Παρασκευή 30 Μαΐου 2025

BLUE STAR PATMOS - ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2025 ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΓΙΑ ΙΚΑΡΙΑ (ΑΓΙΟ ΚΗΡΥΚΟ), ΦΟΥΡΝΟΥΣ ΚΑΙ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ



Οπως καθε χρονια ετσι και φετος πλοιο της BLUE STAR FERRIES θα πραγματοποιει δρομολογια απο ΠΕΙΡΑΙΑ για ΙΚΑΡΙΑ (Αγιο Κηρυκο), ΦΟΥΡΝΟΥΣ (απο 05/06 εως 03/09), και εν συνεχεια για Δωδεκανησα

ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΝΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ 

05/06/2025 ΕΩΣ 03/09/2025


 

04/09/2025 ΕΩΣ 12/09/2025


 

13/09/2025 ΕΩΣ 26/09/2025 



 Πατηστε πανω στο προγραμματα για ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΓΕΘΟΣ

 

 

Βρείτε μας στο 


 >> https://www.facebook.com/groups/1464141297163051

 

Τετάρτη 28 Μαΐου 2025

Το San Nicolas στη ναυτιλιακή εταιρεία "Ωκυρρόη" για τη δρομολόγησή του στην επιβατική γραμμή Σάμου – Κουσάντασι


Η γραμμή Χίου – Τσεσμέ αλλάζει σελίδα καθώς το πλοίο San Nicolas αποχωρεί μετά από 22 χρόνια συνεχούς παρουσίας και αντικαθίσταται από το νεότερο Απόστολος Σ.

Μετά από 22 χρόνια συνεχούς και αδιάλειπτης παρουσίας στη γραμμή Χίου – Τσεσμέ, το πλοίο "San Nicolas" της Sunrise Lines αποχωρεί οριστικά από το νησί της μαστίχας, βάζοντας τίτλους τέλους σε μία πολυετή ναυτιλιακή ιστορία που ταυτίστηκε με την τουριστική και οικονομική σύνδεση του νησιού με την απέναντι τουρκική ακτή.

Το "San Nicolas", ήρθε στη Χίο μόλις τον Αύγουστο του 2002, "χτίζοντας" τη μακρόχρονη παράδοση της σύνδεσης Χίου – Τσεσμέ, προσφέροντας αξιοπιστία και συνέπεια στις θαλάσσιες μεταφορές και στις διμερείς τουριστικές ροές.

Η αποχώρηση του πλοίου οφείλεται στην απόφαση της εταιρείας να το διαθέσει προς πώληση στη ναυτιλιακή εταιρεία "Ωκυρρόη", η οποία και προγραμματίζει τη δρομολόγησή του στην επιβατική γραμμή Σάμου – Κουσάντασι, όπου αναμένεται να καλύψει τις αυξανόμενες μεταφορικές ανάγκες της τουριστικής περιόδου.

Στη θέση του "San Nicolas" θα δρομολογηθεί το νεότερης γενιάς πλοίο "Απόστολος Σ.", το οποίο βρίσκεται ήδη σε στάδιο προετοιμασίας και αδειοδοτήσεων και αναμένεται να ξεκινήσει σύντομα τα πρώτα του δρομολόγια από τη Χίο προς τον Τσεσμέ, προσφέροντας αναβαθμισμένες υπηρεσίες και υψηλότερα επίπεδα άνεσης για το επιβατικό κοινό.

Η αλλαγή αυτή αποτελεί μέρος του γενικότερου στρατηγικού σχεδιασμού της εταιρείας για ανανέωση του στόλου και αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών, ώστε να ανταποκρίνονται καλύτερα στις σύγχρονες ανάγκες της τουριστικής ζήτησης στο Ανατολικό Αιγαίο.

Η αποχώρηση του "San Nicolas" αναμφισβήτητα προκαλεί συγκίνηση στους κατοίκους της Χίου και στους επιβάτες που το χρησιμοποίησαν όλα αυτά τα χρόνια, όμως ταυτόχρονα σηματοδοτεί και μία νέα εποχή για τη γραμμή Χίου – Τσεσμέ, με την προσδοκία το “Απόστολος Σ.” να συνεχίσει επάξια το έργο του προκατόχου του.

