Σάββατο 27 Ιουνίου 2020

Εγκαινιάστηκε το Megayacht "O' Pari" κόσμημα της ελληνικής ναυπηγικής

Ξημερώματα Παρασκευής στη μαρίνα ΖΕΑΣ, στον Πειραιά, ένα επιβλητικό Megayacht καταπλέει και δένει στην προβλήτα, μπροστά από το Ναυτικό Μουσείο, φέρνοντας έναν αέρα από το Μονακό. Όσο ο ήλιος ανέβαινε και ο κόσμος κατέβαινε στην Πειραϊκή, το υπερ-πολυτελές σκαρί μαγνήτιζε τα βλέμματα.

Το O' Pari έγινε το θέμα συζήτησης. Και όμως αυτό το κόσμημα της ναυπηγικής είναι το αποτέλεσμα της ελληνικής τεχνογνωσίας. Ναυπηγήθηκε μέσα σε λιγότερο από δύο χρόνια στο Πέραμα. Έλληνες το σχεδίασαν, Έλληνες το ναυπήγησαν, σε Έλληνες ανήκει. Τρανή απόδειξη ότι οι Έλληνες μπορούμε ακόμα και σε εποχές κρίσης να κάνουμε θαύματα.

Πίσω από το επενδυτικό αυτό εγχείρημα που κρατάει δεκαετίες, ήταν αρχικώς ο καπετάν Πάρης Δράγνης, με την εταιρεία "Golden Yachts" την οποία ίδρυσε το 1996 και στη συνέχεια έγιναν συνοδοιπόροι του, οι γιοi του Γιάννης και Βασίλης Το απόγευμα της Παρασκευής πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια παρουσία λίγων και εκλεκτών καλεσμένων στο πλαίσιο των υγειονομικών πρωτοκόλλων.

Η "Golden Yachts" ναυπηγεί πολυτελείς θαλαμηγούς και τις εκμεταλλεύεται. Μέχρι σήμερα ο συνολικός τους αριθμός ανέρχεται στις 14. Όραμα του Πάρη Δράγνη ήταν και συνεχίζει να είναι η ενίσχυση του ελληνικού θαλάσσιου τουρισμού προσφέροντας όλες τις ανέσεις που απαιτούν οι ανά τον κόσμο celebrities. Η πρώτη επενδυτική κίνηση που έκανε ήταν να ναυπηγήσει το γιότ «O’ Pari» που είναι «πρόγονος» του σημερινού νεότευκτου.

Το O’ Pari
Το ολοκαίνουργιο Superyacht έχει μήκος 95 μέτρων. Το συνολικό πλάτος του είναι 13,8 μέτρα με πολύ μεγάλο εσωτερικό ύψος –από κατάστρωμα σε κατάστρωμα είναι 2,9 μέτρα και όγκου 2.700 τόνων, προσφέροντας χώρους και άνεση. Έχει σπορ και φωτεινή εμφάνιση, υψηλές ταχύτητες με μέγιστη τους 21 κόμβους και ταυτόχρονα φιλική προς το περιβάλλον κατασκευή, διατηρώντας την κατανάλωση καυσίμου στα ελάχιστα δυνατά επίπεδα.

Ο εξωτερικός σχεδιασμός περιγράφεται από λιτές γραμμές γάστρας που του δίνουν μία ξεχωριστή αεροδυναμική, κυματοειδή εμφάνιση. Ταυτόχρονα το εσωτερικό του έχει σχεδιαστεί με τρόπου που μεγιστοποιεί την εργονομία, διατηρώντας παράλληλα τα υψηλότερα επίπεδα κομψότητας και πολυτέλειας. Οι υπέροχοι εσωτερικοί του χώροι, τα ψηλά καταστρώματα και η συνολική ποιότητα κατασκευής είναι προσεκτικά σχεδιασμένα για να ικανοποιήσουν ακόμη και τον πιο απαιτητικό επισκέπτη/ιδιοκτήτη.

Καθ’ όλη τη διάρκεια των φάσεων κατασκευής του M/Y O’ Pari ακολουθήθηκαν πιστά οι σύγχρονες τάσεις και ανάγκες των καλεσμένων τόσο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού όσο και στην ξηρά. Ως αποτέλεσμα το M/Y O’ Pari είναι εξοπλισμένο με ανέσεις επί τους σκάφους σε στυλ θερέτρου και τεχνικές καινοτομίες που στοχεύουν στη βέλτιστη παροχή υπηρεσιών και εμπειριών.
Κατασκευάστηκε στα Ναυπηγεία Χαλκίτη στο Πέραμα.

Ο Πάρης Δράγνης έχει πάθος με τη σχεδίαση των σκαφών και συμμετέχει και ο ίδιος στο δημιουργικό κομμάτι, αποτυπώνοντας στην αρχή στο χαρτί και τώρα στον υπολογιστή τις εμπνεύσεις του.
Πέρσι ολοκλήρωσε τη ναυπήγηση ενός mega yacht μήκους 86 μέτρων, το O’ PTASIA .

Ο Βολιώτης καπετάνιος αποτελεί το πιο τρανό παράδειγμα των δυνατοτήτων που έχουν οι Έλληνες να σχεδιάζουν, να ναυπηγούν και να εκμεταλλεύονται υπερσύγχρονα σκάφη σε πείσμα όλων όσοι έχουν «καταθέσει τα όπλα».

Είναι η απτή απόδειξη ότι όταν υπάρχει θέληση και συνεργασία μεταξύ των Ελλήνων μπορούν να γίνουν ναυπηγικά θαύματα που θα αναστήσουν την ελληνική ναυπηγοεπισκευή, θα δημιουργήσουν νέες θέσεις εργασίας και θα συνεχίσουν την ναυτική παράδοση του τόπου. Είναι η απτή απόδειξη ότι εάν είσαι ποιοτικός και προσφέρεις σωστές υπηρεσίες τότε θα προσελκύσεις τουρίστες με υψηλά εισοδήματα και θα χτυπήσεις στα ίσα ανταγωνισμό.

Ο σχεδιασμός τους φέρει την υπογραφή του διασημότερου ντιζάινερ σκαφών, Τζώρτζη Βαφειάδη.












Πηγή: protothema

Οπως αναφεραμε και χθες καπετανιος ειναι ο Διαμαντης Παπαγεωργιου