Topaz Responder |
Το Rescue handelsb. liv στο λιμανι Καρλοβασου |
Λιγα λογια για το Topaz Responder
Πρόκειται για ένα υπερσύγχρονο σκάφος που ανήκει στην κατηγορία «ρυμουλκό», η κατασκευή του ολοκληρώθηκε το 2015, έχει μήκος 51 μέτρα και πλάτος 13 μέτρα.
Είναι ιδιοκτησίας της μη κυβερνητικής οργάνωσης αναζήτησης και διάσωσης μεταναστών Migrant Offshore Aid Station (MOAS) του νεαρού Αμερικάνου εκατομμυριούχου Christopher Catrambone και παραγγέλθηκε προκειμένου να διατεθεί για να περιπολεί και να προσφέρει άμεση και ταχεία βοήθεια στα ελληνικά χωρικά ύδατα.
Πλην του υπερσύγχρονου εξοπλισμού και των ηλεκτρονικών μέσων που διαθέτει, φιλοξενεί επάνω του δύο διασωστικά σκάφη υψηλής ταχύτητας που θα μπορούν να εκτελούν ταχείες αποστολές ή να συνεισφέρουν στις περιπολίες.
Οι δύο λέμβοι διάσωσης,σύμφωνα με πληροφορίες θα ονομαστούν Αϊλάν και Γκαλίπ, προς τιμήν των δύο μικρών αδελφών από το Κομπάνι των οποίων ο θάνατος συγκλόνισε την παγκόσμια κοινή γνώμη, τον Σεπτέμβριο.
Έχει χωρητικότητα 300 ατόμων επί του πλοίου και μία πλήρως εξοπλισμένη αίθουσα παροχής ιατρικής βοήθειας.
Η ΜΟΑS δεν χρηματοδοτείται από κανένα κράτος, όλα τα έξοδα καλύπτονται από ιδιωτικά κεφάλαια, ενώ ανέφερε ότι τα μηνιαία λειτουργικά έξοδα του συγκεκριμένου σκάφους ξεπερνούν τις 350.000 ευρώ.
Το σκάφος έχει ενταχθεί στα επιχειρησιακά σχέδια του ΥΝΑ ,υπό τον έλεγχο του οποίου θα κινείται και ο επιχειρησιακός χώρος που του έχει ανατεθεί είναι νότια Αγαθονησίου ,στο Βόρειο συγκρότημα Δωδεκανήσου.
Το σκάφος λιμενιζοταν ανάλογα της αποστολής, σε Αγαθονήσι, Φαρμακονήσι, Λέρο ,Κάλυμνο, Κω και Σαμο
Κάποια αλλα ενδιαφέροντα στοιχεία για την Migrant Offshore Aid Station (MOAS) ιδρυτής της οποίας είναι ο νεαρός Αμερικάνος εκατομμυριούχος Christopher Catrambone σε μία προσπάθεια του να συμβάλει στη διάσωση των προσφύγων που προσπαθούν να περάσουν στην Ευρώπη.
H MOAS (τα αρχικά της σημαίνουν Υπεράκτιος Σταθμός Βοήθειας Μεταναστών) ξεκίνησε τη δραστηριότητα της το 2014, με ένα πλοίο, το M.Y. Phoenix, η οποία μέχρι στιγμής έχει ήδη διασώσει 11.685 ανθρώπους από επικίνδυνες συνθήκες στην Κεντρική Μεσόγειο.
“Σύμμαχός” του σε αυτή την αποστολή είναι και δύο drone Schiebel S-100 Camcopters, με τα οποία μπορούσε να έχει άμεσα εικόνα για μια πολύ μεγάλη περιοχή γύρω από το σκάφος.
Η ΜΚΟ ιδρύθηκε όταν 31χρονος Αμερικανός επιχειρηματίας βρισκόταν μαζί με τη σύζυγό του και την κόρη του, σε μία κρουαζιέρα τριών εβδομάδων και είδαν στην θάλασσα ένα μπουφάν.
Ο καπετάνιος τους πληροφόρησε ίσως ήταν από τα ναυάγια που γίνονται στην περιοχή με θύματα πρόσφυγες.
“Σκέφτηκα:Εγώ κάνω κρουαζιέρα με το σκάφος μου και την ίδια στιγμή εκεί έξω πνίγονται άνθρωποι. Ο δικός μας παράδεισος είναι η κόλασή τους»”, αναφέρει ο ιδρυτής της οργάνωσης.
Πρόκειται για ένα υπερσύγχρονο σκάφος που ανήκει στην κατηγορία «ρυμουλκό», η κατασκευή του ολοκληρώθηκε το 2015, έχει μήκος 51 μέτρα και πλάτος 13 μέτρα.
Είναι ιδιοκτησίας της μη κυβερνητικής οργάνωσης αναζήτησης και διάσωσης μεταναστών Migrant Offshore Aid Station (MOAS) του νεαρού Αμερικάνου εκατομμυριούχου Christopher Catrambone και παραγγέλθηκε προκειμένου να διατεθεί για να περιπολεί και να προσφέρει άμεση και ταχεία βοήθεια στα ελληνικά χωρικά ύδατα.
Πλην του υπερσύγχρονου εξοπλισμού και των ηλεκτρονικών μέσων που διαθέτει, φιλοξενεί επάνω του δύο διασωστικά σκάφη υψηλής ταχύτητας που θα μπορούν να εκτελούν ταχείες αποστολές ή να συνεισφέρουν στις περιπολίες.
Οι δύο λέμβοι διάσωσης,σύμφωνα με πληροφορίες θα ονομαστούν Αϊλάν και Γκαλίπ, προς τιμήν των δύο μικρών αδελφών από το Κομπάνι των οποίων ο θάνατος συγκλόνισε την παγκόσμια κοινή γνώμη, τον Σεπτέμβριο.
Έχει χωρητικότητα 300 ατόμων επί του πλοίου και μία πλήρως εξοπλισμένη αίθουσα παροχής ιατρικής βοήθειας.
Η ΜΟΑS δεν χρηματοδοτείται από κανένα κράτος, όλα τα έξοδα καλύπτονται από ιδιωτικά κεφάλαια, ενώ ανέφερε ότι τα μηνιαία λειτουργικά έξοδα του συγκεκριμένου σκάφους ξεπερνούν τις 350.000 ευρώ.
Το σκάφος έχει ενταχθεί στα επιχειρησιακά σχέδια του ΥΝΑ ,υπό τον έλεγχο του οποίου θα κινείται και ο επιχειρησιακός χώρος που του έχει ανατεθεί είναι νότια Αγαθονησίου ,στο Βόρειο συγκρότημα Δωδεκανήσου.
Το σκάφος λιμενιζοταν ανάλογα της αποστολής, σε Αγαθονήσι, Φαρμακονήσι, Λέρο ,Κάλυμνο, Κω και Σαμο
Κάποια αλλα ενδιαφέροντα στοιχεία για την Migrant Offshore Aid Station (MOAS) ιδρυτής της οποίας είναι ο νεαρός Αμερικάνος εκατομμυριούχος Christopher Catrambone σε μία προσπάθεια του να συμβάλει στη διάσωση των προσφύγων που προσπαθούν να περάσουν στην Ευρώπη.
H MOAS (τα αρχικά της σημαίνουν Υπεράκτιος Σταθμός Βοήθειας Μεταναστών) ξεκίνησε τη δραστηριότητα της το 2014, με ένα πλοίο, το M.Y. Phoenix, η οποία μέχρι στιγμής έχει ήδη διασώσει 11.685 ανθρώπους από επικίνδυνες συνθήκες στην Κεντρική Μεσόγειο.
“Σύμμαχός” του σε αυτή την αποστολή είναι και δύο drone Schiebel S-100 Camcopters, με τα οποία μπορούσε να έχει άμεσα εικόνα για μια πολύ μεγάλη περιοχή γύρω από το σκάφος.
Η ΜΚΟ ιδρύθηκε όταν 31χρονος Αμερικανός επιχειρηματίας βρισκόταν μαζί με τη σύζυγό του και την κόρη του, σε μία κρουαζιέρα τριών εβδομάδων και είδαν στην θάλασσα ένα μπουφάν.
Ο καπετάνιος τους πληροφόρησε ίσως ήταν από τα ναυάγια που γίνονται στην περιοχή με θύματα πρόσφυγες.
“Σκέφτηκα:Εγώ κάνω κρουαζιέρα με το σκάφος μου και την ίδια στιγμή εκεί έξω πνίγονται άνθρωποι. Ο δικός μας παράδεισος είναι η κόλασή τους»”, αναφέρει ο ιδρυτής της οργάνωσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δεν επιτρέπονται νέα σχόλια.