμεσα τις ενέργειές του στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής προς γνώση του
Δημοσιεύτηκε
χθες 24/11/2015 στην ΔΙΑΥΓΕΙΑ, η κύρωση του πρακτικού της επιτροπής για
την διαπίστωση και συνδρομή των όρων εγκατάλειψης και την παροχή
προστασίας στους εγκαταλειπόμενους από τον πλοιοκτήτη ναυτικούς, που
αφορά την παροχή προστασίας ναυτικής εργασίας σε ναυτικούς, μέλη
πληρώματος της NEL LINES.
Διαβάστε όλη την απόφαση εδώ >> https://www.facebook.com/ download/1720717204827815/ ΔΙΑΥΓΕΙΑ%2024.11.2015.pdf
Την διασταυρωμενη πληροφορια αυτη την ειχαμε πριν της 15 Ιανουαριου.
Την δημοσιευσαμε στην ομαδα μας τελικα, (πρωτη φωτογραφια) μη δινοντας περισσοτερες πληροφοριες.
Σημερα 24 Ιανουαριου δημοσιευτηκε και απο μεγαλη ναυτικη ιστοσελιδα http:// www.ellinikiaktoploia.net/ gia-liges-imeres-akoma-mi…
Επιτελους το πλοιο φευγει.... μια εξελιξη που καποιοι "φιλοι" ισως δεν την περιμεναν τοσο συντομα......
Αυτή
την εβδομάδα κλείνει 1 χρόνος που το πλοίο ΜΥΤΙΛΗΝΗ ακινητοποιήθηκε στο
Λιμάνι μας. Ο Εμπορικός Σύλλογος καλεί τα μέλη του να συμμετέχουν στην
πρωτοβουλία του Συλλόγου Ενεργών Πολιτών Δ. Σάμου την Πέμπτη 4/2, ημέρα
απεργίας, για να δείξουμε ότι η παρουσία του "παροπλισμένου" καραβιού
στο Λιμάνι δεν είναι μία κατάσταση που έχουμε σιωπηρά αποδεχτεί και ότι
συνεχίζουμε να ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ να δοθεί μια άμεση λύση στο πρόβλημα
1 Χρονος
Επείγον
έγγραφο του Βουλευτή Σάμου κ. Δημήτρη Σεβαστάκη για την απομάκρυνση του
πλοίου Μυτιλήνη, προς τους κ.κ. Υπουργό και Αν. Υπουργό Περιβάλλοντος
και Ενέργειας.
Συμφωνα
με εγκυρη πηγη μας, ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ εχει δειξει για ναυλωση ή αγορα (δεν
εχει διευκρινιστη ακομα) του πλοιου ΜΥΤΙΛΗΝΗ, ενας Σουηδος που βρισκεται
εδω και 2 μερες στο Καρλοβασι.
Μαζι του ειναι και ενας Σκοτσεζος ναυπηγος.
Να πουμε οτι οι φυλακες ανοιξαν της πορτες που οδηγουν πανω στο πλοιο, και εκαναν ελεγχο σε ολο το πλοιο.
Συμφωνα παντα απο την αξιοπιστη πηγη μας, οι δυο ξενοι εμειναν ευχαριστημενοι.
Ρυμουλκιση πλοιου Μυτιληνη
Video απο την ρυμουλκιση του πλοιου
Στη συνέχεια, ο Πλοίαρχος του ανωτέρω πλοίου, το οποίο εκτελούσε
προγραμματισμένο δρομολόγιο από Πειραιά προς Εύδηλο - Καρλόβασι – Βαθύ
με 109 επιβάτες, 30 Φ/Γ, 9 Ι.Χ. & 3 Δ/Κ, ενημέρωσε ότι η βλάβη
αποκαταστάθηκε μερικώς αλλά λόγω των ισχυρών ανέμων(6-7bf) που
επικρατούσαν εκείνη τη στιγμή, κρίνεται επισφαλής ο λιμένας Ευδήλου
Ικαρίας, και θα συνεχίσει το δρομολόγιό του για τον επόμενο λιμένα
κατάπλου.
Πρωινές ώρες σήμερα, το ''ΜΥΤΙΛΗΝΗ'' κατέπλευσε στο λιμένα Καρλοβασίου όπου απαγορεύτηκε ο απόπλους του από την οικεία Λιμενική Αρχή μέχρι προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα.
Η αρμόδια Υπηρεσία του Υπουργείου μεριμνά για την εξεύρεση λύσης για για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των νησιών.
