Σας καλωσορίζουμε στην ομάδα New Port Karlovassi. Στην ομάδα μας το θέμα είναι τα βαπόρια, που προσεγγιζουν ή που προσέγγιζαν το λιμανι Καρλοβάσου οι άνθρωποί, τα εργα και οτι νεο υπαρχει για αυτο. Επισεις μπορειτε να διαβασετε ενδιαφεροντα νεα σχετικα και με αλλες προσεγγισεις πλοιων στα υπολοιπα λιμανια του Νομου Σαμου καθως, και αλλες ενδιαφερουσες ειδησεις
Σάββατο 31 Αυγούστου 2019
Παρασκευή 30 Αυγούστου 2019
Mπαίνει δυνατά η Fast Ferries στις Κυκλάδες με το ταχύπλοο "ΒΡΟΝΤΗ"
Η Fast Ferries με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνει την ολοκλήρωση της αγοράς και της παραλαβής του νέου της πλοίου, με την προσθήκη του οποίου ο στόλος της θα αριθμεί πλέον τα τέσσερα πλοία.
Το νέο μας πλοίο είναι το πρώην HSC Turgut Ozal, ταχύπλοο επιβατηγό οχηματαγωγό που ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία Austal, στην Αυστραλία το 1998, στο οποίο ήδη έχει υψωθεί η Ελληνική Σημαία και μετονομάστηκε σε "THUNDER", ενώ μέσα στις επόμενες ημέρες θα βρίσκεται στη χώρα μας.
Έχει ολικό μήκος 86 μ., πλάτος 24 μ. και δυνατότητα μεταφοράς 1000 επιβατών και 215 ΙΧ αυτοκινήτων με υπηρεσιακή ταχύτητα 35 κόμβων.
Διαθέτει τους πλέον πολυτελείς εσωτερικούς χώρους, άνετους χώρους οχημάτων, αλλά και ιδιαίτερες ευκολίες στην πρόσβαση των επιβατών.
Το Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ Thunder, θα πλαισιώσει τα ήδη καθιερωμένα Ε/Γ-Ο/Γ Θεολόγος Π, Ε/Γ-Ο/Γ Fast Ferries Andros και Ε/Γ-Ο/Γ Αικατερίνη Π, με τα οποία η Fast Ferries δραστηριοποιείται με επιτυχία τα τελευταία χρόνια στις ακτοπλοϊκές γραμμές από τη Ραφήνα προς τις Κυκλάδες.
Δελτίο τύπου
Το νέο μας πλοίο είναι το πρώην HSC Turgut Ozal, ταχύπλοο επιβατηγό οχηματαγωγό που ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία Austal, στην Αυστραλία το 1998, στο οποίο ήδη έχει υψωθεί η Ελληνική Σημαία και μετονομάστηκε σε "THUNDER", ενώ μέσα στις επόμενες ημέρες θα βρίσκεται στη χώρα μας.
Έχει ολικό μήκος 86 μ., πλάτος 24 μ. και δυνατότητα μεταφοράς 1000 επιβατών και 215 ΙΧ αυτοκινήτων με υπηρεσιακή ταχύτητα 35 κόμβων.
Διαθέτει τους πλέον πολυτελείς εσωτερικούς χώρους, άνετους χώρους οχημάτων, αλλά και ιδιαίτερες ευκολίες στην πρόσβαση των επιβατών.
Το Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ Thunder, θα πλαισιώσει τα ήδη καθιερωμένα Ε/Γ-Ο/Γ Θεολόγος Π, Ε/Γ-Ο/Γ Fast Ferries Andros και Ε/Γ-Ο/Γ Αικατερίνη Π, με τα οποία η Fast Ferries δραστηριοποιείται με επιτυχία τα τελευταία χρόνια στις ακτοπλοϊκές γραμμές από τη Ραφήνα προς τις Κυκλάδες.
Δελτίο τύπου
Τρίτη 27 Αυγούστου 2019
Προβλήµατα στα λιµάνια 77 νησιών (αναδημοσίευση)
Φωτογραφια αρχειου |
Η απαράδεκτη κατάσταση στη Σαμοθράκη έφερε στο φως, για άλλη μία φορά, τις σοβαρότατες ανεπάρκειες στα ελληνικά λιμάνια. Από τον Μάρτιο του 2018 η Πανελλήνια Ενωση Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΠΕΝ) έχει προειδοποιήσει επισήμως και ενδελεχώς για τα σοβαρότατα αυτά ζητήματα ενώπιον των οποίων η ελληνική πολιτεία έχει πρακτικά αδρανήσει. Η τελευταία έμοιαζε να έχει εγκαταλείψει στην τύχη του ένα μεγάλο μέρος νησιωτών, αλλά και ξένων επισκεπτών που ανά πάσα στιγμή απειλούνται με διακοπή της ακτοπλοϊκής σύνδεσης και ένα σοβαρό δυστύχημα που μπορεί να έχει, εκτός από υλικές ζημιές, και κόστος σε ανθρώπινες ζωές. Κι όμως, ευρωπαϊκά κονδύλια και εθνικοί πόροι διαθέσιμοι υπάρχουν τόσο από το ΕΣΠΑ όσο και από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, αλλά δεν χρησιμοποιήθηκαν παρά μόνον ελάχιστα. Συνολικά, από το ΠΔΕ, το ΕΣΠΑ 2014-2020 και το Ταμείο Εσωτερικής Ασφάλειας, αλλά και άλλες πηγές, υπάρχει χρηματοδοτική στήριξη για τις διάφορες δράσεις, συμπεριλαμβανομένων των λιμενικών υποδομών, που υπερβαίνει το ένα δισεκατομμύριο ευρώ, σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές. Η απορρόφηση μέχρι τα μέσα του 2019 ήταν μόλις περί τα 30 εκατομμύρια. Ομως τα ελληνικά νησιά «πονάνε» για καλύτερες υποδομές.
"Μπαίνουμε στα λιμάνια κάνοντας την προσευχή μας", λέει χαρακτηριστικά στην "Καθημερινή" πολύπειρος Ελληνας αρχικαπετάνιος που γνωρίζει από πρώτο χέρι την κατάσταση. "Η Σαμοθράκη δεν είναι παρά μία από τις ωρολογιακές βόμβες των ελληνικών θαλασσών". Γνωστότερα και πολύ μεγαλύτερα σε τουριστική κίνηση νησιά, όπως η Σαντορίνη, έχουν ακόμη περισσότερα προβλήματα. Τόσο η ΠΕΠΕΝ όσο και ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας ΣΕΕΝ ζητούν επιμόνως παρεμβάσεις των αρμοδίων υπηρεσιών εδώ και χρόνια, αλλά, φευ, οι αρμόδιοι κωφεύουν.
Με επιστολή της από τον Μάρτιο του 2018, η ΠΕΠΕΝ έχει προειδοποιήσει επισήμως και ενδελεχώς για τα σημαντικότατα αυτά ζητήματα, ενώπιον των οποίων η ελληνική πολιτεία έχει πρακτικά αδρανήσει. Ενδεικτικό είναι ότι απάντηση του υπουργείου Ναυτιλίας στην ΠΕΠΕΝ, που υπογράφει ο τότε Γενικός Γραμματέας Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων Χρήστος Λαμπρίδης, εστάλη τον Φεβρουάριο του 2019, 11 μήνες αργότερα. Στην επιστολή εκείνη (Αριθ. Πρωτ.: 3122.5/14825/2019) εκφράζονται «ευχολόγια» περί συντονισμού των αρμοδίων υπηρεσιών «ώστε να επιτυγχάνεται εκσυγχρονισμός και αναβάθμιση των λιμενικών υποδομών της χώρας στα πλαίσια υλοποίησης της Εθνικής Λιμενικής Πολιτικής, καθώς και η βελτίωση των παρεχόμενων λιμενικών υπηρεσιών». Αναφέρεται ότι «ο τομέας αυτός του κυβερνητικού έργου έχει ανατεθεί εν πολλοίς στη Γενική Γραμματεία Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων (ΓΓΛΛΠΝΕ) του ΥΝΑΝΠ», αλλά στην επόμενη παράγραφο επισημαίνεται ότι «η ΓΓΛΛΠΝΕ από την κείμενη νομοθεσία δεν έχει αρμοδιότητα να εκτελεί λιμενικά έργα».
Σημαντικά προβλήματα αντιμετωπίζουν τα λιμάνια σε 77 ελληνικά νησιά. Και ενώ θα πίστευε κανείς ότι αφορούν μικρά, μη τουριστικά, απομονωμένα και μη ανεπτυγμένα μέρη, προς μεγάλη του και δυσάρεστη έκπληξη διαπιστώνει ότι μερικά από τα γνωστότερα και πολύ μεγαλύτερα σε τουριστική κίνηση νησιά διεκδικούν μεγάλο μερίδιο από τα ανεπίλυτα προβλήματα, όπως η Μύκονος και η Σαντορίνη – δύο από τα πλέον διάσημα και διεθνώς προβεβλημένα.
Οικονομικοί αναλυτές σημειώνουν ότι η προσπάθεια της προηγούμενης κυβέρνησης να πετύχει υπερπλεονάσματα μέσω της συγκράτησης των δαπανών του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων έβαλε φρένο στη χρηματοδότηση των λιμενικών υποδομών. Ενας άλλος βασικός παράγοντας για την προβληματική και επικίνδυνη εικόνα σε πληθώρα ελληνικών λιμανιών είναι η πολύ χαμηλή απορροφητικότητα των πόρων του ΕΣΠΑ. Οπως προαναφέρθηκε στο τρέχον Πρόγραμμα ΕΣΠΑ –που το υπουργείο Ναυτιλίας είχε χαρακτηρίσει ως ένα από τα «βασικά χρηματοδοτικά εργαλεία που υπάρχουν στη διάθεση των Φορέων Υλοποίησης»– διαθέσιμα στο υπουργείο ήταν περίπου 600 εκατ. ευρώ.
Ενδεικτικό είναι, ωστόσο, ότι το υπουργείο κατόρθωσε να απορροφήσει λιγότερα από 30 εκατ., όπως αναφέρει το ίδιο στην απαντητική επιστολή του (Φεβρουάριος 2019) προς την ΠΕΠΕΝ: «Αξίζει να σημειωθεί ότι την τετραετία (2015-2018) συμπεριελήφθησαν στο ΠΔΕ της ΓΓΛΛΠΝΕ λιμενικά έργα αξίας 29.484.021,39 ευρώ».
Σε μία χώρα που τα τελευταία χρόνια επαίρεται για τη θεαματική άνοδο του τουρισμού της, ο οποίος αποτελεί και το βαρύ πυροβολικό της οικονομίας της, η ύπαρξη τέτοιων χρόνιων –και σε κάποιες περιπτώσεις εντυπωσιακών– ανεπαρκειών αποτελεί καταφανή αντίφαση και προκαλεί θλίψη αλλά και οργή στους νησιώτες και όχι μόνον.
Μεγάλα προβλήματα σε Μύκονο, Σαντορίνη και Κρήτη
Η κρίση της Σαμοθράκης είχε προβλεφθεί. Ειδικότερα η επιστολή της Πανελλήνιας Ενωσης Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΠΕΝ) που αφορά σε όλα τα λιμάνια της χώρα και όχι μόνον της Σαμοθράκης αναφέρει τα εξής προβλήματα, επισημάνσεις και παρεμβάσεις που απαιτούνται: «Εκβάθυνση λιμενολεκάνης, προσκρουστήρες, στέγαστρα, WC. Επικίνδυνο λιμάνι για τις προσεγγίσεις μεγάλων πλοίων. Είναι ταυτόχρονα επιβατικό λιμάνι, εμπορικό λιμάνι, αλιευτικό καταφύγιο και μαρίνα. Εκτεθειμένο στους βόρειους ανέμους».
Οι παρατηρήσεις της ΠΕΠΕΝ για την κατάσταση των λιμανιών μεγάλων τουριστικών νησιών είναι εξίσου σοβαρές: στη Σαντορίνη η συντήρηση και η αποκατάσταση υποθαλάσσιας ζημιάς στους προβλήτες που κρίνεται απολύτως απαραίτητη υπονομεύει τη βασική του θαλάσσια πύλη προς την ηπειρωτική χώρα εδώ και χρόνια.
Μεγάλα προβλήματα όμως έχουν οι λιμενικές υποδομές και στη Μύκονο. Με την οικονομική δραστηριότητα σε έκαστο από τα δύο αυτά νησιά να φθάνει το 1 δισ. ευρώ ελέω τουρισμού και να αποδίδουν υψηλότατα φορολογικά έσοδα στο Δημόσιο, είναι απορίας άξιον το μεν λιμάνι της Μυκόνου να χρειάζεται «ενίσχυση φωτισμού προβλητών και τοποθέτηση-επισκευή προσκρουστήρων», στη δε Σαντορίνη να υπάρχει «διαθέσιμη προς χρήση μία θέση, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται καθυστερήσεις με τις ταυτόχρονες αφίξεις και αναχωρήσεις, να είναι δύσκολη η αγκυροβολία και παραμονή πλοίου λόγω ιδιαιτερότητας του βυθού, να χρειάζεται αποκατάσταση ζημιών και παράδοση σε λειτουργία όλων των θέσεων πρυμνοδέτησης».
