Σας καλωσορίζουμε στην ομάδα New Port Karlovassi.
Στην ομάδα μας το θέμα είναι τα βαπόρια, που προσεγγιζουν ή που προσέγγιζαν το λιμανι Καρλοβάσου οι άνθρωποί, τα εργα και οτι νεο υπαρχει για αυτο.
Επισεις μπορειτε να διαβασετε ενδιαφεροντα νεα σχετικα και με αλλες προσεγγισεις πλοιων στα υπολοιπα λιμανια του Νομου Σαμου καθως, και αλλες ενδιαφερουσες ειδησεις
Χθεσινη αναρτηση του καλου φιλου Γιαννη Κριτσωτακη.
Η σημερινη του δημοσιευση:
ΕΓΩ ΠΛΕΟΝ ΣΑΣ ΧΑΙΡΕΤΩ ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Η ΝΑΥΤΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΡΙΕΡΑ ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΑ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ
"ΛΟΓΩ ΓΗΡΑΤΟΣ"
Αυτό το Γηρατος να έλειπε θα ήταν όλα ποιο όμορφα, αλλά τι να κάνω αρχίζει και κλείνει ο κύκλος της ζωής μας !!!!
Φιλε Γιαννη εκλεισε ενας κυκλος της ζωης σου οπως λες... ΑΛΛΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ. Αυτο μην το ΞΕΧΝΑΣ
Λιγα λογια απο εμας.... Τον κυριο Γιαννη τον γνωρισαμε μετα την μηχανικη βλαβη του πλοιου Μυτιληνη που το εχει καθηλωσει απο της 5 Φεβρουαριου του 2015 στην νεα προβλητα του λιμανιου μας.
Μαζι του για οσο καιρο καθησε στο Καρλοβασι, περασαμε, αγωνιες χαρες, λυπες αναλογα με της καταστασεις που περνουσε μαζι με τους υπολοιπους ναυτικους του πλοιου.
Μετα το τελος του καλοκαιριου ναυτολογηθηκε στο πλοιο της HSW "Νησος Ροδος" οπου παρεμενε μεχρι και σημερα. Φιλε Γιαννη ελπιζουμε συντομα να σε δουμε στην ομορφη πολη σου, την Σητεια και να τα πουμε απο κοντα.
Η υποστήριξη της HSW κατά το 2015 ήταν σημαντική βοήθεια, καθώς επέτρεψε:
Α) τη μεταφορά εθελοντών ερευνητών μας ανάμεσα στον Πειραιά, τη Σάμο,
τη Λέσβο, τη Χίο και την Ικαρία για την υλοποίηση πολλών σημαντικών
ερευνητικών προσπαθειών, όπως για παράδειγμα η εγκατάσταση του Σταθμού Παρακολούθησης Κλιματικής Αλλαγής –Tropical Signals στη Μακρόνησο.
Β) την ασφαλή μεταφορά 22 τραυματισμένων άγριων ζώων (θαλάσσιες
χελώνες, πουλιά κλπ), που χρειάζονταν εξειδικευμένη περίθαλψη σε
νοσοκομεία άγριων ζώων στην Αττική, ή/και για την επιστροφή και
απελευθέρωση τους στο φυσικό τους περιβάλλον έπειτα από την περίθαλψη.
Γ) τη μεταφορά υλικού ανθρωπιστικής βοήθειας που μας προσέφεραν
πρωτοβουλίες πολιτών στην Αθήνα και διανείμαμε στους πρόσφυγες στη Σάμο
και το Αγαθονήσι. Όλοι εμείς στο Αρχιπέλαγος θέλουμε να
ευχαριστήσουμε τη HSW για τη σημαντική βοήθεια που
προσφέρει στις προσπάθειές μας για την προστασία του σπάνιου φυσικού
πλούτου των
Πριν 2 χρονια σαν σημερα 29 Μαρτιου ειχαμε την τελευταια αφιξη του Blue Star Ithaki με ενα 6αρι στο λιμανι μας. Ενα πλοιο που, αν και εκανε 3 μονο προσεγγισεις (28/01 01/02 &
29/03/14) στο λιμανι μας, το αγαπησαμε λες και το γνωριζαμε απο χρονια.
