Σας καλωσορίζουμε στην ομάδα New Port Karlovassi. Στην ομάδα μας το θέμα είναι τα βαπόρια, που προσεγγιζουν ή που προσέγγιζαν το λιμανι Καρλοβάσου οι άνθρωποί, τα εργα και οτι νεο υπαρχει για αυτο. Επισεις μπορειτε να διαβασετε ενδιαφεροντα νεα σχετικα και με αλλες προσεγγισεις πλοιων στα υπολοιπα λιμανια του Νομου Σαμου καθως, και αλλες ενδιαφερουσες ειδησεις
Πέμπτη 20 Ιουλίου 2017
Τετάρτη 19 Ιουλίου 2017
Σκάφος του Τούρκικου Λιμενικού σήμερα πλησίασε το Νissos Rodos και ...
Η σημερινη πορεια του πλοιου Νissos Rodos |
Στις 10:50 με το Νήσος Ρόδος από Χίο προς Σάμο
Σκάφος του Τούρκικου Λιμενικού πλησίασε το Ελληνικό επιβατηγό και άρχισε να σφυρίζει, προκαλώντας ότι βρίσκεται σε Τούρκικα χωρικά ύδατα. Το Τούρκικο σκάφος που αλωνίζει το Αιγαίο μας ακολούθως ‘ενημέρωσε’ και σκαφάκια που έκαναν ιστιοπλοϊκό αγώνα πλησιάζοντας πολύ κοντά τους.
Η πρόκληση αυτή ακολούθησε της πρωινής στην Νήσο Παναγιά.
Τρίτη 18 Ιουλίου 2017
Το πλοίο της Greenpeace, Rainbow Warrior, στα ελληνικά νησιά απο 20 εως 31 Ιουλίου
Από τις 20 Ιουλίου ως 31 Ιουλίου, το πλοίο της Greenpeace, Rainbow Warrior, θα πραγματοποιήσει περιοδεία στα ελληνικά νησιά, στο πλαίσιο της πανευρωπαϊκής περιοδείας της οργάνωσης ενάντια στο πλαστικό μίας χρήσης.
Το πλοίο θα βρεθεί στη Ζάκυνθο στις 20-21 Ιουλίου, στο Ηράκλειο στις 24-25 Ιουλίου και στη Σύρο στις 30-31 Ιουλίου, για να αποκαλύψει το μέγεθος του προβλήματος της ρύπανσης από τα πλαστικά και να κινητοποιήσει τους πολίτες σε δράση. Το κοινό θα έχει τη δυνατότητα να ξεναγηθεί σε αυτό το ιστορικό πλοίο, να δει μία έκθεση φωτογραφίας που θα δείχνει το μέγεθος του προβλήματος της ρύπανσης από τα πλαστικά και να συμμετέχει σε δραστηριότητες για μικρούς και μεγάλους. Μαζί θα μάθουμε πώς μπορούμε να προστατέψουμε τη θάλασσα από την εισβολή των πλαστικών μίας χρήσης.
Στο πλαίσιο της επίσκεψης του πλοίου, θα πραγματοποιηθούν κι άλλες εκδηλώσεις σε κάθε σταθμό του.
Στη Ζάκυνθο, στις 19 και 20 Ιουλίου θα γίνουν καθαρισμοί παραλιών που συνδιοργανώνονται από τη Greenpeace, τη STOPPP, τον Αρχέλων και την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης. Στις 19 Ιουλίου ο καθαρισμός θα γίνει στις 18.00 στην παραλία του Λαγανά και στις 20 Ιουλίου στις 18.00 στην Πλαζ ΕΟΤ στο Κρυονέρι.
Στο Ηράκλειο Κρήτης, στις 24 Ιουλίου, από τις 10:00 το πρωί, θα φτιαχτεί ένα μοναδικό ψηφιδωτό από 10.000 χρησιμοποιημένα πλαστικά ποτήρια μίας χρήσης. Το ψηφιδωτό βασίζεται στη μινωική τοιχογραφία από τα δελφίνια, που βρίσκεται στο παλάτι της Κνωσού, και θα φτιαχτεί με τη συμμετοχή μικρών και μεγάλων.
Στη Σύρο, στις 30 Ιουλίου, από τις 20:00 το απόγευμα, θα πραγματοποιηθεί μία εορταστική εκδήλωση για το κλείσιμο της περιοδείας του πλοίου στην Ελλάδα, που θα είναι μία γιορτή χωρίς πλαστικά μίας χρήσης. Θα σερβίρεται κρασί ή χυμός για το κοινό σε ποτήρι που δεν είναι μίας χρήσης, θα υπάρχει μουσική και θα διασκεδάσουμε χωρίς πλαστικό!
Η θάλασσα στην Ελλάδα, όπως και παγκοσμίως, μετατρέπεται κάθε μέρα σε μία τεράστια χωματερή πλαστικών σκουπιδιών. Πλαστικά αντικείμενα μίας χρήσης (σακούλες, μπουκάλια, ποτήρια κ.α.) βρίσκονται παντού, ακόμα κι εκεί που δεν φαίνονται, καθώς μπορούν να διασπαστούν σε μικροσκοπικά κομμάτια. Όλοι μας οφείλουμε να αλλάξουμε νοοτροπία, να μειώσουμε ριζικά το πλαστικό μίας χρήσης στη ζωή μας και να σώσουμε τη θάλασσα!
Πηγή: Greenpeace Ελλας
Το πλοίο θα βρεθεί στη Ζάκυνθο στις 20-21 Ιουλίου, στο Ηράκλειο στις 24-25 Ιουλίου και στη Σύρο στις 30-31 Ιουλίου, για να αποκαλύψει το μέγεθος του προβλήματος της ρύπανσης από τα πλαστικά και να κινητοποιήσει τους πολίτες σε δράση. Το κοινό θα έχει τη δυνατότητα να ξεναγηθεί σε αυτό το ιστορικό πλοίο, να δει μία έκθεση φωτογραφίας που θα δείχνει το μέγεθος του προβλήματος της ρύπανσης από τα πλαστικά και να συμμετέχει σε δραστηριότητες για μικρούς και μεγάλους. Μαζί θα μάθουμε πώς μπορούμε να προστατέψουμε τη θάλασσα από την εισβολή των πλαστικών μίας χρήσης.
Στο πλαίσιο της επίσκεψης του πλοίου, θα πραγματοποιηθούν κι άλλες εκδηλώσεις σε κάθε σταθμό του.
Στη Ζάκυνθο, στις 19 και 20 Ιουλίου θα γίνουν καθαρισμοί παραλιών που συνδιοργανώνονται από τη Greenpeace, τη STOPPP, τον Αρχέλων και την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης. Στις 19 Ιουλίου ο καθαρισμός θα γίνει στις 18.00 στην παραλία του Λαγανά και στις 20 Ιουλίου στις 18.00 στην Πλαζ ΕΟΤ στο Κρυονέρι.
Στο Ηράκλειο Κρήτης, στις 24 Ιουλίου, από τις 10:00 το πρωί, θα φτιαχτεί ένα μοναδικό ψηφιδωτό από 10.000 χρησιμοποιημένα πλαστικά ποτήρια μίας χρήσης. Το ψηφιδωτό βασίζεται στη μινωική τοιχογραφία από τα δελφίνια, που βρίσκεται στο παλάτι της Κνωσού, και θα φτιαχτεί με τη συμμετοχή μικρών και μεγάλων.
Στη Σύρο, στις 30 Ιουλίου, από τις 20:00 το απόγευμα, θα πραγματοποιηθεί μία εορταστική εκδήλωση για το κλείσιμο της περιοδείας του πλοίου στην Ελλάδα, που θα είναι μία γιορτή χωρίς πλαστικά μίας χρήσης. Θα σερβίρεται κρασί ή χυμός για το κοινό σε ποτήρι που δεν είναι μίας χρήσης, θα υπάρχει μουσική και θα διασκεδάσουμε χωρίς πλαστικό!