Αντίστοιχα προβλήματα δεν λείπουν ούτε από την Κρήτη, άλλον ένα βασικό πυλώνα του ελληνικού τουρισμού. Παρά τα ευρωπαϊκά περιφερειακά επιχειρησιακά προγράμματα, στην επιστολή-έκθεση της ΠΕΠΕΝ αναφέρεται, για παράδειγμα, ότι στον προβλήτα 2 του λιμένα Ηρακλείου χρειάζεται επισκευή ράμπας, «καθώς υπάρχουν στρεβλωμένες προεξέχουσες μεταλλικές ράγες». Στο Ρέθυμνο, είναι αναγκαία «η εκβάθυνση της λιμενολεκάνης λόγω των συνεχών προσχώσεων, η ενίσχυση φωτοβολίας πράσινου φανού γιατί χάνεται στα φώτα της πόλης και η ενίσχυση-επέκταση του λιμενοβραχίονα».
Στο Καστέλλι Κισσάμου απαιτείται εκβάθυνση της λιμενολεκάνης.
Ωστόσο, πέραν πάσης λογικής, πολύ σοβαρά προβλήματα ελλοχεύουν και στα μεγάλα λιμάνια της χώρας.
Στην Ηγουμενίτσα, η ΠΕΠΕΝ επισημαίνει ότι χρειάζεται «περαιτέρω διαπλάτυνση διαύλου και εξέταση δυνατότητας δημιουργίας διαύλου δύο κατευθύνσεων», για μεγάλα πλοία και για μικρά.
Στο Λαύριο απαιτείται ενίσχυση της φωτοβολίας φανών εισόδου και απομάκρυνση των παροπλισμένων πλοίων.
Το λιμάνι της Ραφήνας στερείται ικανού αριθμού προσκρουστήρων, οι υπάρχοντες χρειάζονται επισκευές και πρέπει να γίνει εκβάθυνση πέριξ συγκεκριμένων θέσεων. Και στα μικρότερα, όμως, ηπειρωτικά λιμάνια οι ελλείψεις καλά κρατούν.
Στη Νεάπολη απαιτείται εκβάθυνση λιμενολεκάνης, επέκταση προβλήτα, τοποθέτηση προσκρουστήρων και στεγάστρων επιβατών.
Κατασκευή λιμενοβραχίονα και επισκευές στους προβλήτες σε Ρίο και Αντίρριο.
Στην Κεραμωτή Καβάλας, εκβάθυνση λιμενολεκάνης και τοποθέτηση προσκρουστήρων.
Στα προαναφερθέντα προβλήματα, που ο υπερτουρισμός επιδεινώνει, δεν λείπει ο αντίλογος. Οι φωνές όσων υποστηρίζουν ότι το φυσικό περιβάλλον πρέπει να διατηρηθεί, όλων εκείνων που εναντιώνονται στις παρεμβάσεις γιατί θεωρούν ότι η γραφικότητα και ο τοπικός χαρακτήρας σε πολλά μικρά ελληνικά νησιά δεν έχουν αλλοιωθεί ακριβώς επειδή δεν υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές. Στην πολύπαθη Σαντορίνη, πάντως, η απουσία σοβαρών λιμενικών υποδομών και μαρινών δεν ήταν αρκετή για να αποφευχθεί η καταστροφή του νησιού από τον υπερτουρισμό, ούτε κατάφερε να αποτρέψει τα κρουαζιερόπλοια από το να αποβιβάζουν καθημερινά στρατιές ολιγόωρων επισκεπτών με τις λάντζες.
Χωρίς προβλήτες, με ανεπαρκή φωτισμό και σε ακατάλληλα βάθη ο ελλιμενισμός
Τα μεγαλύτερα υφιστάμενα προβλήματα των νησιωτικών λιμανιών αφορούν στους προβλήτες, στον ελλιπή φωτισμό, στην έλλειψη προσκρουστήρων και λοιπών βασικών υποδομών. Ανεπάρκειες που δύσκολα αντισταθμίζονται με την ομορφιά κάθε τόπου, τα γαλανά νερά και τη φιλοξενία των ντόπιων. Ενδεικτικά θα αναφερθούν μερικά μόνον από όσα καταγράφονται στην αναλυτική επιστολή της Πανελλήνιας Ενωσης Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού, απ’ όπου ακόμα και χωρίς ενδελεχή γνώση της σχετικής ορολογίας εύκολα μπορεί καθένας να κατανοήσει το εύρος και το μέγεθος των ελλείψεων:
Το λιμάνι της Αίγινας χρειάζεται κατασκευή λιμενοβραχίονα, εκβάθυνση λιμενολεκάνης και νέα χαρτογράφησή της, καθαρισμό από υπάρχοντες υφάλους ή σήμανσή τους, επισκευή στρεβλωμένων προεξεχουσών μεταλλικών ραγών στις ράμπες. Λείπουν δέστρες και χρησιμοποιούνται ως προσκρουστήρες ελαστικά αυτοκινήτων. Η φωτοβολία φανού του προβλήτα χάνεται στα φώτα της πόλης. Επίσης, λείπουν αίθουσα αναμονής επιβατών και WC. Ολα αυτά δε, σε ένα τόσο πολυσύχναστο και κοντινό στην Αθήνα νησί, το οποίο πολύς κόσμος έχει επιλέξει ως μόνιμη κατοικία του.
Ανάλογα προβλήματα αντιμετωπίζει το μικροσκοπικό Αγκίστρι.
Στα Κύθηρα, στα Μέθανα, στη Σίφνο, ακόμα και στην κοσμοπολίτικη Υδρα χρειάζεται, εκτός των άλλων, «κατασκευή χώρων υγιεινής και αίθουσας αναμονής».
Παρόμοια θέματα ανακύπτουν στον Πόρο, που ταλανίζεται επίσης από τα «συνεχή μπερδέματα των αγκυρών των επιβατηγών πλοίων».
