Αύξηση της ενδοδωδεκανησιακής επιβατικής κίνησης κατά 8,9% κατέγραψε το επτάμηνο Απρίλιος-Οκτώβριος 2017 η ναυτιλιακή εταιρεία Dodekanisos Seaways σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του περασμένου έτους.
Συνολικά, με τα τρία πλοία της εταιρείας στο παραπάνω διάστημα διακινήθηκαν 452.657 επιβάτες έναντι 415.575 του 2016, δηλαδή 37.082 περισσότεροι επιβάτες.
Η αυξημένη επιβατική κίνηση οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αύξηση γενικότερα της τουριστικής κίνησης της Ρόδου και των άλλων νησιών με πτήσεις τσάρτερς από το εξωτερικό αλλά και στην αποτελεσματικότητα της διαφημιστικής καμπάνιας προβολής των 17 προορισμών που καλύπτει η Dodekanisos Seaways σε Δωδεκάνησα και Βορειοανατολικό Αιγαίο.
Η καμπάνια της δωδεκανησιακής ναυτιλιακής εταιρείας βασίστηκε στην παραγωγή 17 άρτιων ξεχωριστών videos (όσοι και οι προορισμοί της) τα οποία προβλήθηκαν μέσα από το διαδίκτυο και είδαν περισσότεροι από 2.267.000 μοναδικοί χρήστες από την Ελλάδα και το εξωτερικό, κυρίως από Γερμανία, Αγγλία και Ιταλία.
Για την καμπάνια αυτή η εταιρεία βραβεύτηκε, προ ημερών, με το χρυσό βραβείο των Social Media Awards 2017.
Κερδισμένα από την διαφημιστική καμπάνια και την αύξηση της επιβατικής κίνησης είναι όλα τα μικρά νησιά της Δωδεκανήσου αλλά και τα νησιά του Βόρειου Αιγαίου Σάμος, Ικαρία και Φούρνοι.
Την πρωτιά απέσπασε το ακριτικό Καστελόριζο με αύξηση 70,9% αναπληρώνοντας τις απώλειες του 2016 (3.514 επιβάτες φέτος έναντι 2016 του 2016), ενώ στη δεύτερη θέση προβάλλουν οι Φούρνοι - ένα πανέμορφο νησί, δορυφόρος της Σάμου και Ικαρίας με αύξηση 49,9% (7.443 επιβάτες έναντι 4.964 του περασμένου έτους). Τους Φούρνους επισκέφθηκαν το 2015 3.630 άτομα, 4.964 το 2016 και φέτος 7.443, που σημαίνει ότι στα τρία χρόνια της γραμμής Δωδεκάνησα-Σάμος παρουσιάζει αύξηση 105%.
Αναλυτικά οι αφιξοαναχωρήσεις επιβατών από κάθε λιμάνι, στο επτάμηνο της τουριστικής περιόδου και οι ποσοστιαίες μεταβολές σε σχέση με την επιβατική κίνηση του 2016 έχουν ως ακολούθως:
Άγιος Κήρυκος (Ικαρία) 10.828 (+45%)
Αρκιοί 717 (+44,8%)
Αγαθονήσι 1.789 (+19,7%)
Κάλυμνος 33.690 (+5,3%)
Λέρος 40.191 (+6,8%)
Λειψοί 18.070 (+10,3%)
Πάτμος 49.044 (+5,4%)
Σύμη 205.343 (+9,5%)
Πανορμίτης 108.461 (+17,7%)
Χάλκη 11.205 (+ 14,9%)
Τήλος 12.125 (+2,7%)
Νίσυρος 10.989 (+13,7%)
Πυθαγόρειο Σάμου 22.186 (+10%)
Κως 82.394 (-1,3%)
Σχετικά με την επιβατική κίνηση στις θαλάσσιες γραμμές Δωδεκανήσου και Σάμου ο πρόεδρος της Dodekanisos Seaways κ. Γιώργος Σπανός έκανε την ακόλουθη δήλωση:
“Παρά την οικονομική κρίση η επιβατική κίνηση στα νησιά μας παρουσιάζει αισθητή αύξηση σε σχέση με το 2016. Πιστεύω ότι το 2018 θα είναι ακόμα καλύτερη χρονιά αν επαληθευτούν οι ευοίωνες προβλέψεις για την τουριστική σεζόν.
Θέλω να εκφράσω την ικανοποίηση μου, διότι τα στοιχεία μας επιβεβαιώνουν την αλματώδη τουριστική ανάπτυξη των μικρότερων νησιών, που είναι και το όραμα όλων μας στην εταιρεία, και να απευθύνω ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στο επιβατικό κοινό για την μακρόχρονη στήριξη και εμπιστοσύνη του στη Dodekanisos Seaways.”
Συνολικά, με τα τρία πλοία της εταιρείας στο παραπάνω διάστημα διακινήθηκαν 452.657 επιβάτες έναντι 415.575 του 2016, δηλαδή 37.082 περισσότεροι επιβάτες.
Η αυξημένη επιβατική κίνηση οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αύξηση γενικότερα της τουριστικής κίνησης της Ρόδου και των άλλων νησιών με πτήσεις τσάρτερς από το εξωτερικό αλλά και στην αποτελεσματικότητα της διαφημιστικής καμπάνιας προβολής των 17 προορισμών που καλύπτει η Dodekanisos Seaways σε Δωδεκάνησα και Βορειοανατολικό Αιγαίο.
Η καμπάνια της δωδεκανησιακής ναυτιλιακής εταιρείας βασίστηκε στην παραγωγή 17 άρτιων ξεχωριστών videos (όσοι και οι προορισμοί της) τα οποία προβλήθηκαν μέσα από το διαδίκτυο και είδαν περισσότεροι από 2.267.000 μοναδικοί χρήστες από την Ελλάδα και το εξωτερικό, κυρίως από Γερμανία, Αγγλία και Ιταλία.
Για την καμπάνια αυτή η εταιρεία βραβεύτηκε, προ ημερών, με το χρυσό βραβείο των Social Media Awards 2017.
Κερδισμένα από την διαφημιστική καμπάνια και την αύξηση της επιβατικής κίνησης είναι όλα τα μικρά νησιά της Δωδεκανήσου αλλά και τα νησιά του Βόρειου Αιγαίου Σάμος, Ικαρία και Φούρνοι.
Την πρωτιά απέσπασε το ακριτικό Καστελόριζο με αύξηση 70,9% αναπληρώνοντας τις απώλειες του 2016 (3.514 επιβάτες φέτος έναντι 2016 του 2016), ενώ στη δεύτερη θέση προβάλλουν οι Φούρνοι - ένα πανέμορφο νησί, δορυφόρος της Σάμου και Ικαρίας με αύξηση 49,9% (7.443 επιβάτες έναντι 4.964 του περασμένου έτους). Τους Φούρνους επισκέφθηκαν το 2015 3.630 άτομα, 4.964 το 2016 και φέτος 7.443, που σημαίνει ότι στα τρία χρόνια της γραμμής Δωδεκάνησα-Σάμος παρουσιάζει αύξηση 105%.
Αναλυτικά οι αφιξοαναχωρήσεις επιβατών από κάθε λιμάνι, στο επτάμηνο της τουριστικής περιόδου και οι ποσοστιαίες μεταβολές σε σχέση με την επιβατική κίνηση του 2016 έχουν ως ακολούθως:
Άγιος Κήρυκος (Ικαρία) 10.828 (+45%)
Αρκιοί 717 (+44,8%)
Αγαθονήσι 1.789 (+19,7%)
Κάλυμνος 33.690 (+5,3%)
Λέρος 40.191 (+6,8%)
Λειψοί 18.070 (+10,3%)
Πάτμος 49.044 (+5,4%)
Σύμη 205.343 (+9,5%)
Πανορμίτης 108.461 (+17,7%)
Χάλκη 11.205 (+ 14,9%)
Τήλος 12.125 (+2,7%)
Νίσυρος 10.989 (+13,7%)
Πυθαγόρειο Σάμου 22.186 (+10%)
Κως 82.394 (-1,3%)
Σχετικά με την επιβατική κίνηση στις θαλάσσιες γραμμές Δωδεκανήσου και Σάμου ο πρόεδρος της Dodekanisos Seaways κ. Γιώργος Σπανός έκανε την ακόλουθη δήλωση:
“Παρά την οικονομική κρίση η επιβατική κίνηση στα νησιά μας παρουσιάζει αισθητή αύξηση σε σχέση με το 2016. Πιστεύω ότι το 2018 θα είναι ακόμα καλύτερη χρονιά αν επαληθευτούν οι ευοίωνες προβλέψεις για την τουριστική σεζόν.
Θέλω να εκφράσω την ικανοποίηση μου, διότι τα στοιχεία μας επιβεβαιώνουν την αλματώδη τουριστική ανάπτυξη των μικρότερων νησιών, που είναι και το όραμα όλων μας στην εταιρεία, και να απευθύνω ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στο επιβατικό κοινό για την μακρόχρονη στήριξη και εμπιστοσύνη του στη Dodekanisos Seaways.”