Η θάλασσα στην Ελλάδα, όπως και παγκοσμίως, μετατρέπεται κάθε μέρα σε μία τεράστια χωματερή πλαστικών σκουπιδιών. Πλαστικά αντικείμενα μίας χρήσης (σακούλες, μπουκάλια, ποτήρια κ.α.) βρίσκονται παντού, ακόμα κι εκεί που δεν φαίνονται, καθώς μπορούν να διασπαστούν σε μικροσκοπικά κομμάτια. Όλοι μας οφείλουμε να αλλάξουμε νοοτροπία, να μειώσουμε ριζικά το πλαστικό μίας χρήσης στη ζωή μας και να σώσουμε τη θάλασσα!
Πηγή: Greenpeace Ελλας
Εντοπίστηκε στον βυθό της Ικαρίας βομβαρδιστικό αεροσκάφος που κατέπεσε το 1945
Φωτογραφια Alexandros Malagaris |
Η πτώση
Στις 20/04/1945 το αεροσκάφος της 13ης Μοίρας Ελαφρού Βομβαρδισμού (13 ΜΕΒ), με τετραμελές πλήρωμα τους: Σμηνία Δημόπουλο Α. χειριστή, Επισμηνία Βάθη Σωτήριο ασυρματιστή, Έφεδρο Σμηνία Δεμερτζή Βασίλειο αεροναυτίλο και Υποσμηνία Ζαχαρόπουλο Ιωάννη επιβάτη, κατέπεσε στη θάλασσα.
Σύμφωνα με τα αρχεία του Μουσείου Ιστορίας της Πολεμικής Αεροπορίας, της Διεύθυνσης Καταγραφής και Τεκμηρίωσης Ιστορίας, του τμήματος Ιστορικού Αρχείου και Συγγραφών, το αεροσκάφος εκτελούσε αεροναυτιλιακή εκπαιδευτική άσκηση. Όταν συνάντησε κακοκαιρία, αποφασίστηκε από τον χειριστή να συνεχίσει την άσκηση σε άλλη περιοχή νοτιότερα που ο καιρός ήταν καλός. Περίπου μια ώρα μετά την απογείωση σταμάτησε ο δεξιός κινητήρας και ο χειριστής αδυνατούσε να κρατήσει το αεροσκάφος στον αέρα μόνο με τον αριστερό. Προσπάθησε να φτάσει στην Ικαρία και να βρει κατάλληλο χώρο για προσγείωση. Φτάνοντας όμως στην ακτή της Ικαρίας και μη βρίσκοντας τέτοιο χώρο, επιχείρησε αναγκαστική προσθαλάσσωση κοντά στο χωρίο Μαγγανίτη. Ο καιρός ήταν καλός, η σύγκρουση με το νερό όμως ήταν σφοδρή. Οι Δεμερτζής και Δημόπουλος κολύμπησαν και τελικά διασώθηκαν από παρακείμενη λέμβο, ενώ δεν τα κατάφεραν οι Βάθης και Ζαχαρόπουλος, οι οποίοι πνίγηκαν. Η αιτία της βλάβης του κινητήρα δε εξακριβώθηκε.
Το αεροσκάφος
Το Martin Baltimore ήταν ένα ελαφρύ δικινητήριο επιθετικό βομβαρδιστικό αεροσκάφος, κατασκευασμένο από την Glenn L. Martin Company στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Είδε υπηρεσία με τις πολεμικές αεροπορίες της Βρετανίας, του Καναδά, της Αυστραλίας, της Νοτίου Αφρικής, της Ελλάδας και της Ιταλίας.
Ο ρόλος του ήταν αυτός του ελαφρύ βομβαρδιστικού / αναγνωριστικού, με τετραμελές πλήρωμα. Είχε μήκος 14,8μ, εκπέτασμα 18,7μ, ύψος 4,32μ, επιφάνεια πτέρυγας 50μ² και μέγιστο βάρος απογείωσης τα 10.900 κιλά. Έφερε δύο κινητήρες Wright GR-2600-A5B των 1.700 ίππων, που του επέτρεπαν μια μέγιστη ταχύτητα 488 χιλ/ώρα. Ο οπλισμός του αποτελούνταν από 4 πυροβόλα των 7,7 mm στις πτέρυγες, 2 ή 4 πολυβόλα των 7,7 mm στον ραχιαίο πυργίσκο, 2 πολυβόλα των 7,7 mm σε κάθετες θέσεις, είχε πρόβλεψη για μέχρι 4 σταθερά οπίσθια πολυβόλα 7,7 mm και μπορούσε να μεταφέρει μέχρι 910 κιλά βομβών.
Η Ελληνική Πολεμική Αεροπορία άρχισε να παραλαμβάνει τα πρώτα Baltimore από τη Βρετανική Royal Air Force στις 13 Σεπτεμβρίου του 1943 και εντάχθηκαν στην 13η Μοίρα Ελαφρού Βομβαρδισμού. Αρχικά τα Baltimore της 13 ΜΕΒ έδρευαν σε βάσεις της Βόρειας Αφρικής και εκτελούσαν αποστολές συνοδείας νηοπομπών, ανθυποβρυχιακών περιπολιών και αναγνώρισης. Έφερε τετραμελές πλήρωμα και συνήθως το τέταρτο μέλος ήταν Βρετανός, σε ρόλο ασυρματιστή-πολυβολητή. Τον Μάιο του 1944 η Μοίρα μεταφέρθηκε στην Ιταλία και εντάχθηκε στην Balkan Air Force, αναλαμβάνοντας αποστολές βομβαρδισμού στόχων τακτικής και στρατηγικής σημασίας στη Γιουγκοσλαβία και τη βόρεια Ιταλία. Το φθινόπωρο του 1944 η 13 ΜΕΒ, εξοπλισμένη με 16 Baltimore Mk V επιστρέφει στην Ελλάδα και αναλαμβάνει αποστολές κατά γερμανικών στόχων στα νησιά του Αιγαίου. Συνολικά στην Ελληνική Αεροπορία υπηρέτησαν 79 αεροσκάφη.
Παρά το γεγονός πως παράχθηκαν 1575 Martin Baltimore δεν έχει διασωθεί κανένα ανέπαφο.
Η κατάδυση
Στις 11/07/17 καταδυτική ομάδα αποτελούμενη από τους: Λεσσέ Δημήτρη οδηγό, Δεμερτζή Στέλιο φωτογράφο και Αλέξανδρο Μαλαγάρη συντονιστή κατάδυσης / βιντεογράφο, επισκέφτηκε το σημείο όπου βρίσκεται το βυθισμένο Martin Baltimore.
Αξιοποιώντας τα στοιχεία της Π.Α., τις προφορικές μαρτυρίες κατοίκων που συνέλεξε ο κος Λεσσές και από υποβρύχιες φωτογραφίες από παλαιότερη κατάδυση του Νίκου Τσαρνά, Δημήτρη Λεσσέ και Γιώργου Φράγκου, οι δύτες εντόπισαν σύντομα το αεροσκάφος.
Σκοπός των δυτών ήταν η φωτογράφηση, βιντεογράφηση του Martin Baltimore, να φέρουν στη επιφάνεια την ιστορία του και να αποτίσουν φόρο τιμής στο πλήρωμα. Το δύτη Στέλιο Δεμερτζή έχει βαφτίσει ο θείος του Βασίλης Δεμερτζής, ο ένας εκ των δύο διασωθέντων της αναγκαστικής προσθαλάσσωσης.
Η κατάδυση έλαβε χώρα υπό ιδανικές καιρικές συνθήκες, με μέγιστο βάθος τα 18 μέτρα και η διάρκεια της ήταν 45 λεπτά. Οι δύτες είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν το μοναδικό θέαμα του αεροσκάφους στο βυθό και πως αυτό πλέον έχει γίνει κομμάτι του. Συνέλεξαν πλούσιο φωτογραφικό υλικό και βίντεο και άφησαν στον βυθό ένα δάφνινο στεφάνι.
Ο βυθός προστάτεψε το Martin Baltimore για 72 χρόνια, ευχή των δυτών είναι η καλύτερη προστασία του αεροσκάφους από τους κατοίκους και επισκέπτες της Ικαρίας του νησιού του Ίκαρου.
Το εγχείρημα υποστήριξε η Ικαριακή Ραδιοφωνία, η Αερολέσχη Ικαρίας - Ίκαρος και το καταδυτικό κέντρο Kerveli Village Diving Center.
