και εν συνεχεια οπως εγκεκριμενα
Πατηστε πανω στην φωτογραφια για ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΓΕΘΟΣ
Σας καλωσορίζουμε στην ομάδα New Port Karlovassi. Στην ομάδα μας το θέμα είναι τα βαπόρια, που προσεγγιζουν ή που προσέγγιζαν το λιμανι Καρλοβάσου οι άνθρωποί, τα εργα και οτι νεο υπαρχει για αυτο. Επισεις μπορειτε να διαβασετε ενδιαφεροντα νεα σχετικα και με αλλες προσεγγισεις πλοιων στα υπολοιπα λιμανια του Νομου Σαμου καθως, και αλλες ενδιαφερουσες ειδησεις
και εν συνεχεια οπως εγκεκριμενα
Εκατοντάδες οργανώσεις ήδη έχουν λάβει αποφάσεις για κάθοδο στην πανελλαδική 24ωρη απεργία στις 9 Νοέμβρη 2022.
Η απεργία θα πραγματοποιηθεί σε συνθήκες έντασης και κλιμάκωσης της αντιλαϊκής πολιτικής όπως αυτή ασκείται από το κεφάλαιο και την κυβέρνηση.
Στο έδαφος αυτής της πραγματικότητας ο εργατικός κόσμος βιώνει έναν πραγματικό γολγοθά με την πρωτοφανή εκτίναξη του πληθωρισμού, την καθημερινή άνοδο στις τιμές της ενέργειας (ηλεκτρικό ρεύμα - φυσικό αέριο – πετρέλαιο – βενζίνη), την ιλιγγιώδη αύξηση σε όλα τα βασικά καταναλωτικά αγαθά!
Εργαζόμενοι – Συνταξιούχοι – λαϊκά στρώματα – νεολαία βλέπουν καθημερινά να καταβροχθίζονται οι μισθοί, οι συντάξεις τους και το βιοτικό τους επίπεδο να κατρακυλάει σε ακόμη πιο χαμηλά επίπεδα!
Η χώρα μας κατέχει το θλιβερό ρεκόρ της πρωτιάς στην ανεργία, στην Ευρώπη βρίσκεται σταθερά στις κορυφαίες θέσεις στον πληθωρισμό, την ακρίβεια και την φτώχεια!
Η μακροχρόνια υγειονομική και ενεργειακή κρίση, ο ιμπεριαλιστικός πόλεμος Ρωσίας – Ουκρανίας βάζουν την σφραγίδα τους στην χειροτέρευση της οικονομικής κατάστασης του εργαζόμενου λαού στην Ελλάδα, στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο.
Η κατάσταση αυτή και οι συνέπειές της δεν πλήττουν όλους όπως ισχυρίζεται το αστικό πολιτικό και μιντιακό κατεστημένο. Τα μεγάλα θύματα είναι οι μισθωτοί και οι απόμαχοι της δουλειάς!
Τρανή απόδειξη για αυτό είναι ότι τα κέρδη των επιχειρήσεων στην ενέργεια, τον τουρισμό, την ναυτιλία και πολύ ευρύτερα μας δείχνουν ότι το μεγάλο κεφάλαιο διατηρεί, αυξάνει και πολλαπλασιάζει την κερδοφορία τους.
Η κυβέρνηση έδωσε και δίνει πακτωλό δις ευρώ στις επιχειρήσεις και στην εργοδοσία να ανακάμψει και να απογειώσει τα κέρδη της!
Για τον εργαζόμενο λαό επιφυλάσσει ένα «ξεροκόμματο» με φτωχοεπιδόματα, με τον κατώτερο μισθό στα όρια της φτώχειας, με ένα καθεστώς εργασιακής ζούγκλας για τους χιλιάδες εργαζόμενους μερικής (ελαστικής) απασχόλησης, με νέα δυσβάστακτα φορολογικά μέτρα! Στους αγώνες εργαζομένων – νεολαίας προτάσσει τον αυταρχισμό, την βία και την καταστολή με προφανή στόχο την αύξηση της εργατικής εκμετάλλευσης, το χτύπημα κάθε οργανωμένης αντίστασης στην αντιλαϊκή πολιτική της, ευαγγελίζεται και προπαγανδίζει νυχθημερόν τα περί ανάπτυξης με τραγικά πενιχρό το αντίκρισμα για τους εργαζόμενους, θεσπίζει και εμπλουτίζει το αντεργατικό της θεσμικό πλαίσιο (νόμος Χατζηδάκη) έτσι ώστε να θωρακίσει την ανεμπόδιστη επιχειρηματική ασυδοσία και τις εμβληματικές επενδύσεις, προχωράει σε αντιδραστικού χαρακτήρα αλλαγές στην παιδεία, τα Πανεπιστήμια, στα δημόσια σχολεία, κλιμακώνει την επίθεσή της ενάντια στο οργανωμένο φοιτητικό κίνημα.