Πρωινές ώρες σήμερα, το ''ΜΥΤΙΛΗΝΗ'' κατέπλευσε στο λιμένα Καρλοβασίου όπου απαγορεύτηκε ο απόπλους του από την οικεία Λιμενική Αρχή μέχρι προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα.
Η αρμόδια Υπηρεσία του Υπουργείου μεριμνά για την εξεύρεση λύσης για για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των νησιών.
2 Χρονια σημερα χωρις το πλοιο Μυτιληνη
Ας ανατρεξουμε λιγο πισω.....
05/02/2015 Προβλημα στο Μυτηλινη. |
Εχει δεσει στην νεα προβλητα του λιμενος Καρλοβασου
ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΕΞΕΠΕΜΨΕ ΚΑΝΕΝΑ SOS, (αλλωστε αυτο το σημα εχει πια καταργηθει) ομως ο Πλοιαρχος γυρω στα μεσανυχτα ,με τον ανεμο στα 11 μποφωρ , ζητησε την συνδρομη των υπηρεσιων λιμενος για να βοηθηθει να εξασφαλισει τη θεση του.Οι αρχες προσετρεξαν ομως πολυ λιγα μπορουσαν να κανουν.
Απροστατευτα και κακα εξοπλισμενα λιμανια .
ΝΑΥΤΟΣΥΝΗ ΦΙΛΟΤΙΜΟ και καποιες ΡΙΨΟΚΙΝΔΥΝΕΣ πρακεις κυριαρχησαν στις προσπαθειες των ναυτικων, κυριως γεφυρας καταστρωματος.
ΝΑΥΤΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΑΝ.
Κειμενο απο: Sideris Mamidis
23/02/2015 |
Πληροφοριες τις οποιες διασταυρωσα λενε οτι χθες τελικα εφυγε με το Nissos Mykonos και ο καπετανιος του Μυτιληνη.
Ακουγετε οτι κατα πασα πιθανότητα θα βρεθει στην HSW και στο Νissos Mykonos σαν δευτερος
24/02/2015 |
Επιστολή μητέρας ναυτικού
"Αγαπητές κυρίες και κύριοι, Από τις 5/2/2015 το πλοίο ονόματι "Μυτιλήνη" της εταιρίας "ΝΕΛ-LINES" είναι ακινητοποιημένο στη Σάμο λόγω μηχανικής βλάβης. Οι εργαζόμενοι έχουν προχωρήσει σε επίσχεση εργασίας διεκδικώντας τα δεδουλευμένα 6 μηνών. Πρόκειται για 60 άτομα, τα οποία είναι στο έλεος του Θεού, με τις προμήθειες του πλοίου να εξαντλούνται και να μη γνωρίζουν αν ποτέ θα πληρωθούν και αν και πότε θα ξαναδούν τις οικογένειές τους. Ο εγκλωβισμός τους στη Σάμο οφείλεται στην οικονομική ανικανότητα της εταιρίας να ναυλώσει το ρυμουλκό ώστε το πλοίο να μεταφερθεί στον Πειραιά. Αφού λοιπόν η περίφημη ΝΕΛ κάνει το κορόιδο, μήπως κάποιος πρέπει να γυρίσει το βλέμμα του και σε αυτούς τους ανθρώπους;
Μη σιωπάτε, γίνεστε συνένοχοι".
09/03/2015 |
05/04/2015 |
http://www.alphatv.gr/
Δυστυχος δεν το ειδα να το αναφερνουν καραβολατρικες ομαδες !!!
Το ζωντανο ρεπορταζ απο το ΝΜΔ αρχιζει απο το 31:10 μεχρι το 53:34.
(Πληροφοριακα ηταν να αναδειξουν το θεμα στην εκπομπη του Σαββατου 04/04 αλλα λογο οτι υπηρχε μια συνεντευξη του Μ. Γλεζου και δεν υπηρχε ο χρονος για την πληρη καλυψη και αυτου του θεματος, μεταφερθηκε την αλλη μερα)
29/04/2015 |
-ΜΥΤΙΛΗΝΗ SOS-
-Κραυγη αγωνιας για τους 40 ναυτεργατες του πλοιου.-
Συμφωνα με ασφαλεις πληροφοριες μας, οι ναυτικοι του πλοιου Μυτιληνη παρολο που εχουν μεινει απληρωτοι εδω και αρκετους μηνες, η εταιρεια της NEL αποφάσισε απο σημερα Τεταρτη 29 Απριλιου 2015 να σταματησει την πετρέλευση του πλοιου, με αποτελεσμα την ΔΙΑΚΟΠΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑΣ της γεννητριας.