Δευτέρα 17 Ιουλίου 2017
Ευχαριστήρια επιστολή του Α.Ο. Πολυκράτη προς Hellenic Seaways
Με την ευκαιρία της ολοκλήρωσης της αγωνιστικής περιόδου 2016-17 ο σύλλογος μας αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει την ακτοπλοϊκή εταιρία Hellenic Seaways, ιδιαίτερα το τμήμα marketing και τον κο Νιώτη Μανώλη, για την έκπτωση που παρείχαν στα εισιτήρια αθλητριών μας στα ταξίδια που πραγματοποίησαν για τους αγώνες βόλεϊ στο νησί μας αλλά και στον προπονητής μας κο Νικολαΐδη Δημήτρη στις μετακινήσεις του για Ικαρία.
Για άλλη μια φορά η συγκεκριμένη εταιρία γίνεται αρωγός στην προσπάθεια που κάνει ο σύλλογος μας και συγκεκριμένα το τμήμα βόλεϊ για ανάπτυξη του αθλήματος στον τόπο μας.
Ευχόμαστε στην Hellenic Seaways να συνεχίσει την ανοδική της πορεία ως ακτοπλοϊκή εταιρία.
Με αθλητικούς χαιρετισμούς
το Δ.Σ. του Α.Ο. Πολυκράτη
Για άλλη μια φορά η συγκεκριμένη εταιρία γίνεται αρωγός στην προσπάθεια που κάνει ο σύλλογος μας και συγκεκριμένα το τμήμα βόλεϊ για ανάπτυξη του αθλήματος στον τόπο μας.
Ευχόμαστε στην Hellenic Seaways να συνεχίσει την ανοδική της πορεία ως ακτοπλοϊκή εταιρία.
Με αθλητικούς χαιρετισμούς
το Δ.Σ. του Α.Ο. Πολυκράτη
Σάββατο 15 Ιουλίου 2017
Επίσημη ανακοίνωση για την επιχείρηση έρευνας και διάσωσης για τον εντοπισμό σκάφους αναψυχής σε δυσχερή θέση βορειοδυτικά νήσου Σάμου
Επιχείρηση Έρευνας και Διάσωσης πραγματοποιήθηκε, βραδινές ώρες χθες,
για τον εντοπισμό του σκάφους αναψυχής “AQUA MARINE” σημαίας ΗΠΑ στη
θαλάσσια περιοχή 12 ν.μ. βορειοδυτικά ν. Σάμου, στα διεθνή ύδατα,
εντός Eλληνικής Περιοχής Ευθύνης Έρευνας και Διάσωσης (F.I.R).
Συγκεκριμένα, το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης του Αρχηγείου Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής ενημερώθηκε από το αντίστοιχο Κέντρο Επιχειρήσεων του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού (Γ.Ε.Ν) για την ύπαρξη σκάφους αναψυχής σε δυσχερή θέση λόγω εισροής υδάτων, με άγνωστο αριθμό επιβαινόντων, στην προαναφερόμενη θαλάσσια περιοχή.
Άμεσα, υπό το συντονισμό του Ενιαίου Κέντρου Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης του Αρχηγείου Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής, ξεκίνησε επιχείρηση Έρευνας και Διάσωσης στην οποία συμμετείχαν, Πλοίο Ανοικτής Θαλάσσης Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., περιπολικό σκάφος Λ.Σ. – ΕΛ.ΑΚΤ., σκάφος δύναμης FRONTEX, ελικόπτερο Super Puma της Πολεμικής Αεροπορίας και ιδιωτικό σκάφος με επιβαίνοντα στέλεχος της Λιμενικής Αρχής Καρλοβασίου.
Το εν λόγω σκάφος αναψυχής εντοπίστηκε αρχικά από το ελικόπτερο Super Puma της Π.Α. και εν συνεχεία από τα σκάφη του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και το σκάφος δύναμης FRONTEX, κενό επιβατών, παρασυρόμενο στη θαλάσσια περιοχή 10 ν.μ. βορειοδυτικά λιμένα Καρλοβασίου ν. Σάμου, σε διεθνή ύδατα, εντός Eλληνικής Περιοχής Ευθύνης Έρευνας και Διάσωσης (F.I.R).
Παράλληλα, το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης του Α.Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. ενημερώθηκε από τις Τουρκικές Αρχές ότι εντόπισαν λέμβο με οκτώ (08) επιβαίνοντες, τους οποίους και περισυνέλεξαν ασφαλώς, ενώ κατά δήλωση επίσης των Τουρκικών Αρχών, δεν υπάρχει κανένας αγνοούμενος.
Σημειώνεται ότι, στην περιοχή του συμβάντος έσπευσε και τουρκικό ελικόπτερο το οποίο στη συνέχεια αποχώρησε και ακολούθως σκάφη της Τουρκικής Ακτοφυλακής, με σκοπό τη ρυμούλκηση του σκάφους “AQUA MARINE” στην Τουρκία.
Τελικά, το ανωτέρω σκάφος ρυμουλκήθηκε ασφαλώς από το Πλοίο Ανοικτής Θαλάσσης του Λιμενικού Σώματος, στο λιμένα Καρλοβασίου ν. Σάμου.
Συγκεκριμένα, το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης του Αρχηγείου Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής ενημερώθηκε από το αντίστοιχο Κέντρο Επιχειρήσεων του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού (Γ.Ε.Ν) για την ύπαρξη σκάφους αναψυχής σε δυσχερή θέση λόγω εισροής υδάτων, με άγνωστο αριθμό επιβαινόντων, στην προαναφερόμενη θαλάσσια περιοχή.
Άμεσα, υπό το συντονισμό του Ενιαίου Κέντρου Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης του Αρχηγείου Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής, ξεκίνησε επιχείρηση Έρευνας και Διάσωσης στην οποία συμμετείχαν, Πλοίο Ανοικτής Θαλάσσης Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., περιπολικό σκάφος Λ.Σ. – ΕΛ.ΑΚΤ., σκάφος δύναμης FRONTEX, ελικόπτερο Super Puma της Πολεμικής Αεροπορίας και ιδιωτικό σκάφος με επιβαίνοντα στέλεχος της Λιμενικής Αρχής Καρλοβασίου.
Το εν λόγω σκάφος αναψυχής εντοπίστηκε αρχικά από το ελικόπτερο Super Puma της Π.Α. και εν συνεχεία από τα σκάφη του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και το σκάφος δύναμης FRONTEX, κενό επιβατών, παρασυρόμενο στη θαλάσσια περιοχή 10 ν.μ. βορειοδυτικά λιμένα Καρλοβασίου ν. Σάμου, σε διεθνή ύδατα, εντός Eλληνικής Περιοχής Ευθύνης Έρευνας και Διάσωσης (F.I.R).
Παράλληλα, το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης του Α.Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. ενημερώθηκε από τις Τουρκικές Αρχές ότι εντόπισαν λέμβο με οκτώ (08) επιβαίνοντες, τους οποίους και περισυνέλεξαν ασφαλώς, ενώ κατά δήλωση επίσης των Τουρκικών Αρχών, δεν υπάρχει κανένας αγνοούμενος.
Σημειώνεται ότι, στην περιοχή του συμβάντος έσπευσε και τουρκικό ελικόπτερο το οποίο στη συνέχεια αποχώρησε και ακολούθως σκάφη της Τουρκικής Ακτοφυλακής, με σκοπό τη ρυμούλκηση του σκάφους “AQUA MARINE” στην Τουρκία.
Τελικά, το ανωτέρω σκάφος ρυμουλκήθηκε ασφαλώς από το Πλοίο Ανοικτής Θαλάσσης του Λιμενικού Σώματος, στο λιμένα Καρλοβασίου ν. Σάμου.