Στην Ανδρο, σοβαρό είναι το ζήτημα που δημιουργείται «λόγω του περιορισμένου βυθίσματος και του λασπώδους βυθού», ενώ απαιτείται εκβάθυνση σε όλη τη λιμενολεκάνη.
Κυματοθραύστης, προσκρουστήρες, χώροι υγιεινής και αίθουσα αναμονής είναι μερικές από τις υποδομές που στερούνται οι Σπέτσες.
Στην Κέα, εκτός από την εκβάθυνση της λιμενολεκάνης, πρέπει επίσης να τοποθετηθούν προσκρουστήρες, να επεκταθεί ο λιμενοβραχίονας κατά τουλάχιστον 30 μέτρα και να φωτοσημανθεί ο υφιστάμενος.
Η Φολέγανδρος θεωρείται «ίσως το πιο επικίνδυνο λιμάνι της χώρας».
Προβληματική αγκυροβολία, κυρίως για τα μεγάλα πλοία παρουσιάζουν η Θηρασιά, η Σαντορίνη, η Ανάφη, η Σύρος, το Γαύριο (Ανδρος), η Αλόννησος, το λιμάνι του Πρίνου στη Θάσο, η Κάσος.
Η Σάμος δεν υπολείπεται ανεπαρκειών στα τρία λιμάνια της – στο Πυθαγόρειο ειδικότερα «η θέση είναι πολύ χαμηλή, με αποτέλεσμα η επιβίβαση και η αποβίβαση οχημάτων να είναι δύσκολη».
Στην Ανάφη είναι «άκρως επισφαλής και επικίνδυνη η προσέγγιση και η ασφαλής πρόσδεση πλοίου όταν επικρατεί υψηλή αποθαλασσιά και κυματισμός».
Τα Αντικύθηρα θεωρούνται «από τα πλέον δύσκολα και προβληματικά λιμάνια λόγω μικρού εύρους λιμενολεκάνης και μη προστασίας από ΒΑ ανέμους».
Στην Ιο κρίνεται αναγκαίο να τοποθετηθούν διαχωριστικά και σημαντήρες ώστε να οριοθετηθεί η περιοχή των λουομένων για την αποφυγή ατυχήματος, ειδικά κατά τους θερινούς μήνες.
Στην Κάσο, «άκρως επισφαλής και επικίνδυνη» χαρακτηρίζεται η προσέγγιση και η ασφαλής πρόσδεση του πλοίου όταν επικρατούν νότιοι και νοτιονατολικοί άνεμοι.
Στην Κίμωλο δεν υπάρχει φωτοσήμανση βραχονησίδων.
Στην Πάρο, παρά τα πλήθη Ελλήνων και ξένων επισκεπτών, δεν έχει κατασκευαστεί κλειστή κλιματιζόμενη αίθουσα αναμονής επιβατών. Στο λιμάνι Κολοσσός της Ρόδου χρειάζεται επειγόντως «τοποθέτηση προσκρουστήρων για την ασφαλή παραμονή του πλοίου» και δυστυχώς δεν είναι η μοναδική προβληματική λιμενική τοποθεσία στο Νησί των Ιπποτών.
Στην δε Κω επισημαίνεται ότι πρέπει να γίνουν, μεταξύ άλλων, «έργα αποκατάστασης προβλήτα», ο οποίος καταστράφηκε από τον σεισμό το 2017 αλλά αφέθηκε στην τύχη του.
Ο ανεπαρκής φωτισμός στον προβλήτα της Μήλου έχει ως αποτέλεσμα να μη διακρίνεται η θέση του σε σχέση με τα φώτα της πόλης.
Παρόμοιο πρόβλημα εντοπίζεται στα λιμάνια της Νάξου, της Νισύρου, της Τήλου, της Χάλκης, της Χίου, καθώς και στα Πηγάδια Καρπάθου (εδώ ο φωτισμός καταγράφεται ως «ανύπαρκτος»), ακόμα και στο νέο λιμάνι της Τήνου.
Στα Ψαρά, πέραν της ελλιπούς φωτοσήμανσης του υφάλου, ο προβλήτας πρέπει να διαμορφωθεί ώστε όλος να είναι ιδίου ύψους και στις Οινούσσες χρειάζεται εκβάθυνση ανατολικά του προβλήτα πρόσδεσης.
Η λίστα με τα προβλήματα συνεχίζεται και είναι τόσο μεγάλη, που δεν ξέρει κανείς από πού να αρχίσει και πού να τελειώσει.
Στην Αμοργό απαιτείται τοποθέτηση προσκρουστήρων και επισκευή προβλητών (στην Αιγιάλη, ειδικότερα, τα προεξέχοντα σίδερα δημιουργούν ζημιές στους καταπέλτες).
Στην Ηρακλειά, η χρησιμότητα του κινητού σταθμού παραγωγής νερού μειώνεται γιατί αυτός έχει τοποθετηθεί σε σημείο που εμποδίζει τη μανούβρα του πλοίου.
Στην Ικαρία τα πλοία δυσκολεύονται τόσο όταν φυσάει βοριάς όσο και με νοτιάδες, λόγω της ιδιομορφίας του λιμανιού του Αγίου Κήρυκα.
Στους διπλανούς Φούρνους, η θέση πρόσδεσης είναι χαμηλή, με αποτέλεσμα «η αποεπιβίβαση οχημάτων να είναι αδύνατη».
Στο ακριτικό πολύχρωμο Καστελλόριζο χρειάζεται τοποθέτηση και επισκευή προσκρουστήρων, καθώς και δημιουργία νέου προβλήτα εξωτερικά της λιμενολεκάνης.
ΗΛΙΑΣ ΜΠΕΛΛΟΣ
Πηγή: Kαθημερινη
Κυριακή 25 Αυγούστου 2019
Αναχωρει η κινητη μοναδα ρανταρ της Frontex απο τη Σαμο
Φωτογραφια αρχειου |
Αφιξη με το Blue Carrier 1 |
To οχημα βρισκεται απο τις πρωτες μεσημεριανες ωρες πανω στο ειδικο οχημα μεταφορας του, στην νεα προβλητα του λιμενος Καρλοβασου.