Συνέπεια ΜΗ χρησης της ΓΕΝΝΗΤΡΙΑΣ ειναι η μη λειτουργεια στα οργανα ναυσιπλοοιας, ψυγειων, και των φώτων του πλοιου.
Αυτο εχει σαν αποτελεσμα την ΠΛΗΡΗ ΣΥΣΚΟΤΙΣΗ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ και να βρισκετε σε ΑΜΕΣΟ ΚΙΝΔΥΝΟ η ΖΩΗ του πληρωματος που μενει μεσα σε αυτο.
ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΟΥΤΕ ΤΑ ΦΩΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ !!!
Η μη λειτουργια των ψυγειων εχει ως αποτελεσμα την αλλιωση των ΤΡΟΦΙΜΩΝ οποτε παυει και η ΣΙΤΗΣΗ των ναυτεργατων.
Σε περιπτωση που ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Η ΠΕΤΡΕΛΕΥΣΗ του ΠΛΟΙΟΥ απο την εταιρεια τοτε ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ για την ΑΣΦΑΛΕΙΑ των ΝΑΥΤΙΚΩΝ και μετα του πλοιου.
Με αυτο τον τροπο δειχνει η εταιρεια την αδιαφορια της προς το προσωπικο, λογω της επισχεσης εργασιας που της κανουν.
Σημερα εγινε και επισημη καταγγελια στο λιμεναρχειο Καρλοβασου απο το πληρωμα του πλοιου.
-Κραυγη αγωνιας για τους 40 ναυτεργατες του πλοιου.-
Συμφωνα με ασφαλεις πληροφοριες μας, οι ναυτικοι του πλοιου Μυτιληνη παρολο που εχουν μεινει απληρωτοι εδω και αρκετους μηνες, η εταιρεια της NEL αποφάσισε απο σημερα Τεταρτη 29 Απριλιου 2015 να σταματησει την πετρέλευση του πλοιου, με αποτελεσμα την ΔΙΑΚΟΠΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑΣ της γεννητριας.
Συνέπεια ΜΗ χρησης της ΓΕΝΝΗΤΡΙΑΣ ειναι η μη λειτουργεια στα οργανα ναυσιπλοοιας, ψυγειων, και των φώτων του πλοιου.
Αυτο εχει σαν αποτελεσμα την ΠΛΗΡΗ ΣΥΣΚΟΤΙΣΗ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ και να βρισκετε σε ΑΜΕΣΟ ΚΙΝΔΥΝΟ η ΖΩΗ του πληρωματος που μενει μεσα σε αυτο.
ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΟΥΤΕ ΤΑ ΦΩΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ !!!
Η μη λειτουργια των ψυγειων εχει ως αποτελεσμα την αλλιωση των ΤΡΟΦΙΜΩΝ οποτε παυει και η ΣΙΤΗΣΗ των ναυτεργατων.
Σε περιπτωση που ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Η ΠΕΤΡΕΛΕΥΣΗ του ΠΛΟΙΟΥ απο την εταιρεια τοτε ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ για την ΑΣΦΑΛΕΙΑ των ΝΑΥΤΙΚΩΝ και μετα του πλοιου.
Με αυτο τον τροπο δειχνει η εταιρεια την αδιαφορια της προς το προσωπικο, λογω της επισχεσης εργασιας που της κανουν.
Σημερα εγινε και επισημη καταγγελια στο λιμεναρχειο Καρλοβασου απο το πληρωμα του πλοιου.
05/05/2015 |
Τρεις μήνες εγκαταλελειμμένοι οι ναυτικοί του πλοίου Μυτιλήνη στο Καρλόβασι της Σάμου, όμηροι της ΝΕΛ και του Υπουργείου Ναυτιλίας. 5 Φεβρουαρίου το πλοίο εν πλω υπέστη βλάβη στις δύο κύριες μηχανές του και αγκυροβόλησε στο Καρλόβασι. Οι ναυτικοί απλήρωτοι από 6 μήνες.......
http://
09/05/2015 |
10/05/2015 |
Φωτογραφια λιγο μετα της 01:15 (New port Karlovassi)
13/05/2015 |
17/05/2015 |
17/05/2015 |
20/05/2015 |
22/05/2015 |
24/05/2016 |
Ειρηνική διαδήλωση μαζί με το Εργατικό Κέντρο Σάμου
25/05/2015 |
06/06/2015 |
Μετά την απόφαση του κ. Δρίτσα ότι μπορούν να απολυθούν και να φύγουν, περιμένοντας τους τρεις μισθούς από το ΝΑΤ, τους ξέχασαν όλοι και επικρατεί η λογική ((να φύγετε)) τα χέρια σηκώθηκαν ψηλά , ήταν σαν ένα ξεφόρτωμα για κάποιους και όμως αυτοί δεν θέλουν να φύγουν...