Το Ακροβατικό Αεροσκάφους της Πολεμικής Αεροπορίας F-16C Block 52+ ΖΕΥΣ στον εορτασμό για την απελευθέρωση της Ικαριας
Η Ικαρία στις 17 Ιουλίου γιορτάζει την απελευθέρωση της από τον Τουρκικό ζυγό, και κάθε χρόνο οι εκδηλώσεις εορτασμού γίνονται με ιδιαίτερη λαμπρότητα, αυτή τη χρονιά μια μοναδική εκδήλωση στην Ικαρία θα προστεθεί στις καθιερωμένες εκδηλώσεις που έχει προγραμματίσει ο Δήμος της Ικαρίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες της Ικαριακής Ραδιοφωνίας το Ακροβατικό Αεροσκάφους της Πολεμικής Αεροπορίας F-16C Block 52+ ΖΕΥΣ, σε μια μοναδική αεροπορική επίδειξη την Δευτέρα 17 Ιουλίου 2015 πάνω από την Ικαρία (τοποθεσία και ώρα θα ανακοινωθεί) με σκοπό να τιμήσουμε την Ικαριακή Επανάσταση του 1912.
Να σημειωθεί πως και το 2015 είχει προγραμματιστεί πτήση και επίδειξη στην Ικαρία από το εν’λόγω αεροσκάφος που όμως ματαιώθηκε λόγω των τότε επιχειρησιακών περιστάσεων.
Πηγή: ikariaki.gr
Σύμφωνα με πληροφορίες της Ικαριακής Ραδιοφωνίας το Ακροβατικό Αεροσκάφους της Πολεμικής Αεροπορίας F-16C Block 52+ ΖΕΥΣ, σε μια μοναδική αεροπορική επίδειξη την Δευτέρα 17 Ιουλίου 2015 πάνω από την Ικαρία (τοποθεσία και ώρα θα ανακοινωθεί) με σκοπό να τιμήσουμε την Ικαριακή Επανάσταση του 1912.
Να σημειωθεί πως και το 2015 είχει προγραμματιστεί πτήση και επίδειξη στην Ικαρία από το εν’λόγω αεροσκάφος που όμως ματαιώθηκε λόγω των τότε επιχειρησιακών περιστάσεων.
Πηγή: ikariaki.gr
Απο τον ερχόμενο Οκτώβριο αρχίζουν οι έλεγχοι στις αποσκευές επιβατών πλοίων και κρουαζιερόπλοιων στα λιμάνια όλης της Ελλάδας
Έλεγχους στις αποσκευές επιβατών πλοίων και κρουαζιερόπλοιων, όπως γίνεται στα αεροδρόμια, προωθεί οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης η οποία θα πρέπει να ξεκινήσει να υλοποιείται από τον Οκτώβριο στα λιμάνια όλης της Ελλάδας.
Σύμφωνα με τον Αντιπεριφερειάρχη Μεταφορών Γ. Ξενάκη, το υπουργείο ναυτιλίας έχει αναθέσει στις νησιωτικές Περιφέρειες και σε όσες έχουν λιμενικές υποδομές στα όρια τους, να συντονίσουν της διαδικασίες προκειμένου να γίνει η σχετική προετοιμασία από τα κατά τόπους λιμενικά ταμεία για την εγκατάσταση και λειτουργία των συγκεκριμένων συστημάτων, τα οποία θα αγοραστούν με ευρωπαϊκά κονδύλια.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό που υπάρχει από το Υπουργείο, για μικρά λιμάνια τα οποία στερούνται χερσαίων χώρων, θα υπάρχουν φορητές συσκευές και συστήματα για τον έλεγχο των επιβατών που φτάνουν είτε με τα πλοία της ακτοπλοΐας είτε με κρουαζιερόπλοια. Μάλιστα, όπως λέει ο κ. Ξενάκης, στα σχέδια του υπουργείου είναι να θεσπίσει και «άσφαλειόσημο», δηλαδή ένα ποσό της τάξης του 0.50€ το οποίο θα επιβαρύνει τους επιβάτες και πιθανά θα ενσωματωθεί στις τιμές των εισιτηρίων, με τα συγεκριμένα έσοδα να πηγαίνουν στα λιμενικά ταμεία.
Στα πλαίσια της προετοιμασίας των τοπικών φορέων στα νησιά της περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, πραγματοποιήθηκε ημεριδα στην Μυτιλήνη, που μεταδόθηκε, μέσω τηλεδιάσκεψης, στις έδρες των Περιφερειακών Ενοτήτων.
Σύμφωνα με τον Αντιπεριφερειάρχη Μεταφορών Γ. Ξενάκη, το υπουργείο ναυτιλίας έχει αναθέσει στις νησιωτικές Περιφέρειες και σε όσες έχουν λιμενικές υποδομές στα όρια τους, να συντονίσουν της διαδικασίες προκειμένου να γίνει η σχετική προετοιμασία από τα κατά τόπους λιμενικά ταμεία για την εγκατάσταση και λειτουργία των συγκεκριμένων συστημάτων, τα οποία θα αγοραστούν με ευρωπαϊκά κονδύλια.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό που υπάρχει από το Υπουργείο, για μικρά λιμάνια τα οποία στερούνται χερσαίων χώρων, θα υπάρχουν φορητές συσκευές και συστήματα για τον έλεγχο των επιβατών που φτάνουν είτε με τα πλοία της ακτοπλοΐας είτε με κρουαζιερόπλοια. Μάλιστα, όπως λέει ο κ. Ξενάκης, στα σχέδια του υπουργείου είναι να θεσπίσει και «άσφαλειόσημο», δηλαδή ένα ποσό της τάξης του 0.50€ το οποίο θα επιβαρύνει τους επιβάτες και πιθανά θα ενσωματωθεί στις τιμές των εισιτηρίων, με τα συγεκριμένα έσοδα να πηγαίνουν στα λιμενικά ταμεία.
Στα πλαίσια της προετοιμασίας των τοπικών φορέων στα νησιά της περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, πραγματοποιήθηκε ημεριδα στην Μυτιλήνη, που μεταδόθηκε, μέσω τηλεδιάσκεψης, στις έδρες των Περιφερειακών Ενοτήτων.
Παρασκευή 14 Ιουλίου 2017
Κεντρικός λιμένας Χίου… τα Μεστά;
Φωτογραφια ChiosPhotos - Κωνσταντινος Αναγνωστου |
Tο ενδεχόμενο μεταφοράς των πλοίων της γραμμής στον Λιμένα Μεστών τουλάχιστον μέχρι τον Σεπτέμβριο μελετά το Υπουργείο Ναυτιλίας εξαιτίας των ζημιών που έχει υποστεί η χερσαία ζώνη του κεντρικού λιμανιού με αποτέλεσμα να υπάρχει μόλις μία διαθέσιμη θέση πρόσδεσης.
Το πρόβλημα ξεκινά από το γεγονός ότι υπάρχουν δύο πρωινές προσεγγίσεις πλοίων το πρωί με διαφορά περίπου μισής ώρας. Το κυριότερο πρόβλημα, που αναμένεται να ενταθεί μέσα στον Αυγούστο, κατά την επιστροφή δηλαδή των επισκεπτών, έχει να κάνει με την έλλειψη χώρων αναμονής για επιβάτες, οχήματα και νταλίκες των δύο πλοίων.
Έτσι το Υπουργείο μελετά δύο βασικά σενάρια.
Το πρώτο είναι η αλλαγή των πρωινών δρομολογίων ώστε να μην συμπίπτουν οι αφίξεις των δύο πλοίων και το δεύτερο η χρήση του Λιμένα Μεστών, ως κύριου Λιμένα της Χίου, τουλάχιστον μέχρι τον Σεπτέμβριο οπότε τα δρομολόγια των πλοίων θα επανέλθουν στις κανονικές τους ώρες.
Πηγή: politischios
Τόπος:
Χίος 821 02, Ελλάδα
Προσκύνημα Δεκαπενταύγουστο στην Πάρο, στήν Παναγία Εκατονταπυλιανή με το Nissos Samos
Έκπτωση 50% στα εισιτήρια επιβατών και ΙΧ!
Προσκύνημα αυθημερόν:
Αναχώρηση 14/8/17 με το “Νήσος Σάμος”.
Ανήμερα της εορτής θα βρίσκεστε στην Πάρο από τις 05:00 έως τις 16:35 κάνοντας έτσι μία πλήρη Προσκυνηματική εκδρομή με το ελάχιστο κόστος των 34€ (σε οικονομική θέση κατ’ άτομο για εισιτήριο μετ΄επιστροφής).
Η προσφορά 50% ισχύει επίσης για τα δρομολόγια του “Νήσος Σάμος” με ταυτόχρονη έκδοση εισιτηρίων αναχώρησης και επιστροφής και για όλες τις παρακάτω ημερομηνίες:
Από Πειραιά:
Σάββατο 12/8/17
Κυριακή 13/8/17
Δευτέρα 14/8/17
Αναχώρηση από Πειραιά 23:55, άφιξη στην Πάρο 04:45.
Από Πάρο:
Τρίτη 15/8/17
Τετάρτη 16/8/17
Αναχώρηση από Πάρο 16:35, άφιξη στον Πειραιά 21:25.
Προσκύνημα αυθημερόν:
Αναχώρηση 14/8/17 με το “Νήσος Σάμος”.
Ανήμερα της εορτής θα βρίσκεστε στην Πάρο από τις 05:00 έως τις 16:35 κάνοντας έτσι μία πλήρη Προσκυνηματική εκδρομή με το ελάχιστο κόστος των 34€ (σε οικονομική θέση κατ’ άτομο για εισιτήριο μετ΄επιστροφής).
Η προσφορά 50% ισχύει επίσης για τα δρομολόγια του “Νήσος Σάμος” με ταυτόχρονη έκδοση εισιτηρίων αναχώρησης και επιστροφής και για όλες τις παρακάτω ημερομηνίες:
Από Πειραιά:
Σάββατο 12/8/17
Κυριακή 13/8/17
Δευτέρα 14/8/17
Αναχώρηση από Πειραιά 23:55, άφιξη στην Πάρο 04:45.
Από Πάρο:
Τρίτη 15/8/17
Τετάρτη 16/8/17
Αναχώρηση από Πάρο 16:35, άφιξη στον Πειραιά 21:25.
Τετάρτη 12 Ιουλίου 2017
23 Ιουλίου ολοι στο 8o Φεστιβάλ Γιορτής Μελιού & τοπικών προιόντων 2017 στους Φούρνους Ικαρίας
Ο Σύλλογος επαγγελματιών Φούρνων σας προσκαλεί στο 8o Φεστιβάλ Γιορτής Μελιού & τοπικών προιόντων 2017 στους Φούρνους Ικαρίας που θα γίνει στις 23 Ιουλίου στην κεντρική πλατεία του νησιου.
Θα διατίθενται παραδοσιακό φαγητό, λουκουμάδες και ποτό
Θα συμμετέχουν τα χορευτικά:
Χορευτικό συγκρότημα Φούρνων Χ.Σ.Φ
Χορευτικός όμιλος Σάμου ΧΟΡ.Ο.Σ
Σύλλογος Μικρασιατών Λέρου
Θα διατίθενται παραδοσιακό φαγητό, λουκουμάδες και ποτό
Τρίτη 11 Ιουλίου 2017
Μεθ' Ορμής "Ακαθεκτου" - Κινητή εκπαιδευτική έκθεση για την δράση του Πολεμικού Ναυτικού την περίοδο 1821-1945
Απο την Δευτερα 3 Ιουλιου 2017 εχουμε αναφερθει στην εκθεση Μεθ' Ορμής "Ακαθεκτου" που πραγματοποιειται στην αιθουσα του Ναυταθλητικου Ομίλου Καρλοβασου στο λιμανι απο 9 εως 16 Ιουλιου.
Το Ωραριο λειτουργιας της εκθεσης ειναι απο τις 18:00 μεχρι της 22:00.
Η έκθεση γινεται υπο την αιγίδα του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού και της Υπηρεσία Ιστορίας Ναυτικού.
Το Νew Port Karlovassi ηταν εκει απο την πρωτη στιγμη της εκθεσης, και σας μεταφερει τις πρωτες εικονες...
Το Ωραριο λειτουργιας της εκθεσης ειναι απο τις 18:00 μεχρι της 22:00.
Η έκθεση γινεται υπο την αιγίδα του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού και της Υπηρεσία Ιστορίας Ναυτικού.
Το Νew Port Karlovassi ηταν εκει απο την πρωτη στιγμη της εκθεσης, και σας μεταφερει τις πρωτες εικονες...
Σάββατο 8 Ιουλίου 2017
Μελτέμι...
Το μελτέμι (πληθ. μελτέμια) είναι ετήσιος καλοκαιρινός τοπικός ημερήσιος άνεμος που εκδηλώνεται στις ελληνικές θάλασσες και κυρίως στο Αιγαίο. Η διεύθυνση των ανέμων αυτών στο βόρειο Αιγαίο είναι από ΒΔ. διευθύνσεις, στο κεντρικό από βόρειες και Β/Α, στο νότιο Αιγαίο και Κρητικό πέλαγος από ΒΔ., φθάνοντας μέχρι δυτικές διευθύνσεις κυρίως στη Ρόδο.
Στο Ιόνιο και την Αδριατική είναι μικρότερης έντασης και πνέουν κυρίως από ΒΔ. διευθύνσεις. Η ετυμολογία της λέξης είναι τουρκικής προέλευσης. Οι αρχαίοι Έλληνες τον ονόμαζαν Ετήσιο (πληθ. Ἐτησίαι), ονομασία που την χρησιμοποιούν πλείστοι λαοί. Τα μελτέμια ανήκουν γενικά στη κατηγορία των εποχικών ανέμων.
Οι "ετησίες" πνέουν από βόρεια κατεύθυνση ως ψυχρή μάζα με συνέπεια να δροσίζουν ευχάριστα το καλοκαίρι. Δημιουργούνται από ένα μεγάλο σύστημα υψηλών πιέσεων στα Βαλκάνια, βόρεια της Ελλάδας, και ένα μεγάλο σύστημα χαμηλών πιέσεων στην Μικρά Ασία και ανατολικά στη Μεσόγειο. Το χαμηλό σύστημα πιέσεων οφείλεται κυρίως στα μεγάλα θερμικά ανοδικά ρεύματα πάνω από την Ινδία όπου καθιστούν ένα μεγάλο θερμικό ελάχιστο πίεσης που εκτείνεται στο μέσον του καλοκαιριού μέχρι και την ανατολική Μεσόγειο.
Κατά το Μάιο προς αρχές Ιουνίου σημειώνονται ελαφροί βόρειοι άνεμοι, οι λεγόμενοι πρόδρομοι διάρκειας 2-3 εβδομάδων. Στη συνέχεια διακόπτονται προσωρινά τον Ιούνιο. Στο διάστημα αυτό πνέουν κατά διαλείμματα βόρειοι άνεμοι - εξ ου και "διαλείποντες άνεμοι"- με μικρή ένταση. Μια εβδομάδα αργότερα επαναρχίζουν τα λεγόμενα τότε μελτέμια που συνεχίζουν μέχρι τις αρχές του Οκτωβρίου, με μέση ένταση τα 6-7 μποφόρ.
Γενικά οι καιρικές συνθήκες που συνοδεύουν τις ετησίες ή μελτέμια είναι αίθριος ουρανός και κυματώδης θάλασσα. Αυτό επιβάλλει πολλές φορές τη διακοπή δρομολογίων μικρών σκαφών, ιδίως την ημέρα όπου και παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη ένταση και μάλιστα κατά τις ώρες της μεγαλύτερης τιμής θερμοκρασίας.
Οι μάζες αέρος που κινεί το μελτέμι προέρχονται από την νότια Ρωσία. Με την πάροδό τους από την Ευρώπη ξηραίνονται και κάνουν αφενός τον ουρανό να φαίνεται καταγάλανος, αφετέρου δημιουργούν καλύτερες συνθήκες ορατότητας.
Στο Ιόνιο και την Αδριατική είναι μικρότερης έντασης και πνέουν κυρίως από ΒΔ. διευθύνσεις. Η ετυμολογία της λέξης είναι τουρκικής προέλευσης. Οι αρχαίοι Έλληνες τον ονόμαζαν Ετήσιο (πληθ. Ἐτησίαι), ονομασία που την χρησιμοποιούν πλείστοι λαοί. Τα μελτέμια ανήκουν γενικά στη κατηγορία των εποχικών ανέμων.
