Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2024

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ BLUE STAR MYCONOS ΛΟΓΩ ΔΥΣΜΕΝΩΝ ΚΑΙΡΙΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ 23-25/11 (ΠΛΗΡΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ)

 

Δεμενο ειναι το πλοιο Blue star Myconos λογο του απαγορευτικου που εχει εκδοσει η ΕΜΥ και ειναι σε ισχυ.

Ως εκ τουτου  το πλοιο θα παραμεινει στο λιμανι της Μυτιληνης μεχρι την βελτιωση των καιρικων συνθηκων και τα δρομολογια του απο σημερα Σαββατο 23/11/2024 εως την Δευτερα 25/11/2024 (αφιξη στον Πειραια) θα τροποποιηθουν συμφωνα με τον παρακατω πινακα και κατοπιν ως εγκεκριμενα.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΟ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΟ

Πατηστε πανω στην φωτογραφια για ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΓΕΘΟΣ

 

 

Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2024

Δεμενο το Blue star MYCONOS λογο απαγορευτικου απο το πρωι του Σαββατου στο λιμανι της Μυτιληνης (πληρες προγραμμα)


Δεμενο ειναι το πλοιο Blue star Myconos λογο του απαγορευτικου που εχει εκδοσει η ΕΜΥ και ειναι σε ισχυ.

Ως εκ τουτου  το πλοιο θα παραμεινει στο λιμανι της Μυτιληνης μεχρι την βελτιωση των καιρικων συνθηκων και τα δρομολογια του απο σημερα Σαββατο 16/11/2024 εως την Τριττη 19/11/2024 θα τροποποιηθουν συμφωνα με τον παρακατω πινακα και κατοπιν ως εγκεκριμενα.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΟ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΟ

 

                                 Πατηστε πανω στην φωτογραφια για ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΓΕΘΟΣ

 

Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2024

Επιπρόσθετα μέτρα κατά την μεταφορά οχημάτων χρήσης εναλλακτικών καυσίμων (AFVs) με Ε/Γ-Ο/Γ πλοία

Σας ενημερώνουμε ότι, στο πλαίσιο εφαρμογής της εγκυκλίου του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής με Αρ. Πρωτ.: 2070.0/28541/2024 στις 16/04/2024 και Θέμα: «Επιπρόσθετα μέτρα κατά την μεταφορά οχημάτων χρήσης εναλλακτικών καυσίμων (AFVs) με Ε/Γ-Ο/Γ και Φ/Γ-Ο/Γ πλοία» και με σκοπό την πρόληψη και τον περιορισμό του κινδύνου πρόκλησης πυρκαγιάς και έκλυσης τοξικών αερίων στους χώρους μεταφοράς οχημάτων, τίθενται σε άμεση ισχύ από την Κοινοπραξία Blue Star Ferries τα κάτωθι:

  • Κατά τη φόρτωση AFVs, καταγραφή του είδους τους και της θέσης στην οποία στοιβάζονται επί του πλοίου και τοποθέτηση από το πλήρωμα κατάλληλης σήμανσης σε εμφανές σημείο των οχημάτων. Σε αμιγώς ηλεκτρικά ή επαναφορτιζόμεvα υβριδικά, έλεγχος θερμοκρασίας συσσωρευτών.
  • Επισήμανση στους επιβάτες-οδηγούς για άμεση ενημέρωση του πληρώματος σε περίπτωση λήψης οποιασδήποτε ένδειξης συναγερμού από το όχημά τους.
  • Σε αμιγώς ηλεκτρικά ή επαναφορτιζόμεvα υβριδικά, το επίπεδο φόρτισης των συσσωρευτών τους να μην υπερβαίνει το 40% της συνολικής χωρητικότητας αυτών.
    Εφόσον το όχημά σας είναι ηλεκτρικό, κατά την online κράτησή σας, στο πεδίο «Τύπος Οχήματος», θα πρέπει να επιλέξετε “ΕV IX 0-40% bat, έως 2μ (Y)” ή “ΕV Επαγ/κό Όχ. 0-40% bat, έως 4.5μ & 2μ (Υ)”.
  • Σε οχήματα λοιπών εναλλακτικών καυσίμων, όπως υγραερίου ή φυσικού αερίου, οι δεξαμενές τους να μην περιέχουν καύσιμο άνω του 50% της συνολικής τους χωρητικότητας. Μη φόρτωση AFVs που έχουν βλάβη στο σύστημα τροφοδοσίας τους και στις δεξαμενές ή στους συσσωρευτές τους, στην περίπτωση που αυτά δεν έχουν αφαιρεθεί. Ειδικότερα, σε περίπτωση ζημιάς με ασάφεια ως προς τη βλάβη ή όχι του συσσωρευτή τους, μη φόρτωση και μεταφορά τους. Η ευθύνη για την διασφάλιση ότι στο όχημα δεν υφίσταται βλάβη ή ζημιά στο σύστημα τροφοδοσίας, στις δεξαμενές ή στους συσσωρευτές του βαρύνει αποκλειστικά τους κατόχους των οχημάτων αυτών.
  • Συνεκτίμηση κατά τη στοιβασία του βάρους ιδίως των ηλεκτρικών οχημάτων, δεδομένου ότι σύμφωνα με τη σχετική μελέτη του EMSA - Guidance on the carriage of AFVs ίn Ro-Ro spaces - Τελική έκδοση 1.1, 23.05.2022, τα ηλεκτρικά οχήματα είναι κατά μέσο όρο 25% βαρύτερα από τα αντίστοιχα συμβατικά.
  • Φόρτωση των AFVs σε χώρους καλυπτόμενους από κλειστό κύκλωμα παρακολούθησης (CCTV) χωρίς την παρεμβολή εμποδίων.
  • Εξασφάλιση της λειτουργίας του συστήματος τεχνητού εξαερισμού του χώρου φόρτωσης (εφόσον είναι κλειστός χώρος φορτίου ro-ro ή ειδικής κατηγορίας όπως ορίζεται στην Οδηγία 2009/4 ΕΚ) κατά την φόρτωση - εκφόρτωση και κατά τη διάρκεια του πλου. Προτίμηση της φόρτωσης σε ανοικτούς χώρους οχημάτων, εφόσον υπάρχουν τέτοιοι και είναι πρακτικά εφικτό.