Οχι γιατί περνάνε καλά , όχι γιατί τους αρέσει να είναι νηστικοί να κάνουν ένα μπάνιο σε μια βρύση , που είναι στο λιμάνι , να κοιμούνται σε σκοτεινές και βρώμικες καμπίνες...
ΑΛΛΑ γιατί θέλουν να πάρουν τα χρήματα τους και να φύγουν όπως τους είχαν πει κάποιοι όταν τους έλεγαν για εγκατάλειψη . Ξέρω κάποιοι που θα διαβάσουν τα παραπάνω θα στείλουν επιστολή και θα λένε πρέπει να φύγουν μπλα μπλα μπλα κύριοι οι ναυτικοί ΔΕΝ θέλουν να φύγουν και ΔΕΝ θα τους αναγκάσει κανείς να φύγουν, αν δεν γίνουν αυτά, που πρέπει να γίνουν...
Οποιοι ήθελαν να φύγουν έφυγαν...
ΓΙΑ Τους υπόλοιπους πρέπει να σεβαστείτε την επιθυμία τους να μείνουν και να μην τους ξεχάσετε και μην μπείτε στο κόπο να πείτε ΤΊΠΟΤΑ την γνώμη τους την έχουν σχηματίσει .
Παρόλα αυτά, θα ήθελαν να ευχαριστήσουν κάποιους ανθρώπους... κατά αρχήν τον στρατηγό τις ΕΛ.ΑΣ κ. Κόρδονούρη Παναγιώτη που κανόνισε με τον κ Σταύρου Κώστα ιδιοκτήτη του ξενοδοχείου SAMENA IN και οι ναυτικοί θα έχουν έχουν αυτή τη βδομάδα φαγητό από το ξενοδοχείο και μάλιστα όπως είπαν και οι ίδιοι, είναι πολύ καλό...
Μπράβο λοιπόν και ευχαριστήρια και στον κ. Σταύρου Κώστα στον κ. Καραγιάννη Νικόλαο μεταφορικής Καραγιάννη για ότι έκανε, τον ιδιοκτήτη του σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος στο Καρλόβασι Σάμου, κ.Αναγνωστου για την επανειλημμένη βοήθεια του προς τους ναυτικούς τον κ. Πλατίγκο Λευτέρη, που, όχι μόνο πήγε διάφορα φρέσκα φρούτα και λαχανικά, αλλά μαγείρεψε και έφαγαν και οι ναυτικοί δυο μέρες, τον στρατό, που τους πηγαίνει ψωμί ...
Και τέλος, όλους εκείνους, που είναι ακόμα στο πλευρό τους και τους συμπαραστέκονται με ότι μπορεί ο καθένας και δεν ξέρω τα ονόματα τους...
ΕΝΑ μεγάλο ΜΠΡΆΒΟ και ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ από όλους εμάς προς όλους εσάς που κρατάτε την ανθρωπιά σας ακόμα και αυτές τις δύσκολες μέρες
Aπο: http://
23/08/2015 |
Εφυγαν ο ενας 04/09 και ο αλλος 08/09)
19/07/2015 |
09/10/2015 |
27/10/2015 |
Τι αποφασίστηκε για το πλοίο "Μυτιλήνη"
Την περασμενη Δευτερα συνεδρίασε η αρμόδια Γνωμοδοτική Επιτροπή μετά από σχετική πρόσκληση του Προέδρου της Ελισσαίου Μαυρατζώτη (προέδρου του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Σάμου) για την ανέλκυση - απομάκρυνση του πλοίου "Μυτιλήνη", που παραμένει ακινητοποιημένο από τον περασμενο Φεβρουάριο (05.02.2015)στο λιμάνι του Καρλοβάσου.
Μετά από συντομη ενημέρωσή τους για το θέμα από τον κο. προεδρο, τα μέλη της Επιτροπής, Φωτεινή Θαλασσινού (Αντιπεριφερειάρχης, ως εκπρόσωπος της Περιφέρειας), Αναστάσιος Καλατζής (Αντιδήμαρχος Σάμου, ως εκπρόσωπος του Δήμου), Κωνσταντίνος Λιούρης (Πλωτάρχης Λ.Σ, ως εκπρόσωπος της Λιμενικής Αρχής) και Γιώργος Κυριαζής (Πρόεδρος του Εμπορικού Επιμελητηρίου Σάμου) και μετεπειτα συζητηση αυτου, εβγαλαν την ακολουθη γνωμοδότησή που περιλαμβάνει τα εξής:
* Την εφαρμογή των διατάξεων του αρ. 5 του Ν. 2881/2001 περί απομάκρυνσης του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου "Μυτιλήνη", Ν. Χίου 362, χωρίς καθυστέρηση και την εξάλειψη κάθε επιβλαβούς από αυτό συνέπειας, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, καθόσον:
A) Το Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο "Μυτιλήνη" προσόρμισε στον Λιμένα Καρλοβάσου στις 05.02.2015 και ευρίσκεται στην προσωρινή αυτή θέση έκτοτε μέχρι σήμερα, ήτοι βρίσκεται σε ακινησία για διάστημα που υπερβαίνει τους 6 μήνες, χωρίς ο κύριος ή ο εφοπλιστής να το χρησιμοποιεί κατά τον προορισμό του και χωρίς να ενεργεί εμφανείς υλικές πράξεις, πρόσφορες για τη χρησιμοποίησή του αυτήν και την απομάκρυνσή του.
Β) Η παραμονή του πλοίου στη θέση αυτή εμποδίζει την προσόρμιση, την αγκυροβολία, την παραβολή και την ελεύθερη ναυσιπλοΐα στον Λιμένα Καρλοβάσου.
Γ) Το πλοίο εμποδίζει την εξέλιξη και ολοκλήρωση των εργασιών αποκατάστασης των ζημιών της προβλήτας του Λιμένος Καρλοβασίου.
Δ) Το πλοίο εμποδίζει γενικά τη λειτουργία του λιμένα Καρλοβάσου, την ασφαλή προσέγγιση και την ελεύθερη κίνηση (πλεύση) άλλων πλοίων στον Λιμένα και εν γένει την άσκηση ναυτικών ή άλλων δραστηριοτήτων, με αποτέλεσμα να καθίσταται επιβλαβές.
Ε) Η θέση που καταλαμβάνει το πλοίο είναι αναγκαία για την εξυπηρέτηση άλλων επιβατηγών και φορτηγών πλοίων που εκτελούν δρομολόγια από και προς την Κεντρική Ελλάδα (Πειραιά), καθώς και για την ικανοποίηση άλλων αναγκών του λιμένα, την προσέγγιση στην ακτή και την άσκηση ναυτικών και λοιπών δραστηριοτήτων, όπως ιδίως η εκτέλεση και ολοκλήρωση τού σε εξέλιξη τεχνικού έργου του Λιμένα, αποκατάστασης ζημιών προβλήτας, των οποίων ο κίνδυνος επέκτασης και χειροτέρευσης επιτείνεται με την παραμονή του πλοίου στον Λιμένα Καρλοβάσου.
* Επικουρικά, την εφαρμογή των διατάξεων του αρ. 3 του Ν. 2881/2001 περί απομάκρυνσης του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου "Μυτιλήνη" εκτός λιμένα, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, καθόσον:
Α) Η όλη κατάσταση του πλοίου "Μυτιλήνη", το οποίο παραμένει στην περιοχή λιμένα, δημιουργεί κίνδυνο στη ναυσιπλοΐα και κίνδυνο ατυχήματος ή ζημίας (του ιδίου αλλά και της προβλήτας του Λιμένος), λόγω πιθανής απευκταίας πρόσκρουσής του στην προβλήτα εξαιτίας έντονων καιρικών συνθηκών, οπότε ελλοχεύει ο κίνδυνος βύθισής του.
Β) Το εν λόγω πλοίο δεν βρίσκεται σε κατάλληλη κατάσταση, καθόσον δεν ανταποκρίνεται πλέον στις ενδείξεις των κυβερνητικών πιστοποιητικών.
Γ) Εξαιτίας του γεγονότος ότι δεν διαθέτει πλήρωμα και πλοίαρχο, καθίσταται δυσχερής, αν όχι αδύνατος, ο έλεγχος των τεχνικών χαρακτηριστικών του (μηχανολογικών και ηλεκτρολογικών συστημάτων), των καυσίμων του και της εν γένει πραγματικής του κατάστασης.
