Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2024

Δρομολογια Blue Star 1 απο 01/11 εως 22/11/2024 (πληρες προγραμμα αφιξοαναχωρησεων)

 


 Παραταση απο 01 Νοεμβριου μεχρι 22 Νοεμβριου πηραν τα δρομολογια του BLUE STAR 1

 

Ακολουθει το πληρες εβδομαδιαιο προγραμμα του πλοιου.

Πατηστε πανω  στο προγραμμα για ΜΕΓΑΛΥTΕΡΟ ΜΕΓΕΘΟΣ

 

 

Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2024

Xειμερινα δρομολογια bs MYCONOS 2024 (Νοεμβριου-Δεκεμβριου)

Μια απο τα ιδια και για το χρονικο διαστημα 1 Νοεμβριου μεχρι 31 Δεκεμβριου 2024

3 δρομολογια καθε εβδομαδα απο Πειραια (εκτος απροοπτου)

 

Ακολουθει το πληρες προγραμμα των εβδομαδιαιων αφιξοαναχωρισεων μεχρι 11/11/2024

 

ΙΣΧΥΕΙ ΑΠΟ 12/11/2024 ΕΩΣ 30/12/2024

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 08/11/2024


Πατηστε πανω  στα   προγραμματα για ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΓΕΘΟΣ

 

Μεχρι στιγμης (18/10/2024) εχω την πληροφορια οτι απο 1 Ιανουαριου μεχρι 28 Φεβρουαριου το Blue star MYCONOS θα πραγματοποιησει την ετησια ακινησια του - δεξαμενισμο του.

(Ακομα ειναι νωρις και μπορει κατι να αλλαξει στην πορεια)

ΓΙΑ ΟΤΙ ΝΕΩΤΕΡΟ ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ...

 

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 18/10/2024 Ωρα: 23:00

Οι πρωτες πληροφοριες λενε οτι ο αντικαταστατης του Blue star MYCONOS που θα πραγματοποιησει την ετησια ακινησια του - δεξαμενισμο του απο 01/01/2025 εως 28/02/2025 θα ειναι το Βlue star CHIOS



Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2024

48ωρη απεργία για της 22 και 23 Οκτωβριου εξήγγειλε η ΠΝΟ

 

Η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) προχωράει σε 48ωρη προειδοποιητική απεργία την Τρίτη 22 και την Τετάρτη 23 Οκτωβρίου, καθώς ναυάγησε η συνάντηση μεταξύ των Διοικήσεων του ΣΕΕΝ και της ΠΝΟ.

Δεμένα στα λιμάνια για δύο ημέρες θα μείνουν τα πλοία, καθώς η ΠΝΟ καταγγέλλει για αδιάλλακτη στάση την εργοδοσία που δεν συμφώνησε στην ανανέωση και υπογραφή της Σ.Σ.Ε. Ακτοπλοϊκών Οχηματαγωγών Επιβατικών Διεθνών Πλοών και Κρουαζιερόπλοιων για το έτος 2025.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση:

«Πέρα από το ποσοστό αύξησης, τέθηκαν στο τραπέζι και μια σειρά πολύ σοβαρών ζητημάτων που διέπουν το εργασιακό καθεστώς των συνάδελφων μας στις συγκεκριμένες κατηγορίες πλοίων.

Δυστυχώς, η συνάντηση ναυάγησε με αποκλειστική ευθύνη της εργοδοσίας, ύστερα από την αδιάλλακτη στάση τους. Στο ποσοστό αύξησης του 12% που είχε ζητήσει η Ομοσπονδία μας, αντιπρότειναν 3% αύξηση για το 2025. Επίσης δεν δέχτηκαν να συζητήσουν και μια σειρά άλλων προβλημάτων.

Μετά το πέρας της συνάντησης, συνεδρίασε εκτάκτως η Εκτελεστική Επιτροπή της Π.Ν.Ο και αφού συζήτησε την προκλητικά αδιάλλακτη στάση της εργοδοσίας, που με διάφορα τερτίπια οδήγησαν την διαπραγμάτευση σε αδιέξοδο, πιστεύοντας ότι με αυτό το τρόπο θα ξεφύγουν από την ικανοποίηση των απόλυτα δίκαιων αιτημάτων μας.