Το πλοίο έχει αναχωρησει για τη Σάμο και βρισκεται στον λιμενα Πυθαγορειου 

Πληροφοριες απο: politischios

 

Βρείτε μας στο 


 >> https://www.facebook.com/groups/1464141297163051


 

Δευτέρα 26 Μαΐου 2025

Πλοίαρχος Γιάννης Σιγάλας: Το επάγγελμα του ναυτικού είναι λειτούργημα (αναδημοσιευση)

 

Τρεις δεκαετίες δεν είναι λίγες και τα περιστατικά, ιδίως τα έκτακτα, που έχει ζήσει εν πλω είναι πολύ περισσότερα από όσα μετριούνται στα δάχτυλα των δύο χεριών. 

Το να είσαι ναυτικός, και ακόμη περισσότερο πλοίαρχος, δεν είναι εύκολη υπόθεση. Έχεις την καθημερινή ευθύνη της ασφάλειας τόσο του πληρώματος όσο και των επιβατών, χειμώνα - καλοκαίρι, όποιες συνθήκες και αν επικρατούν. Δικαιολογημένα, ο Γιάννης Σιγάλας, γιος ναυτικού και πλοίαρχος της Attica Group, δηλώνει πως, ύστερα από τριάντα χρόνια στον χώρο, «το επάγγελμα του ναυτικού είναι λειτούργημα και είμαι περήφανος που το υπηρετώ».

Τρεις δεκαετίες δεν είναι λίγες και τα περιστατικά, ιδίως τα έκτακτα, που έχει ζήσει εν πλω είναι πολύ περισσότερα από όσα μετριούνται στα δάχτυλα των δύο χεριών. Αυτά, όμως, που δεν πρόκειται να ξεχάσει ποτέ, όπως λέει, είναι δύο γέννες που έχουν συμβεί κατά τη διάρκεια ταξιδιού. «Ειδικά τη δεύτερη γέννα, η οποία είναι και η πιο πρόσφατη, την έζησα σε όλη την εξέλιξή της από την αρχή ως το τέλος», σχολιάζει.

Ο κ. Σιγάλας μάς περιέγραψε αναλυτικά τη διαδικασία που ακολούθησε, από την επικοινωνία με τη γυναικολόγο της εγκυμονούσας μέχρι την ενημέρωση των πλησιέστερων λιμανιών και του Θαλάμου Επιχειρήσεων του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, αλλά και τη μετατροπή της καμπίνας της κοπέλας σε μικρό… μαιευτήριο. «Το πρώτο μου μέλημα ήταν να μην πανικοβληθεί η εγκυμονούσα, όσο αυτό ήταν δυνατόν, γνωρίζοντας ότι θα την ξεγεννήσει ο πλοίαρχος. Ήμουν πολύ ήρεμος και ευτυχώς το μετέδωσα και στην κοπέλα. Με την άριστη, λοιπόν, καθοδήγηση της ιατρού καταφέραμε να φέρουμε στον κόσμο ένα υγιέστατο κοριτσάκι», θυμάται.

Από τότε, ο πλοίαρχος είναι σε συνεχή επικοινωνία με την οικογένεια και, αν και δεν κατάφερε να βρεθεί στη βάπτιση και να γίνει ανάδοχος, η μικρή τον αποκαλεί «νονό». Ο ίδιος, από την πλευρά του, τη θεωρεί το τυχερό του βαφτιστήρι.

Εκτός από αυτό το περιστατικό, όμως, θυμάται έντονα και άλλο ένα: Τη διακομιδή ενός παιδιού 8 χρονών από την Τήλο, το οποίο είχε τραυματιστεί σοβαρά στο κεφάλι. Οι άνεμοι ήταν δυνατοί εκείνο το βράδυ, οπότε δεν μπορούσε να πετάξει ελικόπτερο για τη διακομιδή. Έτσι το πλοίο της Blue Star Ferries, με πλοίαρχο τον κ. Σιγάλα, ανέλαβε να μεταφέρει με ασφάλεια το παιδί στην Κω, απ’ όπου θα μεταφερόταν με C-130 σε νοσοκομείο της Κρήτης. «Σε κάθε περίπτωση, ο πλοίαρχος οφείλει να μένει ψύχραιμος και αυτή την ψυχραιμία οφείλει να τη μεταφέρει και στο πλήρωμα του ώστε να αισθάνονται ασφαλείς και σίγουροι», σημείωσε ο πλοίαρχος.

