Τρίτη 28 Νοεμβρίου 2017

Kανονικά συνεχίζονται τα έργα στην νεα προβλήτα

Kανονικά συνεχίζονται τα έργα στην νεα προβλήτα του λιμένος Καρλοβάσου παρά τις άσχημες καιρικές συνθήκες που επικρατουν.

Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2017

Η Golden Star Ferries έφερε το πρώτο trimaran ταχύπλοο στην Ελλάδα

Με το πρώτο επιβατηγό ταχύπλοο τύπου trimaran που ναυπηγήθηκε στον κόσμο και το πρώτο που ήρθε στην Ελλάδα αλλά και με ένα ε/γ-ταχύπλοο catamaran ενισχύει τον στόλο  της η ακτοπλοϊκή εταιρεία Golden Star Ferries του Γιώργου και του Δημήτρη Στεφάνου.

Το trimaran έχει τρεις καρίνες-hull μία αριστερά, μία δεξιά και μία στη μέση σε αντίθεση με τα catamaran  που έχουν μία δεξιά και μία αριστερά.

Τα δύο ταχύπλοα θα δρομολογηθούν από Πειραιά για Κυκλάδες κάνοντας
χιαστή δρομολόγια. Δηλαδή  όταν το ένα θα πηγαίνει προς Κυκλάδες το άλλο θα επιστρέφει.

Στο λιμάνι του Πειραιά βρίσκεται ήδη το trimaran το οποίο μετονομάστηκε σε “Super Speed".  Ναυπηγήθηκε το 2001 στα «North West Bay» της Αυστραλίας. Για 6 μήνες έκανε το δρομολόγιο Σπλίτ-Ντουμπρόβνικ στις δαλματικές ακτές.

Πριν το είχε η Hyundai στα Αραβικά Εμιράτα και μετέφερε το προσωπικό της που εργαζόταν σε νησάκια της περιοχής. Έχει μεταφορική ικανότητα 474 επιβατών και αναπτύσσει ταχύτητα 36-37 μίλια την ώρα.

Η δεύτερη αγορά για την Golden Star Ferries  είναι ένα catamaran  το οποίο έρχεται από την Εσθονία και αναμένεται στον Πειραιά τελευταίες ημέρες του Δεκεμβρίου.  Ήταν δρομολογημένο στη γραμμή Ταλίν-Ελσίνκι στη Βαλτική.  Αναπτύσσει ταχύτητα 35 μίλια την ώρα και έχει μεταφορική ικανότητα 400 ατόμων. Ναυπηγήθηκε στην Αυστραλία το 2000.

Η δρομολόγηση των δύο πλοίων στις Κυκλάδες θα εντείνει τον ανταγωνισμό που ήδη υπάρχει ανάμεσα στις ακτοπλοϊκές εταιρείες αφού το συγκεκριμένο νησιωτικό σύμπλεγμα του Αιγαίου είναι  «χρυσοφόρο» ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες. 

Πηγή: newmoney

Hellenic Seaways A.N.E - Aποτελέσματα εννεαμήνου 2017


Για το εννεάμηνο 2017, η ΕΛΛΕΝΙΚ ΣΗΓΟΥΕΪΣHellenic Seaways Α.Ν.Ε ανακοινώνει τα βασικά ενοποιημένα στοιχεία των αποτελεσμάτων της, κατά τα οποία ο κύκλος εργασιών της ανήλθε στα €110,9 εκατ., έναντι €115,2 εκατ. του εννεαμήνου 2016, ενώ τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν σε €20,2 εκατ. έναντι €22,7 εκατ., του αντιστοίχου εννεαμήνου 2016. Τα καθαρά κέρδη μετά φόρων ανήλθαν σε €12,5 εκατ. έναντι €10,1 εκατ. της αντίστοιχης περσινής περιόδου.

Παρά την σημαντική αύξηση των τιμών των καυσίμων που σημειώθηκε μέσα στο έτος 2017, η Εταιρεία  αναμένει τα τελικά αποτελέσματα της για το δωδεκάμηνο 2017 να κινηθούν σε ανάλογα επίπεδα. Η Εταιρεία επιβεβαιώνει την θετική πορεία των οικονομικών της επιδόσεων κατά την διάρκεια των τελευταίων 4 ετών.

Πειραιάς, 27 Νοεμβρίου 2017

Κυριακή 26 Νοεμβρίου 2017

Χρόνια Πολλά Cpt. Στέλιο

26 Νοεμβρίου σήμερα... του Αγιου Στυλιανου.
Γιορτάζει ένας καλός φίλος (αν και δεν έχουμε βρεθεί δυστυχώς ακόμα απο κοντά) και μέλος της ομάδας μας.
Πρόκειται για τον Cpt. Στέλιο Καρβέλη.

Φιλε Στέλιο.....
Χρόνια σου πολλά και καλά γεμάτα υγεία και προσωπική ευτυχία.
Καλά ταξίδια, να έχεις πάντα ήρεμες θάλασσες και ο Αι Νικόλας να είναι παντα στην πλωρη σου.

Η φωτογραφία είναι απο μια μεσημεριανή Παρασκευάτικη αναχώρηση απο το λιμάνι της Χίου του πλοίου Αριάδνη το καλοκαίρι που μας πέρασε.

Σάββατο 25 Νοεμβρίου 2017

Πωλείται το ιστορικό "Αίολος Κεντέρης 1". Ποιος εφοπλιστής ενδιαφέρεται

 Ήταν από τα πρώτα υπερταχυπλοα, που έφεραν την επανάσταση στην ακτοπλοΐα! Πριν από περίπου 16 καλοκαίρια, το… «θαλάσσιο βέλος» με το όνομα «Αίολος Κεντερης 1» δρομολογήθηκε από την ΝΕΛ και στην Άνδρο και κάλυπτε την απόσταση μέχρι τον Πειραιά, σε 2 ώρες!
Στις μέρες μας, το κομψό αυτό γαλλικό σκαρί, βγαίνει σε πλειστηριασμό για 4,5 εκατομμύρια ευρώ, όταν η τιμή αγοράς από την ναυτιλιακή εταιρία της Μυτιλήνης, είχε ξεπεράσει τα 25 εκ. ευρώ. Το πλοίο είχε κατασχεθεί από την Τράπεζα Πειραιώς και η διαδικασία μεταπώλησης, θα γίνει ηλεκτρονικά στις 6 Δεκεμβρίου.
 
Σύμφωνα με έγκυρους ναυτιλιακούς κύκλους, ανάμεσα στους ενδιαφερόμενους για την απόκτηση του είναι και η Sea Jet του Μ. Ηλιόπουλου, που έχει την τεχνογνωσία και την υποδομή λόγω του στόλου των ταχυπλόων που διαθέτει, να το υποστηρίξει τεχνικά, να το επισκευάσει και να το συντηρήσει.

Η σημερινή κατάσταση του «Αίολος Κεντερης 1» περιγράφεται χαρακτηριστικά στην έκθεση του δικαστικού επιμελητή ο οποίος γράφει επί λέξει:
«Το ως άνω πλοίο, εκτίμησα κατά την ημέρα της εκτέλεσης, λαμβάνοντας υπ΄ όψη τη γενική κατάσταση και δυνατότητα πώλησης στην αγορά, αντί ευρώ 4.500.000.
Τιμή πρώτης προσφοράς: 4.500.000. Ποσό για το οποίο επεβλήθη η κατάσχεση:  4.000.000 ευρώ , πλέον των εξόδων εκτελέσεως και επισπευδομένου πλειστηριασμού, όπως αναφέρεται στην κοινοποιηθείσα επιταγή».
Περιγραφή πλοίου: Το υπό Ελληνική Σημαία Πλοίο με το όνομα «ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι» («AEOLOS KENTERIS I»), εγγεγραμμένο στα νηολόγια Μυτιλήνης, με αριθμό νηολογίου 37, ΙΜΟ 9210103, με Διεθνές Διακριτικό Σήμα SYDK, ολική χωρητικότητα 3560,18 κόρους, καθαρή χωρητικότητα 1872,05 κόρους, μήκος 108,70 μέτρα, πλάτος 15,70 μέτρα, βάθος 4,00 μέτρα και είναι εφοδιασμένο με τέσσερις (4) Ντήζελ μηχανές, ιπποδυνάμεως 32.400 KW έκαστης.
Τίτλος Κτήσεως: Το ως άνω περιγραφέν και αναγκαστικά κατασχεθέν Πλοίο, περιήλθε στην οφειλέτιδα εταιρεία δυνάμει του πωλητηρίου εγγράφου (Bill of Sale) με ημερομηνία 4 Απριλίου 2000, από την εταιρεία με την επωνυμία «Alstron Leroux Naval» που εδρεύει στο Παρίσι (38 Avenue Kleber, 75116 Paris) Γαλλίας και σήμερα κατέχει Έγγραφο Εθνικότητας του ρηθέντος πλοίου εκδοθέντος σύμφωνα με τις διατάξεις του Ελληνικού Νόμου.
Η κατασχετήρια έκθεση, εκτείνεται επί των κυρίων και βοηθητικών μηχανών και μηχανημάτων, ιστών, λέμβων, αγκυρών, αλυσίδων, κάλων και καλωδίων και επί παντός εν γένει εξοπλισμού συνέργων και ετέρων συστατικών και παραρτημάτων αυτού καθώς και τον πλήρη εξοπλισμό του σκάφους, σύμφωνα με τις προδιαγραφές των κατασκευαστών».
Όπως αναφέρει ακόμα στην έκθεση του ο Δικαστικός Επιμελητής «το ως άνω πλοίο βρέθηκε αγκυροβολημένο  50 μέτρα έμπροσθεν της προβλήτας (ντόκος) του ναυπηγείου, ανάμεσα σε δύο  άλλα παροπλισμένα επιβατηγά πλοία με τα ονόματα «ELLI T.» και «ΑΛΚΥΟΝΗ» και ως εκ τούτου δεν κατέστη δυνατή η πρόσβαση στο εσωτερικό του πλοίου για την πληρέστερη περιγραφή των εσωτερικών και εξωτερικών χώρων και του μηχανολογικού εξοπλισμού αυτού, καθώς και για την παραλαβή των εγγράφων ταυτότητας του πλοίου.
Το ως άνω πλοίο, με συναίνεση της επισπεύδουσας, το άφησα στη θέση και στην κατάσταση την οποία το βρήκα, χωρίς να εισέλθω στο εσωτερικό του, το έθεσα υπό τη μεσεγγύηση του νομίμου εκπροσώπου της οφειλέτιδας εταιρείας.»
Το υπερταχύπλοο «Αίολος Κεντέρης» πήρε  το 2000 το  όνομά  του προς τιμήν  του Κώστα Κεντέρη, χρυσού Ολυμπιονίκη στα 200 μέτρα  στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Σίνδεϊ.
Ο σύγχρονος μηχανικός Αίολος δεν αντιμετώπιζε μόνο μηχανικά προβλήματα αλλά και πολλά άλλα από τα απόνερα που δημιουργούσε στο πέρασμά του με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν με πνιγμό  τόσο οι  λουόμενοι όσο και οι επιβάτες σε  σκάφη αναψυχής τα οποία κλυδωνίζονταν «φτερό στον άνεμο»  του «Αίολος Κεντέρης».
 Ανήκε στην κατηγορία των ταχύπλοων τα οποία  διέθεταν  την  άδεια από το τότε υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και  τις Λιμενικές Αρχές, να  αναπτύσσουν  υπηρεσιακή ταχύτητα έως   40 κόμβους.
Τα θυελλώδη περάσματά  του απασχόλησαν και τα ΜΜΕ εκείνη την εποχή. Οι πανίσχυρες τουρμπίνες του προκαλούσαν τεράστια κύματα. Χαρακτηριστικό είναι το περιστατικό που συνέβη στο ακρωτήριο της Κασσάνδρας Χαλκιδικής τον Ιούνιο του 2003.
 Ο καιρός ήταν πολύ καλός, η θάλασσα ήρεμη και οι λουόμενοι απολάμβαναν το μπάνιό τους στα καταγάλανα νερά.  Από το …πουθενά, εμφανίστηκε ένα τεράστιο κύμα, το οποίο σάρωσε την ακτή και πήρε μαζί του σκηνές από το κάμπινγκ της Καλάνδρας, ομβρέλες, πετσέτες και ότι βρέθηκε στη ρότα του, δημιουργώντας ένα τοπίο από ταινία θρίλερ.
Λίγες ημέρες αργότερα προσήλθε στο λιμεναρχείο Νέων Μουδανιών, ένας 16χρονος με τους γονείς του και κατήγγειλε τον τραυματισμό του από  τα απόνερα του «Αίολος Κεντέρης», το οποίο εκείνο το καλοκαίρι εκτελούσε δρομολόγια  από τα νησιά του   βορειοανατολικού Αιγαίου προς και από τη Θεσσαλονίκη.

 Μετά από έρευνες των Λιμενικών Αρχών σχηματίστηκε τελικά  δικογραφία η οποία και είχε διαβιβαστεί στην Εισαγγελία Πολυγύρου. Εκείνη τη χρονιά υπήρξαν  μαρτυρίες παραθεριστών, που έκαναν διακοπές στη Σίβηρη για περιστατικά με τα απόνερα του «Αίολος Κεντέρης» να τους σηκώνουν στον αέρα και μετά να τους τραβάει σε μία ρουφήχτρα στο βυθό.

Μάλιστα σε κάποιες οργανωμένες παραλίες στη Χαλκιδική υπήρχαν υπάλληλοι με σφυρίχτρες, που  προειδοποιούσαν τους παραθεριστές μόλις εμφανιζόταν στον ορίζοντα του υπερταχύπλοο.
Οι Λιμενικές Αρχές αναγκάστηκαν να εκδώσουν ενημερωτικό δελτίο με τις ώρες διάπλου από την Χαλκιδική  του  σύγχρονου Αίολου. Η ΝΕΛ  άλλαξε έτσι τη ρότα του πλοίου το οποίο περνούσε πλέον σε απόσταση 10 μιλίων από τις ακτές...

Πηγή: enandro

Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2017

Attica Group - Αποτελέσματα εννεαμήνου 2017

Η Attica Group,  θυγατρική  εταιρία του  Ομίλου Marfin Investment Group (MIG) με πλειοψηφικές   συμμετοχές   σε   ηγέτιδες   εταιρίες, ανακοινώνει   βασικά  στοιχεία  των αποτελεσμάτων του
εννεαμήνου 2017 τα οποία παρουσιάζουν Ενοποιημένες Πωλήσεις Ευρώ 215,46 εκατ. έναντι Ευρώ 215,98 εκατ. το εννεάμηνο 2016 και Ενοποιημένα Κέρδη προ Φόρων,   Χρηματοδοτικών,   Επενδυτικών   Αποτελεσμάτων   και   Αποσβέσεων (EBITDA) Ευρώ 47,75 εκατ. έναντι Ευρώ 62,35 εκατ. το αντίστοιχο εννεάμηνο του 2016.
Τα κέρδη μετά από φόρους του Ομίλου ανήλθαν σε Ευρώ 4,68 εκατ. έναντι Ευρώ 26,50 εκατ. την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Η απόκλιση στην κερδοφορία, σε σχέση με το εννεάμηνο του 2016, οφείλεται κυρίως στη σημαντική αύξηση της τιμής των καυσίμων.

ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΕΡΓΟ
Κατά  την  περίοδο  Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου  2017, κατά  την  οποία  εκτελέστηκαν συνολικά   1,
1%   περισσότερα  δρομολόγια σε σχέση με την   περυσινή   περίοδο, διακινήθηκαν με τα πλοία του Ομίλου συνολικά 3,39 εκατ. επιβάτες, έναντι 3,37 εκατ. το εννεάμηνο  του  2016,  519 χιλ.  Ι.Χ.  οχήματα  έναντι 500 χιλ.  την  αντίστοιχη  περυσινή περίοδο και 228 χιλ. φορτηγά οχήματα έναντι 224  χιλ. το εννεάμηνο του 2016.

ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
Η  Εταιρία αναμένει  τις  εγκρίσεις  από τις  αρμόδιες  αρχές  για  να  ολοκληρώσει  την απόκτηση συνολικού  ποσοστού 98,83% του μετοχικού  κεφαλαίου της ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΗΓΟΥΕΪΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

Καλλιθέα,23 Νοεμβρίου2017

Ιδρύεται σχολή σωστικών μέσων στις Οινούσσες

Τοποθέτηση στην Ολομέλεια της Βουλής έκανε ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Ανδρέας Μιχαηλίδης κατά τηχθεσινή συζήτηση και ψήφιση του πολυνομοσχεδίου του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Ο βουλευτής έκανε αναφορά σε μια σειρά από τομές με θετικό, προοδευτικό πρόσημο που εισάγει το νομοσχέδιο όπως ένα νέο, δίκαιο πλαίσιο μεταθέσεωνστο Λιμενικό, την εισαγωγή εφεξής στις σχολές του Λιμενικού με το σύστημα των πανελλαδικών εξετάσεων, την καθιέρωση ανώτατου ορίου ηλικίας των πλοίων που μεταφέρουν ναυτιλιακά καύσιμα, κ.α.

Επίσης, αναφέρθηκε σε ρυθμίσεις του νομοσχεδίου που ενισχύουν την αρχή της νησιωτικότητας – όπως την ίδρυση του Συμβουλίου Επιβατικών Μεταφορών Νήσων για την προώθηση των συνδυασμένων μεταφορών, και τη δυνατότητα που δίνεται σε μικρούς νησιωτικούς δήμους να κάνουν προγραμματικές συμβάσεις με το Υπουργείο για τη δρομολόγηση πλοίων – και επιλύουν λιμενικά ζητήματα που αντιμετωπίζουν πολλοί νησιωτικοί δήμοι, για παράδειγμα μέσω της δυνατότητας νομιμοποίησης υφιστάμενων λιμενικών έργων.

Επιπροσθέτως, ο βουλευτής Χίου επισήμανε μια σειρά από διατάξεις που έμπρακτα ενισχύουν εργασιακά, μισθολογικά και προνοιακά δικαιώματα των ναυτικών. Τέτοιες διατάξεις είναι η αύξηση του μηνιαίου επιδόματος ανεργίας των ναυτικών, η διεύρυνση των προϋποθέσεων υπαγωγής στον Οίκο Ναύτου για παιδιά ναυτικών, και η σαφής αυστηροποίηση του πλαισίου για ακτοπλοϊκές εταιρείες που δεν είναι συνεπείς στην εξόφληση μισθών και ασφαλιστικών εισφορών των πληρωμάτων.

Τέλος, ο Α. Μιχαηλίδης αναφέρθηκε εκτενέστερα σε δύο δεσμεύσεις του Υπουργού κ. Κουρουμπλή για τη ναυτική εκπαίδευση στο νομό Χίου οι οποίες υλοποιούνται με το πολυνομοσχέδιο.

Ειδικότερα, με υπουργική τροπολογία που κατατέθηκε:
  1. Ιδρύεται Δημόσια Σχολή Εμπορικού Ναυτικού Σωστικών και Πυροσβεστικών Μέσων στις Οινούσσες. Η Σχολή αυτή θα παρέχει την αναγκαία σχετική εκπαίδευση σε ναυτικούς και  θα προστεθεί στις δύο υπάρχουσες (Ασπροπύργου και Μηχανιώνας), επιλύοντας έτσι σημαντικά ζητήματα που αντιμετώπιζαν ενδιαφερόμενοι από τη Χίο και άλλες περιοχές.
  2. Δίνεται η δυνατότητα στις κατά τόπους ΑΕΝ να ιδρύουν ειδικά τμήματα Πλοιάρχων Γ΄ τάξης, Κυβερνητών Β΄ ή Γ΄ τάξης, Μηχανικών Γ΄ τάξης και ΗλεκτρολόγωνΕμπορικού Ναυτικού. Η ίδρυση των τμημάτων αυτών προϋποθέτει τη ρύθμιση διάφορων εκπαιδευτικών και διοικητικών θεμάτων μέσω Κανονισμού Σπουδών που εγκρίνεται από τον Υπουργό. Ανοίγει, λοιπόν, ο δρόμος ίδρυσης ειδικών σχολείων για τα οποία έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον η ΑΕΝ Μηχανικών Χίουκαι η ΑΕΝ Οινουσσών.
Πηγή: politischios

Πέμπτη 23 Νοεμβρίου 2017

Τα πρώτα έργα του Ειδικού Αναπτυξιακού Προγράμματος για το Βόρειο Αιγαίο - Λιμανι Ευδηλου - Νοσοκομειο Σαμου & Πυθαγορειο μεσα

Φωτογραφία Γιάννης Κούβαρης
Με απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομίας και Ανάπτυξης, Αλέξη Χαρίτση, εντάσσονται τα πρώτα έργα στα Ειδικά Αναπτυξιακά Προγράμματα Βορείου και Νοτίου Αιγαίου.

Πρόκειται για τα προγράμματα που δημιούργησε το Υπουργείο Οικονομίας ειδικά για τις Περιφέρεις Βορίου και Νοτίου Αιγαίου και τα οποία θα στηρίξουν τα νησιά με επιπλέον εθνικούς πόρους ύψους 50 εκατ. ευρώ. Στο Βόρειο Αιγαίο εντάσσονται 6 έργα ύψους 8.205.438 ευρώ.

O κ. Χαρίτσης δήλωσε σχετικά:
«Στεκόμαστε από την πρώτη στιγμή στο πλευρό των νησιών του Αιγαίου και παρέχουμε τους πόρους και τα κατάλληλα εργαλεία για τη στήριξη των τοπικών κοινωνιών. Πριν λίγους μήνες ξεκινήσαμε τα Ειδικά Αναπτυξιακά Προγράμματα προκειμένου να αντιμετωπίσουμε πιο αποτελεσματικά τις προκλήσεις που θέτει η νησιωτικότητα και να ενισχύσουμε περισσότερο τα νησιά που σηκώνουν το κύριο βάρος των προσφυγικών ροών.

Τα Προγράμματα συνάντησαν μεγάλη επιτυχία και κατατέθηκαν δεκάδες ποιοτικές προτάσεις των οποίων η αξιολόγηση ολοκληρώνεται από τις υπηρεσίες του Υπουργείου μας. Σήμερα εντάσσουμε τα πρώτα έργα προϋπολογισμού 15,5 εκατ. ευρώ περίπου (6 στο Βόρειο Αιγαίο και 5 στο Νότιο). Χωροθετούνται τόσο σε μικρά και απομακρυσμένα νησιά όσο και σε μεγαλύτερα που έχουν δεχτεί το κύριο βάρος των προσφυγικών ροών.

Πρόκειται για έργα υψηλής προτεραιότητας που αναβαθμίζουν τις τοπικές υποδομές, βελτιώνουν την ποιότητα ζωής των πολιτών και των επισκεπτών και ενισχύουν τις αναπτυξιακές δυνατότητες των τοπικών οικονομιών. Το αμέσως επόμενο διάστημα θα ενταχθούν δεκάδες νέα έργα τόσο στα Προγράμματα αυτά όσο και σε νέα προγράμματα που προετοιμάζει το Υπουργείο μας».

Επισυνάπτεται πίνακας των έργων που εντάσσονται

Πηγή: EΡΑ ΑΙΓΑΙΟΥ

Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2017

Για να δουμε...

Πολλα διαβαζουμε.... Πολλα ακουγονται...
Για να δουμε αν τελικα θα δουμε καποιο πλοιο της εταιρειας του Μ. Ηλιόπουλου -και ποιο θα ειναι αυτο-  και στα δικα μας νερα...

Αναχώρησε η μπίγα απο το λιμάνι Καρλοβάσου

15 λεπτά πριν τις 1 το μεσημέρι αναχώρησε η μπίγα με την βοήθειατου ρυμουλκού AΡΜΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Ν.Π. 2609
Μας ειχε ερθει στις 18 Οκτωβριου για την "συνέχιση" των εργασιών  και την ολοκλήρωση της επισκευής στο τμήμα που δεν μπόρεσε να γίνει λόγω της παραμονής εκεί του πλοίου Μυτιλήνη.
Το ολο εργο εντασσεται στο: "Επισκευή υποσκαφών κρηπιδωμάτων λιμένα Καρλοβάσου" και ειναι προυπολογισμού 145. 600 €
Της πλάκες ποδός θα τις τοποθετίσει ο τροχίλατος γερανός.


Τρίτη 21 Νοεμβρίου 2017

Βρετανικός (Britannic) - Το μεγαλύτερο ναυάγιο του Αιγαίου πρίν απο 101 χρόνια

Σαν σήμερα, 101 χρόνια πριν στις 21 Νοεμβρίου 1916 στις 9:07 π.μ., ο Βρετανικός (HMHS Britannic) βυθίστηκε στο στενό μεταξύ Μακρονήσου και Κέας μετά από πρόσκρουσή σε νάρκη, που είχε ποντίσει το γερμανικό υποβρύχιο U-73 ενώ έπλεε στο στενό Κέας – Μακρονήσου, τρία μίλια μακριά από τη ακτή.
Ο Βρετανικός, κατασκευάστηκε και καθελκύστηκε στις 26 Φεβρουαρίου του 1914 από το ναυπηγείο Harland and Wolff στο Μπέλφαστ, τη μεγαλύτερη πόλη της Βορείου Ιρλανδίας. Ο Βρετανικός ήταν αδελφικό πλοίο του Τιτανικού, όταν μάλιστα βυθίστηκε, ο Βρετανικός βρισκόταν στο ναυπηγείο. Η βύθιση του Τιτανικού ήταν η αφορμή να αλλάξουν τα σχέδια την τελευταία στιγμή και να γίνουν ακρετές βελτιώσεις ώστε να γίνει ακόμα πιο ασφαλές πλοίο.
Καθελκύστηκε στις 26 Φεβρουαρίου του 1914, και μετά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, επιτάχθηκε από το Βρετανικό Ναυαρχείο σαν πλωτό νοσοκομείο, όπου βοήθησε να σωθούν από τα μέτωπα της Τουρκίας, των Βαλκανίων και της Μέσης Ανατολής 15.000 τραυματίες.

Στις 21 Νοεμβρίου του 1916, ταξίδευε προς τον Νοσοκομειακό σταθμό της Λήμνου όταν ακούστηκε η έκρηξη από την πρόσκρουση με την νάρκη. Μετά από 55 λεπτά, το μήκους 269 μέτρα κουφάρι του ακούμπησε στο βυθό, σε βάθος 120 μέτρων. Με επιβαίνοντες 1.300 άτομα, ο απολογισμός των νεκρών δεν ήταν τόσο μεγάλος. 21 μέλη του πληρώματος και 9 άνδρες του Βασιλικού Υγειονομικού Σώματος, σύνολο 30 άτομα θα χάσουν τη ζωή τους. Σύμφωνα με μαρτυρίες ο καπετάνιος προσπάθησε με τις μηχανές στο φουλ να φτάσει τις ακτές και να προσαράξει, τελικά όμως το μόνο που θα καταφέρει είναι να διαλύσει τις σωστικές βάρκες που δεν μπόρεσαν να απομακρυνθούν έγκαιρα. Σύμφωνα με τις μαρτυρίες η απόφαση του πλοίαρχου Τσαρλς Μπάρτλετ (Charles Bartlett) να προσαράξει το πλοίο στην ακτή, παράσυρε 2 – 3 λέμβους από την δίνη των προπελών και το πλήρωμά τους κομματιάστηκε από αυτές, λίγοι κατάφεραν να γλυτώσουν και οι περισσότεροι με σοβαρούς ακροτηριασμούς.

Είναι αξιοσημείωτο ότι ανάμεσα σε αυτούς που γλύτωσαν ήταν η 80χρονη νοσοκόμα Βιολέτα Τζέσοπ (Violet Jessop), που είχε επιζήσει και απ’ το ναυάγιο του Τιτανικού ενώ επέβαινε και στον Ολυμπιακό, την ημέρα της σύγκρουσης του με το πολεμικό πλοίο HMS Hawke. Η οποία μετά από χρόνια θα καταδυθεί με βαθυσκάφος και θα αναγνωρίσει την καμπίνα όπου διέμενε το 1916 ως νεαρή νοσοκόμα!

Οι νεκροί αφέθηκαν στην θάλασσα, ενώ οι τραυματίες μεταφέρθηκαν προσωρινά στο λιμάνι της Κέας για λάβουν τις πρώτες βοήθειες. Στους διασωθέντες προσφέρθηκε βοήθεια από τους κατοίκους και τους ψαράδες της Κέας, που έσπευσαν και έσωσαν εκατοντάδες ναυαγούς. Οι νοσοκόμες και οι γιατροί του πλοίου κατάφεραν με τα ελάχιστα μέσα που είχαν στην διάθεση τους (κουβέρτες, σωσίβια, στολές) να κατασκευάσουν αυτοσχέδιους επιδέσμους, περιμένοντας την άφιξη των πλοίων διάσωσης στο χώρο του ναυαγίου.

Τη διάσωση ανέλαβαν δύο αγγλικά αντιτορπιλικά, το HMS Scourge και το HMS Heroic, τα οποία μετέφεραν τους διασωθέντες στον Πειραιά και στο Φάληρο το απόγευμα της ίδιας ημέρας. Συνολικά, πέντε από τους τραυματίες υπέκυψαν στα τραύματα τους μετά τη διάσωση. Οι τέσσερις είναι θαμμένοι στο νεκροταφείο της Δραπετσώνας, στο χώρο που φιλοξενεί τα μνήματα της Βρετανικής Κοινοπολιτείας. Ο πέμπτος είχε ταφεί αρχικά στο λιμάνι της Κέας, αλλά πρόσφατες έρευνες έδειξαν ότι ο τάφος του μεταφέρθηκε στο Βρετανικό πολεμικό κοιμητήριο της Σύρου το 1921.

Το 1975 ο Ζακ Κουστώ, ανακάλυψε το κουφάρι του Βρετανικού σε βάθος 120 μέτρων. Ο ίδιος και η ομάδα του ήταν οι πρώτοι που το εξερεύνησαν ένα χρόνο αργότερα. Στις αρχές της δεκαετίας του 1990 ο Βρετανός ερασιτέχνης ιστορικός Σάιμον Μιλς (Simon Mills) αγόρασε το ναυάγιο. Η συνεισφορά του Μιλς στην έρευνα της ιστορίας του πλοίου ήταν μεγάλη, καθώς έγραψε δύο βιβλία, συμμετείχε στην παραγωγή αρκετών τηλεοπτικών προγραμμάτων και είχε βασικό ρόλο στην οργάνωση όλων των καταδυτικών αποστολών που έλαβαν χώρα από το 1995 μέχρι το 2006. Το 2007 ήταν από τα ιδρυτικά μέλη του “Ιδρύματος Βρετανικός” (Britannic Foundation) και της θυγατρικής του εταιρείας “Βρετανικός Α.Ε.”, που έχει σκοπό την προστασία/διατήρηση του ναυαγίου, την προώθηση της ιστορίας του στο ευρύ κοινό και την οργάνωση των καταδύσεων σε αυτό. Βεβαίως, η αδειοδότηση και η εποπτεία κάθε καταδυτικής δραστηριότητας στο ναυάγιο ανήκουν στην Εφορία Ενάλιων Αρχαιοτήτων (Υπ. Πολιτισμού) καθώς αυτό βρίσκεται μέσα στα Ελληνικά χωρικά ύδατα.
Το 2014, με την βοήθεια της τεχνολογίας η Εφορεία Εναλίων Αρχαιοτήτων μέσω της καταδυόμενης αρχιτέκτονα – μηχανικού Αικατερίνης Ταγωνίδου, παρακολούθησε στενά τις υποβρύχιες κινηματογραφήσεις που έγιναν από την «U GROUP MALTA LMD» στη θαλάσσια περιοχή ΒΔ της νήσου Κέας.
Οι καταδύσεις στο ιστορικό ναυάγιο του Βρετανικού διήρκεσαν 10 μέρες (5/9 -15/9/2014) και έγιναν με τη χρήση υπερσύγχρονου βαθυσκάφους και ROV (Remotely Operated Underwater Vehicle), που μετέφερε το πλοίο «U-BOAT NAVIGATOR» από τη Μάλτα.
Για τη βρετανική διοίκηση είναι πολεμικό νεκροταφείο και για την εφορία εναλίων αρχαιοτήτων, αρχαιολογικός χώρος. Όσο για το γερμανικό υποβρύχιο, που πόντισε τη νάρκη, αργότερα βυθίστηκε και αυτό στον Σαρωνικό.

Βρεταννικός

Πηγη: boatfishing

Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2017

Διακοπές στο νησί των προσφύγων. Μια ταινία γεμάτη ευαισθησία

Μέσα από την μάτια του 10χρονου Αλβίν, που κάνει διακοπές στη Σάμο και ξαφνικά ο Κόσμος του ανατρέπεται, όταν μέσα  από τη θάλασσα ανασύρει το πέδιλο ενός μικρού παιδιού:
Άραγε επέζησε το μικρό προσφυγάκι;
Μπράβο Φράϊ!

Πατηστε ΕΔΩ για να την δειτε.

Σάββατο 18 Νοεμβρίου 2017

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα αλιείας με φελλό σε γλυκά νερά για το έτος 2018 το 3ημερο 6-7-8 Ιουλίου στην Λιμνοδεξαμενή Μαραθοκάμπου



To Πανελλήνιο Πρωτάθλημα αλιείας με φελλό σε γλυκά νερά για το έτος 2018 θα διεξαχθεί στις 6-7-8 Ιουλίου στην Λιμνοδεξαμενή Μαραθοκάμπου με διοργανωτή σύλλογο τον Ναυταθλητικό Όμιλο Καρλοβάσου.

Σύντομα θα κοινοποιηθεί και η Προκήρυξη του Πρωταθλήματος

Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2017

Ο 1ος προκριματικός αγώνας αλιείας με φελλό απο τον ΝΑΟΚ στο Καρλοβασι στις 26 Νοεμβρίου

Ο 1ος αγώνας του προκριματικού πρωταθλήματος αλιείας με φελλό από λιμενικές εγκαταστάσεις θα διεξαχθεί την αλλη  Κυριακή 26 Νοεμβρίου στο λιμάνι Καρλοβάσου με διοργανωτή σύλλογο τον Ναυταθλητικό Όμιλο Καρλοβάσου.

Για δηλώσεις συμμετοχών επικοινωνήστε έως τις 21 Νοεμβρίου με τον Δημήτρη Μαργαρώνης στο τηλέφωνο 6977203306.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΑ:
Ώρα 06.15 Συγκέντρωση αρχηγών. Πιστοποίηση αθλητών.
Ώρα 06.30 Έναρξη κλήρωσης θέσης αθλητών.
Ώρα 07.00 Είσοδος στις ψαρεύτρες – βυθομετρήσεις – προετοιμασία.
Ώρα 08.00 Έναρξη αγώνα – Έναρξη μαλαγρώματος.
Ώρα 12.00 Λήξη αγώνα.
Ώρα 12.15 Έναρξη ζύγισης αλιευμάτων.
Ώρα 13.00 Λήξη ζύγισης αλιευμάτων.
Ώρα 14.00 Έκδοση αποτελεσμάτων.

Δείτε την αναλυτική προκήρυξη του αγώνα:
Ο Ναυταθλητικός Όμιλος Καρλοβάσου, μετά από ανάθεση της Ε.Ο.Υ.Δ.Α, διοργανώνει τον πρώτο προκριματικό διασυλλογικό αγώνα αλιείας με φελλό από λιμενικές εγκαταστάσεις του έτους 2017/2018.
Ο Αγώνας θα διεξαχθεί στο Λιμάνι του Καρλοβάσου στις 26/11/2017 από τις 08.00 -12.00.
Όλοι οι αθλητές αγωνίζονται για την ατομική κατάταξη σύμφωνα με τον Κανονισμό και τις Προσαρτήσεις του.
Υπάρχει χρηματικό αντίτιμο συμμετοχής 40 ευρώ για κάθε έναν αθλητή το οποίο πρέπει να καταβάλουν οι σύλλογοι στον Αλυτάρχη που έχει ορίσει η Ε.Ο.Υ.Δ.Α με την έκδοση της αντίστοιχης απόδειξης είσπραξης άπαξ ή σε δύο δόσεις των 20 ευρώ (την πρώτη και τη δεύτερη αγωνιστική).
Το ποσό καλύπτει τη συμμετοχή των αθλητών και στους τέσσερις (4) προκριματικούς αγώνες και διατίθεται αυτούσιο για την ενίσχυση της Εθνικής Ομάδας.

Το δόλωμα που θα χρησιμοποιήσει κάθε αθλητής είναι της αποκλειστικής του ευθύνης, ως κάτωθι:
  • 1 κουτί ακροβάτη (μέχρι 50γρ).
  • 250 γρ Γαρίδα (ακαθάριστη και χωρίς καμία παρέμβαση).
  • 500 γρ μπιγκατίνι.
Η μαλάγρα που θα χρησιμοποιήσει ο κάθε αθλητής καθορίζεται στα 2 κιλά σε συσκευασμένες σακούλες του εμπορίου και 2 κιλά άμμο.
Απαγορεύεται η χρήση πρόσθετων ενισχυτικών οσμής και αμινοξέων.
Σε περίπτωση ομαδικής χορηγίας μαλάγρας στο σύνολο των αθλητών απογορεύεται αυστηρά η χρήση άλλης μαλάγρας ή της ίδιας σε επιπλέον ποσότητα όπως ορίζει ο γενικός κανονισμός (Αρθρο 70).

ΠΡΟΣΟΧΗ : Θα γίνει σύμφωνα με τον Κανονισμό, αυστηρός έλεγχος ως προς τα είδη τις ποσότητες των δολωμάτων, καθώς και της μαλάγρας, προ της έναρξης αλλά και κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Ο αγώνας θα διεξαχθεί βάσει του Κανονισμού της ΕΟΥΔΑ, ο οποίος ισχύει από 5/10/2017 και τον οποίο πρέπει να γνωρίζουν αλλά και να εφαρμόσουν όλοι οι συμμετέχοντες αθλητές.

Την ευθύνη της ομαλής διεξαγωγής του αγώνα έχει η 3μελής Επιτροπή Αγώνα, η σύνθεση της οποίας είναι η εξής:
1. Αλυτάρχης : Αϊδινης Μάκης
2. Μέλος : Μαργαρώνης Δημήτριος
3. Μέλος : Παπαθανάσης Φάνης

Όλα τα μέλη της Επιτροπής αγώνα διαθέτουν βεβαίωση επιμόρφωσης από τα σεμινάρια κριτών της ΕΟΥΔΑ ή των συλλόγων.
Τυχόν ενστάσεις υποβάλλονται μόνο από τους αρχηγούς που έχουν δηλωθεί με την καταβολή παραβόλου 150€, το οποίο εισπράττει ο Αλυτάρχης εκδίδοντας το αντίστοιχο παραστατικό είσπραξης.
Εφόσον ο ενιστάμενος σύλλογος δικαιωθεί, του επιστρέφεται ολόκληρο το ποσό του παραβόλου ως αχρεωστήτως καταβληθέν, άλλως αυτό εκπίπτει υπέρ της ΕΟΥΔΑ.
Χρόνος υποβολής ενστάσεων.
Για ότι αφορά την συμμετοχή των αθλητών στον αγώνα, η ένσταση υποβάλλεται προ της έναρξής του.
Για ότι αφορά την έκδοση των αποτελεσμάτων έως και μισή ώρα μετά τη λήξη του.
Όλες οι ενστάσεις που υποβάλλονται εμπρόθεσμα εκδικάζονται αμέσως από την Επιτροπή Αγώνα.
Ενστάσεις που υποβάλλονται εκπρόθεσμα δεν εκδικάζονται και απορρίπτονται ως εκπρόθεσμες.
Όλοι οι αθλητές και αρχηγοί από την άφιξή τους, κατά τη διάρκεια του αγώνα και έως την αναχώρησή τους πρέπει να είναι ενδεδυμένοι με τα διακριτικά του συλλόγου τους.
Όλοι οι αθλητές πρέπει να φέρουν τον απαραίτητο βάσει του Κανονισμού, εξοπλισμό τους, (άρθρο 60 του Γενικού κανονισμού) ο οποίος και είναι αποκλειστική ευθύνη του καθενός. Σε διαφορετική περίπτωση δεν θα συμμετέχουν στον αγώνα.Κατά την συγκέντρωση των αθλητών παραδίδονται από τους αρχηγούς τα δελτία των αθλητών στην Επιτροπή Αγώνα για έλεγχο και πιστοποίηση, τα οποία πρέπει να είναι ευκρινώς θεωρημένα από γιατρό, για το τρέχον έτος.
Αθλητές που δεν θα φέρουν το ατομικό τους Δελτιο Αθλητικής Ιδιότητας και Υγείας (σε κάθε αγώνα) δεν θα συμμετέχουν στον αγώνα.

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ - ΚΛΗΡΩΣΕΙΣ
1.- Ο Αλυτάρχης καλεί τους Αρχηγούς του αγώνα, την ώρα που σύμφωνα με το πρόγραμμα έχει οριστεί η πιστοποίηση των αθλητών.
2.- Οι αρχηγοί των συλλόγων καταβάλλουν το χρηματικό αντίτιμο συμμετοχής όλων των αθλητών τους που έχουν δηλωθεί στο δελτίο συμμετοχής.
3.- Οι αρχηγοί καταθέτουν στην Γραμματεία τα Δελτία Αθλητικής Ιδιότητας και Υγείας όλων των αθλητών τους.
4.- Γίνονται διευκρινίσεις επί του Κανονισμού.
5.- Πραγματοποιείται η κλήρωση των Τομέων και θέσεων των αθλητών συμφωνα με την διαδικασία κλήρωσης (άρθρο 34 του Γενικού κανονισμού).
7.- Οι αθλητές αναχωρούν και αρχίζουν την προετοιμασία μέσα στις ψαρεύτρες τους.
8.- Κατά την διάρκεια της προετοιμασίας των αθλητών πραγματοποιείται έλεγχος όσον αφορά τα είδη δολωμάτων και τον αλιευτικό εξοπλισμό. Κατά την διάρκεια του ελέγχου προ της έναρξης του αγώνα, οι αθλητές μπορούν να μετρήσουν δοκιμαστικά τα αγκίστρια τους στον πιστοποιημένο κύλινδρο μέτρησης.
9.- Δίδεται ηχητικό σήμα έναρξης του αγώνα και μόνο μετά το σήμα έναρξης αρχίζει το μαλάγρωμα.
10.- Με την ηχητική σήμανση της λήξης του αγώνα αρχίζει αμέσως η ζύγιση των αλιευμάτων από την θέση Αρ.1. Τη διαδικασία της ζύγησης μπορούν να επιβλέπουν οι αρχηγοί των συλλόγων.

Η Ε.Ο.Υ.Δ.Α ο διοργανωτής σύλλογος και κάθε αρμόδια Αρχή, ουδεμία ευθύνη φέρουν για τυχόν βλάβες, ζημιές ή ατυχήματα που θα μπορούσαν να συμβούν κατά τη διάρκεια του αγώνα πριν ή μετά τη λήξη του, καθώς και κατά τις οποιεσδήποτε μετακινήσεις των αγωνιζομένων και των θεσμικών παραγόντων του αγώνα.
Όλοι οι παράγοντες του αγώνα καθώς και τυχόν φίλαθλοι πρέπει να τηρούν τους κανόνες ασφαλείας και τις σχετικές εντολές της Επιτροπής αγώνα.

Οι προβλεπόμενες παροχές από το διοργανωτή σύλλογο είναι :
1. Δημιουργία ψαρευτρών.
2. Παροχή σνακ, καφέ και νερού.
3. Γραμματειακή υποστήριξη.
Για όλα τα άλλα που πιθανόν θα χρειαστούν οι αθλητές, θα επιληφθούν είτε οι ίδιοι, είτε οι σύλλογοι στους οποίους ανήκουν.
Οι βραβεύσεις των αθλητών θα πραγματοποιηθούν σε ξεχωριστή τελετή στο τέλος των τεσσάρων αγωνιστικών.
Θα βραβευτούν με μετάλλια οι αθλητές που θα καταλάβουν τις θέσεις 1η ως 3η για καθεμία από τις αγωνιστικές ημέρες .

Το Celestyal Nefeli αντι του Aegean Queen θα φιλοξενήσει τελικά τους αστέγους από τους Δήμους της Δυτικής Αττικής

Λόγω τεχνικών ζητημάτων, το κρουαζιερόπλοιο που θα φιλοξενήσει αστέγους από τους Δήμους της Δυτικής Αττικής που έχει πλήξει η θεομηνία, θα είναι το Celestyal Nefeli της εταιρίας Optimum Shipmanagement Services.
Το συγκεκριμένο πλοίο βρίσκεται ήδη ελλιμενισμένο στον προλιμένα του Πειραιά, και μετά από ευγενική προσφορά της εταιρίας, είναι έτοιμο στη διάθεση των ενδιαφερομένων.
Το πλοίο τέθηκε στη διάθεση των αστέγων, με παρέμβαση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Παναγιώτη Κουρουμπλή. Οι ενδιαφερόμενοι για φιλοξενία θα πρέπει να απευθύνονται στις κατά τόπους δημοτικές αρχές, οι οποίες θα συντάξουν καταλόγους και θα τους παραδώσουν στο ΥΝΑΝΠ, το οποίο θα μεριμνήσει για τη μεταφορά των ενδιαφερομένων στο κρουαζιερόπλοιο.

Στον Πειραιά το Παναγία Σκιαδενή

Την Τρίτη που μας πέρασε 14 Νοεμβρίου στις 2 το μεσημέρι αναχώρησε για τον Πειραιά (χωρίς επιβάτες) το επιβατηγό-οχηματαγωγό "Παναγία Σκιαδενή" για εργασίες επισκευής και συντήρησης στο πλαίσιο της τακτικής επιθεώρησης του.

Να σημειωθεί ότι το «Παναγία Σκιαδενή» πραγματοποίησε στις 6 το πρωί της Τρίτης έκτακτο δρομολόγιο προς τη Σύμη μετά από αίτημα της στρατιωτικής διοίκησης και της Περιφέρειας, μεταφέροντας συνολικά 18 οχήματα και μηχανήματα του Στρατού και της Περιφέρειας, της Πυροσβεστικής, του Ερυθρού Σταυρού και τους χειριστές τους, προκειμένου να προσφέρουν κάθε βοήθεια στο νησί, που επλήγη το βράδυ της Δευτέρας από τα έντονα καιρικά φαινόμενα.

Για την ετήσια επιθεώρηση τους τα ταχύπλοα καταμαράν «Δωδεκάνησος Πράιντ» και «Δωδεκάνησος Εξπρές» θα μεταβούν στη ναυπηγική ζώνη του Περάματος τον Φεβρουάριο και Μάρτιο του 2018, αντίστοιχα.

Dodekanisos Seaways: Αύξηση της κίνησης το 7μηνο Απρίλιος - Οκτώβριος

Αύξηση της ενδοδωδεκανησιακής επιβατικής κίνησης κατά 8,9% κατέγραψε το επτάμηνο Απρίλιος-Οκτώβριος 2017 η ναυτιλιακή εταιρεία Dodekanisos Seaways σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του περασμένου έτους.

Συνολικά, με τα τρία πλοία της εταιρείας στο παραπάνω διάστημα διακινήθηκαν 452.657 επιβάτες έναντι 415.575 του 2016, δηλαδή 37.082 περισσότεροι επιβάτες.

Η αυξημένη επιβατική κίνηση οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αύξηση γενικότερα της τουριστικής κίνησης της Ρόδου και των άλλων νησιών με πτήσεις τσάρτερς από το εξωτερικό αλλά και στην αποτελεσματικότητα της διαφημιστικής καμπάνιας προβολής των 17 προορισμών που καλύπτει η Dodekanisos Seaways σε Δωδεκάνησα και Βορειοανατολικό Αιγαίο.

Η καμπάνια της δωδεκανησιακής ναυτιλιακής εταιρείας βασίστηκε στην παραγωγή 17 άρτιων ξεχωριστών videos (όσοι και οι προορισμοί  της) τα οποία προβλήθηκαν μέσα από το διαδίκτυο και είδαν περισσότεροι από 2.267.000 μοναδικοί χρήστες από την Ελλάδα και το εξωτερικό, κυρίως από Γερμανία, Αγγλία και Ιταλία.

Για την καμπάνια αυτή η εταιρεία βραβεύτηκε, προ ημερών, με το χρυσό βραβείο των Social Media Awards 2017.

Κερδισμένα από την διαφημιστική καμπάνια και την αύξηση της επιβατικής κίνησης είναι όλα τα μικρά νησιά της Δωδεκανήσου αλλά και τα νησιά του Βόρειου Αιγαίου Σάμος, Ικαρία και Φούρνοι.

Την πρωτιά απέσπασε το ακριτικό Καστελόριζο με αύξηση 70,9%  αναπληρώνοντας τις απώλειες του 2016 (3.514 επιβάτες  φέτος έναντι 2016 του 2016), ενώ στη δεύτερη θέση προβάλλουν οι Φούρνοι - ένα πανέμορφο νησί, δορυφόρος της Σάμου και Ικαρίας με αύξηση 49,9% (7.443 επιβάτες έναντι 4.964 του περασμένου έτους). Τους Φούρνους επισκέφθηκαν το 2015 3.630 άτομα, 4.964 το 2016 και φέτος 7.443, που σημαίνει ότι στα τρία χρόνια της γραμμής Δωδεκάνησα-Σάμος παρουσιάζει αύξηση 105%.

Αναλυτικά οι αφιξοαναχωρήσεις επιβατών από κάθε λιμάνι, στο επτάμηνο της τουριστικής περιόδου και οι ποσοστιαίες μεταβολές σε σχέση με την επιβατική κίνηση του 2016 έχουν ως ακολούθως:

Άγιος Κήρυκος (Ικαρία) 10.828 (+45%)
Αρκιοί 717 (+44,8%)
Αγαθονήσι 1.789 (+19,7%)
Κάλυμνος 33.690 (+5,3%)
Λέρος 40.191 (+6,8%)
Λειψοί 18.070 (+10,3%)
Πάτμος 49.044 (+5,4%)
Σύμη 205.343 (+9,5%)
Πανορμίτης 108.461 (+17,7%)
Χάλκη 11.205 (+ 14,9%)
Τήλος 12.125 (+2,7%)
Νίσυρος 10.989 (+13,7%)
Πυθαγόρειο Σάμου 22.186 (+10%)
Κως 82.394 (-1,3%)

Σχετικά με την επιβατική κίνηση στις θαλάσσιες γραμμές Δωδεκανήσου και Σάμου ο πρόεδρος της Dodekanisos Seaways κ. Γιώργος Σπανός έκανε την ακόλουθη δήλωση:

“Παρά την οικονομική κρίση η επιβατική κίνηση στα νησιά μας παρουσιάζει αισθητή αύξηση σε σχέση με το 2016. Πιστεύω ότι το 2018 θα είναι ακόμα καλύτερη χρονιά αν επαληθευτούν οι ευοίωνες  προβλέψεις για την τουριστική σεζόν.

Θέλω να εκφράσω την ικανοποίηση μου, διότι τα στοιχεία μας επιβεβαιώνουν την αλματώδη τουριστική ανάπτυξη των μικρότερων νησιών, που είναι και το όραμα όλων μας στην εταιρεία, και να απευθύνω ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στο επιβατικό κοινό για την μακρόχρονη στήριξη και εμπιστοσύνη του στη Dodekanisos Seaways.”

Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2017

Κρουαζιερόπλοιο με παρέμβαση του ΥΝΑΝΠ Παναγιώτη Κουρουμπλή για τη στέγαση των πληγέντων της Δυτικής Αττικής

Πρωτοβουλίες για την ανακούφιση των κατοίκων που έμειναν άστεγοι στις περιοχές των Δήμων Μάνδρας, Ελευσίνας και Μεγάρων ανέλαβε το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.
Ο Υπουργός Παναγιώτης Κουρουμπλής, μετά από τηλεφωνικές συνομιλίες με τους Δημάρχους των περιοχών που επλήγησαν από τα ακραία καιρικά φαινόμενα, κκ. Ιωάννα Κριεκούκη, Γιώργο Τσουκαλά και Γρηγόρη Σταμούλη ήρθε σε επικοινωνία με την εταιρία Optimum Shipmanagment Services, η οποία προσφέρθηκε και διαθέτει το κρουαζιερόπλοιο Aegean Queen για την ενδεχόμενη προσωρινή στέγαση των ανθρώπων τα σπίτια των οποίων υπέστησαν ζημιές από τις πλημμύρες. Το πλοίο διαθέτει 364 καμπίνες και μπορεί να φιλοξενήσει 914 άτομα.
Με βασική προτεραιότητα την προστασία της ανθρώπινης ζωής, ο κ. Κουρουμπλής ήρθε σε επαφή με τον πρόεδρο της ΚΕΔΕ Γιώργο Πατούλη, και τους Αρχηγούς των Γενικών Επιτελείων Στρατού και Ναυτικού για τη διάθεση υδροφόρων οχημάτων,  ώστε να καλυφθούν οι άμεσες ανάγκες υδροδότησης των Δήμων.   
Το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, καθώς και το Λιμενικό Σώμα Ελληνική Ακτοφυλακή εκφράζουν με κάθε τρόπο τη συμπαράστασή τους στους κατοίκους των πληγέντων περιοχών και παραμένουν στη διάθεση των Δημοτικών Αρχών για την παροχή κάθε δυνατής βοήθειας.

Επιστρεφει το Nissos Rodos

Αφου ολοκληρωσε την ναυλωση στην Ιταλια, επιστρεφει αυριο το πρωι στο Περαμα το Nissos Rodos της Hellenic SeaWays.
Το πλοιο θα πραγματοποιησει τον ετησιο δεξαμενισμο απο τις 7/12 εως 21/12.

Το πλοιο αυτη την στιγμη ειναι βορεια των Κυθηρων

Το SuperFast XII στο Βαθυ


 Την προιγουμενη Πεμπτη 9 Νοεμβριου ΠΡΩΤΟΙ αναφεραμε για τις 2 εκτακτες προσεγγισεις του "Κοκκινου Πυραυλου" ή της "Κοκκινης Φεραρι" οπως αποκαλουν οι καραβολατρης το πλοιο αυτο.

Ακολουθουν φωτογραφιες απο την πρωτη προσεγγιση του πλοιου στον νεο επιβατικο λιμενα Βαθεος Σαμου στο Μαλαγαρι.

Οι φωτογραφιες ειναι των:
Ιακ. Φως - Γιωργο Τραμπακογλου -  Johnny Pap - Ηλια Κατσαφαδου

Φωτογραφια Ιακ. Φως



Φωτογραφια Γιωργος Τραμπακογλου



Φωτογραφια Γιωργος Τραμπακογλου



Φωτογραφια Γιωργος Τραμπακογλου


Φωτογραφια Johnny Pap


Φωτογραφια Johnny Pap



Φωτογραφια Ηλιας Κατσαφαδος
Το πλοιο συμφωνα με αυτα που εχουμε διαβασει συντομα θα φυγει απο Ελλαδα

Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2017

«Εποχές και συγγραφείς - Αλέξης Σεβαστάκης»: Την Κυριακή 19/11 στην ΕΡΤ2

Η Σάμος δεν είναι μόνο το εκτυφλωτικό γαλαζοπράσινο νησί, όπως γράφουν οι τουριστικοί οδηγοί, αλλά και αυτό που περιγράφει με τους στίχους του ο επαναστάτης ποιητής, Ιωάννης Λεκάτης, τον 19ο αιώνα.

«Άνδρας εγέννησες πολλούς τον Πυθαγόρα και λοιπούς και άνδρας ατρομήτους στας μάχας ανικήτους».΄

Στη Σάμο το 1925 γεννήθηκε ο λογοτέχνης, θεατρικός συγγραφέας, νομικός, ιστορικός και αγωνιστής της Εθνικής Αντίστασης, Αλέξης Σεβαστάκης.

Στη σειρά ντοκιμαντέρ «Εποχές και Συγγραφείς», ο Αλέξης Σεβαστάκης μας ταξιδεύει με τη ζωή, τη δράση του και το συγγραφικό έργο που μας άφησε. Τον συναντάμε σε όλα τα γεγονότα που σημάδεψαν τον 20ο αιώνα: αντάρτη στα 17 του, να πολεμάει τους κατακτητές με την ομάδα θανάτου στα βουνά της Σάμου, αεροπόρο στη Μέση Ανατολή και στη συνέχεια κλεισμένο στα «σύρματα» από τους συμμάχους… Άγγλους. Στη χούντα τον βρίσκουμε στα στρατόπεδα της Γυάρου και Λέρου, δικηγόρο να υπερασπίζεται φτωχούς βιοπαλαιστές – αγωνιστές τις δεκαετίες του 50, 60 και 70. Και ως βουλευτής του ενιαίου Συνασπισμού να πολεμάει τα κατεστημένα κέντρα εξουσίας. Στοχαστής και αγωνιστής ο Αλέξης Σεβαστάκης, ασχολήθηκε με όλα εκείνα που ενδιαφέρουν πάντα τον άνθρωπο. Πίστευε στη συλλογική ευθύνη και δράση κι ότι κανένας αγώνας δεν πάει χαμένος.

Για τη ζωή και το έργο που μας άφησε ο Αλέξης Σεβαστάκης μιλάνε στο ντοκιμαντέρ λογοτέχνες, καθηγητές-θεατρολόγοι, συμπατριώτες του, μέλη της οικογένειάς του.

Εποχές και συγγραφείς - Αλέξης  Σεβαστάκης”
(ΕΡΤ 2017 – 52')
Κυριακή 19 Νοεμβρίου στις 18:00 ΕΡΤ2


Συντελεστές:
Παραγωγή: Τάσος Ψαρράς
Σκηνοθεσία: Λεωνίδας Βαρδαρός
Αρχισυνταξία:  Τάσος Γουδέλης
Αφήγηση: Κώστας Καστανάς
Διεύθυνση Φωτογραφίας – Μοντάζ: Ξενοφών Βαρδαρός
Ηχοληψία:  Ανδρέας Γκόβας

Για τον Αλέξη Σεβαστάκη μιλάνε οι:
Χρήστος Λάνδρου - Φιλόλογος - πρώην προϊστάμενος Ιστορικού αρχείου Σάμου
Νικόλας Σεβαστάκης - αδερφός  Αλέξη Σεβαστάκη
Γιώργος Βοϊκλής - Συγγραφέας / Δημοσιογράφος
Δημήτρης Σεβαστάκης – γιος του Αλέξη Σεβαστάκη, Ζωγράφος / Καθηγητής ΕΜΠ, Βουλευτής Σάμου.
Κώστας Καναβούρης - Ποιητής /  Δημοσιογράφος
Δημήτρης Τσατσούλης - Καθηγητής Θεατρολογίας Πανεπιστημίου Πατρών
Στέλιος Γούτης - Σκηνοθέτης / Ηθοποιός
Χαρά Μπακονικόλα
- Ομότιμη καθηγήτρια θεατρολογίας Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών

Δειτε το ντοκιμαντερ λογοτεχνιας ΕΔΩ

Κυριακή 12 Νοεμβρίου 2017

Ο Γιάννης Τσαλίκης, Πρόεδρος της Ένωσης Λιμενικών Υπαλλήλων Χίου - Σάμου στον Αρμονια 103,2

Ακούστε τι είπε το Σάββατο που μας πέρασε 11 Νοεμβρίου ο Γιάννης Τσαλίκης, Πρόεδρος της  Ένωσης Προσωπικού Λιμενικού Σώματος  Χίου-Σάμου στην εκπομπή της Σταματίας Ραπτη "Στο φως της Δημοσιοτητας", και στον Αρμονια 103,2


Ψαχνωντας το διαδικτυο, βρηκαμε ακομα μια συνεντευξη που ειχε δωσει ξανα στην Σταματια Ραπτη στις 07/02/2016
Σας την παραθετουμε:

Συνέντευξη παραχώρησε ο πρόεδρος της Ένωσης Γιάννης Τσαλίκης στο Ράδιο Αρμονία της Σάμου και στην Σταματία Ράπτη.

Συγκεκριμένα ανέδειξε τα προβλήματα που συναντούν οι συνάδελφοι και προσπαθούν να τα καταστήσουν γνωστά στο ευρύ κοινό με κάθε τρόπο.

Πιο αναλυτικά αναφέρθηκε στην υποστελέχωση των Λιμεναρχείων, των Λιμενικών Σταθμών και των πλωτών της παραμεθορίου και πιο συγκεκριμένα της Χίου και της Σάμου, με αποτέλεσμα την υπερεργασία που καλούνται να εκτελέσουν οι υπόλοιποι συνάδελφοι που υπηρετούν εκεί. Κάτι που τους εξοντώνει καθημερινά, σωματικά και ψυχολογικά, αν συνυπολογιστούν πέραν από τον όγκο εργασίας και αυτά που έχουν να αντιμετωπίσουν, όπως ναυάγια, διασώσεις ανθρώπινων ψυχών αλλά δυστυχώς και αρκετοί πνιγμοί κυρίως μικρών παιδιών.

Επίσης ένα άλλο εξίσου σοβαρό θέμα που προβλήθηκε είναι η ανεπαρκής ιατροφαρμακευτική κάλυψη των στελεχών του Λιμενικού Σώματος. Και δε μιλάμε μόνο για γιατρούς, αλλά και για φάρμακα. Και αν στη Χίο υπάρχει μια λύση καθώς ένα συγκεκριμένο φαρμακείο έχει δεχτεί να παρέχει φάρμακα, στη Σάμο, ενώ υπάρχει κι εκεί φαρμακοποιός που δέχεται να εξυπηρετήσει, αντιμετωπίζει την άρνηση του Φαρμακευτικού Συλλόγου της Σάμου, παρόλο που εδώ και 2 χρόνια έχουν εξοφληθεί τα φαρμακεία.

Κλείνοντας τη συνέντευξη εξέφρασε τον προβληματισμό του ότι το 2016 θα είναι χειρότερο από το 2015, από όλες τις απόψεις.

Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2017

Η Dodekanisos Seaways κέρδισε χρυσό βραβείο στα Social Media Awards 2017

Μια ακόμη σημαντική διάκριση στον χώρο των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης απέσπασε η ναυτιλιακή εταιρεία DODEKANISOS SEAWAYS σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία SOCIALAB.

Συγκεκριμένα, απέσπασε χρυσό βραβείο των Social Media Awards 2017 που έχει καταστεί πλέον ο σημαντικότερος εγχώριος θεσμός για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και διοργανώνεται κάθε χρόνο από το περιοδικό "Marketing Week" της Boussias Communications.

Φέτος συγκεντρώθηκαν περισσότερες από 600 υποψηφιότητες από σχεδόν 100 agencies και brands από όλη την Ελλάδα.

Η Dodekanisos Seaways βραβεύτηκε για τη συνολική δράση της, κυρίως όμως για την πρωτοποριακή καμπάνια της με σκοπό την ανάδειξη και προβολή των 17 νησιωτικών προορισμών που καλύπτει, όχι μόνο μέσα από τα 16 video που δημιούργησε γι' αυτόν τον σκοπό.

Συνολικά την καμπάνια της εταιρείας είδαν 2.267.203 μοναδικοί χρήστες.

Οι προβολές των videos, ξεχωριστά για το καθένα από τα 16 νησιά της Δωδεκανήσου και Σάμου, ανήλθαν σε 1.092.580, ενώ 214.170 χρήστες πήραν μέρος στους διαγωνισμούς.

Να σημειωθεί ότι δεκάδες τυχεροί χρήστες κέρδισαν εισιτήρια για να ταξιδέψουν και να γνωρίσουν τα πανέμορφα νησιά μας και ένας μεγάλος νικητής κέρδισε, εκτός από εισιτήριο, τριήμερη διαμονή σε θαυμάσιο ξενοδοχείο του προορισμού που θα επιλέξει.

Οι χρήστες που επισκέφθηκαν το site της εταιρείας στην πλειονότητα τους ήταν από τα Δωδεκάνησα, τα νησιά του Βορειοανατολικού Αιγαίου, από την Αθήνα και άλλα μέρη της Ελλάδας, αλλά εντυπωσιακός υπήρξε και ο αριθμός των χρηστών από την Ευρώπη, και κυρίως από Αγγλία, Γερμανία και Ιταλία.

Συνδυαστικά από τις προσφορές εισιτηρίων μέσω των Social Media και τις καμπάνιες προβολής των νησιών μας στην Google, η Dodekanisos Seaways κατάφερε να προσελκύσει και να δουν την καμπάνια της 1.585.222 χρήστες, ενώ 23.106 άτομα που μπήκαν στο site της, έκλεισαν ήδη τα εισιτήρια τους για να επισκεφθούν το ερχόμενο καλοκαίρι τα νησιά μας.

Το τελευταίο στοιχείο αποκτά ιδιαίτερη σημασία για τη δωδεκανησιακή ναυτιλιακή εταιρεία και φυσικά, επιβεβαιώνει όλους εκείνους που υποστηρίζουν ότι τα Social Media χρόνο με το χρόνο ανατρέπουν εντυπωσιακά το παραδοσιακό σύστημα κρατήσεων σε ξενοδοχεία για τις διακοπές καθώς και στις μεταφορές με αεροπλάνα, πλοία κλπ.

Η Ikaria Senior Regatta στο Οtetv History

 Από 18 έως 22 Σεπτεμβρίου διεξήχθει στην Ικαρία η Ikaria Senior Regatta για καπετάνιους 70 ετών και πάνω.
Η ομαδά Pangolin Enterainment στην Ικαρία
 Η Pangolin Entertainment κάλυψε τον αγώνα κ' ετοιμάσε ενα ντοκυμαντέρ δύο ωρών για το καναλι του Otetv History τόσο γιά τον ίδιο τον αγώνα, όσο και για τους προορισμούς του Ικαρία-Σάμος-Φούρνοι.

Τα 2 ωριαια επισοδια θα παιχτουν 19 και 26 Νοεμβριου στις 19:00