Σάββατο 24 Αυγούστου 2019
ΑΝΕΚ: Έκπτωση νεοεισαχθέντων φοιτητών και των οικογενειών τους (γραμμές Κρήτης)
Η ΑΝΕΚ LINES στηρίζει τους επιτυχόντες μαθητές των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2019, εως ότου αποκτήσουν την φοιτητική τους ταυτότητα παρέχουν τις ακόλουθες εκπτώσεις για τις πρώτες τους μετακινήσεις
Οι παραπάνω εκπτώσεις ισχύουν και για τις οικογένειες αυτών, εφόσον συνοδεύουν τον επιτυχόντα και παρέχεται και στην επιστροφή τους χωρίς τον επιτυχόντα, εφόσον έχουν ταξιδέψει μαζί του στην μετάβαση, με την επίδειξη του «Δελτίου Εξεταζομένου Πανελλαδικών Εξετάσεων 2019» ή φωτοτυπίας αυτού τόσο κατα την έκδοση των εισιτηρίων από τα συνεργαζόμενα πρακτορεία όσο και κατά την επιβίβαση στο πλοίο. Η επίδειξη του Δελτίου εξεταζομένου Πανελλαδικών εξετάσεων ή φωτοτυπία αυτού, είναι απαραίτητη και στις δύο διαδρομές.
- 50% έκπτωση σε όλες τις θέσεις (εκτός από καμπίνες κατηγορίας LUX).
- 50% έκπτωση στα ΙΧ οχήματά τους (Αυτοκίνητα ή Δίκυκλα) στη γραμμή Χανίων και 20% έκπτωση στη γραμμή Ηρακλείου.
Οι παραπάνω εκπτώσεις ισχύουν και για τις οικογένειες αυτών, εφόσον συνοδεύουν τον επιτυχόντα και παρέχεται και στην επιστροφή τους χωρίς τον επιτυχόντα, εφόσον έχουν ταξιδέψει μαζί του στην μετάβαση, με την επίδειξη του «Δελτίου Εξεταζομένου Πανελλαδικών Εξετάσεων 2019» ή φωτοτυπίας αυτού τόσο κατα την έκδοση των εισιτηρίων από τα συνεργαζόμενα πρακτορεία όσο και κατά την επιβίβαση στο πλοίο. Η επίδειξη του Δελτίου εξεταζομένου Πανελλαδικών εξετάσεων ή φωτοτυπία αυτού, είναι απαραίτητη και στις δύο διαδρομές.
- Η έκπτωση παρέχεται και στους υποψήφιους που επιλέχθηκαν με το 10% στις πανελλαδικές εξετάσεις 2019 με την προσκόμιση της εκτύπωσης της "Επιτυχούς Εισαγωγής"
- Η έκπτωση ισχύει για ταξίδια από την ημερομηνία ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων έως 31/10/2019.
- Η έκπτωση δεν είναι αθροιστική με άλλες εκπτώσεις ή προσφορές. Σε κάθε περίπτωση χορηγείται μία έκπτωση, η μεγαλύτερη σε ποσοστό.
50% 'Εκπτωση στους νέους φοιτητές απο την Attica Group
Η Attica Group, με έντονο το αίσθημα κοινωνικής υπευθυνότητας, στηρίζει για ακόμη μία χρονιά τους νέους φοιτητές, παρέχοντας εκπτώσεις στους ίδιους και τις οικογένειές τους, για τις πρώτες τους μετακινήσεις από/προς τον τόπο κατοικίας τους προς/από τον τόπο σπουδών τους, οι οποίες είναι αναγκαίες για την εγγραφή τους στα Πανεπιστημιακά ή Τεχνολογικά Ιδρύματα και για την εύρεση κατοικίας.
Η έκπτωση ανέρχεται σε 50% για τον φοιτητή και την οικογένειά του, εφόσον τον συνοδεύει, σε όλες τις θέσεις επιβατών (εκτός από καμπίνα LUX) και ισχύει έως 31 Οκτωβρίου 2019, για τις γραμμές των Κυκλάδων, των Δωδεκανήσων, του Β.Α. Αιγαίου, των Σποράδων, του Σαρωνικού και της Κρήτης για Ηράκλειο και Χανιά.
Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να εκδώσουν τα εισιτήριά τους από όλα τα συνεργαζόμενα με την Kοινοπραξία BLUE STAR FERRIES ταξιδιωτικά πρακτορεία, προσκομίζοντας το «Δελτίο Εξεταζομένων Πανελλαδικών Εξετάσεων 2019».
Η Attica Group σε μία περίοδο όπου η παιδεία αποτελεί έναν από τους πρωταρχικούς παράγοντες για την εξέλιξη και την πρόοδο του τόπου μας, στηρίζει και επιβραβεύει με αυτόν τον τρόπο τους νέους φοιτητές για την επιτυχία τους, αλλά και τις οικογένειές τους, παρέχοντάς τους τη φοιτητική έκπτωση, πριν ακόμα αποκτήσουν τη φοιτητική ταυτότητα, που θα τους εξασφαλίσει μειωμένες τιμές στις μετακινήσεις τους.
H Attica Group δραστηριοποιείται στην επιβατηγό ναυτιλία μέσω των SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES, HELLENIC SEAWAYS και AFRICA MOROCCO LINK με συνολικά 31 πλοία που προσφέρουν σύγχρονες, υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Τα πλοία του στόλου της ταξιδεύουν σε 4 χώρες, σε 60 μοναδικούς προορισμούς, προσεγγίζοντας 71 λιμάνια, μεταφέροντας πάνω από 7 εκατ. επιβάτες, 1 εκατ. Ι.Χ. οχήματα και 400.000 φορτηγά αυτοκίνητα ετησίως.
Η έκπτωση ανέρχεται σε 50% για τον φοιτητή και την οικογένειά του, εφόσον τον συνοδεύει, σε όλες τις θέσεις επιβατών (εκτός από καμπίνα LUX) και ισχύει έως 31 Οκτωβρίου 2019, για τις γραμμές των Κυκλάδων, των Δωδεκανήσων, του Β.Α. Αιγαίου, των Σποράδων, του Σαρωνικού και της Κρήτης για Ηράκλειο και Χανιά.
Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να εκδώσουν τα εισιτήριά τους από όλα τα συνεργαζόμενα με την Kοινοπραξία BLUE STAR FERRIES ταξιδιωτικά πρακτορεία, προσκομίζοντας το «Δελτίο Εξεταζομένων Πανελλαδικών Εξετάσεων 2019».
Η Attica Group σε μία περίοδο όπου η παιδεία αποτελεί έναν από τους πρωταρχικούς παράγοντες για την εξέλιξη και την πρόοδο του τόπου μας, στηρίζει και επιβραβεύει με αυτόν τον τρόπο τους νέους φοιτητές για την επιτυχία τους, αλλά και τις οικογένειές τους, παρέχοντάς τους τη φοιτητική έκπτωση, πριν ακόμα αποκτήσουν τη φοιτητική ταυτότητα, που θα τους εξασφαλίσει μειωμένες τιμές στις μετακινήσεις τους.
H Attica Group δραστηριοποιείται στην επιβατηγό ναυτιλία μέσω των SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES, HELLENIC SEAWAYS και AFRICA MOROCCO LINK με συνολικά 31 πλοία που προσφέρουν σύγχρονες, υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Τα πλοία του στόλου της ταξιδεύουν σε 4 χώρες, σε 60 μοναδικούς προορισμούς, προσεγγίζοντας 71 λιμάνια, μεταφέροντας πάνω από 7 εκατ. επιβάτες, 1 εκατ. Ι.Χ. οχήματα και 400.000 φορτηγά αυτοκίνητα ετησίως.
Τετάρτη 21 Αυγούστου 2019
Από 26 Αυγούστου το "ΑΡΤΕΜΙΣ" της HSW, στην γραμμή Αλεξανδρούπολης - Σαμοθράκης
Από την ερχόμενη Δευτέρα 26 Αυγούστου 2019, λύση στην ακτοπλοϊκή γραμμή Αλεξανδρούπολης - Σαμοθράκης θα δώσει το επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο της Hellenic Seaways "ΑΡΤΕΜΙΣ".
Τα αναλυτικά δρομολόγια του "ANDROS JET" (που εξυπηρετεί αυτή την ωρα τη γραμμή), και του "ΑΡΤΕΜΙΣ", θα ανακοινωθούν από τις διαχειρίστριες εταιρίες.
Τα αναλυτικά δρομολόγια του "ANDROS JET" (που εξυπηρετεί αυτή την ωρα τη γραμμή), και του "ΑΡΤΕΜΙΣ", θα ανακοινωθούν από τις διαχειρίστριες εταιρίες.
Κάλεσμα για φιλανθρωπικό σκοπό
Σήμερα 21 Αυγούστου στις 7 το απόγευμα στον προαύλιο χώρο του Ναού μας "Γενέθλιον του Αγ. Ιωαννου του Προδρόμου" θα γίνει τσάι με την χορηγία του Ναού και κύριων.
Ο σκοπός είναι φιλανθρωπικος και θα θέλαμε να παρακαλέσουμε τους φίλους και
τις φίλες από το Λιμάνι και το Καρλόβασι να παρεβρεθουν.
Σας Ευχαριστούμε
Σάββατο 17 Αυγούστου 2019
28 φάροι ανοικτοί για το κοινό την Κυριακή 18 Αυγούστου
Νήσος Ικαρία - Φάρος Κάβος Πάπας |
Η Παγκόσμια Ημέρα Φάρων καθιερώθηκε το 2003 με πρωτοβουλία της Διεθνούς Ένωσης Φαροφυλάκων και γιορτάζεται κάθε χρόνο την τρίτη Κυριακή του Αυγούστου.
Τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τη συμβολή των φάρων στην ασφάλεια της ναυσιπλοΐας, για την αξιοποίηση του φαρικού δικτύου ως πολιτιστική κληρονομιά, καθώς και για τη συνεισφορά των φαροφυλάκων στη λειτουργία του δικτύου, θα έχουν οι πολίτες την Κυριακή 18 Αυγούστου, στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Φάρων.
Όπως έγινε γνωστό από το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού (ΓΕΝ), τη συγκεκριμένη ημέρα 28 φάροι θα είναι ανοικτοί για το κοινό από τις 10 το πρωί έως τις 8 το βράδυ.
Πρόκειται για τους εξής φάρους
Αγ. Νικολάου - Κέας
Ακρωτηρίου - Θήρας
Αρκίτσας - Φθιώτιδας
Μουδαρίου - Κυθήρων
Βρυσακίου - Λαυρίου
Φισκάρδου - Κεφαλλονιάς
Γουρουνιού - Σκοπέλου
Δρεπάνου - Αχαΐας
Δρεπάνου - Χανίων
Κασσάνδρας - Χαλκιδικής
Κατακόλου - Ηλείας
Σκιναρίου - Ζακύνθου
Κρανάης - Γυθείου
Μεγάλου Εμβόλου - Θεσσαλονίκης
Μελαγκάβι - Λουτρακίου
Πλάκας - Λήμνου
Κόρακα - Πάρου
Κοκκινοπούλου - Ψαρών
Αλεξανδρούπολη - Αλεξανδρούπολης
Ταινάρου - Λακωνίας
Κόπραινας - Άρτας
Κακής Κεφαλής - Χαλκίδας
Μονεμβασιάς - Λακωνίας
Λάκκας - Παξών
Βασιλίνας - Ευβοίας
Πάππα - Ικαρίας
Σπαθιού - Σερίφου και
Δουκάτου - Λευκάδας
Παρασκευή 16 Αυγούστου 2019
8ημερη εκδρομη στην Κρητη διοργανωνει το τουριστικο γραφειο Proorismos travel & tourism
ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΚΡΗΤΗΣ - ΡΕΘΥΜΝΟ ΧΑΝΙΑ ΗΡΑΚΛΕΙΟ - 1/10 – 8/10
- ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΤΡΙΤΗ 01/10 11:10 ΤΟ ΠΡΩΙ (BLUE STAR PAROS) ΜΕ ΑΦΙΞΗ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ 20:30 μμ ΚΑΙ ΕΠΙΒΙΒΑΣΗ ΓΙΑ ΚΡΗΤΗ ΜΕ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ 21:00μμ.
- ΑΦΙΞΗ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΗΣ ΤΕΤΑΡΤΗΣ ΣΤΙΣ 06:30πμ.
Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ
- ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΚΡΗΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 07/10 ΩΡΑ 21:00μμ. ΜΕ ΑΦΙΞΗ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ 06:30πμ.
