Εν συνεχεια θα παει σε Λερο και Κω με τελικο προορισμο το λιμανι του Λαυριου.
Στο πλοιο μετα την αποβιβαση των μεταναστων θα γινει την απαραιτητη απολυμανση, και εν συνεχει θα ξεκινησει για Μυτιληνη-Χιο και τελικο προορισμο το λιμανι του Πειραια
Σας καλωσορίζουμε στην ομάδα New Port Karlovassi. Στην ομάδα μας το θέμα είναι τα βαπόρια, που προσεγγιζουν ή που προσέγγιζαν το λιμανι Καρλοβάσου οι άνθρωποί, τα εργα και οτι νεο υπαρχει για αυτο. Επισεις μπορειτε να διαβασετε ενδιαφεροντα νεα σχετικα και με αλλες προσεγγισεις πλοιων στα υπολοιπα λιμανια του Νομου Σαμου καθως, και αλλες ενδιαφερουσες ειδησεις
Στο πλοιο μετα την αποβιβαση των μεταναστων θα γινει την απαραιτητη απολυμανση, και εν συνεχει θα ξεκινησει για Μυτιληνη-Χιο και τελικο προορισμο το λιμανι του Πειραια
Ξεκινάει στις 25 Μαρτίου 2021 με δύο καθημερινά δρομολόγια από Πειραιά για Πόρο-Ύδρα- Σπέτσες
Εγκρίθηκε από το ΣΑΣ η δρομολόγηση του νεοαποκτηθέντος ταχυπλόου του Αντώνη και Βασίλη Αγαπητού, SPEED CAT 1.
Ξεκινάει στις 25 Μαρτίου 2021 με δύο καθημερινά δρομολόγια από Πειραιά για Πόρο-Ύδρα- Σπέτσες. Θα έχει μεταφορική ικανότητα 300 επιβατών και 12μελές πλήρωμα.
Το ταχύπλοο είναι γαλλικής ναυπήγησης, του 2002 το οποίο μέχρι την πώλησή του στην ελληνικών συμφερόντων εταιρεία ανήκε σε Κροάτες και πιο συγκεκριμένα στην Adriatica Lines και εκτελούσε δρομολόγια στη γραμμή Βενετία προς τις κροατικές πόλεις Ροβίνι, Πούλα και Πορέτς.
Πλοιοκτήτρια εταιρεία είναι η Alpha Lines.
Το ταχύπλοο Έχει μήκος 42,8 μέτρα, πλάτος 10,6 μέτρα και αναπτύσσει ταχύτητα 36 κόμβων.
O εφοπλιστής το παρέλαβε τον περασμένο Σεπτέμβριο από την πόλη Πούλα της Κροατίας και με ενδιάμεσα λιμάνια για ανεφοδιασμό καυσίμων το Ντουμπρόβνικ και Ηγουμενίτσα κατέπλευσε στα Ελληνικά Ναυπηγεία Περάματος. Εκεί θα γίνει πλήρης ανακαίνιση του ξενοδοχειακού και αλλαγή χρωμάτων.
Ο γιός του Αντώνη Αγαπητού, ο Βασίλης είναι η τρίτη γενιά της οικογένειας που ενεργοποιείται στην ακτοπλοία.
Μηνάς Τσαμόπουλος
Πηγή: newmoney
Πληροφοριες δικες μου λενε οτι..... εχει αγοραστει και δευτερο ταχυπλοο και οτι ειναι στα σκαρια η αγορα ακομα ενος πλοιου
Συνεχιζει τα δρομολογια του στο νομο μας το πλοιο Βs MYCONOS "επικουρουμενο" απο το μικρο του αδελφακι το Bs CHIOS (λογο ακινησιας πλοιου για ετησιο δεξαμενισμο 1-2/11 & 19/2-28/02) απο 1 Νοεμβριου μεχρι 28 Φεβρουαριου.