Δεν μπορούμε να αγνοήσουμε την υψηλή κερδοφορία των εταιρειών, τα 150.000.000 ευρώ που εισπράττουν ετησίως από το Κρατικό ταμείο για τις επιδοτήσεις των άγονων γραμμών, το μποναμά που τους ετοιμάζει η Κυβέρνηση για την ανανέωση και εκσυγχρονισμό του στόλου τους λόγω της περίφημης μετάβασης στη πράσινη ναυτιλία.

Δεν μπορούμε να αγνοήσουμε ακόμα ότι σε όλα τα πλοία παραβιάζονται σε βάρος των Ναυτεργατών ακόμα και αυτά τα ελάχιστα που περιλαμβάνονται στη Ναυτεργατική νομοθεσία.

Επίσης, επισημάνθηκε ιδιαιτέρως το άθλιο καθεστώς που επιβλήθηκε από το Νόμο 41/50 με βάση τον οποίο στο τέλος Οκτωβρίου απολύεται, χωρίς καν να αποζημιώνεται, το 50% του πληρώματος του ξενοδοχειακού προσωπικού, όπως επίσης και το 4μηνο δρομολόγησης των ταχυπλόων που έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές στην εργασία των συναδέλφων μας ενώ πολλούς από αυτούς τους καθιστά εποχιακούς ναυτεργάτες.

Έγινε ιδιαίτερη αναφορά από αρκετά Μέλη της Διοίκησης της ΠΝΟ ότι Μέλη του Δ.Σ. του ΣΕΕΝ αγοράζουν πλοία αξίας δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ. Στον αντίποδα όλων αυτών οι συνάδελφοι μας είναι αντιμέτωποι με ένα δυσβάσταχτο κύμα ακρίβειας σε βασικά αγαθά διαβίωσης, ενέργεια, παιδεία, υγεία.

Ειδικά οι συνάδελφοί μας που εργάζονται στα Ταχύπλοα Σκάφη έρχονται αντιμέτωποι με αυτό το τερατούργημα της τετράμηνης δρομολόγησης το οποίο εξυπηρετεί συγκεκριμένα κέντρα και όχι το επιβατικό κοινό σε ετήσια βάση και τους νησιώτες μας.

Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω, η Εκτελεστική Επιτροπή ομόφωνα αποφάσισε την αποστολή Εξωδίκων για την κήρυξη 48ωρης ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗΣ προειδοποιητικής απεργίας, με προοπτική κλιμάκωσης, στις 22 & 23 Οκτωβρίου στις παραπάνω κατηγορίες πλοίων και την αποστολή κλιμακίων σε όλα τα λιμάνια».

Διεκδικώντας υπογραφή ΣΣΕ με ποσοστό αύξησης 12%, απαιτούν:

«-Κατάργηση του Ν.41/50,
-Άμεση τροποποίηση του άρθρου για τη τετράμηνη δρομολόγηση των Ε.Γ/Ο.Γ , Ταχυπλόων Πλοίων και
-Επιβολή επτάμηνης υποχρεωτικής δρομολόγησης,
-Στην πράξη και όχι στα χαρτιά χωρίς αντίκρισμα, την μη έγκριση δρομολογίων από το Σ.Α.Σ. και των Υπουργό, ενόψει της νέας δρομολογιακής περιόδου, χωρίς την απαρέγκλιτη τήρηση της Ναυτεργατικής Νομοθεσίας
-Στο όνομα των συμφερόντων δεν μπορεί και δεν έχει το δικαίωμα κάνεις να καταστρατηγεί τα Ναυτεργατικά δικαιώματα, αλλά και να υπονομεύει μέσω αυτής της διαδικασίας την ασφάλεια και την προστασία της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα.
-Απευθύνουμε πλατύ κάλεσμα στους Ναυτεργάτες, στους νησιώτες και σε όλους τους φορείς να σταθούν δίπλα στην απόφαση της Ομοσπονδίας για να υπερασπιστούμε όλοι μαζί τα δίκαια δικαιώματά μας.
-Ασφαλείς θαλάσσιες μεταφορές δεν νοούνται χωρίς ναυτεργάτες με συγκροτημένα δικαιώματα».