Η κρίση αυτή αποδεικνύει για πολλοστή φορά ποιοι είναι οι χαμένοι και ποιοι οι κερδισμένοι!
Όλος ο βασικός κορμός των μνημονιακών δεσμεύσεων διατηρείται αλώβητος ενώ οι κυβερνητικές πολιτικές συνεχίζονται στον δρόμο της λιτότητας, των αυστηρών αντιλαϊκών δημοσιονομικών περιορισμών όπως αυτές καθορίζονται από το διευθυντήριο των Βρυξελλών!
Στον χώρο της Ναυτιλίας δίνει – παρέχει – εξασφαλίζει γη και ύδωρ στο εφοπλιστικό κεφάλαιο, ενισχύει και διευρύνει τα προνόμιά τους, οδηγεί τα εργασιακά και θεσμικά Ναυτεργατικά δικαιώματα να διολισθήσουν επί της βάσης των «διεθνών κρατούντων», επιδιώκοντας οι έλληνες Ναυτεργάτες να εξισωθούν πλήρως στα δικαιώματα (ΣΣΕ – εργασιακά – κοινωνική ασφάλιση) σύμφωνα με τα ισχύοντα στις σημαίες ευκολίας! Όλα γίνονται θυσία στον βωμό της εφοπλιστικής ανταγωνιστικότητας!
Ρωγμή στην εφοπλιστική παραβατικότητα
Αυτή η βαθιά εφοπλιστόδουλη κυβερνητική πολιτική είχε και έχει την στήριξη των συνδικαλιστικών ηγεσιών σε επίπεδο ΠΝΟ -Σωματείων και με τον τρόπο αυτό ο εργοδοτικός – κυβερνητικός συνδικαλισμός δίνει τα «ρέστα του» η επίθεση να συνεχίζεται ενάντια στους Ναυτεργάτες….
Η ΠΕΝΕΝ βρίσκεται σταθερά και με συνέπεια στην ίδια όχθη με τον Ναυτεργατικό κόσμο, τα προβλήματά του, τόσο των εν ενεργεία όσο και των συνταξιούχων του κύματος, αντιπαλεύει καθημερινά με όλες τις δυνάμεις της αυτή την πολιτική, υπερασπίζεται τα Ναυτεργατικά δικαιώματα, έχει σηκώσει τεράστιο «τοίχος» προστασίας στα εργασιακά και κοινωνικοασφαλιστικά μας δικαιώματα, δίνει μικρές και μεγάλες μάχες μέσα και έξω από τα καράβια να μπει stop στην εφοπλιστική παραβατικότητα και στην αντιλαϊκή κυβερνητική πολιτική!
Στο πλαίσιο αυτό όλο το φετινό καλοκαίρι ανέπτυξε μια σειρά δράσεις και αγώνες για την εφαρμογή των ΣΣΕ.
Οι μάχες του κλάδου μας σε δεκάδες πλοία όλων των εταιρειών δείχνουν μια αγωνιστική δυναμική η οποία μπορεί να βάλει φρένο στην καταστρατήγηση των ΣΣΕ και των εργασιακών δικαιωμάτων των Ναυτεργατών.
Με παρακαταθήκη αυτούς τους αγώνες συνεχίζουμε αταλάντευτα την αγωνιστική μας πορεία κάνοντας στην απεργία της 9 Νοέμβρη ένα ακόμη βήμα για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων μας, για την διεκδίκηση των δίκαιων αιτημάτων μας.
