Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2018

Επικελευστής Έφη Κολιαντζή - H μοναδική κυβερνήτης πλωτού σκάφους του λιμενικού με έδρα τη Σάμο (video)

Είναι η μοναδική κυβερνήτης σκάφους στο Λιμενικό

Ένα ακόμη εξαιρετικό ρεπορτάζ του Δημοσιογράφου του ΣΤΑΡ Λάμπρου Δεμερτζή.

Στη μάχη για τον εντοπισμό των δουλεμπόρων στο Αιγαίο  μπαίνει καθημερινά η επικελευστής Έφη Κολιαντζή.  Είναι η  μοναδική κυβερνήτης πλωτού σκάφους του λιμενικού με έδρα τη Σάμο. Ο Λάμπρος Δεμερτζής τη συνάντησε  τη στιγμή που έκανε έλεγχο μαζί με τους συναδέλφους της μια ανάσα από την Τουρκία.

«Η αδρεναλίνη είναι στα ύψη από τη στιγμή που είμαι στα τιμόνια, έχω πάντα στο μυαλό μου τους συναδέλφους μου, ειδικά όταν είναι έξω.  Έπειτα το σκάφος και τελευταία είμαι εγώ. Πρέπει να προσέχουμε για να μην έχουμε κάποιο ατύχημα».

Η Έφη Κολιαντζή, 29 ετών, είναι η μοναδική κυβερνήτης σκάφους στο Λιμενικό Σώμα. Υπηρετεί στη Σάμο. Ήταν δικιά της επιλογή. Οι προκλήσεις είναι πολλές. Μαίι με τους συναδέλφους της έρχεται συχνά σε επαφή με Τούρκους δουλεμπόρους.

Οι λιμενικοί πριν ξεκινήσουν ελέγχουν τα πάντα. Ακόμα και τα όπλα τους.