- 8/10 ΚΑΙ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΓΙΑ ΣΑΜΟ ΣΤΙΣ 16:00μμ. (NISSOS CHIOS). ΑΦΙΞΗ ΣΤΟ ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ 01:20π.μ. ΞΗΜΕΡΩΜΑ ΤΡΙΤΗΣ 09/10
ΤΙΜΗ ΚΑΤΑ ΑΤΟΜΟ 550 ΕΥΡΩ ΣΕ ΔΙΚΛΙΝΟ & ΤΡΙΚΛΙΝΟ ΔΩΜΑΤΙΟ
ΣΤΗΝ ΠΟΙΟ ΠΑΝΩ ΤΙΜΗ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ:
- ΔΙΑΜΟΝΗ ΜΕ ΠΡΩΙΝΟ ΚΑΙ ΔΕΙΠΝΟ (5 ΜΕΡΕΣ)
- ΟΛΑ ΤΑ ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΔΡΟΜΗΣ ΣΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ
- ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ
- Η ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ
- ΔΩΡΟ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ Η ΜΟΝΟΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΕΦΡΑΙΜ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
- ΞΕΝΑΓΟΣ ΣΤΗΝ ΚΝΩΣΣΟ & ΣΥΝΟΔΟΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΚΔΡΟΜΗ
- ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ TOUR OPERATOR
ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ:
- ΕΙΣΟΔΟΙ ΣΕ ΜΟΥΣΕΙΑ &ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ
- ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟ ΕΝΥΔΡΕΙΟ
- ΚΑΡΑΒΑΚΙ ΣΤΗΝ ΣΠΙΝΑΛΟΓΚΑ (ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ)
ΤΗΛ. ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ 2273 100 400
Γινονται αντιγραφες και στα προγραμματα εκδρομων !!!
Την Παρασκευη 2 Αυγουστου στις 08:32 μ.μ. οπως φαινεται και στην ποιο κατω εικονα, το πρακτορειο Proorismos travel & tourism ανακοινωσε 2 εκδρομες που θα κανει.
Η πρωτη για προσκυνημα στο νησι της Τηνου 27-29/08 και η δευτερη "Πανοραμα Κρητης".
Ως δια μαγειας μετα απο 3 μερες, δηλαδη στις 5 Αυγουστου και ωρα 8:24 μ.μ. το ιδιο προγραμμα που κανει το "Proorismos travel & tourism" κανει την εμφανιση του στο facebook σε ιστοσελιδα αλλου ταξιδιωτικου γραφειου !!!!!!!!!!
Η πρωτη για προσκυνημα στο νησι της Τηνου 27-29/08 και η δευτερη "Πανοραμα Κρητης".
Ως δια μαγειας μετα απο 3 μερες, δηλαδη στις 5 Αυγουστου και ωρα 8:24 μ.μ. το ιδιο προγραμμα που κανει το "Proorismos travel & tourism" κανει την εμφανιση του στο facebook σε ιστοσελιδα αλλου ταξιδιωτικου γραφειου !!!!!!!!!!
Διημερη εκδρομη 27-28 Aυγουστου για προσκυνημα στην Τηνο, απο το Proorismos Travel & Tourism - Προγραμμα
Διημερη εκδρομη 27-28 Aυγουστου για προσκυνημα στην Τηνο, διοργανωνει το τουριστικο γραφειο Proorismos travel &
tourism
Αναχώρηση 27/8 από λιμάνι Καρλοβάσου πρωί 05:00πμ.
Αφιξη στην Τήνο 10:10πμ. Τακτοποίηση στο ξενοδοχείο και ελεύθεροι στην πόλη για προσκύνημα και βόλτες.
28/8 μετά το πρωινό μας αφήνουμε τα δωμάτια γύρω στις 11:00πμ.και κάνουμε τον γύρο του νησιού με ενδεικτικές επισκέψεις : Μονή Oσίας Πελαγίας, Βωλάξ , Πύργος , Πάνορμος( στάση για μπάνιο & φαγητό).
Αναχώρηση από Τήνο 20:30μμ. με άφιξη Καρλόβασι 01:45πμ.
Τιμή κατ'ατομο 120 ευρώ
Επιβάρυνση μονόκλινου 20 ευρώ.
Τηλ. για συμμετοχη 2273100400
Επειδη μαθαινουμε οτι οι θεσεις ολες ειναι ιδη κλεισμενες... η εκδρομη κατα πασα πιθανοτητα θα επαναληφθει και την επομενη εβδομαδα 03-04 Σεπτεμβρίου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΡΟΜΗΣ
Αναχώρηση 27/8 από λιμάνι Καρλοβάσου πρωί 05:00πμ.
Αφιξη στην Τήνο 10:10πμ. Τακτοποίηση στο ξενοδοχείο και ελεύθεροι στην πόλη για προσκύνημα και βόλτες.
28/8 μετά το πρωινό μας αφήνουμε τα δωμάτια γύρω στις 11:00πμ.και κάνουμε τον γύρο του νησιού με ενδεικτικές επισκέψεις : Μονή Oσίας Πελαγίας, Βωλάξ , Πύργος , Πάνορμος( στάση για μπάνιο & φαγητό).
Αναχώρηση από Τήνο 20:30μμ. με άφιξη Καρλόβασι 01:45πμ.
Τιμή κατ'ατομο 120 ευρώ
Επιβάρυνση μονόκλινου 20 ευρώ.
Τηλ. για συμμετοχη 2273100400
Επειδη μαθαινουμε οτι οι θεσεις ολες ειναι ιδη κλεισμενες... η εκδρομη κατα πασα πιθανοτητα θα επαναληφθει και την επομενη εβδομαδα 03-04 Σεπτεμβρίου
Πέμπτη 15 Αυγούστου 2019
Σημαντικη πληροφορια για οσους ταξιδευουν Τεταρτη βραδυ απο Σαμο, και Πεμπτη πρωι απο Πειραια
Μια σημαντικη πληροφορια που πρεπει να γνωριζουν οσοι ταξιδευουν Τεταρτη βραδυ απο Σαμο, και Πεμπτη πρωι απο Πειραια.
Ο καταπλους και ο αποπλους του Nissos Myconos γινεται στην ΠΥΛΗ Ε2 (φωτογραφια).
Σας εχουμε ενημερωσει απο την ομαδα μας στο Facebook -New Port Karlovassi - Νεο Λιμάνι Kαρλόβασου- απο τις 17 Ιουλιου
Ο καταπλους και ο αποπλους του Nissos Myconos γινεται στην ΠΥΛΗ Ε2 (φωτογραφια).
Σας εχουμε ενημερωσει απο την ομαδα μας στο Facebook -New Port Karlovassi - Νεο Λιμάνι Kαρλόβασου- απο τις 17 Ιουλιου
Τρίτη 13 Αυγούστου 2019
Πού υπάρχουν μέδουσες και πού τσούχτρες - χάρτης μας ενημερώνει σε ζωντανό χρόνο
Σύμφωνα με την συγκεκριμένη εφαρμογή της Google, τσούχτρες υπάρχουν σε οκτώ ελληνικές παραλίες.
Συγκεκριμένα τσούχτρες υπάρχει περίπτωση να συναντήσει κανείς στην παραλία Αυλάκι στο Πόρτο Ράφτη, στην Κανταρέ της Κορίνθου, στην Άναυρο, τη Λύρη και τα Κριθάρια Μαγνησίας, στην παραλία Νέοι Πόροι Πιερίας, στην Επανομή και στα Πυργαδίκια Χαλικιδικής.
Οι ειδικοί εξάλλου βρέθηκαν σε ένα μεγάλο προβληματισμό, καθώς δεν μπορούσαν να βρουν τα αίτια του πολλαπλασιασμού του πληθυσμού των μεδουσών στον Κορινθιακό και στον Πατραϊκό κόλπο.
Δείτε την ενεργή εφαρμογή της Google η οποία μας ενημερώνει για τις τσούχτρες στον ελληνικό χώρο.
Πως θα χρησιμοποιήσετε το χάρτη: Πατήστε το CTRL + κύλιση του mouse για να μεγεθύνετε το χάρτη
Στο θεμα αυτο εχουμε αναφερθει και περυσι
Συγκεκριμένα τσούχτρες υπάρχει περίπτωση να συναντήσει κανείς στην παραλία Αυλάκι στο Πόρτο Ράφτη, στην Κανταρέ της Κορίνθου, στην Άναυρο, τη Λύρη και τα Κριθάρια Μαγνησίας, στην παραλία Νέοι Πόροι Πιερίας, στην Επανομή και στα Πυργαδίκια Χαλικιδικής.
Οι ειδικοί εξάλλου βρέθηκαν σε ένα μεγάλο προβληματισμό, καθώς δεν μπορούσαν να βρουν τα αίτια του πολλαπλασιασμού του πληθυσμού των μεδουσών στον Κορινθιακό και στον Πατραϊκό κόλπο.
Δείτε την ενεργή εφαρμογή της Google η οποία μας ενημερώνει για τις τσούχτρες στον ελληνικό χώρο.
Πως θα χρησιμοποιήσετε το χάρτη: Πατήστε το CTRL + κύλιση του mouse για να μεγεθύνετε το χάρτη
Στο θεμα αυτο εχουμε αναφερθει και περυσι
Δευτέρα 12 Αυγούστου 2019
Κυριακή 4 Αυγούστου 2019
Απαγόρευση απόπλου φορτηγού πλοίου στο Καρλόβασι Σάμου (επίσημη ανακοίνωση Λ.Σ.)
Ενημερώθηκε το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., πρωινές ώρες χθες, από τον Πλοίαρχο του Φ/Γ ''MEHMET BEY'' σημαίας Μάλτας, ότι βρίσκεται αγκυροβολημένο λόγω εργασιών στη θαλάσσια περιοχή Ψιλλής Άμμου Μαρθόκαμπου νοτιοδυτικά ν. Σάμου.
Κατόπιν διενέργειας υποβρύχιου ελέγχου από ιδιώτη δύτη, διαπιστώθηκε ότι μέρος της γάστρας του εν λόγω πλοίου (περίπου στο μέσο του) επικάθεται σε αμμώδη αβαθή.
Άμεσα στο σημείο κατέπλευσαν πλοίο ανοιχτής θαλάσσης Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., περιπολικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., και ναυαγοσωστικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
Στο ανωτέρω πλοίο, το οποίο είχε αποπλεύσει έμφορτο από το λιμένα Αμαλιάπολης Βόλου με προορισμό το λιμένα προς Ισκεντερούν Τουρκίας, επέβαιναν δεκαεπτά (17) μέλη πληρώματος, ενώ από το περιστατικό δεν έχει αναφερθεί τραυματισμός και δεν έχει παρατηρηθεί θαλάσσια ρύπανση.
Προανάκριση διενεργείται από το Λιμεναρχείο Σάμου, ενώ από το Λιμενικό Σταθμός Καρλοβασίου απαγορεύτηκε ο απόπλους του ''MEHMET BEY'' ύστερα από διαπίστωση επικαθίζησης μέρους της γάστρας του σε αμμώδη αβαθή και μετέπειτα δήλωσης του Πλοιάρχου για μηχανική βλάβη.
Σε δεύτερο υποβρύχιο έλεγχο που πραγματοποιήθηκε από δύτη, το πλοίο αποκολλήθηκε από αμμώδη αβαθή ενώ δεν διαπιστώθηκε ρήγμα ή στρέβλωση, ούτε θαλάσσια ρύπανση.
Ο απόπλους του πλοίου πρόκειται να επιτραπεί κατόπιν προσκόμισης βεβαιωτικού αξιοπλοΐας από τον παρακολουθούντα νηογνώμονα και αποκατάστασης μηχανικής βλάβης.
Κατόπιν διενέργειας υποβρύχιου ελέγχου από ιδιώτη δύτη, διαπιστώθηκε ότι μέρος της γάστρας του εν λόγω πλοίου (περίπου στο μέσο του) επικάθεται σε αμμώδη αβαθή.
Άμεσα στο σημείο κατέπλευσαν πλοίο ανοιχτής θαλάσσης Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., περιπολικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., και ναυαγοσωστικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
Στο ανωτέρω πλοίο, το οποίο είχε αποπλεύσει έμφορτο από το λιμένα Αμαλιάπολης Βόλου με προορισμό το λιμένα προς Ισκεντερούν Τουρκίας, επέβαιναν δεκαεπτά (17) μέλη πληρώματος, ενώ από το περιστατικό δεν έχει αναφερθεί τραυματισμός και δεν έχει παρατηρηθεί θαλάσσια ρύπανση.
Προανάκριση διενεργείται από το Λιμεναρχείο Σάμου, ενώ από το Λιμενικό Σταθμός Καρλοβασίου απαγορεύτηκε ο απόπλους του ''MEHMET BEY'' ύστερα από διαπίστωση επικαθίζησης μέρους της γάστρας του σε αμμώδη αβαθή και μετέπειτα δήλωσης του Πλοιάρχου για μηχανική βλάβη.
Σε δεύτερο υποβρύχιο έλεγχο που πραγματοποιήθηκε από δύτη, το πλοίο αποκολλήθηκε από αμμώδη αβαθή ενώ δεν διαπιστώθηκε ρήγμα ή στρέβλωση, ούτε θαλάσσια ρύπανση.
Ο απόπλους του πλοίου πρόκειται να επιτραπεί κατόπιν προσκόμισης βεβαιωτικού αξιοπλοΐας από τον παρακολουθούντα νηογνώμονα και αποκατάστασης μηχανικής βλάβης.