Όλοι μαζί δίνουμε την μάχη για την επιτυχία της απεργίας της 9 Νοέμβρη για να στείλουμε μήνυμα σε εφοπλιστές – κυβέρνηση – ΥΕΝ ότι δεν κάνουμε βήμα από τα δικαιώματα και τα αιτήματά μας!
Η Διοίκηση της ΠΕΝΕΝ
Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού
Για οτιδηποτε νεωτερο θα σας ενημερωσουμε
Ακολουθει το πληρες προγραμμα των αφιξοαναχωρησεων του πλοιου
Πατηστε πανω στην φωτογραφια για ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΓΕΘΟΣΤο High Speed 4 της Hellenic SeaWays θα προσεγγιζει 1 φορα την εβδομαδα στο λιμανι του Αγιου Κηρυκου Ικαριας.
Θα αναχωρει καθε Τεταρτη απο την πυλη Ε8 στις 09:00 για ΠαροΝαξια και τελικο προορισμο το λιμανι του Αγιου Κηρυκου Ικαριας που θα φτανει στις 15:15
Το πρωτο του δρομολογιο για Αγιο συμφωνα με πληροφοριες θα πραγματοποιηθει στις 6 Ιουλιου και θα τερματιστουν 31 Αυγουστου.
Θα πραγματοποιησει 18 προσεγγισεις σε Αγιο Κηρυκο και 9 σε Φουρνους
ΠΛΗΡΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΦΙΞΟΑΝΑΧΩΡΗΣΕΩΝ
Πειραιάς 09:00, Πάρος (12:00-12:20), Νάξος (12:55-13:15), Άγιος Κήρυκος (15:15-15:30), Φούρνοι (15:45-16:00), Άγιος Κήρυκος (16:20-16:35), Νάξος (18:35-18:50), Πάρος (19:25-19:40), Πειραιάς 22:50
Χαρακτηριστικά Πλοίου
Μήκος (μ): 92,40 T-FOILS
Πλάτος (μ): 24,01 Πλήρης Κλιματισμός
Ταχύτητα: 38 κόμβοι Καθίσματα Αεροπορικού Τύπου
Ικανότητα μεταφοράς επιβατών: 1.010 Θέσεις για άτομα με ειδικές ανάγκες
Ικανότητα μεταφοράς οχημάτων: 188
Υπηρεσίες
EVEREST Bar Ανελκυστήρας
Κατάστημα / Boutique Ειδικοί χώροι φύλαξης κατοικιδίων
Φωτογραφίες εσωτερικού πλοίου
Πατήστε πανω στις φωτογραφίες για ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΓΕΘΟΣ
Το Υπεραστικο ΚΤΕΛ Σαμου Α.Ε ενημερωνει οτι απο 09/06/2022 θα πραγματοποιουνται δρομολογια για την εξυπηρετηση του πλοιου "bs MYCONOS" ως εξεις.
ΔΕΥΤΕΡΑ-ΤΡΙΤΗ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ-ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΕΜΠΤΗ
15:30 ΣΑΜΟΣ-ΚΟΚΚΑΡΙ-ΑΓΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΛΙΜΑΝΙ ΚΑΡΛΟΒΑΣΟΥ
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΦΙΞΗ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ
Περισσοτερες πληροφοριες στο τηλεφωνο 22730-27262
Τα καλοκαιρινα δρομολογια του bs DIAGORAS που θα ισχυουν για το χρονικο διαστημα απο 07/06/22 εως 05/09/22 σας παρουσιαζουμε σημερα.
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2022
Ακολουθει το πληρες προγραμμα των αφιξοαναχωρησεων του πλοιου
Πατηστε πανω στην φωτογραφια για ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΓΕΘΟΣ
Ένας νέος «κίνδυνος» βρίσκεται και στις ελληνικές θάλασσες και δεν είναι άλλος από τις μωβ μέδουσες. Το συγκεκριμένο είδος θεωρείται από τα πιο επικίνδυνα είδη μεδουσών στην Μεσόγειο και η πληθυσμιακή τους έξαρση συνεχίζεται και φέτος.
Ο χάρτης που μπορείτε να δείτε πού έχουν βρεθεί οι μωβ μέδουσες: https://www.inaturalist.org/observations?locale=el&place_id=7094&subview=map&taxon_id=256089
Επίσης στην παραπάνω ιστοσελίδα μπορείτε να γράψετε και εσείς αν έχετε εντοπίσει κάπου τις συγκεκριμένες μέδουσες.
