Το Νήσος Μύκονος προσέκρουσε στο λιμάνι της Χίου λόγω των δυνατών ανέμων που επικρατούσαν στην περιοχή.
Να υπενθυμίσουμε σε όλους ότι τα περισσότερα λιμάνια της χώρας είναι επιεικώς απαράδεκτα και πολλές φορές δεν πληρούν καν τις προϋποθέσεις για να δέχονται μεγάλα καράβια. Αν επικρατεί δε και κακοκαιρία η κατάσταση γίνεται ακόμη πιο δύσκολη για τον εκάστοτε πλοίαρχο. Τα έχουμε γράψει εδώ στο e-nautilia.gr πολύ καιρό πριν όλα αυτά: Η «μάχη» του καπετάνιου να δέσει το πλοίο και τα ακατάλληλα λιμάνια
Οι πλοίαρχοι, το γνωρίζουμε οι περισσότεροι, ότι πολλές φορές παίζουν την καριέρα τους κορώνα-γράμματα με σκοπό να εξυπηρετήσουν τους νησιώτες μας και γενικότερα το επιβατηγό κοινό.
Δυστυχώς για κάποιους η προσπάθεια αυτή δεν αναγνωρίζεται και νομίζουν ότι όλα αυτά είναι εύκολα. Όλοι μας είμαστε ειδήμονες και νομίζουμε ότι εμείς θα το κάναμε καλύτερα. Η παροιμία «έξω από τον χορό πολλά τα τραγούδια λες» ταιριάζει απόλυτα εδώ.
Την επόμενη φορά λοιπόν που από την ασφάλεια του πληκτρολογίου θέλουμε να κρίνουμε έναν πλοίαρχο, ο οποίος κάνει τα πάντα για να μας εξυπηρετήσει, καλό θα ήταν να σκεφτούμε πόσο δύσκολο είναι αυτό που κάνει και πόσες ευθύνες έχει στην πλάτη του.
Θα πρέπει επίσης να γνωρίζουμε ότι ένας πλοίαρχος δεν είναι καλύτερος από έναν άλλον που είχε ένα ατύχημα στη ζωή του. Το επάγγελμα είναι πολύπλοκο και παίζουν και άλλα πράγματα ρόλο εκτός από τις γνώσεις, την ικανότητα και την εμπειρία. Η τύχη και η εξωγενείς παράγοντες παίζουν μεγάλο ρόλο. Δεν σημαίνει βέβαια ότι δεν υπάρχουν καλοί, μέτριοι και κακοί πλοίαρχοι. Υπάρχουν και μια μεγάλοι διαφορά είναι ότι ο καλός πλοίαρχος, εκτός όλων των άλλων, ελαχιστοποιεί τις πιθανότητες που έχει να του συμβεί κάποιο ατύχημα, χωρίς όμως να μπορεί να τις εκμηδενίσει. Είπαμε είναι πολύπλοκη η δουλειά του ναυτικού.
Ας είμαστε λοιπόν λίγο συγκρατημένοι με τις κριτικές μας, την στιγμή κιόλας που στην ουσία δεν έγινε και τίποτα. Μια ζημιά στα σίδερα φτιάχνεται, ο άνθρωπος δεν φτιάχνεται ξανά μόνο.
Καλά ξεμπερδέματα λοιπόν στον πλοίαρχο του «Νήσος Μύκονος» και να συνεχίσει το δύσκολο έργο που επιτελεί.
Το «Νήσος Μύκονος» που παλεύει σε αντίξοες συνθήκες να δέσει στο λιμάνι της Μυκόνου
Πηγη: e-nautilia
Σχολιο δικο μου
Αυτα για τους ξερολες και τους καπετανιους της στεριας
Πολλά γράφτηκαν και ειπώθηκαν για την πρόσκρουση ενώ ακούστηκαν και φράσεις του τύπου ‘’ο καλός ο καπετάνιος στην φουρτούνα φαίνεται’’.