Δειτε το video της αφιξοαναχωρησης
Δειτε το φωτογραφικο αφιερωμα και των τριων αναχωροαφιξεων στο λιμανι μας
Μια ευχαριστη εκπληξη σημερα Δευτερα 28 Μαρτιου στην περιοχη μας. Η Αργυρω εκανε την εμφανιση της για δευτερη φορα στην μαρινα Καρλοβασου της πρωτες απογευματινες ωρες.
Η Αργυρω ειχε κανει την παρθενικη της εμφανιση πάλι στην μαρινα Καρλοβασου στις 08 Μαρτιου 2016 (πριν 20 μερες).
Σε μια νησιωτική χώρα σαν την Ελλάδα με τεράστιο αριθμό νησιών αλλά
και απέραντων ακτών δεν θα μπορούσαν να λείπει η πληθώρα των φάρων. Σ’ ολόκληρη τη χώρα εντοπίζονται σήμερα πάνω από 1.400 φάροι, φανοί,
φαρόπλοια και φωτοσημαντήρες, ο καθένας με τη δική του ιστορία, πολλοί
απ’ αυτούς με ιδιαίτερους θρύλους και ιστορίες να τους συνοδεύουν, και
όλοι, ανεξαιρέτως με τόσα και τόσα χρόνια στην πλάτη τους, να καθοδηγούν
με ασφάλεια τους ναυτικούς που διασχίζουν τις ελληνικές θάλασσες. Και η
Ελλάδα, ως έθνος κατεξοχήν θαλασσινό, δεν θα μπορούσε να μην έχει τη
δική της μεγάλη παράδοση στους φάρους. Πανέμορφοι και “ευθυτενείς”
στέκονται αγέρωχα στη θέση τους και συμπληρώνουν το πανέμορφο τοπίο…
Αυτο το ΣαββατοΚυριακο 26-27 Μαρτιου διεξαγεται ο 1ος &
2ος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος αλιείας με φελλό απο τους
συνολικά 5 αγωνες.
Οι 2 πρωτοι αγωνες θα διεξαχθουν στην Σητεία της Κρήτης με διοργανωτή το σύλλογο ΝΟ
ΣΗΤΕΙΑΣ.
Το τμημα αγωνιστικης αλιειας του ΝAOΚ σημετεχει με 10μελή αποστολή
Το
καινούργιο πανό του τμήματος αλιείας μαζι με τους χορηγούς που θα
συνοδεύσει το 2016 το τμημα αγωνιστικης αλιειας του ΝAOΚ σε αγώνες και
εκδηλώσεις.
Οι σύλλογοι που ανέλαβαν την διοργάνωση των αγώνων του Πανελληνίου
Πρωταθλήματος και του Κυπέλλου Ελλάδος αλιείας με φελλό από λιμενικές
εγκαταστάσεις για το 2016 ειναι οι ακολουθοι:
Πρωτάθλημα
ΝΟΣ (Ναυτικός Ομιλος Σητείας) Κρήτη, 26-27 Μαρτίου
Λαμπρη γιορτη για ολο τον Ελληνικο λαο... Χρονια Πολλα και καλα σε ολους μας.
Αλλα ιδιαιτερως σε εναν καπετανιο της Ελληνικης ακτοπλοοιας στον Cpt. Βαγγελη Αραθυμο πλοιαρχο του Νησος Μυκονος. Γεννημενος στο πανεμορφο νησι της Τηνου λοιπον σαν νησιωτης με πολλα ακουσματα απο μικρος για τη θαλασσα και τους ναυτικους... αρχισε να την αγαπα περισσοτερο. Αποφασισε στα 18 του χρονια να εγκαταλειψει το αγαπημενο νησι και να παει για σπουδες σ' αυτο που αγαπα. Εχει διετελεσει ως Υποπλοιαρχος, Υπαρχος & Καπετανιος σε πολλα καραβια τα οποια ακομη εξυπηρετουν τις Ελληνικες μας θαλασσες.
Απο το 2007 εως και σημερα ειναι πλοιαρχος στο υπεροχο καραβι Νησος Μυκονος της εταιρειας HSW το οποιο πλεει στα νερα του Βορειου Αιγαιου μας.
Μιλαμε για εναν ανθρωπο αθορυβο στη δουλεια του και συνεπη στις αρμοδιοτητες του. Ολα αυτα με λιγα λογια ειναι που κανουν τον Cpt. Βαγγελη Αραθυμο να ξεχωριζει χωρις να δημιουργει ποτε κανενα προβλημα.
Ευχομαστε να ειναι ακομη πολλα χρονια στη γραμμη της Σαμου - Ικαριας εφοσον το επιθυμει και ο ιδιος, και να μας εξυπηρετει με τον καλυτερο δυνατο τροπο που εκεινος μονο καλα ξερει.
Στο λιμάνι του Πειραιώς πρόκειται να καταπλεύσει μία Μοίρα του Στόλου,
στη διάρκεια του τριημέρου του εορτασμού της 25ης Μαρτίου, προκειμένου
να δοθεί η ευκαιρία στο κοινό να τα επισκεφτεί και να συνεορτάσει την
Εθνική Επέτειο με τα πληρώματά τους
Όπως έγινε γνωστό από το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού, στο πλαίσιο του
εορτασμού της επετείου της 25ης Μαρτίου 1821, η φρεγάτα ΚΑΝΑΡΗΣ, η
πυραυλάκατος ΡΙΤΣΟΣ και το υποβρύχιο ΩΚΕΑΝΟΣ θα καταπλεύσουν στο λιμένα
του Πειραιά, όπου θα παραβάλουν στα κρηπιδώματα 11 και 12 (Εκθεσιακό
Κέντρο ΟΛΠ), προκειμένου να δοθεί η ευκαιρία στο κοινό να τα επισκεφθεί.
Τα τρία αυτά σκάφη θα καταπλεύσουν στον λιμένα του Πειραιά μετά το πέρας
του τριώρου διαρκείας τους πλου στον Αργοσαρωνικό με 150 παλαιμάχους
του Π.Ν., που διοργανώνει το Γ.Ε.Ν., και τους οποίους θα αποβιβάσει στον
Πειραιά, μετά τον κατάπλου τους.
Οι ώρες του επισκεπτηρίου έχουν ως ακολούθως:
-Παρασκευή 25 Μαρτίου 2016, από 15:00 έως 18:00
-Σάββατο 26 Μαρτίου 2016, από 09:00 έως 18:00
-Κυριακή 27 Μαρτίου 2016, από 09:00 έως 18:00
Κανονικα πραγματοποιειται και χωρις καθυστερισεις λογο των θυελλωδων ανεμων που πνεουν στα πελαγη το δρομολογιο του Νησος Μυκονος. Το πλοιο λιγο μετα της 10:45 αναχωρησε απο το λιμανι της Μυτιληνης για το προγραμματισμενο δρομολόγιό του με τελικο προορισμο το λιμανι της Καβαλας.
Σαν σήμερα, πριν από ενενήντα επτά έτη γεννήθηκε το Λιμενικό Σώμα με
τον ιδρυτικό νόμο 1753/1919, που προέβλεπε τη σύσταση ενός ”ιδίου”
Σώματος του Λιμενικού, που αποτελούνταν από προσωπικό της Διεύθυνσης
Εμπορικού Ναυτικού, της επιθεώρησης των υπηρεσιών αυτού, του Ναυτικού
Απομαχικού Ταμείου και των Λιμενικών Αρχών. Ο συγκεκριμένος νόμος υπογράφτηκε από τους Βασιλιά Αλέξανδρο Α’,
υπουργό Ναυτικών Εμμανουήλ Ρέπουλη και υπουργό Δικαιοσύνης Ιωάννη
Τσιριμώκο. Σύμφωνα με το άρθρο 4 του σχετικού νόμου το Λιμενικό Σώμα
αρχικά θα αποτελείτο από αξιωματικούς του Πολεμικού Ναυτικού. Γι’ αυτό
το λόγο μετατάχθηκαν από το Πολεμικό Ναυτικό στο Λιμενικό Σώμα 66
αξιωματικοί. Τα τέσσερα πρώτα μέλη του Λιμενικού Σώματος, οι οποίοι είχαν τον
βαθμό επιλιμενάρχη β΄, ήταν οι Δούκας Δούκας, Γεώργιος Τσάκωνας,
Κωνσταντίνος Μπούκας και Παντελής Χορν. Ένας από τους εμπνευστές της
ίδρυσης αυτού του σώματος ήταν ο Γεώργιος Σάκαλης, ο οποίος μαζί με τον
Κωνσταντίνο Μπούκα συνέβαλαν στην πραγματοποίηση αυτής της σκέψης,
στηριζόμενοι στον προϋπάρχοντα νόμο, Β.Δ. «Περί Λιμενίων Αρχών» του 1834
(διάταγμα του Όθωνα), προκειμένου να εκπέσουν αρμοδιότητες από το
Πολεμικό Ναυτικό και να απαγκιστρωθεί μεγάλο μέρος της δύναμής του. Σκοπός του είναι η φρούρηση και ο έλεγχος των λιμένων της χώρας, των
πάσης φύσεως λιμενικών έργων και εγκαταστάσεων, εκτός ναυστάθμων και
ναυτικών οχυρών, η προστασία της θαλάσσιας αλιείας, η διάσωση
κινδυνευόντων στη θάλασσα, η αντιμετώπιση διαφόρων εκτάκτων γεγονότων
που αφορούν την θαλάσσια συγκοινωνία, την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας και
γενικά ο έλεγχος των χωρικών υδάτων της Ελλάδας.