Δεν βοηθούν το ξύδι και η αμμωνία
Για τη μείωση της έντασης και της διάρκειας του πόνου, υπάρχουν διάφορες μέθοδοι όπως παυσίπονα, ζεστό νερό και παγοκύστες.
Αντίθετα με ό,τι ισχύει για άλλα είδη μεδουσών, στη συγκεκριμένη περίπτωση το ξύδι που χρησιμοποιείται για να αποτρέψει την απελευθέρωση περαιτέρω δηλητηρίου κάτω από το δέρμα δεν ενδείκνυται.
Το ξύδι, όπως και το γλυκό νερό, το οινόπνευμα, η αμμωνία ΔΕΝ βοηθάνε στο συγκεκριμένο είδος, αντίθετα επιδεινώνουν την κατάσταση και τον πόνο. Η συγκεκριμένη μέδουσα αδρανοποιείται με ελαφρύ αλκαλικό διάλυμα (μαγειρική σόδα διαλυμένη σε αντίστοιχη ποσότητα θαλασσινού νερού) και όχι με όξινο.
Αναλυτικά τα βήματα φροντίδας:
1. Πλένουμε προσεκτικά με θαλασσινό νερό, χωρίς να τρίβουμε την περιοχή του τσιμπήματος.
2. Αν είναι διαθέσιμο, εφαρμόζουμε ένα μίγμα θαλασσινού νερού και μαγειρικής σόδας (σε αναλογία 1:1) για δύο λεπτά, ώστε να σταματήσει οποιαδήποτε επιπλέον έκκριση δηλητηρίου από πιθανά υπολείμματα κυτάρρων πλοκαμιών που έχουν μείνει στο δέρμα.
3. Χρησιμοποιούμε μια πλαστική τραπεζική κάρτα ή κάτι παρόμοιο (και όχι τα χέρια μας) για να αφαιρέσουμε το μείγμα της μαγειρικής σόδας καθώς και οποιαδήποτε τυχόν υπολείμματα από το δέρμα μας
4. Εφαρμόζουμε πάγο πάνω στο τσίμπημα για 5-15 λεπτά. Ο πάγος ή ακόμη και κάποιο παγωμένο αναψυκτικό, θα πρέπει να είναι μέσα σε σακούλα ή κάποιο άλλο περίβλημα, όπως ένα ύφασμα ή μπλουζάκι.
5. Ελέγξτε αν υποχώρησε ο πόνος, κι αν είναι ανάγκη ξαναβάλτε πάγο για άλλα 5-15 λεπτά.
6. Αν ο πόνος επιμένει, συμβουλευτείτε έναν γιατρό ή φαρμακοποιό για να σας συνταγογραφήσει παυσίπονα ή αντιφλεγμονώδεις κρέμες (όπως π.χ. 3-4% λιδοκαΐνη και υδροκορτιζόνη).
7. MHN τυλίγετε το σημείο τσιμπήματος σφιχτά με επιδέσμους, ΜΗΝ χρησιμοποιείτε ξύδι, ΟΥΤΕ γλυκό νερό, ΟΥΤΕ οινόπνευμα, ΟΥΤΕ αμμωνία.
Τα πιθανά συμπτώματα:
Πόνος σαν κάψιμο, πολλές φορές έντονο κοκκίνισμα του δέρματος, και σε μερικές περιπτώσεις εμφάνιση σε μέρος του δέρματος σας το αποτύπωμα της μέδουσας
Σε σπάνιες περιπτώσεις, μπορεί να εμφανιστούν υπόταση, βράγχος φωνής, εισπνευστικός συριγμός, γενικευμένο αγγειοοίδημα – εκτεταμένο κνιδωτικό εξάνθημα, διαταραχές επιπέδου επικοινωνίας – συνείδησης.
Τότε επιβάλλεται η άμεση διακομιδή του ασθενούς στο νοσοκομείο.
Σύμφωνα με το παρατηρητήριο βιοποικιλότητας (που ανανεώνεται συνεχώς) μέχρι στιγμής έχει εμφανισθεί σε:
«Αυτό που πρέπει να κάνει κανείς είναι να πάει στο κοντινότερο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας – περίθαλψης και εκεί πέρα οι θεράποντες θα του δώσουν τοπικά και συστηματικά ανάλογα με τη βαρύτητα των συμπτωμάτων αντισταμινική αγωγή και κορτικοστεροειδή» εξήγησε η δερματολόγος.