Οι "ετησίες" πνέουν από βόρεια κατεύθυνση ως ψυχρή μάζα με συνέπεια να δροσίζουν ευχάριστα το καλοκαίρι. Δημιουργούνται από ένα μεγάλο σύστημα υψηλών πιέσεων στα Βαλκάνια, βόρεια της Ελλάδας, και ένα μεγάλο σύστημα χαμηλών πιέσεων στην Μικρά Ασία και ανατολικά στη Μεσόγειο. Το χαμηλό σύστημα πιέσεων οφείλεται κυρίως στα μεγάλα θερμικά ανοδικά ρεύματα πάνω από την Ινδία όπου καθιστούν ένα μεγάλο θερμικό ελάχιστο πίεσης που εκτείνεται στο μέσον του καλοκαιριού μέχρι και την ανατολική Μεσόγειο.
Κατά το Μάιο προς αρχές Ιουνίου σημειώνονται ελαφροί βόρειοι άνεμοι, οι λεγόμενοι πρόδρομοι διάρκειας 2-3 εβδομάδων. Στη συνέχεια διακόπτονται προσωρινά τον Ιούνιο. Στο διάστημα αυτό πνέουν κατά διαλείμματα βόρειοι άνεμοι - εξ ου και "διαλείποντες άνεμοι"- με μικρή ένταση. Μια εβδομάδα αργότερα επαναρχίζουν τα λεγόμενα τότε μελτέμια που συνεχίζουν μέχρι τις αρχές του Οκτωβρίου, με μέση ένταση τα 6-7 μποφόρ.
Γενικά οι καιρικές συνθήκες που συνοδεύουν τις ετησίες ή μελτέμια είναι αίθριος ουρανός και κυματώδης θάλασσα. Αυτό επιβάλλει πολλές φορές τη διακοπή δρομολογίων μικρών σκαφών, ιδίως την ημέρα όπου και παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη ένταση και μάλιστα κατά τις ώρες της μεγαλύτερης τιμής θερμοκρασίας.
Οι μάζες αέρος που κινεί το μελτέμι προέρχονται από την νότια Ρωσία. Με την πάροδό τους από την Ευρώπη ξηραίνονται και κάνουν αφενός τον ουρανό να φαίνεται καταγάλανος, αφετέρου δημιουργούν καλύτερες συνθήκες ορατότητας.
Πέμπτη 6 Ιουλίου 2017
Διαγωνισμος "Ταξιδευοντας με το Nησος Μυκονος" απο την Hellenic Seaways
Λαβε μερος και κερδισε εισητηρια για τον αγαπημενο σου προορισμο
Ακολουθούμε το Δρομολόγιο του Νήσος Μύκονος από Πειραιά για Σύρο - Μύκονο - Ικαρία - Σάμο - Χίο - Λέσβο - Λήμνο - Καβάλα, μέσα από ένα Μοναδικό Νησιώτικο Quiz!
Απάντησε στις Ερωτήσεις και μπες στην Κλήρωση για 2 Εισιτήρια Διακεκριμένης Θέσης με επιστροφή με το αυτοκίνητό σου!
Πατηστε ΕΔΩ και λαβεται μερος
Ακολουθούμε το Δρομολόγιο του Νήσος Μύκονος από Πειραιά για Σύρο - Μύκονο - Ικαρία - Σάμο - Χίο - Λέσβο - Λήμνο - Καβάλα, μέσα από ένα Μοναδικό Νησιώτικο Quiz!
Απάντησε στις Ερωτήσεις και μπες στην Κλήρωση για 2 Εισιτήρια Διακεκριμένης Θέσης με επιστροφή με το αυτοκίνητό σου!
Πατηστε ΕΔΩ και λαβεται μερος
«Ναυάγιο» με τις άδειες χειριστή ταχυπλόου σκάφους
«Στα βράχια» προσέκρουσε η προσπάθεια εκσυγχρονισμού του μηχανισμού έκδοσης και ανανέωσης αδειών χειριστή ταχύπλοου σκάφους από το Λιμενικό. Αποτέλεσμα, χιλιάδες κάτοχοι αδειών να μη γνωρίζουν εάν είναι νομικά καλυμμένοι με τις άδειες που ήδη κατέχουν και τη σύγχυση να κλιμακώνεται στα μέσα του καλοκαιριού.
Σύμφωνα με παλαιότερη απόφαση του αρχηγείου του Λιμενικού Σώματος, οι κάτοχοι παλαιού τύπου εντύπων αδειών χειριστή ταχύπλοου, έπρεπε να τις αντικαταστήσουν με νέου τύπου, που έχουν τη μορφή πλαστικής κάρτας, έως τις 31-12-2017. Η απόφαση ελήφθη τόσο για τον εκσυγχρονισμό και τη μηχανογράφηση του συστήματος όσο και για την καταπολέμηση κρουσμάτων πλαστών αδειών που είχαν εκδηλωθεί στο παρελθόν. Όμως, όσοι προσέρχονταν, και σε περιπτώσεις ακόμα και σήμερα, στις κατά τόπους αρμόδιες λιμενικές αρχές για να το πράξουν, έμαθαν πως αυτό δεν είναι εφικτό. Και δεν είναι εφικτό επειδή, απλούστατα, δεν υπάρχουν πλαστικές κάρτες και τα απαραίτητα για την εκτύπωση επ’ αυτών υλικά! Αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία, όπως θα γίνει αντιληπτό παρακάτω.
Καθώς το πρόβλημα άρχισε να γίνεται οξύ ενόψει του καλοκαιριού, το υπουργείο και συγκεκριμένα το αρχηγείο του Λιμενικού Σώματος στις 24 Απριλίου έδωσε παράταση έως τα τέλη του 2019 για την αντικατάσταση των εν ισχύ αδειών και επινόησε μια «χειροκίνητη» διαδικασία για τις νέες άδειες αλλά και την ανανέωση των αδειών όσων έχουν περάσει το 65ο έτος της ηλικίας, οπότε και υποχρεούνται για τη σχετική διαδικασία.
Όμως, οι υπάρχοντες, οι επίδοξοι και οι «βετεράνοι», δηλαδή οι τρεις κατηγορίες ενδιαφερομένων ούτε είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν ούτε έλαβαν κάποια προσωπική ή δημόσια ενημέρωση για τη διαδικασία που επινοήθηκε έως ότου βρεθούν πλαστικές κάρτες και τα ειδικά μελάνια που απαιτούνται για να τυπώνονται οι νέες άδειες.
Οι μαρτυρίες που έχει στη διάθεσή της η «Καθημερινή» δεν είναι αποσπασματικές. Έτσι, απευθυνόμενη στο υπουργείο η εφημερίδα πληροφορήθηκε πως η ανανέωση των αδειών για όσους έχουν περάσει το 65ο έτος αλλά και οι νέες άδειες χορηγούνται με τη μορφή μιας εκτύπωσης σε χαρτί Α4 με έναν «μοναδικό αριθμό» και τη φωτογραφία τους επικυρωμένη. Επιπλέον, δε, όταν υπάρξουν οι πλαστικές κάρτες, θα κληθούν με ευθύνη της λιμενικής αρχής όπου έκαναν τα χαρτιά τους για να παραδώσουν, αυτοπροσώπως, τις εκτυπώσεις και να πάρουν τις κανονικές πλαστικές άδειες.
Μόνο που θα χρειαστεί να περιμένουν… και πιθανόν για πολύ. Και αυτό διότι ο νικητής του σχετικού διαγωνισμού που προμηθεύει με τις πλαστικές κάρτες και τα απαραίτητα μελάνια τον άλλο παραχωρησιούχο –που έχει (επίσης έπειτα από διαγωνισμό) αναλάβει να έχει και να λειτουργεί τα απαραίτητα μηχανήματα για να εκτυπώνει τις κάρτες– δήλωσε αδυναμία να προμηθευτεί τα υλικά αυτά. Οι πληροφορίες αναφέρουν πως ο λόγος που δεν μπορεί να τα προμηθευτεί, είναι ότι δεν του τα δίνει ο αντιπρόσωπος στην Ελλάδα.