Ακολουθεί αναλυτικά η συνέντευξη του Γιώργου Σιγάλα, πλοιάρχου της Blue Star Ferries, στο Newsbomb.gr:

Κύριε Σιγάλα, είστε πλοίαρχος στην Blue Star Ferries. Ποιοι ήταν οι λόγοι που σας ώθησαν στην επαγγελματική σας επιλογή και πώς αισθάνεστε σήμερα γι’ αυτή;

Κατάγομαι από τη Σαντορίνη και μεγάλωσα στον Πειραιά. Από μικρός ο πατέρας μου, που ήταν ναυτικός, με έπαιρνε μαζί του σε πολλά ταξίδια. Αυτό με έκανε να αγαπήσω τη θάλασσα και τα πλοία. Έπειτα από περίπου 30 χρόνια στον χώρο της ναυτιλίας, πιστεύω ότι το επάγγελμα του ναυτικού είναι λειτούργημα και είμαι περήφανος που το υπηρετώ.

Ποιες είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις που καλείστε να αντιμετωπίσετε καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου και κυρίως τους χειμερινούς μήνες;

Η δουλειά του ναυτικού είναι μία καθημερινή πρόκληση. Πρέπει να μεταφέρουμε με ασφάλεια τους επιβάτες στον προορισμό τους, πολλές φορές σε ιδιαίτερα αντίξοες καιρικές συνθήκες. Η άσχημη κατάσταση των λιμανιών και οι κακές καιρικές συνθήκες, ειδικά τους χειμερινούς μήνες, δυσκολεύουν το έργο κάθε πλοιάρχου και κάθε πληρώματος, επειδή πρέπει να αποβιβάσουμε και να επιβιβάσουμε κόσμο και οχήματα με ασφάλεια πάνω από όλα.

Όλα αυτά τα χρόνια, υπάρχει κάποιο περιστατικό που ζήσατε και σας έχει μείνει χαραγμένο στη μνήμη; Αν ναι, πώς το διαχειριστήκατε;

Τα περιστατικά τα οποία δεν θα ξεχάσω ποτέ στη ζωή μου είναι οι δύο γέννες που έχουν συμβεί εντός του πλοίου κατά τη διάρκεια ταξιδιού.

Ειδικά η δεύτερη γέννα, η οποία είναι και η πιο πρόσφατη, την έζησα σε όλη την εξέλιξή της, από την αρχή ως το τέλος. Είχαμε αναχωρήσει συγκεκριμένα, από Αστυπάλαια για Πειραιά και περίπου 1,5 ώρα μετά, ειδοποιήθηκα από τον Ύπαρχο ότι μία εγκυμονούσα επιβάτης που είχε επιβιβαστεί από την Κάλυμνο, είχε αφόρητους πόνους ενώ είχαν «σπάσει τα νερά». Άμεσα έγινε ανακοίνωση για το αν υπάρχει ιατρός στο πλοίο αλλά δεν εμφανίστηκε κανείς. Κατόπιν επικοινωνίας με την γυναικολόγο της εγκυμονούσας και υπό τις οδηγίες της, με διαβεβαίωσε ότι έχουν ξεκινήσει οι ωδίνες και βρισκόμασταν σε διαδικασία τοκετού.

Ειδοποιήθηκαν οι αρχές στα πλησιέστερα λιμάνια ( Νάξου - Πάρου) ωστόσο δεν ήταν δυνατή η έγκαιρη διακομιδή της, οπότε ο τοκετός έπρεπε να γίνει επί του πλοίου. Με την τηλεφωνική βοήθεια της γυναικολόγου, μετατρέψαμε την καμπίνα της κοπέλας σε μικρό μαιευτήριο. Στο φαρμακείο του πλοίου είχαμε όλα τα απαραίτητα εργαλεία που χρειαζόμασταν.

Μπήκαμε στην καμπίνα εγώ και η μητέρα της κοπέλας, ενώ έξω από αυτήν είχαμε μία ομάδα πληρώματος έτοιμη για οτιδήποτε χρειαστούμε. Το πρώτο μου μέλημα ήταν να μην πανικοβληθεί η εγκυμονούσα, όσο αυτό ήταν δυνατόν, καθώς γνώριζε ότι θα την ξεγεννήσει ο πλοίαρχος. Ήμουν πολύ ήρεμος και ευτυχώς το μετέδωσα και στην κοπέλα. Με την άριστη, λοιπόν, καθοδήγηση της ιατρού καταφέραμε να φέρουμε στον κόσμο ένα υγιέστατο κοριτσάκι.