Δ) Σε περίπτωση παράτασης της παραμονής του στον Λιμένα Καρλοβάσου, το εν λόγω πλοίο καθίσταται επιβλαβές και επικίνδυνο, καθόσον βάλλεται από βορειοανατολικούς ανέμους. Εξαιτίας του επικείμενου χειμώνα, των έντονων καιρικών συνθηκών, πολλάκις δε απρόβλεπτων, και της έλλειψης υπήνεμων υδάτων στο εσωτερικό του Λιμένος, ελλοχεύει σοβαρός κίνδυνος ατυχήματος στην κίνηση εντός του λιμένος, αλλά και στην ασφάλεια των εγκαταστάσεών του, η επέλευση του οποίου δύναται να αναιρέσει ουσιωδώς τη λειτουργία του (π.χ. σε περίπτωση αποκοπής των φθαρμένων σχοινιών πρόσδεσης και πρόσκρουσης του πλαγιοδετημένου πλοίου σε όλο σχεδόν το μήκος της προβλήτας, θα έχει σαν αποτέλεσμα την πρόκληση ζημίας στις εγκαταστάσεις και την βύθιση του πλοίου εντός του Λιμένος).
Ε) Η παραμονή του πλοίου στον Λιμένα Καρλοβάσου δυσχεραίνει ουσιωδώς τη συγκοινωνία από τη θάλασσα.
* Η άμεση απομάκρυνση του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου "Μυτιλήνη" από τον Λιμένα Καρλοβάσου αποτελεί επιτακτική ανάγκη και για εξαιρετικούς λόγους δημοσίου συμφέροντος, καθόσον η νήσος Σάμος, ως παραμεθόρια περιοχή, υπηρετεί και την εθνική ασφάλεια της χώρας, και ως εκ τούτου η διαφύλαξη της ασφάλειας της ναυσιπλοΐας, της ακεραιότητας των εγκαταστάσεων και της πρόληψης κινδύνων των λιμένων της Σάμου, όπως και ειδικότερα του Λιμένος Καρλοβάσου, συνιστά εξαιρετική περίσταση.
* Ο Οργανισμός ή η Λιμενική Αρχή να προσκαλέσει άμεσα εγγράφως τον κύριο ή, κατά την κρίση του, και τον εφοπλιστή, να απομακρύνει το πλοίο και να εξαλείψει κάθε επιβλαβή συνέπεια, ορίζοντας εύλογη προθεσμία, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 2881/2001.
*Σε περίπτωση που η προσωρινή μετακίνηση του πλοίου κρίνεται, λόγω των ειδικών συνθηκών της συγκεκριμένης περίπτωσης, αδύνατη, απρόσφορη ή ασύμφορη, ο Οργανισμός ή η Λιμενική Αρχή, να γνωστοποιήσει τούτο στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, και στη συνέχεια να προβεί σε κάθε νόμιμη ενέργεια, κατά τα προβλεπόμενα από τις διατάξεις του Ν. 2881/2001 (ανοικτός πλειοδοτικός διαγωνισμός).
* Ο Οργανισμός ή η Λιμενική Αρχή να γνωστοποιήσει άμεσα τις ενέργειές του στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής προς γνώση του
25/11/2015 |
Διαβάστε όλη την απόφαση εδώ >> https://www.facebook.com/
24/01/2016 |
Την δημοσιευσαμε στην ομαδα μας τελικα, (πρωτη φωτογραφια) μη δινοντας περισσοτερες πληροφοριες.
Σημερα 24 Ιανουαριου δημοσιευτηκε και απο μεγαλη ναυτικη ιστοσελιδα http://
Επιτελους το πλοιο φευγει.... μια εξελιξη που καποιοι "φιλοι" ισως δεν την περιμεναν τοσο συντομα......
01/02/2016 |
04/02/2016 |
01/03/2016 |
09/03/2016 |
Μαζι του ειναι και ενας Σκοτσεζος ναυπηγος.
Να πουμε οτι οι φυλακες ανοιξαν της πορτες που οδηγουν πανω στο πλοιο, και εκαναν ελεγχο σε ολο το πλοιο.
Συμφωνα παντα απο την αξιοπιστη πηγη μας, οι δυο ξενοι εμειναν ευχαριστημενοι.
30/06/2016 |
Video απο την ρυμουλκιση του πλοιου