Φωτογραφια Carsten Brecht - Marine Traffic |
Σύμφωνα με τον Έλληνα εκπρόσωπο της εταιρείας στην Ελλάδα το πλοίο θα φέρει πιθανόν σημαία Ευρωπαϊκής Ένωσης και δεν θα είναι μόνο για εμπορικούς σκοπούς ενώ πρόσφατα έχει ανανεώσει τον εξοπλισμό του και καλύπτει τις προδιαγραφές του ΙΜΟ για το 2020 φέροντας scrubbers.
Το πλοίο μήκους 191 μέτρων είναι κατασκευής του 1989 και έχει μεταφορική ικανότητα επιβατών, αυτοκίνητων, φορτηγών αλλά και κοντέινερ - θα μπορεί να εξυπηρετεί 1.200 επιβάτες 300 οχήματα και 40 φορτηγά σε κάθε δρομολόγιο.
Επίσης, οι επιβάτες μπορούν να έχουν στη διάθεσή τους καμπίνες, εστιατόριο, καφετερία, γυμναστήριο, παιδότοπο και καζίνο, ενώ διαθέτει και ελικοδρόμιο.
Η διάρκεια του ακτοπλοϊκού δρομολογίου προβλέπεται να είναι 7 ώρες και αναμένεται να μειώσει αισθητά τον χρόνο μετάβασης από την Ευρώπη προς την Τουρκία για μεγάλο αριθμό ταξιδιωτών και οδηγών φορτηγών.
Το πλοίο θα αναχωρεί στις 10 το βράδυ από το Τσεσμέ και θα φθάνει στο Λαύριο στις 6 το πρωί της άλλης ημέρας και θα αναχωρεί στις 10 το βράδυ από το Λαύριο και θα φθάνει στο Τσεσμέ στις 6 το πρωί της άλλης ημέρας.
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