Παράλληλα είχαμε ειδοποιήσει τον Θάλαμο Επιχειρήσεων του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας για έκτακτη προσέγγιση στο λιμένα της Σύρου ώστε να μεταβούν άμεσα στο νοσοκομείο το βρέφος και η μητέρα, όπως και έγινε.

Το να φέρνεις στη ζωή ένα βρέφος είναι η απόλυτη χαρά και ευτυχία. Είναι η κορύφωση της ζωής. Όταν βγήκε το παιδί, έκοψα τον ομφάλιο λώρο, το κράτησα στην αγκαλιά μου και το έδωσα στη μητέρα. Πολύ απλά δεν περιγράφεται με λόγια το συναίσθημα εκείνης της στιγμής.

Από τότε είμαι σε συνεχή επικοινωνία με την οικογένεια. Λόγω απουσίας μου στο εξωτερικό με το πλοίο δεν κατάφερα να παρευρεθώ στην βάπτιση και να γίνω ανάδοχος, όπως πολύ τιμητικά μου ζητήθηκε από την οικογένεια, ωστόσο η μικρή με αποκαλεί «νονό» και για εμένα είναι το τυχερό μου βαφτιστήρι! Σε κάθε μου προσέγγιση στη Κάλυμνο με περιμένει στο λιμάνι για να με χαιρετήσει και να της κορνάρω.

Όσο και αν τα πλοία είναι προγραμματισμένα να ακολουθούν καθορισμένα δρομολόγια, το απρόβλεπτο είναι μέρος του επαγγέλματός σας. Θυμάστε κάποιο έκτακτο περιστατικό κατά το οποίο κληθήκατε να αλλάξετε πορεία; Ποια ήταν η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίσατε κατά τη διάρκεια αυτών των περιστατικών, και πώς καταφέρατε να διατηρήσετε την ψυχραιμία σας;

Κάποιες φορές τα πλοία θα χρειαστεί να παρεκκλίνουν του προγραμματισμένου δρομολογίου τους για διαφόρους σημαντικούς λόγους (διάσωση-διακομιδή κλπ.). Αυτό που θυμάμαι χαρακτηριστικά είναι ένα βράδυ που, λόγω των δυνατών ανέμων που επικρατούσαν, δεν μπορούσε να πετάξει ελικόπτερο ώστε να γίνει διακομιδή ενός οκτάχρονου παιδιού από την Τήλο, που είχε τραυματιστεί πολύ σοβαρά στο κεφάλι. Σε συνεννόηση πάντα με την εταιρεία και τον Θάλαμο Επιχειρήσεων του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας παραλάβαμε το παιδί και πλεύσαμε πάση δυνάμει για το λιμάνι της Κω, όπου θα μεταφερόταν με C-130 σε νοσοκομείο της Κρήτης. Ευτυχώς το παιδί έφτασε έγκαιρα στην Κω, από όπου διεκομίσθη. Κατόπιν ακολουθήσαμε το προγραμματισμένο μας δρομολόγιο.

Σε κάθε περίπτωση ο πλοίαρχος οφείλει να μένει ψύχραιμος και αυτή τη ψυχραιμία πρέπει να τη μεταφέρει και στο πλήρωμα του ώστε όλοι να αισθάνονται ασφαλείς και σίγουροι.

Καταλαβαίνουμε πως ένα πλοίο της Blue Star Ferries δεν μεταφέρει απλά ανθρώπους, αλλά και αγαθά, πολλά από τα οποία είναι πολύτιμα για την υγεία και την ασφάλεια των κατοίκων των νησιών. Πώς σας αντιμετωπίζουν οι τοπικές κοινωνίες;

Η προσέγγιση του πλοίου στα νησιά, ειδικά σε αυτά της άγονης γραμμής, είναι κρίσιμης σημασίας για τους κατοίκους. Σε αρκετά νησιά, στα οποία δεν υπάρχει συχνή προσέγγιση, η άφιξη του πλοίου είναι το γεγονός της ημέρας και οι ντόπιοι κατεβαίνουν στο λιμάνι για να το δουν να φτάνει.