Το Λιμενικό Σώμα στην αρχή υπάχθηκε στην Διεύθυνση Εμπορικού Ναυτικού
(ΔΕΝ) του Υπουργείου Ναυτικών, η οποία στη συνέχεια υπάχθηκε στο
Υπουργείο Οικονομικών και το 1925 επανήλθε στο Υπουργείο Ναυτικών.
Μερικοί αξιωματικοί του Πολεμικού Ναυτικού, που υπαγόταν στο ίδιο
Υπουργείο σε άλλη διεύθυνση, εκδήλωσαν δυσφορία επειδή μετά την ίδρυση
του Λιμενικού Σώματος πολλές αρμοδιότητες, πέραν από τις καθ’ αυτές
στρατιωτικές, τους αφαιρέθηκαν. Βέβαια στα πρώτα χρόνια της σύστασης του
Λιμενικού παρατηρείται η τάση κηδεμονίας του από το Πολεμικό Ναυτικό ως
Όπλο και αρχαιότερο αυτού. Το 1921 δημιουργήθηκε για πρώτη φορά ο
θεσμός των Προξενικών Λιμεναρχείων, με πρώτο αυτό του Λονδίνου. Η πολιτική και μερική στρατιωτική ανεξαρτησία του Σώματος
ολοκληρώθηκε με την ίδρυση του Yφυπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας το 1936.
Είχαν όμως προηγηθεί και διάφοροι ευνοϊκοί προς τον σκοπό αυτό νόμοι
από προηγούμενες κυβερνήσεις, όπως του Βενιζέλου το 1929.
Στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο το Λιμενικό Σώμα αντιμετώπισε σοβαρά
προβλήματα λόγω των συχνών βομβαρδισμών των λιμένων και κυρίως του
Πειραιά. Με την διάσπαση του μετώπου το 1941, οι αξιωματικοί διατάχθησαν
να εγκαταλείψουν τα λιμάνια της Βόρειας Ελλάδας και του Ιονίου.
Παράλληλα το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, αυτό του Πειραιά, δεχόταν
σχεδόν καθημερινά σφοδρούς βομβαρδισμούς από τα ιταλικά αεροπλάνα. Κατά τη διάρκεια της κατοχής πολλοί αξιωματικοί κατέφυγαν στην
Αίγυπτο μαζί με την κυβέρνηση. Το προξενικό λιμεναρχείο της Σμύρνης
εκείνη την περίοδο προσέφερε σημαντικές υπηρεσίες εξυπηρετώντας περίπου
35.000 πρόσφυγες. Το 1941 η κατοχική κυβέρνηση μετέτρεψε το Υφυπουργείο
Εμπορικής Ναυτιλίας σε Υπουργείο. Το Λιμενικό Σώμα περιορίστηκε σε
αστυνομικά καθήκοντα.
Στα Δεκεμβριανά του 1944 οι αξιωματικοί του Λ.Σ. οχυρώθηκαν στο
κτήριο του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιώς που τότε στεγαζόταν στο
μέγαρο Βάττη, στην ακτή Μιαούλη. Στο κτήριο είχαν επίσης συγκεντρωθεί
αστυνομικοί, μερικοί Άγγλοι πεζοναύτες και άλλες ένοπλες δυνάμεις. Οι
συγκρούσεις ήταν σφοδρές. Κατά τη διάρκεια αυτών σκοτώθηκαν δύο
λιμενικοί.