Στα οχήματα χρήσης εναλλακτικών καυσίμων (Alternative Fuel Vehicles AFVs) περιλαμβάνονται:
α) Τα υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα που φέρουν συσσωρευτές (μπαταρίες).
β) Τα οχήματα που χρησιμοποιούν υγροποιημένα και συμπιεσμένα αέρια καύσιμα.

Διευκρινίζεται ότι τα επιπρόσθετα μέτρα περιλαμβάνουν και τα ασυνόδευτα οχήματα.

 

Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2024

ΕΓ/ΟΓ ΣΤΑΥΡΟΣ - ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟ 08/11/2024 ΕΩΣ 31/01/2025 (ΚΑΛΥΜΝΟΣ - ΛΕΡΟΣ - ΛΕΙΨΟΙ - ΠΑΤΜΟΣ - ΑΡΚΙΟΙ - ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ - ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ και επιστροφη)


Απο αυριο Παρασκευη 8 Νοεμβριου 2024 και μεχρι της 31 Ιανουαριου 2025 το πλοιο ΕΓ/ΟΓ ΣΤΑΥΡΟΣ της SAOS FERRIES θα πραγματοποιει το δρομολογιο ΚΑΛΥΜΝΟΣ - ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ με ενδιαμεσα λιμανια ΛΕΡΟΣ - ΛΕΙΨΟΙ - ΠΑΤΜΟΣ - ΑΡΚΙΟΙ - ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ.

Απο 08/11 εως 10/11 θα πραγματοποιησει 3 δρομολογια

Απο 11/11 εως 31/01/2025 θα πραγματοποιει 3 δρομολογια την εβδομαδα απο ΚΑΛΥΜΝΟ καθε ΤΡΙΤΗ - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ - ΚΥΡΙΑΚΗ.

Ακολουθει το πληρες εβδομαδιαιο προγραμμα του πλοιου

Πατηστε πανω  στο προγραμμα για ΜΕΓΑΛΥTΕΡΟ ΜΕΓΕΘΟΣ

 

 ΣΤΑΥΡΟΣ
Επιβατηγό – Οχηματαγωγό


ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΟΛΙΚΟ ΜΗΚΟΣ: 84m
ΠΛΑΤΟΣ: 14,42m
ΜΕΓΙΣΤΟ ΒΥΘΙΣΜΑ: 4,5m
ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 18 κόμβοι
ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 16 κόμβοι
ΟΛΙΚΗ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ: 2.148,80 (ΚΟΧ)
ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ: 587
ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ: 100
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ DECK: 200m
ΚΥΡΙΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ WARTSILA 16V200 CW: Χ 2

 

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ & ΠΑΡΟΧΕΣ
ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΑΜΕΑ
ΕΙΔΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ
ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΩΝ ΖΩΩΝ
ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΩΣΤΙΚΩΝ (MES)
ΠΛΗΡΗΣ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ
ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ
ΑΝΑΡΡΩΤΗΡΙΟ
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ
ΣΑΛΟΝΙ – ΜΠΑΡ (ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ – ΚΑΤΑΣΤΡΩΜΑΤΟΣ)
ΥΠΑΙΘΡΙΟ ΚΑΘΙΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΠΝΙΖΟΝΤΕΣ