Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2017

Φωτογραφίες μελών της ομάδας αλλά και video απο την χθεσινή αφιξοαναχώρηση του Νήσος Ρόδος στο λιμάνι Καρλοβάσου

Χαιρομαι πραγματικα  που εκτος απο μενα εχουν και αλλα μελοι της ομαδας μας το μικροβιο της αγαπης των πλοιων, και με την πρωτη ευκαιρια μου στελνουν ή με μηνηματα η αναρτοντας στην προσωπικη μου σελιδα στο facebook φωτογραφιες με πλοια που ειναι στα λιμανια του νομου μας,  αλλα και απο αλλες περιοχες εκτος Σαμου.
Χθες φυσικο ηταν να εχει την τιμητικη του το Νησος Ροδος μιας και ηταν η πρωτη προσεγγιση του στο λιμανι μας υπο το φως του ηλιου.
Πραγματικα ζηλεψα που δεν ημουν και εγω εκει να το φωτογραφησω κ' εγω.
Η ακυρωση του δρομολογιου της προιγουμενης Δευτερας 13 Φεβρουαριου μου χαλασε τα σχεδια που εκανα...
Δεν πειραζει.... μια αλλη φορα... ελπιζω συντομα.

Δειτε φωτογραφιες απο τον  Χρηστο Μηλιωτη - Κωστα Χειμωνιτη και απο τo εκκλησακι της Αγιας Τριαδας του Γρηγορη Κασωτη.
Επισεις υπαρχει και ενα video 8 λεπτων με την αφιξη παραμονη και αναχωρηση του πλοιου απο την καμερα του New port Karlovassi

Φωτογραφιες Χρηστου Μηλιωτη


 Φωτογραφιες Κωστα Χειμωνιτη


 Φωτογραφιες Γρηγορη Κασωτη

Video New port Karlovassi