Σύμφωνα με τους ειδικούς η έκρηξη του πληθυσμού των μεδουσών που γίνεται τέλος της άνοιξης οφείλεται κυρίως στην κλιματική αλλαγή.
«Επίσης μην ξεχνάμε ότι έχουν λείψει οι ρυθμιστικοί θηρευτές από το θαλάσσιο περιβάλλον όπως τα μεγάλα ψάρια και οι θαλάσσιες χελώνες» προσέθεσε ο καθηγητής Ωκεανογραφίας.
Τονίζεται ότι αν έρθετε αντιμέτωποι με μια τέτοια μέδουσα, καλό θα είναι να τις αποφεύγετε και σε καμία περίπτωση να μην τις βγάζετε στη στεριά.
Ακολουθει το πληρες τροποποιημενο προγραμμα
Δεμένα στα λιμάνια όλης της χώρας θα παραμείνουν τα πλοία την ερχόμενη Τετάρτη 6 Απριλίου, καθώς η διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) κατά τη σημερινή της συνεδρίαση, αποφάσισε τη συμμετοχή της στην κηρυχθείσα 24ωρη απεργία της ΓΣΕΕ για τη συγκεκριμένη ημέρα.
Η απεργία αφορά όλες τις κατηγορίες πλοίων και είναι πανελλαδική.
«Όλοι οι εργαζόμενοι της χώρας ανεξάρτητα από ειδικότητες και διαχωρισμούς, επιθυμούν και επιδιώκουν σταθερή απασχόληση με αξιοπρεπείς όρους εργασίας και αμοιβής σε ένα ποιοτικό, ασφαλές και υγιεινό περιβάλλον. Αυτοί, εξάλλου, είναι και οι άξονες πάνω στους οποίους εγκρίθηκε από το πρόσφατο Γενικό μας Συμβούλιο ο Προγραμματισμός της δράσης μας για το 2022.» αναφέρεται στην ανακοίνωσή της η ΠΝΟ.
Το συνδικαλιστικό σωματείο των ναυτικών ζητεί την κατάργηση του νόμου για τις οργανικές συνθέσεις των επιβατηγών πλοίων και να επανακαθοριστεί ο αριθμός κάθε ειδικότητας, σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες των πλοίων ώστε να επιτυγχάνεται όπως τονίζεται η ασφάλεια των δρομολογίων, των επιβατών και του πληρώματος.
Επίσης ζητεί επανεξέταση των συνθέσεων των ταχυπλόων, με ρητή πρόβλεψη και καθιέρωση των διπλών πληρωμάτων, ώστε να τηρούνται πιστά τα όρια και οι ώρες απασχόλησης, τόσο σε ημερήσια όσο και σε εβδομαδιαία βάση, είναι κύρια υποχρέωση της Πολιτείας.
«Απαιτείται η λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων για την άμεση αντιμετώπιση και καταπολέμηση της “μαύρης” ανασφάλιστης εργασίας με ταυτόχρονη καθιέρωση πάγιου συστήματος οικονομικής ενίσχυσης και προστασίας των ανέργων ναυτικών με άμεση αύξηση του προβλεπόμενου επιδόματος ανεργίας και εξασφάλισης δωρεάν περίθαλψης στους ίδιους και στις οικογένειες τους» υπογραμμίζει η ΠΝΟ.
Προστίθεται επίσης ότι η συνδικαλιστική ομοσπονδία των ναυτικών εμμένει στις θέσεις της για διατήρηση, αναβάθμιση του δημόσιου χαρακτήρα και της δωρεάν εκπαίδευσης και μετεκπαίδευσης με άμεση κάλυψη των ελλείψεων εκπαιδευτικού και λοιπού αναγκαίου προσωπικού.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Οι πρώτες επιπτώσεις και στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια, λόγω του αυξημένου κόστους ενέργειας, έχουν αρχίσει να φαίνονται.