Θα πραγματοποιουν 3 δρομολογια απο Πειραια και 3 απο το νομο μας καθε
Δευτέρα-Τριτη-Παρασκευη & Τρίτη-Πεμπτη-Κυριακη αντιστοιχα.
(αυτο ειναι το προγραμμα μεχρι στιγμης-δεν ξερω αν θα αλλαξει κατι στο μελλον)
Στο δρομολογιο της Δευτερα και της Τριτης απο Πειραια και Βαθυ αντιστοιχα θα πιανει και Τηνο
Στο δρομολογιο της Τριτης και της Τεταρτης απο Πειραια και Καβαλα αντιστοιχα θα πιανει και Οινουσσες
Ενημερωση 20/10/2020 Ωρα: 20:00
Να αναφερουμε σ' αυτο το σημειο οτι εχει ζητηθει στο αυριανο ΣΑΣ 21/10/2020
ΔΙΑΚΟΠΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ ΜΥΚΟΝΟΣ ΑΠΟ 27/10/2020 ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 31/10/2020 ΓΙΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΕΤΗΣΙΑΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗΣ
Σε περιπτωση εγκρισης στην θεση του μπαινει το BS CHIOS
αν γινει δεκτο το αιτημα μπαινει νωριτερα το bs CHIOS
01/11/2020 - 03/11/2020 Bs Chios
03/11/2020 - 18/02/2021 Bs Myconos
19/02/2020 - 28/02/2021 Bs Chios
Πατηστε πανω στα δρομολογια για ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΓΕΘΟΣ
Την Κυριακή 11 Οκτωβρίου, η Dodekanisos Seaways πραγματοποίησε την επιθυμία των κατοίκων της Θύμαινας να επισκεφθούν την Ιερά Μονή του Ταξιάρχη Μιχαήλ στον Πανορμίτη της Σύμης.
Η Θύμαινα είναι νησί του συμπλέγματος των Φούρνων που βρίσκεται μεταξύ Σάμου και Ικαρίας, έχει επιφάνεια μόλις 10 τετραγωνικών χιλιομέτρων και 137 μόνιμους κατοίκους.
Dodekanisos Seaways
Ο Ναυταθλητικός Όμιλος Καρλοβάσου διοργανώνει το 5ο Τουρνουά αλιείας με φελλό στο λιμάνι Καρλοβάσου με τις τεχνικές του εγγλέζικου,bolognese και απίκο.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ
1η αγωνιστική
Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2020
2η Αγωνιστική
Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2020
Τελικός
Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2020
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ
Ώρα 07.00 Συγκέντρωση αθλητών
Ώρα 07.15 Κλήρωση θέσεων
Ώρα 07:45 Είσοδος στις ψαρεύτρες – βυθομετρήσεις – προετοιμασία
Ώρα 09:00 Έναρξη αγώνα
Ώρα 13.00 Λήξη αγώνα
Ώρα 13.15 Έναρξη ζύγισης αλιευμάτων
Ώρα 13:45 Λήξη ζύγισης αλιευμάτων
ΔΟΛΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
½ κιλό biggatini
1 κουτί ακροβάτης
5 φέτες ψωμί του τόστ
250γρ. γαρίδα
250γρ. σκουμπρί ή κολλιός
Η μέγιστη ποσότητα μαλάγρας που θα χρησιμοποιήσει έκαστος αθλητής καθορίζεται στα 2 κιλά σε συσκευασμένες σακούλες του εμπορίου.
Η παραπάνω ποσότητες είναι οι μέγιστες επιτρεπόμενες και δεν είναι υποχρεωτικές.Επίσης δεν είναι υποχρεωτικό για τον αθλητη να φέρει μαζί του όλα τα παραπάνω είδη δολωμάτων.
Στην διοργάνωση μπορούν να συμμετάσχουν και άτομα χωρίς αθλητικό δελτίο (OPEN).