Ο Ουίνστον Τσώρτσιλ στα απομνημονεύματά του αναφέρεται στην ηρωική
άμυνα των αξιωματικών του Λ.Σ. στο λιμεναρχείο Πειραιά. Δυστυχώς την
εποχή του εμφυλίου δολοφονήθηκαν αρκετοί λιμενικοί, μεταξύ αυτών και ο
ναύαρχος Παπαθεοδώρου. Το 1946 ανέλαβε το υπουργείο εμπορικής Ναυτιλίας ο
απόστρατος αξιωματικός του Λ.Σ. Θεόδωρος Κιζάνης, ο μοναδικός
αξιωματικός του Λ.Σ. που ανήλθε ποτέ στην θέση του υπουργού Εμπορικής
Ναυτιλίας.
Με τον νόμο 3922/2011 (Φ.Ε.Κ. 35) το Λιμενικό Σώμα μετονομάζεται σε
Λιμενικό Σώμα – Ελληνική Ακτοφυλακή και υπάγεται στο Υπουργείο
Προστασίας του Πολίτη. Ως αποστολή του προσδιορίζεται η εφαρμογή του
νόμου στις περιοχές και τους χώρους στους οποίους εκτείνεται η καθ΄ ύλη
και κατά τόπο αρμοδιότητά του, που είναι κυρίως ο θαλάσσιος χώρος
ευθύνης του, τα εμπορικά πλοία και τα πάσης φύσεως πλωτά ναυπηγήματα, οι
λιμένες και η χερσαία ζώνη αυτών, καθώς και άλλοι χερσαίοι, παράκτιοι ή
θαλάσσιοι χώροι.
Στις 21 Ιουνίου 2012 με το Π.Δ. 85/2012 συνεστήθη το Υπουργείο
Ναυτιλίας συγκροτούμενο από υπηρεσίες του πρώην Υπουργείου Εμπορικής
Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής που είχαν μεταφερθεί το 2009
στα τέως Υπουργεία Προστασίας του Πολίτη και Ανάπτυξης,
Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας μεταξύ των οποίων και το «Αρχηγείο
Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής».
H φωτογραφια του Κου Δρίβα ειναι απο την ellinikiaktoploia.net
Με χαρα πληροφοριθηκαμε οτι απο την περασμενη Παρασκευη 18 Μαρτιου ανελαβε 2ος καπετανιος του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ ο Κος Κωνσταντινος Δριβας.
Ο Κος Δριβας ειναι καταξιωμενος πλοιαρχος με πολυχρονη εμπειρια σε συμβατικα και ταχυπλοα, και ανηκει απο το 2008 στην οικογενεια της HSW.
Πιστευουμε οτι μαζι με τον Cpt. Bαγγελη Αραθυμο, τον Υπαρχο Δημητρη Δοξα, τους Υποπλοιάρχους και τους υπολοιπους αξιωματικους της γεφυρας, θα ειναι μια πολυ δυνατη ομαδα για το φετινο καλοκαιρι που μας ερχεται.
Στον Κο Δριβα οσο και στον απελθων Κο Μ. Πελεκη ευχομαστε, καλα ταξιδια και καλη συνεχεια στο εργο τους.
Το θρυλικό καΐκι «Αγία Κυριακή» που διέσωσε χιλιάδες πατριώτες στην Κατοχή και το τραγούδησε η Ρένα Κουμιώτη.
Το κομβικό σημείο που βρίσκεται το λιμάνι της Ραφήνας έκανε την πόλη να πρωταγωνιστήσει σε πολλές στρατιωτικές επιχειρήσεις, κατά την περίοδο της Κατοχής. Από τη Ραφήνα ξέφυγαν από τον γερμανικό κλοιό χιλιάδες Έλληνες πατριώτες και αξιωματικοί για τη Μέση ανατολή.
Επίσης, από εκεί έφυγαν και 4.000 Βρετανοί στρατιώτες για την Αίγυπτο μόλις οι Γερμανοί μπήκαν στην Αθήνα. Κάποια καράβια της νηοπομπής κατέληξαν στην Κρήτη.
Το καίκι που έγινε τραγούδι
Σπουδαίο ήταν το δίκτυο διαφυγής που οργανώθηκε από το λιμάνι της Ραφήνας προς τις μικρασιατικές ακτές μέσω Τσεσμέ και προς την Αίγυπτο. Τα δρομολόγια διαφυγής ξεκίνησαν τον Ιούνιο του 1941 με τα καϊκια «Παναγία», η «Αγία Παρασκευή» και η «Αγία Κυριακή», που έφταναν μέχρι τις μικρασιατικές ακτές, ακόμα και μέχρι την Αλεξάνδρεια.
Η «Αγία Παρασκευή» με καπετάνιο τον Κώστα Γιαγκουδάκη έκανε δρομολόγια με προορισμούς κυρίως τη Σάμο, τη Χίο και την Ικαρία. Το «Παναγία» ήταν του Ικαριώτη καπετάνιου Σταμάτη Τσατρά, ο οποίος μέσα στον Ιούνιο του ΄41 έκανε δυο δρομολόγια στον Τσεσμέ βοηθώντας τη διαφυγή Ελλήνων αξιωματικών και σπουδαίων πολιτικών. Πιθανολογείται ότι με το δικό του καΐκι διέφυγαν στις 31 Μαρτίου 1942 ο πρώην πρωθυπουργός Παναγιώτης Κανελλόπουλος με τη γυναίκα του, καθώς και ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος.
Η «Αγία Κυριακή» ανήκε στον Καρυστινό καπετάνιο Καδή. Το καΐκι αυτό πέρασε στην ιστορία γιατί τραγουδήθηκε από τη Ρένα Κουμιώτη. Το τραγούδι του Μίμη Πλέσσα μας δίνει σημαντικές πληροφορίες για την άγνωστη δράση των ναυτικών μας την περίοδο της Κατοχής. Σύμφωνα με τους στίχους του Κώστα Βίρβου, το δρομολόγιο ήταν Αλεξάνδρεια -Ραφήνα και τα αμπάρια του καΐκού ήταν γεμάτα με κυνηγημένους που προσπαθούσαν να διαφύγουν για να συνεχίσουν τον αγώνα από αλλού.
Το τραγικό με αυτό το καΐκι είναι ότι μετά την Κατοχή αφέθηκε στη μοίρα του και σάπισε σε κάποια ακτή.
Συμφωνα μεχρι τα μεχρι τωρα στοιχεια, στην ωρα του (παρα της καθυστεριμενες αναχωρησης απο Πειραια και Καβαλα) θα φτασει το NΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ στα λιμανι του νομου μας.
Στις 02:25 τελικα αντι στις 23:55 (που ειχε δωσει το συστημα κρατησεων της HSW) αναχωρησε το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ απο το λιμανι του Πειραια για Βαθυ και ενα συνεχεία για το δρομολογιο της αγονης γραμμης μεχρι Καβαλα. Στο Βαθυ της Σαμου αναμενεται γυρω στις 09:45
Περιμενουμε απο την εταιρεια την τροποποιηση του προγραμματος.
Καλο θα ειναι να ενημερωνεστε απο τα κατα τοπους πρακτορεια και λιμεναρχεια, για την ωρα αφιξης και αναχωρησης του πλοιου.
Συμφωνα με το συστημα κρατησεων της HSW το πλοιο θα αναχωρησει σημερα Σαββατο στις 23:55 θα παει κατευθειαν Βαθυ (χωρις ενδιαμεσες στασεις), και θα συνεχεισει το ταξιδι του με τελικο προορισμο το λιμανι της Καβαλας. Απο Καβαλα αναμενεται να φυγει Κυριακη 20/03 στις 21:30
Δειτε της ωρες αναχωροαφιξεων στην φωτογραφια.
Σε περιπτωση που το πλοιο φυγει με καθυστερηση, λογικα θα υπαρξει και μεταβολη στις προαναφερομενες ωρες.
Καλο θα ειναι να ενημερωνεστε απο τα κατα τοπους πρακτορεια και λιμεναρχεια.
Τα δρομολογια, Δευτερας και Τριτης απο Πειραια και Σαμο αντιστοιχα θα παραμεινουν ΑΝΕΚΤΕΛΕΣΤΑ.