Εμείς από την πλευρά μας να πούμε συγχαρητήρια και στον καπετάνιο του «Νήσος Μύκονος»
που με την ελάχιστη ζημιά κατάφερε να δαμάσει και εν τέλει να δέσει το
καράβι στο λιμάνι, αλλά και σε όλους τους καπετάνιους και πληρώματα της
ακτοπλοΐας οι οποίοι παλεύουν για το μεροκάματο σε τόσο δύσκολες
συνθήκες.Να υπενθυμίσουμε σε όλους ότι τα περισσότερα λιμάνια της χώρας είναι επιεικώς απαράδεκτα και πολλές φορές δεν πληρούν καν τις προϋποθέσεις για να δέχονται μεγάλα καράβια. Αν επικρατεί δε και κακοκαιρία η κατάσταση γίνεται ακόμη πιο δύσκολη για τον εκάστοτε πλοίαρχο. Τα έχουμε γράψει εδώ στο e-nautilia.gr πολύ καιρό πριν όλα αυτά: Η «μάχη» του καπετάνιου να δέσει το πλοίο και τα ακατάλληλα λιμάνια
Οι πλοίαρχοι, το γνωρίζουμε οι περισσότεροι, ότι πολλές φορές παίζουν την καριέρα τους κορώνα-γράμματα με σκοπό να εξυπηρετήσουν τους νησιώτες μας και γενικότερα το επιβατηγό κοινό.
Δυστυχώς για κάποιους η προσπάθεια αυτή δεν αναγνωρίζεται και νομίζουν ότι όλα αυτά είναι εύκολα. Όλοι μας είμαστε ειδήμονες και νομίζουμε ότι εμείς θα το κάναμε καλύτερα. Η παροιμία «έξω από τον χορό πολλά τα τραγούδια λες» ταιριάζει απόλυτα εδώ.
Την επόμενη φορά λοιπόν που από την ασφάλεια του πληκτρολογίου θέλουμε να κρίνουμε έναν πλοίαρχο, ο οποίος κάνει τα πάντα για να μας εξυπηρετήσει, καλό θα ήταν να σκεφτούμε πόσο δύσκολο είναι αυτό που κάνει και πόσες ευθύνες έχει στην πλάτη του.
Θα πρέπει επίσης να γνωρίζουμε ότι ένας πλοίαρχος δεν είναι καλύτερος από έναν άλλον που είχε ένα ατύχημα στη ζωή του. Το επάγγελμα είναι πολύπλοκο και παίζουν και άλλα πράγματα ρόλο εκτός από τις γνώσεις, την ικανότητα και την εμπειρία. Η τύχη και η εξωγενείς παράγοντες παίζουν μεγάλο ρόλο. Δεν σημαίνει βέβαια ότι δεν υπάρχουν καλοί, μέτριοι και κακοί πλοίαρχοι. Υπάρχουν και μια μεγάλοι διαφορά είναι ότι ο καλός πλοίαρχος, εκτός όλων των άλλων, ελαχιστοποιεί τις πιθανότητες που έχει να του συμβεί κάποιο ατύχημα, χωρίς όμως να μπορεί να τις εκμηδενίσει. Είπαμε είναι πολύπλοκη η δουλειά του ναυτικού.
Ας είμαστε λοιπόν λίγο συγκρατημένοι με τις κριτικές μας, την στιγμή κιόλας που στην ουσία δεν έγινε και τίποτα. Μια ζημιά στα σίδερα φτιάχνεται, ο άνθρωπος δεν φτιάχνεται ξανά μόνο.
Καλά ξεμπερδέματα λοιπόν στον πλοίαρχο του «Νήσος Μύκονος» και να συνεχίσει το δύσκολο έργο που επιτελεί.
Το «Νήσος Μύκονος» που παλεύει σε αντίξοες συνθήκες να δέσει στο λιμάνι της Μυκόνου
Πηγη: e-nautilia
Σχολιο δικο μου
Αυτα για τους ξερολες και τους καπετανιους της στεριας