Κόστος συμμετοχής για όλο το Τουρνουά 20€
Δηλώσεις συμμετοχών στο 6977203306 έως την Πέμπτη 15/10/2020
Oπως βλεπετε και στις φωτογραφιες, εβρεθη και εφορτωθει η περιβοητη αγκυρα (λογο των πολλων δημοσιευματων) του πλοιου bs Myconos που απολεσθει την Τριτη 13/10/2020 το πρωι, στο λιμανι του Ευδηλου Ικαριας.
Πληροφοριες αναφερουν οτι την Κυριακη θα φυγει με το πλοιο.
Tην Κυριακή 4 Οκτωβρίου έδεσε στην προβλήτα κρουαζιερας στον λιμένα Σάμου το Φαρόπλοιο του Πολεμικού Ναυτικού Καραβόγιαννος Α-497.
Το πλοίο επισκεύθηκε το νησί μας για την ετήσια συντήρη επισκευή όλων των φάρων.
H συντήρηση όλων των πυρσών (επιτηρούμενων και αυτόματων) γίνονται μια φορά τον χρόνο με προκαθορισμένους πλόες του Πλοίου ΠΦΑ ΚΑΡΑΒΟΓΙΑΝΝΟΣ (Α-479) από τον Μάρτιο έως και τον Νοέμβριο.
Την Δευτέρα 5/10 το συνεργείο ήταν στην ανατολική πλευρά του νησιού και με συνεργασία του Λιμενικού Σώματος πραγματοποήσε επισκευή-συντήρηση του φάρου που βρίσκεται στο Ακρ. Γάτος (που βρίσκεται κοντά στο Ποσειδώνιο).
Φωτογραφία: Κώστας Σπέης |
Την Τρίτη 6/10 το συνεργείο βρέθηκε στην δυτική πλευρά του νησιού και επισκεύασε τον φάρο που ήταν εκτός λειτουργίας στον εξωτερικό μόλο της μαρίνας-αλιευτικου καταφυγίου.Επίσεις του έκανε και συντήρηση.
Επίσεις έκανε συντήρηση στους 2 φάρους που σηματοδοτούν την μπούκα του λιμενος Καρλοβάσου καθώς και στον φάρο που βρίσκεται στην περιοχη Σχίνος.
video
Λίγα λόγια για το πλοίο
Η ναυπήγηση του πλοίου έγινε μετά από απόφαση ΓΕΝ προς αντικατάσταση των παλαιών πλοίων. Τα σχέδια κατασκευής του πλοίου εκπονήθηκαν από ΓΕΝ.
Η παραλαβή του ΠΦΑ ΚΑΡΑΒΟΓΙΑΝΝΟΣ πραγματοποιήθηκε στο Πέραμα στις 17 Μαρτίου του 1976 στο ίδιο ναυπηγείο. Επανδρώθηκε από Στρατιωτικό προσωπικό και έκτοτε κατέπλευσε στην ΑΚΤΗ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ Προλιμένα Πειραιώς.
Την 17 Αυγούστου 1977 έγινε αντικατάσταση του στρατιωτικού προσωπικού με επίτακτους, προερχόμενους από το Εμπορικό Ναυτικό. Στους ανωτέρω επιτάκτους εδόθη από την Υ\.Φάρων ο ανάλογος βαθμός Π.Ν. και διακριτικά εφέδρων. Την 31 Δεκεμβρίου 1980 έγινε ξανά αντικατάσταση των επιτάκτων με μόνιμο στρατιωτικό προσωπικό.
Το καλοκαίρι του 2003 η βάση του πλοίου μετεφέρθει στο ΝΣ,όπου και εδρεύει έκτοτε.Το πλοίο φέρει το όνομα του ΙΩΑΝΝΗ ΘΕΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ (ΚΑΡΑΒΟΓΙΑΝΝΗ) ήρωα του 1821.
Το σκάφος είναι κατασκευασμένο με χάλυβα και έχει δύο παρατροπίδια κατά το 50% του μήκους του και έχει τα ακόλουθα στοιχεία:
1. Μέγιστο εκτόπισμα : 1.639.7 Μ/Γ
2.-Μέγιστο επιτρεπόμενο μέσο βύθισμα : 04.00 μέτρα
3. Ολικό Μήκος : 63.20 "
4. Μήκος μεταξύ των καθέτων : 56.50 "
5. Μέγιστο πλάτος : 11.60 "
6. Μέγιστο βάθος "(κοίλο) : 06.80 "
7. Απόσταση μεταξύ των νομέων : 00.77 "
8. Υψος κυρίου ιστού από κυρ.κατάστρωμα : 12.60 "
9. Υψος επιμ,κυρ.ιστού από κυρ.κατάστρωμα : 15.95 "
10.Υψος ΠΡ ιστού από κυρίως κατάστρωμα : 06.60 "
11. Υψοςπλώρας από τρόπιδα : 09.55 "
12. Υψος πρύμης (πίστα ΕΉ) από τρόπιδα : 08.85 "
13. Υψος γέφυρας από τρόπιδα : 10.00 "
14. Υψος άνω γέφυρας από τρόπιδα : 13.40 "
15. Μήκος πρόστεγου : 23.90 "
16. Μήκος πίστας Ε/Π : 15.90 "
17. Μέγιστο πλάτος πίστας Ε/Π ΠΡ : 10.80 "
18. Ελάχιστον πλάτος πίστας Ε/Π ΠΜ : 05.90 "
Επειδή οι δυνατότητες των φαρόπλοιων είναι περιορισμένες η ανασύνταξη των φωτοσημαντήρων γίνεται με την συνεργασία του Ναυστάθμου Σαλαμίνας ο οποίος διαθέτει σκάφη υποστήριξης και το εξοπλισμένο για αυτόν τον σκοπό, σκάφος ΘΕΤΙΣ. Η παραπάνω εργασία γίνεται παράλληλα με την την ετήσια επιθεώρηση ναυδέτων που εκτελείται με μέριμνα του Ν.Σ. Επιπλέον σε σημεία που δεν είναι δυνατή η προσέγγιση του Φ/Θ ΘΕΤΙΣ η επιθεώρηση των φάρων γίνεται με ταχύπλοο σκάφος της Υπηρεσίας Φάρων ή με μίσθωση ιδιωτικών μέσων.
Δείτε το video
Τα νέα μέλη, για 5 και πλέον ώρες, εκπαιδεύτηκαν σε τρόπους και τεχνικές χρήσης του liferaft.
Για τους σκοπούς της άσκησης χρησιμοποιήθηκε ολοκαίνουριο liferaft 16 ατόμων, το οποίο δώρισε η εταιρεία AL-MA Safety, η οποία στηρίζει το έργο μας
Βγήκαν χρήσιμα συμπεράσματα πάνω σε συνδυασμούς χρήσης του διασωστικού εξοπλισμού που χρησιμοποιήθηκε για τις ανάγκες της άσκησης.
Ευχαριστούμε τον Δημήτρη Μακρή, της AL-MA Safety και τον Άρη Σπανογιάννη της Shipyard Karlovassi Samos για την πολύτιμη βοήθειά τους.
Ελληνική Ομάδα Διάσωσης Παράρτημα Σάμου
Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2020
Ο 26ος Διάπλους Αιγαίου Πελάγους ξεκίνησε την Πέμπτη 08 Οκτωβρίου 2020 και θα διαρκέσει 5 ημέρες, μέχρι και τη Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2020.
Η Ομάδα θα διανύσει περισσότερα από 450 ναυτικά μίλια και θα επισκεφθεί 13 νησιά στα οποία θα διενεργηθούν ιατρικές, αιματολογικές και μικροβιολογικές εξετάσεις των κατοίκων σε συνεργασία με την Ελληνική Πνευμονολογική Εταιρεία, καθώς και σε συνεργασία με τον ΕΟΔΥ, του οποίου τα κλιμάκιά θα πραγματοποιήσουν μοριακό έλεγχο (PCR) SARS-Cov 2. Τέλος, θα εγκαινιάσει έργα υποδομής.
