Κάτι παραπάνω από πιθανή θεωρείται η επιστροφή του εντυπωσιακού ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ (16.500GT/2007) της Hellenic Seaways (HSW) στην Ελλάδα τον ερχόμενο Οκτώβριο, οπότε και θα έχει ολοκληρωθεί η προγραμματισμένη δρομολόγησή του στη γραμμή Melilla (Μαρόκο) – Malaga – Almeria (Ισπανία).
Οι πληροφορίες θέλουν την ισπανική Baleària να το αξιοποιεί μέχρι και τις 8 Οκτωβρίου 2017 στην ανωτέρω γραμμή, οπότε και ολοκληρώνεται η ναύλωση του πλοίου, ενώ παράλληλα δεν επιδιώκει ούτε περαιτέρω αύξηση του μεταφορικού έργου στη συγκεκριμένη γραμμή, ούτε ενεργοποίηση option αγοράς του.
Εφόσον, λοιπόν, δεν ευοδωθεί μια τέτοια option, η HSW αναμφίβολα θα τραβήξει –εκτός απροόπτου- το πλοίο στην Ελλάδα, καθώς η χρησιμότητα του στην ελληνική ακτοπλοΐα, είναι κάτι περισσότερο από αναγκαία.
Υπενθυμίζεται ότι το ελληνικό πλοίο επιχειρεί σε γραμμές της δυτικής Μεσογείου από τον Απρίλιο του 2014, όταν η HSW το ναύλωσε στη ισπανική εταιρεία για την πραγματοποίηση τακτικών δρομολογίων στη γραμμή Algeciras Ceuta – Tangier Med. Από τον Οκτώβριο του ιδίου έτους μεταφέρθηκε στη γραμμή Denia – Palma – Ibiza. Στις 14 Ιουνίου 2016 το πλοίο δρομολογήθηκε με μεγάλη επιτυχία στη νέα διεθνή γραμμή που άνοιξε η ισπανική Baleària, Valencia (Ισπανία) – Mostaganem (Αλγερία), ενώ από τις 15 Δεκεμβρίου 2016 εξυπηρετεί εξίσου με μεγάλη επιτυχία τη γραμμή Melilla – Motril –Almeria.
Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια της 3ετους απουσίας του στη δυτική Μεσόγειο, το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ διακρίθηκε για τις υψηλές επιδόσεις του, τη συνέπεια, την καθαριότητα και την άριστη συμπεριφορά του πληρώματος. Γεγονός, που αναμφίβολα μας κάνει -ως ναυτικό λαό- εθνικά υπερήφανους!
Το αξιόλογο ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ ναυπηγήθηκε το 2007 στην Ελευσίνα (yard number 702) και έχει χωρητικότητα 16.500gt (2.651dwt). Έχει μήκος 141 μέτρα, πλάτος 21 μέτρα και βύθισμα 5,20 μέτρα. Μεταφέρει 1.400 επιβάτες (73 καμπίνες) και 300 Ι.Χ. και εξοπλίζεται με 4 πανίσχυρες Wärtsilä 12V38 συνολικής ισχύος 31.680 kW, που του δίνουν τη δυνατότητα να αναπτύξει ταχύτητα 28 κόμβων.
Ας ευχηθούμε το αγαπημένο πλοίο να επιστρέψει γρήγορα κοντά μας και να ενταχθεί ξανά στην ελληνική ακτοπλοΐα, που τόσο πολύ έχει ανάγκη τις υπηρεσίες του!
Συντάχθηκε από τον Σπύρο Ρούσσο
Πηγη: Naytilia.gr
Οι πληροφορίες θέλουν την ισπανική Baleària να το αξιοποιεί μέχρι και τις 8 Οκτωβρίου 2017 στην ανωτέρω γραμμή, οπότε και ολοκληρώνεται η ναύλωση του πλοίου, ενώ παράλληλα δεν επιδιώκει ούτε περαιτέρω αύξηση του μεταφορικού έργου στη συγκεκριμένη γραμμή, ούτε ενεργοποίηση option αγοράς του.
Εφόσον, λοιπόν, δεν ευοδωθεί μια τέτοια option, η HSW αναμφίβολα θα τραβήξει –εκτός απροόπτου- το πλοίο στην Ελλάδα, καθώς η χρησιμότητα του στην ελληνική ακτοπλοΐα, είναι κάτι περισσότερο από αναγκαία.
Υπενθυμίζεται ότι το ελληνικό πλοίο επιχειρεί σε γραμμές της δυτικής Μεσογείου από τον Απρίλιο του 2014, όταν η HSW το ναύλωσε στη ισπανική εταιρεία για την πραγματοποίηση τακτικών δρομολογίων στη γραμμή Algeciras Ceuta – Tangier Med. Από τον Οκτώβριο του ιδίου έτους μεταφέρθηκε στη γραμμή Denia – Palma – Ibiza. Στις 14 Ιουνίου 2016 το πλοίο δρομολογήθηκε με μεγάλη επιτυχία στη νέα διεθνή γραμμή που άνοιξε η ισπανική Baleària, Valencia (Ισπανία) – Mostaganem (Αλγερία), ενώ από τις 15 Δεκεμβρίου 2016 εξυπηρετεί εξίσου με μεγάλη επιτυχία τη γραμμή Melilla – Motril –Almeria.
Πηγη hiveminer.com |
Το αξιόλογο ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ ναυπηγήθηκε το 2007 στην Ελευσίνα (yard number 702) και έχει χωρητικότητα 16.500gt (2.651dwt). Έχει μήκος 141 μέτρα, πλάτος 21 μέτρα και βύθισμα 5,20 μέτρα. Μεταφέρει 1.400 επιβάτες (73 καμπίνες) και 300 Ι.Χ. και εξοπλίζεται με 4 πανίσχυρες Wärtsilä 12V38 συνολικής ισχύος 31.680 kW, που του δίνουν τη δυνατότητα να αναπτύξει ταχύτητα 28 κόμβων.
Ας ευχηθούμε το αγαπημένο πλοίο να επιστρέψει γρήγορα κοντά μας και να ενταχθεί ξανά στην ελληνική ακτοπλοΐα, που τόσο πολύ έχει ανάγκη τις υπηρεσίες του!
Συντάχθηκε από τον Σπύρο Ρούσσο
Πηγη: Naytilia.gr