Συγκεκριμένα, δεν του δίνει τα απαραίτητα μελάνια για να εκτυπώσει το ειδικό «υδατογράφημα» που διασφαλίζει την αυθεντικότητα της άδειας. Ο λόγος για τον οποίο φέρεται να μην του τα δίνει είναι λόγος ασφαλείας. Ο προμηθευτής ισχυρίζεται πως μπορεί να τα δίνει μόνον σε έναν συγκεκριμένο όμιλο που είναι προς αυτό πιστοποιημένος και ότι έχει δικαίωμα και υποχρέωση να αρνείται την πώληση σε τρίτους. Αλλά ο πιστοποιημένος αυτός μοναδικός όμιλος που μπορεί να τα αγοράσει, αν και κατέβηκε στον διαγωνισμό του υπουργείο Ναυτιλίας και του Λιμενικού δεν προκρίθηκε, επειδή, όπως λέγεται, δεν προσκόμισε όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Ετσι μειοδότησε και κέρδισε τον διαγωνισμό άλλος υποψήφιος. Μόνον που αυτός, όπως είπαμε, δεν μπορεί να πάρει τα μελάνια…
Τώρα, κύκλοι του υπουργείου Ναυτιλίας αναφέρουν στην «Κ» πως γίνονται όλες οι απαραίτητες ενέργειες ώστε να πραγματοποιηθεί νέος διαγωνισμός. Προφανώς. κηρύττοντας τον προμηθευτή αναλώσιμων για τον παραχωρησιούχο εκτύπωσης των πλαστικών καρτών (…) έκπτωτο. Παραμένει ακόμα άγνωστο πώς θα διασφαλιστεί ότι ο επόμενος μειοδότης θα έχει τη δυνατότητα να αγοράσει τα ειδικά αυτά υλικά…
Λίγοι τυχεροί
Εν τω μεταξύ, στις ελληνικές θάλασσες χιλιάδες ταχύπλοα σκάφη έχουν πέσει στο νερό και αλωνίζουν λιμάνια και παραλίες, με αποτέλεσμα οι ιδιοκτήτες-χειριστές να χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: κάποιοι που πρόλαβαν να πάρουν νέες άδειες με τη μορφή της μαγικής πλαστικής καρτούλας και κάποιοι που έχουν τα παλιά ταλαιπωρημένα χαρτιά. Όσοι πρόλαβαν, πρέπει να πήραν από τις πρώτες μερικές χιλιάδες κάρτες, πληροφορείται η «Κ». Ενώ ο διαγωνισμός για το 2016 και το 2017 ήταν για δεκάδες χιλιάδες. Από τα μεγέθη αυτά καθίσταται αντιληπτός ο αριθμός των πολιτών που αφορά το ζήτημα. Και επειδή οι άνθρωποι αυτοί συναντώνται στις θάλασσες και μιλούν μεταξύ τους, πολλοί νομίζουν πως είναι αν όχι παράνομοι, σίγουρα παράτυποι όταν τους δείχνουν τα καινούργια χαρτιά τους οι λίγοι τυχεροί. Μετά την έρευνα αυτή της «Καθημερινής», το υπουργείο αναμενόταν αργά χθες το βράδυ να βγάλει ανακοίνωση για το θέμα ώστε να ενημερώσει το κοινό.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στην ηλεκτρονική διεύθυνση https:// adeies.hcg.gr που λειτουργεί το νέο σύστημα χορήγησης αδειών, μέχρι αργά χθες το απόγευμα ήταν μεν αναρτημένη η ανακοίνωση για παράταση μέχρι το 2019 της υποχρέωσης για νέες άδειες αλλά όχι και πληροφοριακό υλικό που να ενημερώνει για το χειροκίνητο σύστημα με τις εκτυπώσεις Α4 και τον μοναδικό αριθμό για όσους πρωτοεκδίδουν άδεια ή για όσους άνω των 65 ετών επιθυμούν να την ανανεώσουν. Έτσι εξηγείται και περαιτέρω η σύγχυση που επικρατεί. Εάν σε αυτή την εικόνα προστεθεί και ο φόρτος εργασίας που αυξάνεται το καλοκαίρι για τους λιμενικούς, ενώ λόγω μεταναστευτικού παραμένει υψηλός και τις υπόλοιπες εποχές, τότε γίνεται προφανές πως η γραφειοκρατία αυξάνεται και επιβαρύνει τους πάντες. Και όμως, το «Πληροφοριακό Σύστημα Έκδοσης Αδειών Χειριστή Ταχύπλοου Σκάφους» (ΠΣΕΑΧΤΣ) που έχει αναπτυχθεί με ίδια μέσα του Λιμενικού και του υπουργείου (με χρήση ανοιχτού/δωρεάν λογισμικού από τη Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Επικοινωνιών του Λ.Σ.-ΕΛΑΚΤ) δημιουργήθηκε με αποκλειστικό σκοπό «να βοηθήσει την όλη διαδικασία έκδοσης αδειών ταχύπλοων σκαφών».
Πηγή: Ηλίας Μπέλλος - ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Σύμφωνα με παλαιότερη απόφαση του αρχηγείου του Λιμενικού Σώματος, οι κάτοχοι παλαιού τύπου εντύπων αδειών χειριστή ταχύπλοου, έπρεπε να τις αντικαταστήσουν με νέου τύπου, που έχουν τη μορφή πλαστικής κάρτας, έως τις 31-12-2017. Η απόφαση ελήφθη τόσο για τον εκσυγχρονισμό και τη μηχανογράφηση του συστήματος όσο και για την καταπολέμηση κρουσμάτων πλαστών αδειών που είχαν εκδηλωθεί στο παρελθόν. Όμως, όσοι προσέρχονταν, και σε περιπτώσεις ακόμα και σήμερα, στις κατά τόπους αρμόδιες λιμενικές αρχές για να το πράξουν, έμαθαν πως αυτό δεν είναι εφικτό. Και δεν είναι εφικτό επειδή, απλούστατα, δεν υπάρχουν πλαστικές κάρτες και τα απαραίτητα για την εκτύπωση επ’ αυτών υλικά! Αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία, όπως θα γίνει αντιληπτό παρακάτω.
Καθώς το πρόβλημα άρχισε να γίνεται οξύ ενόψει του καλοκαιριού, το υπουργείο και συγκεκριμένα το αρχηγείο του Λιμενικού Σώματος στις 24 Απριλίου έδωσε παράταση έως τα τέλη του 2019 για την αντικατάσταση των εν ισχύ αδειών και επινόησε μια «χειροκίνητη» διαδικασία για τις νέες άδειες αλλά και την ανανέωση των αδειών όσων έχουν περάσει το 65ο έτος της ηλικίας, οπότε και υποχρεούνται για τη σχετική διαδικασία.
Όμως, οι υπάρχοντες, οι επίδοξοι και οι «βετεράνοι», δηλαδή οι τρεις κατηγορίες ενδιαφερομένων ούτε είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν ούτε έλαβαν κάποια προσωπική ή δημόσια ενημέρωση για τη διαδικασία που επινοήθηκε έως ότου βρεθούν πλαστικές κάρτες και τα ειδικά μελάνια που απαιτούνται για να τυπώνονται οι νέες άδειες.
Οι μαρτυρίες που έχει στη διάθεσή της η «Καθημερινή» δεν είναι αποσπασματικές. Έτσι, απευθυνόμενη στο υπουργείο η εφημερίδα πληροφορήθηκε πως η ανανέωση των αδειών για όσους έχουν περάσει το 65ο έτος αλλά και οι νέες άδειες χορηγούνται με τη μορφή μιας εκτύπωσης σε χαρτί Α4 με έναν «μοναδικό αριθμό» και τη φωτογραφία τους επικυρωμένη. Επιπλέον, δε, όταν υπάρξουν οι πλαστικές κάρτες, θα κληθούν με ευθύνη της λιμενικής αρχής όπου έκαναν τα χαρτιά τους για να παραδώσουν, αυτοπροσώπως, τις εκτυπώσεις και να πάρουν τις κανονικές πλαστικές άδειες.
Μόνο που θα χρειαστεί να περιμένουν… και πιθανόν για πολύ. Και αυτό διότι ο νικητής του σχετικού διαγωνισμού που προμηθεύει με τις πλαστικές κάρτες και τα απαραίτητα μελάνια τον άλλο παραχωρησιούχο –που έχει (επίσης έπειτα από διαγωνισμό) αναλάβει να έχει και να λειτουργεί τα απαραίτητα μηχανήματα για να εκτυπώνει τις κάρτες– δήλωσε αδυναμία να προμηθευτεί τα υλικά αυτά. Οι πληροφορίες αναφέρουν πως ο λόγος που δεν μπορεί να τα προμηθευτεί, είναι ότι δεν του τα δίνει ο αντιπρόσωπος στην Ελλάδα.
