Το αργότερα έως τον Ιούνιο αναμένεται η έκδοση της απόφασης από την
Επιτροπή Ανταγωνισμού Ταμείο για τη συμφωνία εξαγοράς από τον Όμιλο
Attica του 48,5% που είχαν οι Ιταλοί στην HSW. Επίσης η Attica έχει το
αγοράσει συνολικά το 50,3% των μετοχών της Hellenic Seaways από την
Τράπεζα Πειραιώς, που είχε του 40,5% και από μικρομετόχους της
ακτοπλοϊκής εταιρείας. O Όμιλος έχει προχωρήσει και σε συμφωνία με τον
Όμιλο Grimaldi για την αγορά.
Σύμφωνα με πληροφορίες του newmoney.gr η επιτροπή έχει ολοκληρώσει τη συγκέντρωση στοιχείων για τη συμφωνία και έχει βάση νόμου περιθώριο τριών μηνών για να εκδώσει απόφαση. «Υπάρχει το τρίμηνο αλλά εάν φθάσουμε και Ιούνιο για να βγει απόφαση δεν θα είναι κάτι τραγικό» επισημαίνουν κύκλοι της ακτοπλοίας.
Πρόκειται για καταρχήν συμφωνία η οποία ανακοινώθηκε στα μέσα του περασμένου Αυγούστου. Όμως δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί εάν προηγουμένως δεν ανάψει το «πράσινο φως» η Επιτροπή Ανταγωνισμού. Και αυτό γιατί ο Όμιλος Attica έχει θυγατρικές την Βlue Star Ferries που είναι ευθέως ανταγωνιστική της HSW και τη Superfast Ferries.
Όσο αναφορά την HSW τα οικονομικά αποτελέσματα για το 2017 ξεπέρασαν κάθε προσδοκία.
Τα καθαρά κέρδη εκτοξεύτηκαν στα εννέα εκατομμύρια ευρώ και το EBITDA στα 19,5 εκατομμύρια, ξεπερνώντας ακόμη και τις αρχικές προβλέψεις της διοίκησης.
Σημαντικό ρόλο στην επίτευξη της κερδοφορίας διαδραμάτισαν δύο πετυχημένες ναυλώσεις που έγιναν το δ' τρίμηνο σε «νεκρή περίοδο» για τις εσωτερικές θαλάσσιες συγκοινωνίες. Πρόκειται για τα πλοία "Νήσος Ρόδος" που ναυλώθηκε στην εταιρεία Cartour και το "Αριάδνη" στην GNV. Και τα δύο δραστηριοποιήθηκαν στη δυτική Μεσόγειο.
«Η σημασία των δύο ναυλώσεων έγκειται στο γεγονός ότι σε ένα τρίμηνο όπως είναι το τέταρτο, στο οποίο δεν υπάρχουν ανάλογα έσοδα με του καλοκαιριού με αποτέλεσμα στο 12μηνο να εμφανίζεται μειωμένη η κερδοφορία σε σύγκριση με εκείνη 9μηνου, η HSW πέτυχε να έχει έσοδα» τόνισαν κύκλοι της αγοράς και προσέθεσαν:
«Η αξιοσημείωτη κερδοφορία επετεύχθη παρά την αύξηση της τιμής των καυσίμων και παρά το γεγονός ότι ο στόλος της HSW δραστηριοποιήθηκε το 2017 με ένα πλοίο λιγότερο σε σύγκριση με το 2016. Στην εξίσωση μπαίνουν και οι δυσκολίες που προέκυψαν από τις μετοχική διελκυστίνδα μεταξύ των μεγαλομετόχων».
Το 2018 η εταιρεία θα δραστηριοποιηθεί με ολόκληρο τον στόλο της που αποτελείται από 17 πλοία πρωταγωνιστώντας για μία ακόμη χρονιά.
Στον στόλο εντάχθηκε και το «Νήσος Χίος» που επέστρεψε στις ελληνικές θάλασσες και θα δρομολογηθεί από το Πάσχα στην Παροναξία.
Πηγή: newmoney
Σύμφωνα με πληροφορίες του newmoney.gr η επιτροπή έχει ολοκληρώσει τη συγκέντρωση στοιχείων για τη συμφωνία και έχει βάση νόμου περιθώριο τριών μηνών για να εκδώσει απόφαση. «Υπάρχει το τρίμηνο αλλά εάν φθάσουμε και Ιούνιο για να βγει απόφαση δεν θα είναι κάτι τραγικό» επισημαίνουν κύκλοι της ακτοπλοίας.
Πρόκειται για καταρχήν συμφωνία η οποία ανακοινώθηκε στα μέσα του περασμένου Αυγούστου. Όμως δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί εάν προηγουμένως δεν ανάψει το «πράσινο φως» η Επιτροπή Ανταγωνισμού. Και αυτό γιατί ο Όμιλος Attica έχει θυγατρικές την Βlue Star Ferries που είναι ευθέως ανταγωνιστική της HSW και τη Superfast Ferries.
Όσο αναφορά την HSW τα οικονομικά αποτελέσματα για το 2017 ξεπέρασαν κάθε προσδοκία.
Τα καθαρά κέρδη εκτοξεύτηκαν στα εννέα εκατομμύρια ευρώ και το EBITDA στα 19,5 εκατομμύρια, ξεπερνώντας ακόμη και τις αρχικές προβλέψεις της διοίκησης.
Σημαντικό ρόλο στην επίτευξη της κερδοφορίας διαδραμάτισαν δύο πετυχημένες ναυλώσεις που έγιναν το δ' τρίμηνο σε «νεκρή περίοδο» για τις εσωτερικές θαλάσσιες συγκοινωνίες. Πρόκειται για τα πλοία "Νήσος Ρόδος" που ναυλώθηκε στην εταιρεία Cartour και το "Αριάδνη" στην GNV. Και τα δύο δραστηριοποιήθηκαν στη δυτική Μεσόγειο.
«Η σημασία των δύο ναυλώσεων έγκειται στο γεγονός ότι σε ένα τρίμηνο όπως είναι το τέταρτο, στο οποίο δεν υπάρχουν ανάλογα έσοδα με του καλοκαιριού με αποτέλεσμα στο 12μηνο να εμφανίζεται μειωμένη η κερδοφορία σε σύγκριση με εκείνη 9μηνου, η HSW πέτυχε να έχει έσοδα» τόνισαν κύκλοι της αγοράς και προσέθεσαν:
«Η αξιοσημείωτη κερδοφορία επετεύχθη παρά την αύξηση της τιμής των καυσίμων και παρά το γεγονός ότι ο στόλος της HSW δραστηριοποιήθηκε το 2017 με ένα πλοίο λιγότερο σε σύγκριση με το 2016. Στην εξίσωση μπαίνουν και οι δυσκολίες που προέκυψαν από τις μετοχική διελκυστίνδα μεταξύ των μεγαλομετόχων».
Το 2018 η εταιρεία θα δραστηριοποιηθεί με ολόκληρο τον στόλο της που αποτελείται από 17 πλοία πρωταγωνιστώντας για μία ακόμη χρονιά.
Στον στόλο εντάχθηκε και το «Νήσος Χίος» που επέστρεψε στις ελληνικές θάλασσες και θα δρομολογηθεί από το Πάσχα στην Παροναξία.
Πηγή: newmoney