Πολλές φορές θα χρειαστεί να προσεγγίσουμε για να παραδώσουμε απλά ένα δέμα. Ειδικά τον χειμώνα, με αντίξοες καιρικές συνθήκες, οι πλοίαρχοι καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να δέσουμε στα λιμάνια έστω και για ένα απλό δέμα, καθώς κατανοούμε την σημασία που μπορεί αυτό να έχει για τους κατοίκους που αναμένουν την παραλαβή του. Για παράδειγμα, με ανέμους 8 μποφόρ και μην έχοντας επιβάτες, προσεγγίσαμε τη Φολέγανδρο ώστε να παραλάβουμε ένα κουτί με φάρμακα για τη Σίκινο.

Είμαστε ο συνδετικός κρίκος των νησιών της άγονης γραμμής με τα μεγαλύτερα νησιά και την ηπειρωτική χώρα και οι τοπικές κοινωνίες το αναγνωρίζουν. Είμαστε οι δικοί τους άνθρωποι.

Ο τελευταίος λόγος σε εσάς. Υπάρχει κάποιο μήνυμα που θα θέλατε να μεταφέρετε στους ανθρώπους που επιλέγουν τη Blue Star Ferries για τα ταξίδια τους;

Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσοι μας εμπιστεύονται και ταξιδεύουν μαζί μας και να είναι σίγουροι ότι, από πλευράς μας, όλα τα πληρώματα του Ομίλου Attica δίνουμε τον καλύτερο μας εαυτό για την ασφαλή και άνετη μεταφορά τους στον προορισμό τους.

Μετά τη συνέντευξης με τον κ. Σιγάλα, μιλήσαμε και με τη Μαρία Κορφιά, τη μητέρα που γέννησε εν πλω στο Blue Star Chios της Attica Group με προορισμό τον Πειραιά. Αν και ο τοκετός επρόκειτο να γίνει σε νοσοκομείο, η μικρή της μάλλον ήθελε να βγει νωρίτερα στον κόσμο με αποτέλεσμα να κινητοποιήσει τον πλοίαρχο και ολόκληρο το πλήρωμα.

Η κα Κορφιά θυμάται ότι το προσωπικό στη reception και το υπόλοιπο πλήρωμα αντέδρασαν άμεσα. «Ακολουθώντας τις οδηγίες του πλοιάρχου, μετέτρεψαν την καμπίνα μου σε πλωτό μαιευτήριο ώστε να κυλήσουν όλα ομαλά μέχρι την έκτακτη προσέγγιση του πλοίου στο λιμάνι της Σύρου, με σκοπό να νοσηλευτούμε μητέρα και βρέφος στο νοσοκομείο του νησιού». Η εμπιστοσύνη, μάλιστα, που της ενέπνευσε ο πλοίαρχος, και το ότι τη βοήθησε να γεννήσει, οδήγησε την κα Κορφιά να του ζητήσει να βαφτίσει το μωρό της. Αν και ο κ. Σιγάλας δεν βάφτισε όντως τη μικρή λόγω προαγραμματισμένου ταξιδιού, το κοριτσάκι τον αποκαλεί «νονό» και, όταν βλέπει το πλοίο της εταιρείας στο λιμάνι της Καλύμνου, περιμένει κάθε φορά να τον δει.

Ακολουθεί αναλυτικά η συνέντευξη της Μαρίας Κορφιά στο Newsbomb.gr:

Κυρία Κορφιά, η γέννα εν πλω, με τηλεφωνική βοήθεια γυναικολόγου, σίγουρα ήταν ένα απρόβλεπτο περιστατικό που δεν περιμένατε να ζήσετε. Μπορείτε να μας πείτε τι θυμάστε από εκείνη τη μέρα;

Η γέννα εν πλω ήταν σίγουρα απρόβλεπτη τόσο για εμένα όσο και για τον πλοίαρχο Γιάννη, αφού ταξίδεψα με το Blue Star Chios με προορισμό τον Πειραιά για προγραμματισμένο τοκετό. Μπορώ να σας μιλάω ώρες για αυτήν την εμπειρία, ωστόσο θα σας πω αυτό που χαρακτηριστικά θυμάμαι: Ως πρωτοτόκος εννοείται ότι φοβήθηκα περισσότερο την εξέλιξη της γέννας για το παιδί μου, αλλά η βοήθεια του πλοίαρχου, με την τηλεφωνική καθοδήγηση από την γυναικολόγο μου, την κ. Βαλσαμίδη, τόσο πρακτικά όσο και ψυχολογικά, ήταν καθοριστική.