Συγκεκριμένα, δεν του δίνει τα απαραίτητα μελάνια για να εκτυπώσει το ειδικό «υδατογράφημα» που διασφαλίζει την αυθεντικότητα της άδειας. Ο λόγος για τον οποίο φέρεται να μην του τα δίνει είναι λόγος ασφαλείας. Ο προμηθευτής ισχυρίζεται πως μπορεί να τα δίνει μόνον σε έναν συγκεκριμένο όμιλο που είναι προς αυτό πιστοποιημένος και ότι έχει δικαίωμα και υποχρέωση να αρνείται την πώληση σε τρίτους. Αλλά ο πιστοποιημένος αυτός μοναδικός όμιλος που μπορεί να τα αγοράσει, αν και κατέβηκε στον διαγωνισμό του υπουργείο Ναυτιλίας και του Λιμενικού δεν προκρίθηκε, επειδή, όπως λέγεται, δεν προσκόμισε όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Ετσι μειοδότησε και κέρδισε τον διαγωνισμό άλλος υποψήφιος. Μόνον που αυτός, όπως είπαμε, δεν μπορεί να πάρει τα μελάνια…
Τώρα, κύκλοι του υπουργείου Ναυτιλίας αναφέρουν στην «Κ» πως γίνονται όλες οι απαραίτητες ενέργειες ώστε να πραγματοποιηθεί νέος διαγωνισμός. Προφανώς. κηρύττοντας τον προμηθευτή αναλώσιμων για τον παραχωρησιούχο εκτύπωσης των πλαστικών καρτών (…) έκπτωτο. Παραμένει ακόμα άγνωστο πώς θα διασφαλιστεί ότι ο επόμενος μειοδότης θα έχει τη δυνατότητα να αγοράσει τα ειδικά αυτά υλικά…
Λίγοι τυχεροί
Εν τω μεταξύ, στις ελληνικές θάλασσες χιλιάδες ταχύπλοα σκάφη έχουν πέσει στο νερό και αλωνίζουν λιμάνια και παραλίες, με αποτέλεσμα οι ιδιοκτήτες-χειριστές να χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: κάποιοι που πρόλαβαν να πάρουν νέες άδειες με τη μορφή της μαγικής πλαστικής καρτούλας και κάποιοι που έχουν τα παλιά ταλαιπωρημένα χαρτιά. Όσοι πρόλαβαν, πρέπει να πήραν από τις πρώτες μερικές χιλιάδες κάρτες, πληροφορείται η «Κ». Ενώ ο διαγωνισμός για το 2016 και το 2017 ήταν για δεκάδες χιλιάδες. Από τα μεγέθη αυτά καθίσταται αντιληπτός ο αριθμός των πολιτών που αφορά το ζήτημα. Και επειδή οι άνθρωποι αυτοί συναντώνται στις θάλασσες και μιλούν μεταξύ τους, πολλοί νομίζουν πως είναι αν όχι παράνομοι, σίγουρα παράτυποι όταν τους δείχνουν τα καινούργια χαρτιά τους οι λίγοι τυχεροί. Μετά την έρευνα αυτή της «Καθημερινής», το υπουργείο αναμενόταν αργά χθες το βράδυ να βγάλει ανακοίνωση για το θέμα ώστε να ενημερώσει το κοινό.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στην ηλεκτρονική διεύθυνση https:// adeies.hcg.gr που λειτουργεί το νέο σύστημα χορήγησης αδειών, μέχρι αργά χθες το απόγευμα ήταν μεν αναρτημένη η ανακοίνωση για παράταση μέχρι το 2019 της υποχρέωσης για νέες άδειες αλλά όχι και πληροφοριακό υλικό που να ενημερώνει για το χειροκίνητο σύστημα με τις εκτυπώσεις Α4 και τον μοναδικό αριθμό για όσους πρωτοεκδίδουν άδεια ή για όσους άνω των 65 ετών επιθυμούν να την ανανεώσουν. Έτσι εξηγείται και περαιτέρω η σύγχυση που επικρατεί. Εάν σε αυτή την εικόνα προστεθεί και ο φόρτος εργασίας που αυξάνεται το καλοκαίρι για τους λιμενικούς, ενώ λόγω μεταναστευτικού παραμένει υψηλός και τις υπόλοιπες εποχές, τότε γίνεται προφανές πως η γραφειοκρατία αυξάνεται και επιβαρύνει τους πάντες. Και όμως, το «Πληροφοριακό Σύστημα Έκδοσης Αδειών Χειριστή Ταχύπλοου Σκάφους» (ΠΣΕΑΧΤΣ) που έχει αναπτυχθεί με ίδια μέσα του Λιμενικού και του υπουργείου (με χρήση ανοιχτού/δωρεάν λογισμικού από τη Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Επικοινωνιών του Λ.Σ.-ΕΛΑΚΤ) δημιουργήθηκε με αποκλειστικό σκοπό «να βοηθήσει την όλη διαδικασία έκδοσης αδειών ταχύπλοων σκαφών».
Πηγή: Ηλίας Μπέλλος - ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Τρίτη 4 Ιουλίου 2017
Θερινό Πρόγραμμα Καταστημάτων Καρλοβάσου απο 1η Ιουλίου μέχρι 31 Αυγούστου
Ενημερώνουμε τα μέλη μας και το αγοραστικό κοινό ότι από σήμερα, Τρίτη, ισχύει το ωράριο Ιουλίου-Αυγούστου με την μετάθεση του απογευματινού ανοίγματος από τις 6 στις 6:30!
Προγράμματα θα μοιραστούν άμεσα!
Ευχαριστούμε!
Εμπορικός Σύλλογος Καρλοβάσου
Πατηστε πανω στην φωτογραφια για μεγαλυτερο μεγεθος
Προγράμματα θα μοιραστούν άμεσα!
Ευχαριστούμε!
Εμπορικός Σύλλογος Καρλοβάσου
Πατηστε πανω στην φωτογραφια για μεγαλυτερο μεγεθος
2ημερη εκδρομη 7-8 Ιουλιου στο Sığacık απο το γραφειο γενικου τουρισμου "Eleni Tours"
Αναχώρηση: 7 Ιουλίου 2017
• Άφιξη στο Sığacık και τακτοποίηση στο ξενοδοχείο “TEOS HOLIDAY VILLAGE”, ελεύθερος χρόνος.
• Στις 20:00 στη μαρίνα “TEOS” για ένα βραδινό ξεφάντωμα με ελληνικούς και τουρκικούς ρυθμούς, με άφθονο κρασί, μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες.
Τιμή συμμετοχής κατ' άτομο: 104€
ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ
• ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΜΕΤ' ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
• ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ 5*
• ALL INCLUSIVE
1η ημέρα (07/07/2017)
• Αναχώρηση στις 18:00 από Καρλόβασι για Sığacık.• Άφιξη στο Sığacık και τακτοποίηση στο ξενοδοχείο “TEOS HOLIDAY VILLAGE”, ελεύθερος χρόνος.
2η ημέρα (08/07/2017)
• Ελεύθερος χρόνος, για βόλτα και ψώνια.• Στις 20:00 στη μαρίνα “TEOS” για ένα βραδινό ξεφάντωμα με ελληνικούς και τουρκικούς ρυθμούς, με άφθονο κρασί, μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες.
3η ημέρα (09/07/2017)
• Αναχώρηση στις 08:00 από το Sığacık για Καρλόβασι.Τιμή συμμετοχής κατ' άτομο: 104€
ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ
• ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΜΕΤ' ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
• ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ 5*
• ALL INCLUSIVE
Για οποιαδήποτε πληροφορία χρειαστείτε είμαστε πάντα στη διάθεσή σας
Μπορείτε επίσης να μας καλέσετε στο τηλ: 22730-78297, ή μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος στα email info@elenitours.gr ή samoseasytravel@gmail.com
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)