Τα νησιά του 26ου Διάπλου είναι τα κάτωθι:
Φούρνοι
Θύμαινα
Πάτμο
Αγαθονήσι
Λειψοι
Αρκιοι
Δονούσα
Σχοινούσα
Αμοργό
Ίο
Ηρακλειά
Σίκινο
Κουφονήσι
Στιγμιότυπα από τον 26ο διάπλου στον 1ο σταθμό, Φούρνοι και Θύμαινα: Διενέργεια τεστ ανίχνευσης Covid-19 από τον ΕΟΔΥ και ιατρικές εξετάσεις στους κατοίκους των νησιών από τους εθελοντές της Ομάδας Αιγαίου
Τα βήματα των αεροπορικών εταιρειών σε μια προσπάθεια να ανακάμψει την ισχνή ζήτηση ακολουθεί η κρουαζιέρα επιστρατεύοντας και αυτή την φαντασία της. Για την ακρίβεια μετά τις «πτήσεις χωρίς προορισμό», οι οποίες κατέγραψαν για τα δεδομένα της εποχής μεγάλη απήχηση, υιοθετεί και αυτή «τις κρουαζιέρες χωρίς προορισμό» για να προσφέρει διέξοδο στους λάτρεις του ταξιδιού που αδυνατούν να σαλπάρουν.
Συγκεκριμένα, δύο κρουαζιερόπλοια από την Σιγκαπούρη θα ξεκινήσουν ήδη τον επόμενο μήνα τα ταξίδια ανοιχτά της θάλασσας αποπλέοντας και επιστρέφοντας στο ίδιο λιμάνι και κινούμενα στα χωρικά ύδατα της Σιγκαπούρης, σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε το Συμβούλιο Τουρισμού της Σιγκαπούρης.
Ο λόγος για τα World Dream της Genting Cruise Lines και Quantum of the Seas της Royal Caribbean International τα οποία θα πραγματοποιήσουν κρουαζιέρες χωρίς προορισμό, αποκλειστικά για τους κατοίκους της Σιγκαπούρης, τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο με μειωμένη κατά 50% την χωρητικότητά τους. Η Genting προσφέρει θα προσφέρει πακέτα δύο και τριών διανυκτερεύσεων από τις 6 Νοεμβρίου ενώ η Royal Caribbean θα προσφέρει πακέτα τριών και τεσσάρων διανυκτερεύσεων από την 1η Δεκεμβρίου.
Φυσικά η παραμονή στο πλοίο επιβάλλει την θέσπιση αυστηρών υγειονομικών πρωτοκόλλων τόσο για το πλήρωμα όσο και για τους επιβάτες. Μεταξύ αυτών έχει αποφασιστεί να πραγματοποιείται τεστ κορονοϊού σε πλήρωμα και επιβάτες πριν την έναρξη της κρουαζιέρας, να ακολουθούνται αυστηροί κανόνες υγιεινής όπως η χρήση μάσκας καθόλη τη διάρκεια παραμονής στο πλοίο καθώς και να υπάρχουν ειδικές σημάνσεις που θα θυμίζουν στους επιβάτες να τηρούν αποστάσεις και άλλα μέτρα υγιεινής. Να σημειωθεί ότι η Σιγκαπούρη είναι μία από τις πρώτες χώρες που ανέπτυξε και εφαρμόζει ένα υποχρεωτικό πρόγραμμα ελέγχου και πιστοποίησης για κρουαζιερόπλοια. Πριν από τον απόπλου, όλες οι γραμμές κρουαζιέρας από τη Σιγκαπούρη πρέπει να λάβουν την πιστοποίηση CruiseSafe, η οποία απαιτεί αξιολόγηση από τρίτη εταιρεία πιστοποίησης.
Μάλιστα για να προσελκύσει πελάτες στις «κρουαζιέρες χωρίς προορισμό», η Royal Caribbean προσφέρει διάφορους ευέλικτους όρους και προϋποθέσεις, συμπεριλαμβανομένης της κάλυψης του κόστους του Covid-19 τεστ.
«Μέσα από αυτό το διαφορετικό μοντέλο λειτουργίας προκύπτουν ευκαιρίες για το σύνολο του κλάδου ώστε να επανασχεδιάσει την εμπειρία της κρουαζιέρας και να ανακτήσει την εμπιστοσύνη των επιβατών», ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Συμβουλίου Τουρισμού της Σιγκαπούρης, Κέιθ Ταν.
Να υπενθυμίσουμε ότι και η βιομηχανία της κρουαζιέρας κατέβασε ρολά τον Μάρτιο εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού. Μάλιστα σε αυτή την περίπτωση το πλήγμα ήταν βαρύτερο γιατί υπήρξαν κρουαζιερόπλοια των οποίων οι επιβάτες παρέμειναν σε καραντίνα μετά από εμφάνιση κρούσματος, όπως για παράδειγμα το Diamond Princess του κολοσσού Carnival Corp.
Πηγή: insider
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
H Attica Group παρουσιάζει το πρώτο AI ChatBot στον κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας για το loyalty πρόγραμμα επιβράβευσης Seasmiles
Η Attica Group ακολουθεί δυναμικά την παγκόσμια τάση για digital transformation και επενδύει σταθερά στις νέες τεχνολογίες προς όφελος των πελατών της. Με σκοπό να ενισχύσει την εμπειρία εξυπηρέτησης των επισκεπτών του ιστότοπου Seasmiles για το loyalty πρόγραμμά της, παρουσιάζει μία καινοτόμα, διαδραστική και ταυτόχρονα πρωτοποριακή για τα δεδομένα της ελληνικής ακτοπλοΐας, λύση επικοινωνίας, η οποία είναι διαθέσιμη για ταυτόχρονη εξυπηρέτηση σε χιλιάδες πελάτες τη στιγμή που τη χρειάζονται (24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο), χωρίς καθυστερήσεις.
Η χρήση του ειδικού λογισμικού στον ιστότοπο seasmiles.com, βασίζεται στον τομέα της επεξεργασίας φυσικής γλώσσας (Natural Language Processing), που αποτελεί τον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης (Artificial Intelligence) με αντικείμενο την αλληλεπίδραση μεταξύ των υπολογιστών και των ανθρώπινων γλωσσών (π.χ. Ελληνικά).
Το Chatbot αντιλαμβάνεται τον χρήστη όταν πληκτρολογεί την ερώτησή του και τον κατευθύνει ώστε να λάβει απάντηση, ξεκινώντας την πλοήγηση με μενού. Στη συνέχεια o ψηφιακός βοηθός απαντά σε ελεύθερα ερωτήματα που τίθενται από τα υποψήφια μέλη στην αναζήτησή τους για πληροφορίες εγγραφής και προνομίων που παρέχονται με την κάρτα Seasmiles. Ο χρήστης μπορεί να ενημερωθεί εύκολα και άμεσα για το Seasmiles πρόγραμμα επιβράβευσης, με μία απλή συζήτηση στο Chatbot.
Στις δυνατότητες εξυπηρέτησης του Chatbot για τα εγγεγραμμένα μέλη, περιλαμβάνονται επίσης, ειδικευμένες απαντήσεις σε ερωτήματα που αφορούν τη δυνατότητα αλλαγής στοιχείων στο προφίλ, την ενημέρωση για τους διαθέσιμους πόντους λογαριασμού, τον τρόπο για τη διαδικασία εξαργύρωσης, την αναλυτική κίνηση συναλλαγών, την πρόσβαση στην ψηφιακή κάρτα και άλλα.
Η χρήση του συγκεκριμένου μέσου εξυπηρέτησης τέθηκε σε εφαρμογή τον Ιούλιο 2020 σε συνεργασία με το ελληνικό καινοτόμο startup SmartRep ενισχύοντας την υπεύθυνη πολιτική και πρακτική του Ομίλου για στήριξη εγχώριων προμηθευτών. Μέχρι σήμερα, το Seasmiles ChatBot της Attica Group έχει απαντήσει σε περισσότερες από 53.000 ερωτήσεις, έχοντας εξυπηρετήσει περισσότερους από 18.000 χρήστες. Η γνωσιακή βάση του Chatbot διευρύνεται συνεχώς με στόχο να ενσωματωθούν και νέες λειτουργικότητες, ενώ παράλληλα προγραμματίζεται η δυνατότητα εξυπηρέτησης και ξενόγλωσσων χρηστών με αγγλόφωνη εκδοχή.
Το πρόγραμμα επιβράβευσης Seasmiles απευθύνεται στους επιβάτες της Attica Group που ταξιδεύουν με τα πλοία της SUPERFAST FERRIES, της BLUE STAR FERRIES και της HELLENIC SEAWAYS, στις Κυκλάδες, στα Δωδεκάνησα, στα νησιά του Β.Α. Αιγαίου, στα νησιά του Σαρωνικού, στις Σποράδες, στην Κρήτη και στις γραμμές Ελλάδας – Ιταλίας. Είναι σχεδιασμένο να παρέχει στα μέλη του αποκλειστικά προνόμια, δώρα, ειδικές προσφορές και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.
H Attica Group δραστηριοποιείται στην επιβατηγό ναυτιλία μέσω των SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES, HELLENIC SEAWAYS και AFRICA MOROCCO LINK με συνολικά 32 πλοία που προσφέρουν σύγχρονες, υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Τα πλοία του στόλου της ταξιδεύουν σε 4 χώρες, σε 60 μοναδικούς προορισμούς, προσεγγίζοντας 71 λιμάνια, μεταφέροντας πάνω από 7 εκατ. επιβάτες, 1 εκατ. Ι.Χ. οχήματα και 400.000 φορτηγά αυτοκίνητα ετησίως.
Καλλιθέα, 8 Οκτωβρίου 2020
ΑtticaGroup
κ.Γ.Κρασσακοπούλου
Tel.:+302108919090(ext.1241)
Fax:+302108919099
krassakopoulou@attica-group.
comwww.attica-group.com
www.bluestarferries.com
www.superfast.com
www.hsw.grwww.aml.ma
Αυτόν τον Οκτώβριο θα χαμογελάσατε διπλά.
Γιατί με την κάρτα Seasmiles μπορείτε να ταξιδεύετε μόνο με τους μισούς πόντους εξαργύρωσης.
Η προσφορά ισχύει:
Μην χάνεις λεπτό για να ξαναβρεθείς στον αγαπημένο σου προορισμό.
Κάνε την κράτησή σου τώρα στο τηλεφωνικό κέντρο 210 8919800
Attica Group - seasmiles.com
Σε ιστοσελιδα πωλησεων ειδαμε οτι πωλειται το Joy Star το γνωστο σε μας Samos Star που για ενα φεγγαρι πραγματοποιησε καποια δρομολογια (στην αρχη) στη γραμμη Καρλοβασι - Siğacık.
To πλοιο για τελευταια φορα το ειχαμε δει απο κοντα στις 13/07/2016 στην μαρινα του Siğacık και πληροφοριες αναφεραν οτι εχει κατασχεθη λογο χρεων στην εκει μαρινα.
Το 2009 πωληθηκε στην εταιρεια JOY CRUISES, αλλαξε το ονομα του σε Joy Star και εκτελουσε ημερησιες κρουαζιερες απο Κερκυρα προς Παξους -Αντιπαξους,
Επισεις πραγματοποιησε και κρουαζιερες απο Λευκαδα προς Παξους.
Nα θυμησουμε οτι το Samos Star καθως και τα Samos Sun & Samos Spirit ανηκαν σε Σάμιους πρακτορες, που ομως το εγχείρημα τους απέτυχε.