Το κόστος για το πετρέλαιο κίνησης έχει υπερδιπλασιαστεί μέσα σε ένα έτος, αφού από τα 400 ευρώ τον τόνο τον Μάρτιο του 2021, έφτασε στα 900 ευρώ τον τόνο τον Μάρτιο του 2022.
Ακολουθουν ολες οι τιμες που ισχυουν απο σημερα Παρασκευη 18 Μαρτιου 2022 για δρομολογιο Πειραιας - Καρλοβασι & Βαθυ σε ολες τις θεσεις - καμπινες και οχηματα
ΕΠΙΒΑΤΗΣ
ΟΧΗΜΑ
Πατηστε πανω στις φωτογραφιες για ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΓΕΘΟΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 13:40
ΤΙΜΕΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΕΥΔΗΛΟΣ ΕΠΙΒΑΤΗΣ
ΤΙΜΕΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΕΥΔΗΛΟΣ ΟΧΗΜΑ
Πατηστε πανω στις φωτογραφιες για ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΓΕΘΟΣ
Φωτογραφια αρχειου |
Συμφωνα με την σελιδα SamosStar φετος μετα απο 2 χρονια ανοιγει παλι η γραμμη απο Sığacık για Καρλοβασι.
Το πρωτο δρομολογιο της σεζον θα γινει το Σαββατο 23 Απριλιου και το τελευταιο Κυριακη 2 Οκτωβριου.
Ηδη εχει ανοιξει το συστημα κρατησεων εισητηριων και πακετων.
Πακετα και προγραμματα περιηγησης
Ξενοδοχεια Σαμου
Τροποποιηση δρομολογιων του πλοιου bs CHIOS θα εχουμε για το χρονικο διαστημα απο 25/02 - 01/03 λογο του απαγορευτικου.
Ακολουθει το πληρες τροποποιημενο προγραμμα
Πατηστε πανω στο προγραμμα για ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΓΕΘΟΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 01/06/2022
Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με το ΦΕΚ 2676/Β/31-05-2022, για τη μετακίνηση των επιβατών, δεν απαιτείται πλέον η προσκόμιση επίδειξη των πιστοποιητικών εμβολιασμού για κορωνοϊό COVID-19, νόσησης ή αρνητικού αποτελέσματος μετά από εργαστηριακό έλεγχο κορωνοϊού COVID-19.
Η χρήση μάσκας υψηλής αναπνευστικής προστασίας (FFP2 ή Ν95) ή εναλλακτικά διπλής μάσκας (χειρουργικής και υφασμάτινης), είναι υποχρεωτική σε όλους τους χώρους των επιβατών. Σε περίπτωση που επιβάτης δεν φέρει μάσκα, δεν θα του επιτρέπεται η είσοδος στο πλοίο.
Από την υποχρέωση χρήσης μάσκας εξαιρούνται:
Ο Κολυμβητικός Μαραθώνιος “Ο γύρος της Θύμαινας” διοργανώθηκε πρώτη φορά το 2017 απο τον Πολιτιστικό Σύλλογο Θύμαινας σε συνεργασία και τον Δήμο Φούρνων Κορσεών και γνώρισε τεράστια επιτυχία. Αθλητές απο όλη την Ελλάδα αλλά και απο το εξωτερικό ήρθαν και κολύμπησαν στα πεντακάθαρα νερά της ακτογραμμής της Θύμαινας υπό την συνοδεία παραδοσιακών αλιευτικών σκαφών στα οποία υπήρχαν οι συνοδοί των αθλητών με ντόπιους καπετάνιους-αλιείς.
Ο αγώνας ξεκινάει με υποδοχή των αθλητών στον όρμο κάτω απο τον οικισμό της Θύμαινας και επιβίβαση των αθλητών στο σκάφος συνοδείας. Ο κάθε αθλητής συνοδευεται απο διαφορετικό σκάφος, το οποίο είναι κάποιο απο τα πολλά παραδοσιακά αλιευτικά σκάφη του νησιού. Υπάρχει ταχύπλοο σκάφος ασφαλείας και άλλα δύο επιβατικά σκάφη που μεταφέρουν επισήμους και θεατές για να παρακολουθούν τον αγώνα σε όλη την εξέλιξη του. Σε ολη την διάρκεια του αγώνα υπάρχει ιατρική κάλυψη καθώς και απολύτη συνεργάσια με το Λιμενικό για αντιμετώπιση οποιουδήποτε προβλήματος πιθανόν προκύψει.
Μετα τον τερματισμό και τις θερμότατες υποδοχές απο τα παιδιά και τους κατοίκους του νησιού ακολουθεί γεύμα με ντόπιους μεζέδες και απονομές στους αθλητές, στους χορηγούς και στους υποστηρικτές του θεσμού. Το γεύμα και τις απονομές ακολουθεί μουσική και χορός μέχρι τελικής πτώσεως.
Αξίζει να σημειωθεί πως ήταν η πρώτη φορά που στην Ελλάδα που ορίστηκε ως διαδρομή γύρος ενός ελληνικού νησιού. Η ιδιαιτερότητα αυτή σε συνδυασμό με τα μαγευτικά νερά, την άψογη οργάνωση και την φιλοξενία των κατοίκων της Θύμαινας συντέλεσαν στην αναγνώριση του αγώνα από τους ίδιους τους αθλητές ως μια από τις καλύτερες διοργανώσεις του είδους και την καθιέρωση του Γύρου της Θύμαινας σε αθλητικό θεσμό.
Κατεβάστε την προκήρυξη και την αίτηση συμμετοχής του 4ου Κολυμβητικου Μαραθώνιου “Ο γύρος της Θύμαινας” που θα γίνει την 3η Σεπτεμβρίου 2022.
Πηγή: thimena.gr
Τη Καθαρά Δευτέρα ταξιδεύεις με 30% έκπτωση στα εισιτήρια επιβατών, με τη Seasmiles κάρτα σου
Όροι Προσφοράς
ΚΡΑΤΗΣΗ ΤΩΡΑ BLUE STAR FERIIES ΚΡΑΤΗΣΗ ΤΩΡΑ HELLENIC SEAWAYS
Κάντε τώρα την κράτησή σας online!
Μάθετε περεισσότερα για το πρόγραμμα επιβράβευσης Seasmiles, εδώ.
Στο νερό έπεσε το πρώτο από τα τρία υπό ναυπήγηση ταχύπλοα επιβατηγά τύπου AERO Catamaran που παρήγγειλε έναν χρόνο πριν Attica Group. Βρίσκεται στην προβλήτα των νορβηγικών ναυπηγεία Brødrene Aa και πρόκειται να δρομολογηθεί μέσα στο 2022 στον Αργοσαρωνικό.
Το όνομα αυτού AERO 1. Ήδη το πλήρωμα βρίσκεται στη Νορβηγία για την παρακολούθηση των εργασιών και την εξοικείωσή του με το σκάφος.
Και τα τρία Aero Catamaran θα δρομολογηθούν στις γραμμές του Αργοσαρωνικού, αντικαθιστώντας παλαιότερης τεχνολογίας πλοία του Ομίλου στους συγκεκριμένους προορισμούς. Το συνολικό κόστος της επένδυσης ανέρχεται σε 21 εκατ.ευρώ και καλύπτεται από ίδια κεφάλαια και τραπεζικό δανεισμό.
Η παραλαβή και των τριών πλοίων αναμένεται εντός του πρώτου τετραμήνου του 2022.
Τα νέα, τελευταίας τεχνολογίας και σύγχρονης αισθητικής πλοία έχουν σχεδιαστεί με καινοτόμα χαρακτηριστικά που αναβαθμίζουν πλήρως τις προσφερόμενες υπηρεσίες, παρέχοντας στους πάνω από 3 εκατομμύρια επιβάτες που διακινούνται ετησίως στις γραμμές του Αργοσαρωνικού, μια νέα και μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία.
Παράλληλα, με τη δρομολόγησή τους θα αυξηθεί η μεταφορική ικανότητα για τους προορισμούς του Αργοσαρωνικού και θα μειωθεί ο χρόνος ταξιδιού, δημιουργώντας έτσι τις προϋποθέσεις για την περαιτέρω οικονομική ανάπτυξη των νησιών και των τοπικών κοινωνιών.
Τα πλοία θα έχουν μέγιστη ταχύτητα 34 κόμβων, ολικό μήκος 36 μέτρα, πλάτος 9,7 μέτρα και μεταφορική ικανότητα 150 επιβατών, ενώ η εσωτερική διαρρύθμιση και γενικότερα ο πρωτοποριακός σχεδιασμός τους στοχεύουν στο να προσφέρουν στον επιβάτη υψηλού επιπέδου ανέσεις και υπηρεσίες.
Ενδεικτικά:
“Η επένδυση στα πλοία τύπου Aero Catamaran συμβάλλει καθοριστικά στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και στη σταδιακή μετάβαση σε μια πιο πράσινη και ανταγωνιστική οικονομία, μέσω, μεταξύ άλλων, της χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου και των μειωμένων εκπομπών αέριων ρύπων λόγω ελαφρύτερου υλικού κατασκευής των πλοίων (carbon fibre) καθώς και της εγκατάστασης φωτοβολταϊκών μονάδων (solar panels), οι οποίες θα καλύπτουν τις ανάγκες φωτισμού και ηλεκτροδότησης των ξενοδοχειακών υπηρεσιών των πλοίων” επισημαίνεται από την εταιρεία:
“Με την επένδυση αυτή η Attica Group υλοποιεί τον επιχειρηματικό της σχεδιασμό, με προσεκτικά βήματα, προκειμένου να ενισχύσει τον ηγετικό της ρόλο και να ανταποκριθεί στις αυξημένες διεθνείς απαιτήσεις του κλάδου. Επιβεβαιώνει στην πράξη, για μία ακόμη φορά, τη διαχρονική δέσμευσή για την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών της στην ελληνική ακτοπλοΐα, τη βέλτιστη εξυπηρέτηση και υποστήριξη των τοπικών κοινωνιών, καθώς και την ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος της χώρας μας. Επιπλέον, το σημαντικό ύψος της επένδυσης, σε μία περίοδο με έντονες τις οικονομικές δυσχέρειες εξαιτίας της παγκόσμιας κρίσης από την πανδημία, αποτελεί αδιάψευστη επιβεβαίωση της μακροπρόθεσμης στρατηγικής του Ομίλου για βιώσιμη ανάπτυξη και ταυτόχρονα έμπρακτη συμβολή στον εθνικό σχεδιασμό για την ανάπτυξη της Ελληνικής οικονομίας”.
H Attica Group δραστηριοποιείται στην επιβατηγό ναυτιλία μέσω των SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES, HELLENIC SEAWAYS και AFRICA MOROCCO LINK με συνολικά 32 πλοία που προσφέρουσύγχρονες, υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Τα πλοία του στόλου της ταξιδεύουν σε 4 χώρες, σε 60 μοναδικούς προορισμούς, προσεγγίζοντας 71 λιμάνια, μεταφέροντας πάνω από 7 εκατ. επιβάτες, 1 εκατ. Ι.Χ. οχήματα και 400.000 φορτηγά αυτοκίνητα ετησίως (στοιχεία 2019).
Πηγή: newmoney.gr
Στην αγορά είχαμε αναφερθει πριν 1 χρόνο ΕΔΩ
Τροποποιηση δρομολογιων του πλοιου bs CHIOS θα εχουμε για το χρονικο διαστημα απο 08/02 - 15/02 λογο του απαγορευτικου.
Ακολουθει το πληρες NEO τροποποιημενο προγραμμα
ΠΑΛΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Αγαπητοί επιβάτες....
λόγω συγκοινωνιακών αναγκών, στο δρομολόγιο του Σαββάτου 05/02 προστίθεται η προσέγγιση στο Πυθαγόρειο Σάμου και το πρόγραμμα τροποποιείται ως ακολούθως:
Για αυριο Παρασκευη στις 07:00 εχει προγραμματιστει ο αποπλους του bs MYCONOS απο το λιμανι της Μυτιληνης.
Το Express δρομολογιο της Δευτερας ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ
Πατηστε πανω στο προγραμμα για ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΓΕΘΟΣ
Λόγω δυσμενέστερων των περιγραφόμενων καιρικών συνθηκών στο Ανατολικό Αιγαίο, σας ενημερώνουμε ότι τροποποιούνται τα δρομολόγια του πλοίου bs MYCONOS, σήμερα Τρίτη 25/01/2022 από Πειραιά και αύριο Τετάρτη 26/01/2022 από Καβάλα,όπως παρακάτω: