Πέμπτη 31 Αυγούστου 2017

Ρήγμα στο Blue Star Patmos. Δεν μπορεί να ρυμουλκηθεί σύμφωνα παντα με το "Πρωτο Θεμα"

Μεγάλη φαίνεται ότι είναι η ζημιά που έχει προκληθεί στο Blue Star Patmos, το πλοίο που προσάραξε ανοιχτά της Ίου στη 1:30 τα ξημερώματα της Τετάρτης και παραμένει στο ίδιο σημείο καθώς δεν μπορεί προς το παρόν να ρυμουλκηθεί.

 Σε κάθε περίπτωση λόγω του ρήγματος, το οποίο εξετάζουν οι βατραχάνθρωποι που έχουν μεταβεί στην Ίο από τις 12:30 το μεσημέρι της Τετάρτης, εάν δεν ολοκληρωθούν οι εργασίες συγκόλλησης δεν θα είναι ασφαλές να γίνει επιχείρηση ρυμούλκησης.

Για το λόγο αυτό τα τρία ρυμουλκά που έχουν προσεγγίσει το πλοίο παραμένουν απλά σε επιφυλακή.

Πηγη: protothema

Τετάρτη 30 Αυγούστου 2017

Ανακατατάξεις Πλοίων & Δρομολογίων από τη Blue Star Ferries, λόγω του ατυχήματος στο "Blue Star Patmos"

Λόγω βλάβης του F/B BLUE STAR PATMOS, τα δρομολόγια των πλοίων μας θα διαμορφωθούν ως ακολούθως:


ΤΕΤΑΡΤΗ 30/08/17
Το δρομολόγιο του F/B BLUE STAR PATMOS από Νάξο 09:30 για Πάρο-Πειραιά, θα εκτελεσθεί από το F/B SUPERFERRY της GOLDEN STAR FERRIES (σύμφωνα με αίτημα της πλοιοκτήτριας εταιρείας προς τις Αρχές).

F/B BLUE STAR DELOS
Έκτακτη προσέγγιση του πλοίου στην Ίο, ως ακολούθως:
Από Πειραιά 07:25 για Πάρο (11:25-11:45), Νάξο (12:30-12:50), Ίο (14:00-14:15), Σαντορίνη (15:00-15:30), Νάξο (17:30-18:00), Πάρο (18:45-19:15), Πειραιά 23:15.

F/B BLUE STAR NAXOS
Το πλοίο θα εκτελέσει το δρομολόγιο του F/B BLUE STAR PATMOS, ως ακολούθως:
Από Πειραιά 21:00 (αντί 17:30) για Πάρο (01:15-01:30 επομένης), Νάξο (02:15-02:30), Δονούσα (03:40-03:55), Αιγιάλη (Αμοργό) (04:35-04:50), Αστυπάλαια (06:25-06:40), Αιγιάλη (Αμοργό) (08:15-08:30), Δονούσα (09:10-09:25), Νάξο (10:35-10:50), Πάρο (11:35-11:50), Πειραιά 16:05.
Για την ανωτέρω τροποποίηση, απαιτείται από τους πελάτες-επιβάτες, η αλλαγή των εισιτηρίων τους από τα κατά τόπους λιμενικά γραφεία ή από τον ταξιδιωτικό τους πράκτορα.


ΠΕΜΠΤΗ 31/08/17
Το δρομολόγιο του F/B BLUE STAR NAXOS από Πειραιά 06:45 για Πάρο-Νάξο-Ηρακλειά-Σχοινούσα-Κουφονήσι-Κατάπολα (Αμοργό) και επιστροφή, θα εκτελεσθεί από το F/B SUPERFERRY της GOLDEN STAR FERRIES (σύμφωνα με αίτημα της πλοιοκτήτριας εταιρείας προς τις Αρχές).
Για την ανωτέρω τροποποίηση, απαιτείται από τους πελάτες-επιβάτες, η αλλαγή των εισιτηρίων τους από τα κατά τόπους λιμενικά γραφεία ή από τον ταξιδιωτικό τους πράκτορα.

F/B BLUE STAR NAXOS
Το πλοίο θα εκτελέσει το δρομολόγιο του F/B BLUE STAR PATMOS, ως ακολούθως:
Από Πειραιά 17:30 για Σύρο (21:10-21:25), Πάρο (22:30-22:50), Νάξο (23:35-23:55), Δονούσα (01:05-01:20 επομένης), Αιγιάλη (Αμοργό) (02:00-02:15), Αστυπάλαια (03:40-05:15), Αιγιάλη (Αμοργό) (06:40-06:55), Δονούσα (07:35-07:50), Νάξο (09:00-09:30), Πάρο (10:15-10:45), Πειραιά 15:00.
Για την ανωτέρω τροποποίηση, απαιτείται από τους πελάτες-επιβάτες, η αλλαγή των εισιτηρίων τους από τα κατά τόπους λιμενικά γραφεία ή από τον ταξιδιωτικό τους πράκτορα.


ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 01/09/17
Το δρομολόγιο του F/B BLUE STAR NAXOS από Πειραιά 07:30 για Σύρο-Τήνο-Μύκονο και επιστροφή, θα εκτελεσθεί από το F/B SUPERFERRY της GOLDEN STAR FERRIES (σύμφωνα με αίτημα της πλοιοκτήτριας εταιρείας προς τις Αρχές).
Για την ανωτέρω τροποποίηση, απαιτείται από τους πελάτες-επιβάτες, η αλλαγή των εισιτηρίων τους από τα κατά τόπους λιμενικά γραφεία ή από τον ταξιδιωτικό τους πράκτορα.

F/B BLUE STAR NAXOS
Το πλοίο θα εκτελέσει το δρομολόγιο του F/B BLUE STAR PATMOS, ως ακολούθως:

Από Πειραιά 17:30 για Πάρο (21:45-22:00), Νάξο (22:45-23:05), Ίο (00:10-00:25 επομένης), Σαντορίνη (01:20-06:45), Ίο (07:40-07:55), Νάξο (09:00-09:30), Πάρο (10:15-10:45), Πειραιά 14:45.
Για την ανωτέρω τροποποίηση, απαιτείται από τους πελάτες-επιβάτες, η αλλαγή των εισιτηρίων τους από τα κατά τόπους λιμενικά γραφεία ή από τον ταξιδιωτικό τους πράκτορα.


ΣΑΒΒΑΤΟ 02/09/17
Το δρομολόγιο του F/B BLUE STAR NAXOS από Πειραιά 07:30 για Σύρο-Τήνο-Μύκονο και επιστροφή, θα εκτελεσθεί από το F/B SUPERFERRY της GOLDEN STAR FERRIES (σύμφωνα με αίτημα της πλοιοκτήτριας εταιρείας προς τις Αρχές).
Για την ανωτέρω τροποποίηση, απαιτείται από τους πελάτες-επιβάτες, η αλλαγή των εισιτηρίων τους από τα κατά τόπους λιμενικά γραφεία ή από τον ταξιδιωτικό τους πράκτορα.

F/B BLUE STAR NAXOS
Το πλοίο θα εκτελέσει το δρομολόγιο του F/B BLUE STAR PATMOS, ως ακολούθως:

Από Πειραιά 17:30 για Πάρο (21:45-22:00), Νάξο (22:45-23:05), Δονούσα (00:15-00:30 επομένης), Αιγιάλη (Αμοργό) (01:10-01:25), Αστυπάλαια (02:50-05:15), Αιγιάλη (Αμοργό) (06:40-06:55), Δονούσα (07:35-07:50), Νάξο (09:00-09:30), Πάρο (10:15-10:45), Πειραιά 15:00.
Για την ανωτέρω τροποποίηση, απαιτείται από τους πελάτες-επιβάτες, η αλλαγή των εισιτηρίων τους από τα κατά τόπους λιμενικά γραφεία ή από τον ταξιδιωτικό τους πράκτορα.


ΚΥΡΙΑΚΗ 03/09/17
Το δρομολόγιο του F/B BLUE STAR NAXOS από Πειραιά 06:45 για Πάρο-Νάξο-Ηρακλειά-Σχοινούσα-Κουφονήσι-Κατάπολα (Αμοργό) και επιστροφή, θα εκτελεσθεί από το F/B SUPERFERRY της GOLDEN STAR FERRIES (σύμφωνα με αίτημα της πλοιοκτήτριας εταιρείας προς τις Αρχές).
Για την ανωτέρω τροποποίηση, απαιτείται από τους πελάτες-επιβάτες, η αλλαγή των εισιτηρίων τους από τα κατά τόπους λιμενικά γραφεία ή από τον ταξιδιωτικό τους πράκτορα.

F/B BLUE STAR NAXOS
Το πλοίο θα εκτελέσει το δρομολόγιο του F/B BLUE STAR PATMOS, ως ακολούθως:
Από Πειραιά 17:30 για Σύρο (21:10-21:25), Πάρο (22:30-22:50), Νάξο (23:35-23:55), Ίο (01:00-01:15 επομένης), Σαντορίνη (02:10-02:30), Ανάφη (03:40-04:00), Σαντορίνη (05:10-06:45), Ίο (07:40-07:55), Νάξο (09:00-09:30), Πάρο (10:15-10:45), Πειραιά 14:45.
Για την ανωτέρω τροποποίηση, απαιτείται από τους πελάτες-επιβάτες, η αλλαγή των εισιτηρίων τους από τα κατά τόπους λιμενικά γραφεία ή από τον ταξιδιωτικό τους πράκτορα.


ΔΕΥΤΕΡΑ 04/09/17

Το δρομολόγιο του F/B BLUE STAR NAXOS από Πειραιά 07:30 για Σύρο-Τήνο-Μύκονο και επιστροφή, θα εκτελεσθεί από το F/B SUPERFERRY της GOLDEN STAR FERRIES (σύμφωνα με αίτημα της πλοιοκτήτριας εταιρείας προς τις Αρχές).
Για την ανωτέρω τροποποίηση, απαιτείται από τους πελάτες-επιβάτες, η αλλαγή των εισιτηρίων τους από τα κατά τόπους λιμενικά γραφεία ή από τον ταξιδιωτικό τους πράκτορα.

F/B BLUE STAR NAXOS
Το πλοίο θα εκτελέσει το δρομολόγιο του F/B BLUE STAR PATMOS, ως ακολούθως:
Από Πειραιά 17:30 για Πάρο (21:45-22:00), Νάξο (22:45-23:05), Δονούσα (00:15-00:30 επομένης), Αιγιάλη (Αμοργό) (01:10-01:25 επομένης), Αστυπάλαια (02:50-05:15), Αιγιάλη (Αμοργό) (06:40-06:55), Δονούσα (07:35-07:50), Νάξο (09:00-09:30), Πάρο (10:15-10:45), Πειραιά 15:00.
Για την ανωτέρω τροποποίηση, απαιτείται από τους πελάτες-επιβάτες, η αλλαγή των εισιτηρίων τους από τα κατά τόπους λιμενικά γραφεία ή από τον ταξιδιωτικό τους πράκτορα.


ΤΡΙΤΗ 05/09/17
Το δρομολόγιο του F/B BLUE STAR 1 από Πειραιά 07:30 για Σύρο-Μύκονο και επιστροφή, θα εκτελεσθεί από το F/B SUPERFERRY της GOLDEN STAR FERRIES (σύμφωνα με αίτημα της πλοιοκτήτριας εταιρείας), με προσθήκη της Τήνου.
Για την ανωτέρω τροποποίηση, απαιτείται από τους πελάτες-επιβάτες, η αλλαγή των εισιτηρίων τους από τα κατά τόπους λιμενικά γραφεία ή από τον ταξιδιωτικό τους πράκτορα.

F/B BLUE STAR NAXOS
Το πλοίο θα εκτελέσει το δρομολόγιο του F/B BLUE STAR PATMOS, ως ακολούθως:
Από Πειραιά 17:30 για Σύρο (21:10-21:25), Πάρο (22:30-22:50), Νάξο (23:35-23:55), Ηρακλειά (00:50-01:05 επομένης), Σχοινούσα (01:10-01:25), Κουφονήσι (01:55-02:10), Κατάπολα (Αμοργό) (02:50-06:00), Κουφονήσι (06:40-06:55), Σχοινούσα (07:25-07:40), Ηρακλειά (07:45-08:00), Νάξο (09:00-09:30), Πάρο (10:15-10:45), Πειραιά 15:00.

Για την ανωτέρω τροποποίηση, απαιτείται από τους πελάτες-επιβάτες, η αλλαγή των εισιτηρίων τους από τα κατά τόπους λιμενικά γραφεία ή από τον ταξιδιωτικό τους πράκτορα.

Πηγή: arxipelagos.com

Aνακοίνωση τύπου απο την Blue Star Ferries για το Blue Star Patmos

Blue Star Patmos - Βλάβη
Η εταιρεία BLUE STAR FERRIES ενημερώνει ότι σήμερα 30 Αυγούστου 2017 και ώρα 01:30 π.μ., το πλοίο BLUE STAR PATMOS, το οποίο εκτελούσε το δρομολόγιο ΠΕΙΡΑΙΑ-ΣΥΡΟ-ΠΑΡΟ-ΝΑΞΟ-ΙΟ-ΘΗΡΑ-ΑΝΑΦΗ, κατά την είσοδό του στον λιμένα της 'Ιου προσάραξε σε αβαθή. Κατά τον χρόνο της πρόσκρουσης στο πλοίο επέβαιναν 205 επιβάτες και 87 άτομα πλήρωμα, οι οποίοι είναι όλοι καλά στην υγεία τους.

Για προληπτικούς λόγους, το πλήρωμα του πλοίου προχώρησε σε εκκένωση του πλοίου και όλοι οι επιβάτες προωθούνται στο λιμάνι της Ίου με πλωτά μέσα.

Η Εταιρεία θα ενημερώσει για οποιαδήποτε περαιτέρω εξέλιξη με νέα ανακοίνωση τύπου.

Αθήνα, 30 Αυγούστου 2017

Προσάραξη Ε/Γ – Ο/Γ πλοίου «BLUE STAR PATMOS» Ν.Π. 12119 στην Ίο

Ενημερώθηκε, πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. από τον πλοίαρχο του Ε/Γ – Ο/Γ πλοίου «BLUE STAR PATMOS» Ν.Π. 12119 για προσάραξη του εν λόγω πλοίου σε ξέρα, ανατολικά της εισόδου του όρμου που βρίσκεται το λιμάνι της Ίου, με 206 επιβάτες και 87 άτομα πλήρωμα.
Το «BLUE STAR PATMOS» είχε αποπλεύσει από το λιμένα Πειραιά εκτελώντας προγραμματισμένο δρομολόγιο για Σύρο – Πάρο – Νάξο – Ίο – Θήρα – Ανάφη.

Από το ΕΚΣΕΔ, που κινητοποιήθηκε άμεσα, ενημερώθηκαν οι Λιμενικές Αρχές Ίου, Θήρας , Νάξου, Σύρου, Μήλου, Τήνου και Πάρου για παροχή συνδρομής στο ανωτέρω πλοίο και στην περιοχή έσπευσαν έξι (06) Αλιευτικά, τρία (03) Ε/Γ-Τ/Ρ και τρία (03) ταχύπλοα σκάφη, το Ε/Γ – ΚΑΤΑΜΑΡΑΝ «SUPER JET», το Φ/Γ-Δ/Ξ πλοίο «EΚO ΙΙ» καθώς και περιπολικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.

Υπό τον συντονισμό του Ενιαίου Κέντρου Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης, οι 206 επιβάτες και 44 μέλη από το πλήρωμα του «BLUE STAR PATMOS»  μετεπιβιβάστηκαν στο Ε/Γ – ΚΑΤΑΜΑΡΑΝ σκάφος «SUPER JET» Ν.Π. 10328 και στο Ε/Γ – Τ/Ρ σκάφος «ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ» Ν.Π. 129 και μεταφέρθηκαν με ασφάλεια στο λιμάνι της Ίου, ενώ τα υπόλοιπα μέλη του πληρώματος παραμένουν επί του πλοίου για λόγους ασφαλείας. Από το περιστατικό της προσάραξης του πλοίου δεν αναφέρθηκαν τραυματισμοί επιβατών, ούτε παρατηρήθηκε μέχρι στιγμής θαλάσσια ρύπανση, ενώ, οι ανωτέρω επιβάτες πρόκειται να προωθηθούν στους προορισμούς τους με μέριμνα της εταιρείας.
Στο «BLUE STAR PATMOS» πρόκειται να μεταβεί κλιμάκιο αποτελούμενο από επαγγελματίες δύτες καθώς και στελέχη του Κλάδου Ελέγχου Επιθεώρησης Πλοίων του Αρχηγείου Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και του παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα, προκειμένου να εκτιμήσουν επακριβώς τις ζημιές που έχει υποστεί το πλοίο.

Προανάκριση για το περιστατικό διενεργείται από το Λιμεναρχείο Ίου.

Προσάραξε το Blue Star Patmos στην είσοδο του λιμανιού της Ίου

Στην είσοδο του λιμανιού της Ίου με 205 επιβάτες και 87 άτομα πλήρωμα προσάραξε στις 01:45 το πρωί, υπό αδιευκρίνιστη μέχρι στιγμής αιτία, το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο Blue Star Patmos.

Όπως δήλωσε ο λιμενάρχης Ίου, το πλοίο προσάραξε σε απόσταση σχεδόν ενός μιλίου από την είσοδο του λιμανιού.

Ήδη 12-13 σκάφη βρίσκονται γύρω από το πλοίο, μεταξύ των οποίων το επιβατηγό ταχύπλοο καταμαράν «Super Jet» και τρία πλωτά του Λιμενικού Σώματος ενώ έχει αρχίσει η μετεπιβίβαση των επιβατών

Όπως αναφέρει ο πλοίαρχος υπάρχει μικρή ελεγχόμενη εισροή υδάτων στη δεξιά πλευρά του οχηματαγωγού.

Σημειώνεται ότι στην περιοχή πνέουν βορειοδυτικοί άνεμοι 5 μποφόρ. Ωστόσο η κατάσταση είναι υπό πλήρη έλεγχο, σύμφωνα με τον λιμενάρχη.

Το Blue Star Patmos πραγματοποιεί το δρομολόγιο Πειραιά, Σύρο, Πάρο, Νάξο, 'Ιo, Θήρα και Ανάφη.

 Ενημερωση 07:20
Δειτε ζωντανη εικονα ΕΔΩ
 Ευχαριστουμε τον Γιωργο Ποθητο για την live εικονα

Ενημερωση 12:58
Δειτε πανοραμικη ζωντανη εικονα απο το λιμανι της Ιου ΕΔΩ

 Ενημερωση 13:08
 Video απο την στιγμή της πρόσκουσης

Καπετάν Γιώργoς Αρβανίτης

Διαβάστε ενα ομορφο αφιερωμα που εκανε περυσι 25 Σεπτεμβριου το "The Sea Nation" για τον Cpt. Γιωργο Αρβανιτη

Χιώτης Καπετάνιος, με το μικρόβιο της Ακτοπλοΐας ριζωμένο στο αίμα του και τη ναυτική τέχνη μόνιμα περασμένη στη φαρέτρα του

«Η Ακτοπλοΐα είναι η μεγάλη μας αγάπη»

 Το μεγάλο σχολείο για τον καπετάν-Γιώργη ήταν το πέρασμά του από τα βαπόρια του Μινιώτη

«Πρέπει να είμαστε υπέρ της συνέχειας και να έχουμε καθαρό μυαλό. Αν δεν είμαστε υπέρ της συνέχειας είμαστε καταδικασμένοι»

Για το «Μυτιλήνη»
Ένας ακούραστος εργάτης,
βαπόρι εξωστρεφές μονοτίμονο
που γυρίζει άνετα στα δύσκολα λιμάνια της γραμμής
Πειραιάς-Σύρος-Μύκονος-Εύδηλος-Άγιος Κήρυκος-
Φούρνοι-Καρλόβασι-Βαθύ

Με καπετάνιο τον καπετάν-Γιώργη τον Αρβανίτη το «Μυτιλήνη» δεν έχει χάσει προσέγγιση από τα τέλη Ιανουαρίου 2013 όταν ανέλαβε ξανά το πλοίο.

Είχαμε τη χαρά και την τύχη να συναντήσουμε τον καπετάν-Γιώργη τον Αρβανίτη στη φιλόξενη γέφυρα του "Μυτιλήνη". Είδαμε τους αξιωματικούς του, αλλά και όλους όσους συναντήσαμε από το πλήρωμα να πίνουν κυριολεκτικά νερό στο όνομά του. Και όλοι μαζί να συνεργάζονται τέλεια σαν τους μουσικούς της Ορχήστρας που αποδίδουν άψογα ένα μουσικό κομμάτι.

 Ο ύπαρχος καπετάν-Νίκος Βαβάτσικος, ο υποπλοίαρχος καπετάν-Αντώνης Τζες, ο ανθυποπλοίαρχος καπετάν-Γιώργης Διακάκης και ο δόκιμος Κωνσταντίνος Ρουβάκης συνθέτουν την ομάδα της γέφυρας του «Μυτιλήνη». Στο ταξίδι μας συναντήσαμε και τον καπετάν-Μανώλη Παναγιωτάκη, πλοίαρχο στη ΝΕΛ, ο οποίος ταξίδεψε για μεγάλο διάστημα, ως ύπαρχος, με τον καπετάν-Γιώργη τον Αρβανίτη αποκομίζοντας μεγάλο πλούτο εμπειριών και γνώσεων.

Τη ζεστασιά που βρήκαμε στη γέφυρα του «Μυτιλήνη» δύσκολα την συναντάς σε άλλα πλοία. Είναι οι άνθρωποι, είναι η γραμμή, είναι η εταιρεία. Και μαέστρος σε όλα αυτά ο καπετάν-Γιώργης Αρβανίτης από τη Χίο.

Καπετάν-Γιώργης Αρβανίτης
«Είμαι από το Καστέλο της Χίου και γεννήθηκα κυριολεκτικά δίπλα στη θάλασσα. Είμαστε από παιδιά μέσα στα βάρκες και τα καΐκια. Η οικογένεια μου ήταν εν μέρει ναυτική, καθώς ο πάππους ήταν ανεμοτρατάρης και ο θείος μου ναυτικός.

Το 1979-1980 η θάλασσα ήταν μια εύκολη λύση για μια οικογένεια με πέντε παιδιά και οικονομικές δυσκολίες. Έτσι, παρά το ότι ήμουν καλός μαθητής και θα μπορούσα να σπουδάσω στο Πάντειο προτίμησα να μπαρκάρω πριν ακόμα βγουν τα αποτελέσματα. Ο πατέρας μου πρότεινε να γίνω μηχανικός, καθώς υπήρχε σχολή στη Χίο και θα μπορούσε να με στείλει. Εγώ, όμως, του είπα ότι άμα είναι να γίνω ναυτικός θα γίνω καπετάνιος.

Και πριν ακόμα βγουν τα αποτελέσματα μπάρκαρα στο γκαζάδικο "ΚIRNIKOS E". του Τσάκου. Στα ποντοπόρα πλοία πέρασα όλη τη σειρά, από δοκιμάκι, ναυτάκι, ανθυποπλοίαρχος.
Όταν είμασταν δόκιμοι στα καράβια παρακαλούσαμε να μας δείξουν.

Οι δυσκολίες ήταν μεγάλες και έπρεπε να έχεις κουράγιο και μεράκι για να ξεπεράσεις αυτές τις δυσκολίες. Έχω κλάψει πολλές φορές στη θάλασσα, αλλά επιβίωσα.
Τα θυμάμαι όλα τα καράβια που έχω κάνει και τις χρονολογίες.

Στην Ακτοπλοΐα έμπλεξα από μεράκι. Αγαπούσα πολύ τα καΐκια και πήγαινα με τους ψαράδες και ρίχναμε δίκτυα. Μια εποχή βρέθηκε ένα μεγάλο ψαροκάϊκο, το "Μαρία» (πρώην «Barbarossa", ένα γρι-γρι), το οποίο ενώ ήταν χιώτικο δούλευε στην Κω κάνοντας ημερήσιες εκδρομές. Ήταν ένα καΐκι μήκους 21 μέτρων με δύο μηχανές Caterpillar.

Όταν το έφεραν στη Χίο για να κάνει τουριστικές διαδρομές ζήτησαν έναν καπετάνιο να το αναλάβει. Εγώ τότε είχα ξεμπαρκάρει και δέχτηκα να πάω για το καλοκαίρι όταν μου το πρότειναν.
Από εκεί άρχισε ο αγώνας στην Ακτοπλοΐα. Πάλευα, ψαχνόμουν συνέχεια, ένιωθα ότι το είχα.

Στην εταιρεία Μινιώτη
Μετά το «Μαρία», πήγα στην εταιρεία Μινιώτη, μια παραδοσιακή εταιρεία στην οποία όσοι πήγαν να δουλέψουν έφαγαν γλυκό ψωμί. Υπήρχαν δυσκολίες καθώς τα πλοία έκαναν άγονες γραμμές, αλλά οι άνθρωποι της εταιρείας ήταν εξαιρετικοί, πάντα κοντά στον κόσμο και δεν πρόκειται να τους ξεχάσω ποτέ. Από την οικογένεια Μινιώτη έχει μείνει σήμερα ο Ξενοφών Μινιώτης, ένας αγνός άνθρωπος που στο τέλος τα έχασε όλα από την καλοσύνη του.

Στου Μινιώτη πρωτοπήγα το 1989-90.

Ξεκίνησα με το «Ψαρά», βαποράκι 35 μέτρων μήκους, με το οποίο ταξιδεύαμε τότε για:
- Χίο-Ψαρά-Τσεσμέ.
- Χίο-Καρλόβασι-Βαθύ-Καρλόβασι-Φούρνους-Ικαρία-Φούρνους Αγαθονήσι-Αρκιούς-Λειψούς-Πάτμος και πίσω. Στο «Ψαρά» ήμουν μόνος μου στη γέφυρα, δίχως άλλο αξιωματικό, μόνο με ναύτες για βοηθούς στο τιμόνι.

Μετά πήγα στο «Καπετάν Σταμάτης», 45 μέτρα μήκους.

Τέλος πήγα στο «Χιόνι» που ταξίδευε ακόμα και μέχρι το Καστελόριζο στην άγονη γραμμή. Με το «Χιόνι» κάναμε και Τσεσμέ και Αϊβαλί.

Το Ανατολικό Αιγαίο είχε πάντα ψωμί για τις εταιρείες.

Κάποια εποχή, γύρω στα 1994-1995, είχε κλείσει το Κουσάντασι και τα καραβάκια αυτά με πρωτόκολλο 300-400 άτομα, ερχόντουσαν από τη Χίο στη Σάμο και από εκεί παίρναμε τους επιβάτες και τους πηγαίναμε στον Τσεσμέ. Τα σκάφη εκείνη την εποχή ήταν ελληνικά και δεν υπήρχαν σκάφη από την Τουρκία. Σήμερα τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά.

Το «Χιόνι»
Το «Χιόνι», το παλιό «Σκυράκι» του Νομικού, ήταν πολύ καλό βαπόρι, βαρύ σκάφος, ωραίο. Ο κ. Μινιώτης είχε βάλει μηχανές CATERPILLAR. Το «Χιόνι» δεν είχε προπελάκι. Χρειαζόταν ναυτική τέχνη για να το κουμαντάρεις.

Για μένα το σχολείο ήταν τα βαπόρια του Μινιώτη. Είμαι αυτοδίδακτος. Κάθε μέρα μαθαίνεις κι άλλα από την πείρα που αποκτάς σ' αυτή τη δουλειά .
Στο Μινιώτη έμεινα μέχρι το 2002-2003».

Η στάση μου ως καπετάνιος

«Εγώ πάντα έδειχνα στα νέα παιδιά, σε όποια θέση και αν ήμουν. Όταν ήμουν ανθυποπλοίαρχος έδειχνα στους δόκιμους και το ίδιο κάνω και τώρα ως πλοίαρχος. Πρέπει να είμαστε υπέρ της συνέχειας και να έχουμε καθαρό μυαλό. Αν δεν είμαστε υπέρ της συνέχειας είμαστε καταδικασμένοι.

Είναι μεγάλο λάθος να συγκρίνεσαι. Ο καθένας έχει τη δική του προσωπικότητα. Και πρέπει ο καθένας να φτιάχνει το δικό του προφίλ, να μην μιμείται και να κάνει αυτά που μπορεί να κάνει, ανάλογα με το εργαλείο που έχει στα χέρια του.

Με το «Μυτιλήνη» για παράδειγμα δεν μπορείς να παίζεις. Στο «Μυτιλήνη» ότι κάνεις είναι νέτα, δεν έχει δεύτερη κουβέντα».

Στο «Παναγία Ψαριανή»
«Μετά το δέσιμο του «Χιόνι», ήρθε στη γραμμή το «Παναγία Ψαριανή» της C-Link του Απόστολου Βεντούρη και με πήραν καπετάνιο. Γερό καράβι, τουμπαριστό, το παλιό «Παπαδιαμάντης ΙΙ» του Γιώργη του Γούτου που η Hellenic Seaways του είχε κάνει καλή συντήρηση.

Δούλεψα σ' αυτό κάπου 2 χρόνια. Με το «Παναγία Ψαριανή» κάναμε Χίο-Ψαρά και Χίο-Καρλόβασι-Βαθύ μία φορά την εβδομάδα. Η Χίος πάντα είχε ανταπόκριση με τη Σάμο και τα δρομολόγια αυτά εξυπηρετούσαν πολύ τον κόσμο».

Το τσουνάμι στα Ψαρά
«Με το «Παναγία Ψαριανή» ζήσαμε μια μεγάλη περιπέτεια, την οποία δεν θέλω να θυμάμαι. Καταφέραμε και σωθήκαμε και σε αυτό βάλε την τύχη, βάλε την εμπειρία, βάλε το καράβι, βάλε και τον Άγιο Νικόλαο. Ήταν Φεβρουάριος του 2005. Ήμασταν δεμένοι στα Ψαρά.

Οκτώ μέτρα κύμα, ενενήντα κόμβοι αέρα (μετρημένοι από το Αγγλικό Ναυαρχείο). Τέτοιο κύμα δεν το έχουμε ξαναδεί. Το πλοίο ήταν φουνταρισμένο στο Φανάρι και όταν έσπασαν όλοι οι κάβοι, ξαφνικά το πέταξε ο καιρός προς τα έξω, το γύρισα και εγώ λίγο, ορθοπλώρισε πάνω στην άγκυρα και μετά ...ένας μεγάλος Γολγοθάς, κάναμε το σταυρό μας και σωθήκαμε ... Το μόνο πράγμα που δεν θέλω να θυμάμαι.

Στον Άγιο Νικόλαο στα Ψαρά είχε γίνει τότε θαύμα. Λέγανε ότι όταν γίνονται θαύματα και σώζονται καράβια βρίσκονται φύκια πάνω στην εικόνα της Εκκλησίας του Αγίου Νικολάου. Και πράγματι βρέθηκαν τότε φύκια πάνω στην εικόνα του Αγίου Νικολάου. Όταν μετά ήμουν στο «Αρσινόη», πήγα στην εκκλησία του Αγίου Νικολάου και είδα τα φύκια στην εικόνα. Είχα πάρει και φύκια από την εικόνα. Και τα έχω ακόμα».

Στο «Παναγία Τήνου» και το «Αρσινόη»
«Μετά πήγα στο «Παναγία Τήνου» (2005-2006), στο «Λιμνάκι» του Νομικού και έκανα Ανατολικές και Δυτικές Κυκλάδες και άλλα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια. Στο πλοίο αντικατέστησα τον καπετάν-Νίκο Βλάχο. Μετά πήγα στο «Αρσινόη» του Μανούση και έμεινα 9 μήνες».

Στο «Θεσσαλονίκη»
«Και μετά πήγα στο «Θεσσαλονίκη» το καλοκαίρι του 2006. Στο «Θεσσαλονίκη είχα την τύχη να μείνω 17 μήνες. Τουμπαριστό καράβι.
Με ρώτησαν από τη εταιρεία αν ήθελα να πάω στο «Θεσσαλονίκη», ή φοβόμουν να πάω. Εγώ δέχτηκα αμέσως, μιας και ήθελα να κάνω κύκλο, να φύγω, να ανοιχτώ σε κάτι πιο δύσκολο. Αισθανόμουν ότι καλό είναι να κάνεις τον κύκλο και να μην περιορίζεσαι. Σήμερα που έχω κάνει αυτόν τον μεγάλο κύκλο, αισθάνομαι υπερήφανος. Θα πήγαινα και στο «Χιόνι» ξανά αν υπήρχε....

Το «Θεσσαλονίκη» ήταν θυμάμαι αραγμένο μπροστά στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας. Θηρίο βαπόρι, πανέμορφο σκάφος. Όταν ήμουν στο «Θεσσσαλονίκη» δεν ζήλεψα κανένα άλλο ακτοπλοΐκό καράβι. Τα έβλεπα όλα τα άλλα καράβια από ψηλά. Μόνο που το έβλεπες το καράβι αισθανόσουν υπερήφανος να είσαι καπετάνιος του.

Το πλοίο ταξίδευε στη γραμμή Πειραιάς-Κως-Ρόδος, στη γραμμή Πειραιάς-Σύρος-Τήνος-Μύκονος, Στην Τήνο έμπαινε με το ανάποδα. Πήγαμε και στη Σαντορίνη, ενώ κάναμε Χίο-Μυτιλήνη ένα χρόνο.
Έπαιρνε περισσότερες από 80 νταλίκες.

Στην Αλεξανδρούπολη το δέσαμε και παραμένει εκεί δεμένο από το Σεπτέμβριο του 2007. Βαπόρι καλό, εξαιρετικό εργαλείο. Το ζήτησαν η Hellenic Sea Ways, ο κύριος Παναγόπουλος, Ιταλοί, αλλά το έδιναν ακριβά και δεν πουλήθηκε».

Μετά το Θεσσαλονίκη ο καπτά Γιώργος Αρβανίτης έκανε ένα πέρασμα από ένα άλλο πλοίο της SAOS, το Σαμοθράκη.

Στα πλοία της ΝΕΛ
«Μετά πήγα στη ΝΕΛ. Στο «Ταξιάρχης», στο «Παναγία Χοζοβιώτισσα», στο «Μυτιλήνη» το 2008 με ύπαρχο τον καπετάν-Μανώλη Παναγιωτάκη με τον οποία είχαμε μια εξαιρετική συνεργασία.
Μετά πέρασα σχεδόν από όλα τα πλοία της εταιρείας. Πήγα στο «Θεόφιλος» για ένα χρόνο, στο «Παναγία Θαλασσινή», στο «Παναγία Πάρου», στο «Αίολος Κεντέρης Ι», στο «Αίολος Κεντέρης ΙΙ».

Τι σημαίνει να είσαι καπετάνιος
«Καπετάνιος σημαίνει πολλά..... Καπετάνιος σημαίνει να είσαι σε δύσκολα βαπόρια, τουμπαριστά, μονοτίμονα, με εξωστρεφείς μηχανές, χωρίς καλά προπελάκια και να κάνεις άγονη γραμμή. Τέτοια βαπόρια είναι το «Μυτιλήνη» και το «Πρέβελης».

Εδώ πρέπει να ξέρεις ναυτική τέχνη, να ξέρεις να φουντάρεις. Αν δεν ξέρεις να φουντάρεις, είσαι τελειωμένος.

Ποτέ δεν πρέπει να υποτιμάς κανένα βαπόρι γιατί δεν μπορείς να ξέρεις την εξέλιξή σου. Όταν ήμουν στο «Θεσσαλονίκη» έβλεπα το ro-ro «Μύκονος». Η διαφορά τους ήταν μεγάλη. Τελικά βρέθηκα στη γέφυρα του «Μύκονος» το 2011. Μια ακόμα μεγάλη εμπειρία.

Πέρασα και από το "European Express", το οποίο είναι ένα πολύ καλό βαπόρι, γρήγορο, με καλή γάστρα».

Στο «Έλλη T"
«Το 2012 πήγα στο "'Ελλη T", στη γραμμή Πειραιάς-Ρέθυμνο. Έμεινα στο πλοίο μέχρι που έπαθε σοβαρή βλάβη, καθώς έσπασε η μηχανή του. Αν δεν είχε πάθει τη ζημιά θα ήταν σήμερα από τα καλύτερα βαπόρια της Ακτοπλοΐας. Είχαν αναλάβει τη διοίκηση της εταιρείας άτομα που δεν ήξεραν καλά το αντικείμενο και δεν άκουγαν κανένα. Είναι αμαρτία πραγματική για τους Ρεθυμνιώτες να μην δουλεύει το βαπόρι αυτό στη γραμμή του Ρεθύμνου.

Ήμουν στο Ρέθυμνο και αν και Χιώτης αισθανόμουν Ρεθυμνιώτης. Στην πρώτη αναχώρηση το έβγαλα το πλοίο με το ανάποδα από το λιμάνι τιμητικά. Με τον τρόπο αυτό ήθελα να βγάλω το βαπόρι αργά-αργά και να τους χαιρετάω σφυρίζοντας συνεχώς».

Ξανά στη ΝΕΛ
«Μετά τη ζημιά με φώναξαν πίσω στο «Ταξιάρχης». Έχω μάθει να σέβομαι στο καράβι από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο. Ο πλοίαρχος πρέπει να έχει καλά κριτήρια και να είναι δίκαιος. Προσπαθείς να δείχνεις, να βοηθάς για να υπάρχει συνέχεια. Τηρώ πάντα το ρητό «Από τον καλό υπάρχει πάντα ο πιο καλός και ουδείς αναντικατάστατος». Τα βαπόρια δεν σταματάνε ποτέ, όποιος κι αν φύγει ...Ο σεβασμός κερδίζεται με τον καλό τρόπο. Πρέπει, όμως, να έχεις μάθει να κρατάς αποστάσεις».

Η οικογένεια
«Ο γιος μου τελειώνει Προγραμματιστής Υπολογιστών στο Πανεπιστήμιο Πειραιά. Η κόρη τελειώνει την Πάντειο και πάει να γίνει κοινωνιολόγος-εγκληματολόγος. Συγκινήθηκα πολύ όταν έπιασα το πτυχίο του ανιψιού μου που έγινε Γ' Μηχανικός στα καράβια. Στην οικογένεια είμαστε όλοι φτωχά παιδιά χωρίς άκρες και ότι κάναμε το κάναμε μόνοι μας».

Η Ακτοπλοΐα
Η Ακτοπλοΐα είναι μικρόβιο. Η ποντοπόρος είναι άλλο κεφάλαιο. Η θάλασσα στο κάτω-κάτω μπορεί και να μην αγαπιέται όταν σου στερεί πολλά, όπως όταν είσαι ποντοπόρος. Στην ακτοπλοΐα σου στερεί λιγότερα. Στο τέλος, όμως, είναι η μεγάλη μας αγάπη.

Καπετάν-Γιώργης Κολυδάς

Ο καπετάν-Γιώργης ο Κολυδάς έκανε αρκετά χρόνια στα βαπόρια της Ρεθυμνιακής. Όταν πήγα στο «Έλλη Τ» μιλήσαμε για λίγο στο τηλέφωνο. Δεν τον έχω γνωρίσει από κοντά, αλλά θα ήθελα να τον γνωρίσω. Μακάρι να υπήρχαν πολλοί τέτοιοι άνθρωποι σήμερα. Σπουδαίοι ναυτικοί από τους οποίους όλοι κάτι έχουμε να πάρουμε.

Για την ναυτική τέχνη και τον ναυτικό
Ναυτική τέχνη σημαίνει να ξέρεις να παίρνεις αστέρια, να παίρνεις παραλλαγές. Να ξέρεις καλά πώς θα σωθείς για να μπορείς να σώσεις άλλους. Είναι πολλά μαζί, θέλει μεγάλο μεράκι.
Τα παιδιά τα σημερινά είναι πολύ πιο διαβασμένα, αλλά δεν έχουν το μεράκι που είχαν οι παλιότεροι.
Σήμερα τα παιδιά διευκολύνονται πολύ γνωρίζοντας καλά τις ξένες γλώσσες.
Τις ικανότητες τις κάνει η θέληση.

Για να εξελιχθείς πρέπει να βλέπεις αυτόν που είναι εξελιγμένος και να θέλεις να γίνεις κάτι παραπάνω. Αλλά, όχι απλά να τον μιμηθείς.
Ο Έλληνας είναι πατενταδόρος και ο Έλληνας πάντα θα βρει μια άκρη.
Όλα τα κάνει το μεράκι.
Τα καράβια είναι εργαλεία που δουλεύουν και χαλάνε. Δεν έχεις δικαίωμα να παίζεις με τις ψυχές των ανθρώπων που μεταφέρεις.
Με τα βαπόρια δεν παίζουμε.
Είναι μεγάλη αμαρτία να γίνονται βλακείες».

Θα πρέπει να σημειωθεί πως στις 20/08/2013 ο Καπετάν Γιώργος Αρβανίτης και το πλήρωμα του Ε/Γ –Ο/Γ ΜΥΤΙΛΗΝΗ διέσωσαν έναν ψαρά. Αναλυτικότερα, της 6.00 π.μ. και ενώ το πλοίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από τον Πειραιά με τελικό προορισμό το βαθύ της Σάμου και έπλεε ανοιχτά του ακρωτηρίου Δρεπάνου Ικαρίας εντόπισε και περισυνέλλεξε έναν τούρκο ναυαγό. Στην περιοχή έπνεαν Βόρειοι –Βορειοδυτικοί άνεμοι εντάσεως 5 -6 μποφόρ.

Ο τούρκος υπήκοος έφυγε με φουσκωτό σκάφος από το Τσεσμέ για βόλτα και χάλασε η εξωλέμβια μηχανή του. Για 2 ολόκληρες μέρες βρισκόταν ακυβέρνητος στη θάλασσα μέχρι που εντοπίστηκε και περισυνελέγη από το πλήρωμα του Ε/Γ-Ο/Γ Μυτιλήνη της 6.00 πμ σήμερα. Ο τούρκος είναι σώος στην υγεία του και παρεδόθη της λιμενικές αρχές.

Οι διασώσεις μικρών ναυαγίων σε Αιγαίο και Ιόνιο τείνουν να γίνουν καθημερινό φαινόμενο και αναδεικνύουν για ακόμα μια φορά πως ο ρόλος του ακτοπλοϊκού πλοίου και του πληρώματος του ξεπερνά τα όρια του απλού μεταφορικού μέσου μεταξύ δυο λιμένων και αποκτά έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα καθώς συμβάλει καθοριστικά στη θαλάσσια ασφάλεια (λόγω των επαναλαμβανόμενων διασώσεων) και στην εθνική συνοχή, εντός των εθνικών της χωρικών υδάτων καθώς οι καπετάνιοι της ελληνικής ακτοπλοΐας συνδέουν τα ηπειρώτικα και νησιωτικά κέντρα με τα άκρα της νησιώτικης επικράτειας ανεξάρτητα των ειδικών συνθηκών και καταστάσεων που επικρατούν σ' αυτά.

Πηγή: The Sea Nation - Αντώνη Λαζαρή - Φώτη Καρλή

Τρίτη 29 Αυγούστου 2017

Μπραβο στον Cpt. Στελιο Καρβελη για τα γρηγορα αντανακλαστικα του


Αποβίβαση ασθενούς από Ε/Γ – Ο/Γ πλοίο στη Χίο
Ενημερώθηκε, πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, (28/08) η Λιμενική Αρχή Χίου από το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης του Αρχηγείου Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. ότι το Ε/Γ – Ο/Γ πλοίο “ΑΡΙΑΔΝΗ” Ν. Π. 11542, θα προσεγγίσει τον λιμένα Χίου  προκειμένου να αποβιβάσει 19χρονη ασθενή, με διάγνωση «σκωληκοειδίτιδα».
Η 19χρονη, με τον κατάπλου του πλοίου στο λιμένα Χίου,  διεκομίσθη με ασθενοφόρο όχημα στο Γενικό Νοσοκομείο Χίου «ΣΚΥΛΙΤΣΕΙΟ», ενώ το ανωτέρω πλοίο απέπλευσε για συνέχιση του προγραμματισμένου δρομολογίου του.
Επισημη ανακοινωση λιμενικου σωματος

Την απόφαση να επιστρέψει στο λιμάνι της Χίου 40 λεπτά μετά τον απόπλου για Πειραιά έλαβε ο πλοίαρχος του "Αριάδνη", αργά το βράδυ της Κυριακής. Αιτία αποτέλεσε η οξιά περιτονίτιδα που διαγνώστηκε σε επιβάτη με αποτέλεσμα η μεταφορά του σε Νοσοκομείο να καθίσταται επιβεβλημένη. Τον ασθενή παρέλαβε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που τον μετέφερε με ασφάλεια στο "Σκυλίτσειο" Γενικό Νοσοκομείο Χίου, ενώ το πλοίο θα φθάσει στο λιμάνι του Πειραιά με καθυστέρηση περίπου μίας ώρας.
Πηγή: politischios.gr


ΑΙΣΙΟ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ 18 ΧΡΟΝΗ ΠΟΥ ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ ΤΟ ΑΡΙΑΔΝΗ
Αίσιο τέλος είχε η περιπέτεια της 18χρόνης Μ.Σ. από την Καλαμάτα που κατέληξε στο Σκυλίτσειο Νοσοκομείο Χίου. Η νεαρή κοπέλα που επέστρεφε από την Μυτιλήνη που είχε πάει στην βάπτιση της ανιψιάς ταξίδεψε με το Αριάδνη το οποίο και επέστεψε στη Χίο καθώς η φλεγμονή της 18χρόνης από Οξεία σκωλικοειδίτιδα  είχε προχωρήσει και χρειάζοταν άμεσα χειρουργείο. Ευτυχώς πήγαν όλα καλά σήμερα στο Σκυλίτσειο και σύντομα αναμένεται να επιστρέψει στην Καλαμάτα.
Πηγή:  chiosin.gr

Δευτέρα 28 Αυγούστου 2017

2ος Αγώνας Τριάθλου απο τον ΝΑ.Ο.Κ

Είστε έτοιμοι ;
O 2ος Αγώνας Τριάθλου ΝΑ.Ο.Κ .... έρχεται

Λεπτομέρειες προσεχώς ...

H Hellenic Seaways στηρίζει τους Έλληνες φοιτητές και τις οικογένειές τους

Για μία ακόμη χρονιά η Hellenic Seaways στέκεται στο πλευρό της ελληνικής οικογένειας προσφέροντας 50% έκπτωση στα εισιτήρια των νεοεισαχθέντων φοιτητών και των μελών της οικογένειάς τους που τους συνοδεύουν.

Η προσφορά ισχύει έως και 31 Οκτωβρίου 2017 και αφορά όλα τα δρομολόγια των πλοίων της εταιρείας, από και προς τον εκάστοτε προορισμό των νέων σπουδαστών.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επωφεληθούν της προσφοράς και να κάνουν την κράτησή τους με την επίδειξη του «Δελτίου Εξεταζομένων Πανελλαδικών Εξετάσεων 2017» σε όλα τα πρακτορεία της εταιρείας καθώς και στα συνεργαζόμενα ταξιδιωτικά γραφεία.

Η Hellenic Seaways δείχνει τον κοινωνικό της χαρακτήρα, συνεχίζοντας διαχρονικά να ενισχύει την ελληνική οικογένεια και να στηρίζει τα νεότερα μέλη της στο ξεκίνημα της ακαδημαϊκής τους μόρφωσης.

The Best


Ro-Pax Ferry "NISSOS MYKONOS" Bridge Crew Team  HELLENICSEAWAYS

Με Πλοιάρχους τον Cpt Βαγγέλη Αράθυμο, τον Cpt Γιάννη Κασσούνη, Ύπαρχο τον Cpt Σταμάτη Κουτούφαρη και τους υπόλοιπους Αξιωματικούς και το Πλήρωμα, το ελληνικό σκαρί Ε/Γ-Ο/Γ "ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ" της HELLENIC SEAWAYS, σκίζει καθημερινά τα νερά του Αιγαίου για να προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες στους επιβάτες της Σάμου, της Ικαρίας, της Μυκόνου και της Σύρου!

Καλά ταξίδια σε όλους!

Kειμενο και φωτογραφια απο: Arxipelagos.com

Πόσο έντιμο και ηθικό είναι άραγε αυτό ;

Διαβαζουμε απο την Σαμιακη Αναπτυξη......
Πόσοι γνωρίζουν,  και από αυτούς που τρέχουν να στηρίξουν το εγχείρημα , ότι πρακτορείο εισιτηρίων στο λιμάνι Καρλοβάσου προωθεί ταξίδια στην Τουρκία .. μέσω Κουσάντασι !!!, παρακάμπτοντας εντέχνως πλην σαφώς το δρομολόγιο προς Σίγιατζικ ; ...
Αλήθεια πόσο "έντιμο και ηθικό" είναι άραγε αυτό ;

Την Δευτέρα 28 Αυγουστου στην αίθουσα τη Δήμου Φούρνων θα πραγματοποιηθεί εκπαιδευτική ημερίδα στην βασική υποστήριξη της ζωής (B.L.S) και χρήση αυτόματου εξωτερικού απινηδωτή

Στις 3:30 μ.μ 28/08 ημέρα Δευτέρα,στην αίθουσα τη Δήμου Φούρνων θα πραγματοποιηθεί εκπαιδευτική ημερίδα στην βασική υποστήριξη της ζωής (B.L.S) και χρήση αυτόματου εξωτερικού απινηδωτή.
Θα δωθεί βεβαίωση παρακολούθησης απο το Ε.Κ.Α.Β (Εθνικό Κέντρο Άμεσης Βοήθειας).
Η εκπαίδευση και ενημέρωση θα γίνει απο την εκπαιδευτική ομάδα του Ε.Κ.Α.Β παραρτήματος Μυτιλήνης.

Κυριακή 27 Αυγούστου 2017

Επιστρεψαμε..... με ομορφες εικονες

Mετα απο 37 μερες επιστρεψαμε...... γεροι και δυνατοι παλι στην βαση μας.

Στις "αποσκευες μας" φεραμε ομορφες θαλασσινες εικονες απο αυτα που ειδαμε σε ολο αυτο το διαστημα.
Σας τις μεταφερουμε.......

Το ταξιδι μας αρχισε ενα βραδυ Πεμπτης στις 20:00 ..... με το πλοιο Αριαδνη
Προορισμος μας το λιμανι της Χιου που φτασαμε στις 04:30 την αλλη μερα το πρωι.
Ενα μεγαλο ευχαριστω τον πλοιαρχο Cpt. Στελιο Καρβελη τον Υπαρχο Δημητρη Δοξα και τους αξιωματικους και το πληρωμα του πλοιου για την ΑΨΟΓΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΜΑΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ.
Ενα μεγαλο ευχαριστω επισεις και στον Κο ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟ ΤΑΚΤΙΚΟ.


Το πρωι επιβιβαστικαμε στο Chios με προορισμο τον Cesme της Τουρκιας.
Το ταξιδι κρατησε 50 λεπτα

Υστερα απο 4 ωρες οδηγησης, βρεθηκαμε στο ξενοδοχειο του Huseyin Ozbay στο Pamukkale σε ενα γνωριμο για εμας περιβαλον.
Εκει συναντισαμε παλιους γνωστους, αλλα καναμε και νεες φιλιες.

Οι μερες περασαν και επρεπε να αναχωρησουμε για Kusadasi - Ismir και Cesme.

Το τελος της πρωτης μερας του Αυγουστου μας βρηκε στα δωματια του Κου Στ. Μονογιουδη "Blue Sun" στην υπεροχη παραλια της Αγιας Φωτεινης.
Μια παραλια που εσφυζε απο ζωη απο τις πρωτες πρωινες ωρες μεχρι αργα το βραδυ.
Ενα μερος που πραγματικα λατρεψαμε.

Εκει ειχαμε την χαρα να παρακολουθησουμε την περιφορα εν πλω της εικονας του Αγιου Αιμιλιανου.

Για λιγες μερες βρεθηκαμε και στο αγαπημενο Καρλοβασι.

Το δευτερο δεκαημερο του Αυγουστου μας βρηκε στην κοσμοπολιτικη Ροδο αλλα και στην γραφικη Συμη. Τελευταιο μερος της φετινης περιπανισης μας

Ευχομαι του χρονου πρωτα ο θεος, να δουμε και αλλες ομορφες τις πατριδας μας...