Ποια ήταν η εμπειρία σας από τη διαχείριση του περιστατικού από το προσωπικό της Hellenic Seaways;

Το προσωπικό του πλοίου στη reception, αλλά και το υπόλοιπο πλήρωμα, αντέδρασαν με αμεσότητα και, ακολουθώντας τις οδηγίες του πλοιάρχου, μετέτρεψαν την καμπίνα μου σε πλωτό μαιευτήριο, ώστε να κυλήσουν όλα ομαλά μέχρι την έκτακτη προσέγγιση του πλοίου στο λιμάνι της Σύρου, με σκοπό να νοσηλευτούμε μητέρα και βρέφος στο νοσοκομείο του νησιού.

Μάθαμε ότι αποκαλείται «νονό» τον κ. Σιγάλα. Τι σας ώθησε σε αυτό;

Η εμπιστοσύνη που μου ενέπνευσε ο πλοίαρχος και το γεγονός ότι ήταν ο άνθρωπος που με βοήθησε να φέρω στον κόσμο το παιδί μου με ώθησε στο να του ζητήσω να γίνει νονός. Αν και λόγω ταξιδιού δεν κατάφερε να παρευρεθεί στη βάπτιση, πάντα θα τον αποκαλούμε «νονό» και θα του είμαστε ευγνώμονες! Η μικρή, όταν βλέπει το πλοίο της εταιρείας στο λιμάνι της Καλύμνου, περιμένει κάθε φορά να δει τον νονό Γιάννη.

Πηγή: NEWSBOMB.GR


Βρείτε μας στο 


 >> https://www.facebook.com/groups/1464141297163051



Κυριακή 25 Μαΐου 2025

Το Superstar II από Πειραιά για Ανατολικό Αιγαίο (Ευδηλο - Καρλοβασι) & Δωδεκάνησα

 

Φωτογραφια: Akis Dionisis
Η διαφορα απο το προιγουμενο ποστ που ειχαμε κανει ειναι οτι προστεθηκε μεσα στο προγραμμα και το λιμανι της ΜΥΚΟΝΟΥ στα πρωινα δρομολογια της Τεταρτης και του Σαββατου απο Πειραια, και Πεμπτης και Κυριακης απο την Κω.

Διαβαζουμε απο την επισημη σελιδα της Seajets....

Με εισιτήρια από €43.70, από 14 Ιουνίου, βάζουμε πλώρη για νέους προορισμούς και ανυπομονούμε να σε ταξιδέψουμε σε αυτούς, ώστε να γνωρίσεις περίφημες αλλά και μυστικές φυσικές ομορφιές τους, τους φιλόξενους ανθρώπους τους, τις απίθανες γεύσεις και παραδόσεις τους. Το εντυπωσιακά ανανεωμένο Superstar II σε πάει Μύκονο, Ικαρία, Σάμο, Πάτμο, Λέρο, Κάλυμνο και Κω. Με απόλυτη άνεση, μοντέρνα αισθητική και αυθεντική φιλοξενία.

Η νέα αυτή σύνδεση, από τις Κυκλάδες και τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου μέχρι τα Δωδεκάνησα, έρχεται να προσφέρει στους νησιώτες, τους επισκέπτες και τους επαγγελματίες στις μεταφορές, τους χαμηλότερους ναύλους της αγοράς, αλλά παράλληλα να τονώσει τον τοπικό τουρισμό, με δεδομένο το κολοσσιαίο δίκτυο της SEAJETS και την αντίστοιχα μεγάλη προβολή της σε όλους τους διαύλους επικοινωνίας και ενημέρωσης.

Πλέον «Ταξιδεύουμε Μαζί» και σε Ανατολικό Αιγαίο και Δωδεκάνησα!

 

Ανακαλύψτε τους νέους μας προορισμούς

ΙΚΑΡΙΑ

Ένας από τους πιο γοητευτικούς προορισμούς του Αιγαίου. Το νησί των αιωνόβιων, όπου οι άνθρωποι ζουν περισσότερο και πιο υγιείς από τους άλλους. Με τον εκπληκτικό συνδυασμό βουνών που σμίγουν με τις γαλάζιες ακτές και τους παραδοσιακούς οικισμούς, η Ικαρία προσφέρει μια μοναδική εμπειρία στους επισκέπτες της. Οι εκθαμβωτικες παραλίες, οι αυθεντικές γεύσεις και οι παραδόσεις που κάνουν αυτό το νησί μοναδικό. Όταν την επισκεφτείς, σίγουρα δεν πρέπει να παραλείψεις να έρθεις σε ένα πανηγύρι και να γνωρίσεις από κοντά τον πολιτισμό των Ικαριωτών. Ετοιμάσου να ανακαλύψεις την αυθεντική φιλοξενία και ανθρώπους που γελάνε και γλεντάνε μέχρι το πρωί!

ΣΑΜΟΣ

Ένας μαγευτικός προορισμός, όπου το πράσινο των βουνών αγκαλιάζει το γαλάζιο του Αιγαίου. Η Σάμος, γενέτειρα του Πυθαγόρα και πατρίδα του ξακουστού γλυκού κρασιού, σας καλεί να ανακαλύψετε τα παραδοσιακά της χωριά, τα εντυπωσιακά της τοπία και τις παραλίες που ικανοποιούν κάθε γούστο. Ένα από τα πιο γοητευτικά νησιά του Αιγαίου, όπου κάθε βήμα είναι μια νέα εμπειρία.

ΠΑΤΜΟΣ

Η Πάτμος είναι ένα από τα πιο ξεχωριστά νησιά του Αιγαίου και ευρέως αναγνωρισμένη για τη βαθιά θρησκευτική της σημασία. Με την πάροδο του χρόνου έχει εξελιχθεί σε έναν κομψό, κοσμοπολίτικο προορισμό, χωρίς όμως να έχει χάσει τον ιδιαίτερο, μυσταγωγικό της χαρακτήρα. Η παραδοσιακή της αρχιτεκτονική, με τα στενά σοκάκια, τις αυθεντικές πλατείες, τα αρχοντικά με τη νησιώτικη κομψότητα και οι καθαρές παραλίες, συνθέτουν ένα σκηνικό που συναρπάζει. Το ελληνικό κράτος έχει αναγνωρίσει τη σημασία της, χαρακτηρίζοντάς την από το 1981 ως «Ιερά Νήσο». Επιπλέον, το 1999, η Unesco ενέταξε τη Χώρα, το Μοναστήρι του Αγίου Ιωάννη του Θεολόγου και το Σπήλαιο της Αποκάλυψης στον κατάλογο των Μνημείων Παγκόσμιας Κληρονομιάς.

ΛΕΡΟΣ

Η Λέρος, το νησί της Αρτέμιδος, είναι ένα μικρό στολίδι που βρίσκεται στα Δωδεκάνησα. Με το ιδιαίτερο μίγμα ιταλικής αρχιτεκτονικής, νεοκλασικής κομψότητας και δωδεκανησιακής απλότητας, η Λέρος ξεχωρίζει για την αισθητική της ταυτότητα. Αποτελεί έναν προορισμό που συνδυάζει τον πολιτισμό με τη φύση, καταγάλανες παραλίες με γραφικούς οικισμούς και την ηρεμία με την αίσθηση του ανεξερεύνητου.

ΚΑΛΥΜΝΟΣ

Η Κάλυμνος, ένα από τα πιο αυθεντικά νησιά των Δωδεκανήσων και γνωστή παγκοσμίως για την παράδοση της σπογγαλιείας, διατηρεί έναν γνήσιο χαρακτήρα που την κάνει να ξεχωρίζει. Ανάμεσα στα άγρια βραχώδη τοπία, τα γραφικά σοκάκια και τα γαλαζοπράσινα νερά, ο επισκέπτης έχει την ευκαιρία να κάνει καταδύσεις σε ναυάγια, να κολυμπήσει σε καταγάλανα νερά και να εξερευνήσει θρυλικά σπήλαια και παραδοσιακούς οικισμούς.

ΚΩΣ

Η Κως, ένα από τα μεγαλύτερα νησιά των Δωδεκανήσων, είναι ένας μοναδικός προορισμός που συνδυάζει πλούσια ιστορία, κοσμοπολίτικη αύρα, απέραντες παραλίες με καταγάλανα νερά και πανέμορφους οικισμούς. Γνωστή ως το νησί του Ιπποκράτη, του πατέρα της Ιατρικής, η Κως προσφέρει στους επισκέπτες μια μαγευτική εμπειρία όπου το αρχαίο συναντά το σύγχρονο. Από τα εντυπωσιακά αρχαιολογικά μνημεία μέχρι τα παραδοσιακά χωριά και τις απέραντες ακτές, κάθε γωνιά του νησιού είναι ένας θησαυρός.

Ανακαλύψτε το Αιγαίο ξανά – με το Super Star II

Ταξιδέψτε με άνεση και μοντέρνα αισθητική

 

 Ακολουθει το πληρες προγραμμα των αφιξοαναχωρησεων του πλοιου

Πατηστε πανω στο προγραμμα για ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΓΕΘΟΣ

 

 

Βρείτε μας στο 


 >> https://www.facebook.com/groups/1464141297163051

 

 

Πέμπτη 15 Μαΐου 2025

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΤΟΥ BLUE STAR MYCONOS ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΠΟ 16/05 ΕΩΣ 19/05 (λογο καιρικων συνθηκων)

 


Σας ενημερωνουμε οτι λογο των δυσμενων καιρικων που αναμενονται τα δρομολογια του Blue star MYCONOS απο 16/05 εως 19/05 θα διαμορφωθουν συμφωνα με τον παρακατω πινακα....

 

Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΟ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ 

 

Πατηστε πανω στο προγραμμα για ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΓΕΘΟΣ

 

Βρείτε μας στο 


 >> https://www.facebook.com/groups/1464141297163051

 

Κυριακή 11 Μαΐου 2025

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ Ε/Γ Ο/Γ SUPERSTAR II ΑΠΟ 14/06/2025 ΕΩΣ 30/10/2025 ΓΙΑ ΕΥΔΗΛΟ και ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ με προεκταση 2 φορες την εβδομαδα μεχρι ΚΩ (πληρες εβδομαδιαιο προγραμμα)

  Φωτογραφια: Akis Dionisis

Tελικα η SEAJETS αλλαξε τα πλανα της, και θα δρομολογησει τελικα στο νομο μας το SUPERSTAR II.

Εγιναν και αλλαγες στα δρομολογια οπως θα δειτε και στον πληρη πινακα των αφιξοαναχωρησεων ποιο κατω.

Ετσι εχουμε:

 Απο Πειραια για Ικαρια (Ευδηλο) και Σαμο (Καρλοβασι) θα εχει 4 φορες την εβδομαδα (Δευτερα -Τεταρτη - Πεμπτη - Σαββατο )

 Τα δρομολογια της Δευτερας και Πεμπτης (βραδινες ωρες), θα εχουν τελικο προρισμο το ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ και επιστροφη (χωρις να υπαρχει μεσα η Μυκονος).

Τα δρομολογια της Τεταρτης και Σαββατου (πρωινες ωρες), θα εχουν τελικο προορισμο το νησι της ΚΩ.

Απο ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ και ΕΥΔΗΛΟ εχει καθε: Τριτη - Πεμπτη - Παρασκευη - Κυριακη.

 

Ακολουθει το πληρες προγραμμα των αφιξοαναχωρησεων του πλοιου


Πατηστε πανω στο προγραμμα για ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΓΕΘΟΣ

 

Κάτι σημαντικο

Οπως παρατηρησαμε εισητηρια μπορειτε και βγαλετε μεχρι 15/09.

Απο 16/09 εως 30/10 υπαρχουν μεσα στο συστημα αλλα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗΜΑ

Υποθετουμε οτι η εταιρεια θα δει την κινηση που θα υπαρχει και θα συνεχισει ή θα σταματησει τα δρομολογια.


Βρείτε μας στο 


 >> https://www.facebook.com/groups/1464141297163051


Τετάρτη 7 Μαΐου 2025

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ Ε/Γ Ο/Γ AQUA BLUE ΑΠΟ 28/05/2025 ΕΩΣ 31/10/2025 ΓΙΑ ΕΥΔΗΛΟ και ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ



H SEAJET  ανακοινωσε τα δρομολογια του AQUA BLUE για το χρονικο διαστημα απο 28 Μαΐου εως 31 Οκτωβριου 2025

 Το πλοιο θα ξεκιναει τα δρομολογια του απο το λιμανι του Πειραια και θα τα τερματιζει στο νησι της Ροδου.

Ενδιαμεσα λιμανια: Μυκονος, Ευδηλος, Καρλοβασι, Πατμος, Λερος Καλυμνος και Κως 


Παρακατω ειναι το πληρες προγραμμα των αφιξωαναχωρησεων του πλοιου


Πατηστε πανω στο προγραμμα για ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΓΕΘΟΣ


Βρείτε μας στο 


 >> https://www.facebook.com/groups/1464141297163051