Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2017

Κανονικα θα γινονται και κατα την διαρκεια των εργων οι αφιξοαναχωρησεις του πλοιου Νησος Μυκονος απο την νεα προβλητα (ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 30/09/2017)

Ειχαμε γραψει ΕΔΩ (Παρασκευή, 29 Σεπτεμβρίου 2017) για την αρχη-συνεχιση των εργων στην νεα προβλητα του λιμενος Καρλοβασου.
Αναδημοσιευση απο samos24.gr  >> Διάβασε ΕΔΩ

Συμφωνα με τις τελευταιες πληροφοριες ΣΗΜΕΡΑ 30/09 που εχουμε, κανονικα θα γινονται απο την νεα προβλητα οι αφιξοαναχωρησεις του Νησος Μυκονος και κατα την παροδο των εργων.

Αυτη ειναι μια ευχαριστη εξελιξη για να μην ταλαιπωρηθουν επιβατες και οδηγοι.


Αν σε περιπτωση υπαρξει κατι ΝΕΩΤΕΡΟ... ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ

Αναχωρησε το Νησος Χιος για Ελλαδα



13:00 (τοπικη ωρα) αναχωρησε το Νησος Χιος απο το λιμανι της Almeria (Ισπανιας) για την Ελλαδα και το λιμανι του Πειραια.
Σε ολο το πληρωμα ευχομαστε καλο ταξιδι και καλη επιστροφη στην πατριδα.

Στον δρομο της επιστροφης
Καθως γυριζω πισω
Με πνιγουνε τα δακρυα
Και πως θα τραγουδησω !!!!!!
Μέγας Βλουτινός

Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2017

Mε καθυστεριση 1 ωρας και 25 λεπτων αναχωρησε το Νησος Μυκονος σημερα απο το λιμανι μας


Καθυστεριση αποπλου 1 ωρας και 25 λεπτων ειχε σημερα το πλοιο Νησος Μυκονος λογο του οτι περιμενε ασθενοφορο για να παραλαβει ασθενη.
Οπως καλα γνωριζεται υπαρχει μονο 1 ασθενοφορο που εξυπηρετει το νησι της Σαμου.

Τελικα το πλοιο αναχωρησε στις 17:25 και αναμενεται να φτασει στο λιμανι του Πειραια γυρω στις 01:00

Σημερινη προσπεραση Nissos Mykonos στο Blue Star Delos

Δειτε το ακολουθο video με την σημερινη προσπεραση του Nissos Mykonos στο Blue Star Delos.

Ευχαριστουμε πολυ τον επιβατη που μας το παραχωρησε

Για ενα μηνα κλειστη η νεα προβλητα του λιμενος Καρλοβασου λογω εργων

Για ένα μήνα περίπου θα παραμείνει κλειστό  το νέο λιμάνι Καρλοβάσου λόγω εκτέλεσης εργασιών του έργου “Επισκευή υποσκαφών κρηπιδωμάτων λιμένα Καρλοβάσου” προϋπολογισμού 145. 600. 00 ευρώ  .Οι εργασίες αφορούν την ολοκλήρωση της επισκευής στο τμήμα που δεν μπόρεσε να γίνει λόγω της παραμονής εκεί του πλοίου Μυτιλήνη.

Όλα τα προγραμματισμένα δρομολόγια θα εξυπηρετούνται από τον παλιό λιμένα Καρλοβάσου .Οι εργασίες θα ξεκινήσουν στα μέσα Οκτωβρίου.

Πηγη: samos24.gr

Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου 2017

Στη Σύρο η έδρα της Πολυτεχνικής Σχολής

Η Σύρος κέρδισε τη «μάχη» από τη Σάμο και θα είναι (εκτός συγκλονιστικού απροόπτου) η έδρα της νεοϊδρυθείσας Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αιγαίου.

Αυτό αποφάσισε η Σύγκλητος του Πανεπιστημίου Αιγαίου στη σημερινή της συνεδρίαση για το θέμα αυτό. Υπενθυμίζεται ότι άλλες δύο φορές στο παρελθόν είχε επιλεγεί η Σύρος, ωστόσο το σχετικό νομοσχέδιο για την ίδρυση της Πολυτεχνικής Σχολής προέβλεπε ως έδρα τη Σάμο, κόντρα στις αποφάσεις της Συγκλήτου δηλαδή.

Τελικά, μετά την σύσσωμη και δυναμική αντίδραση των αρχών και φορέων της Σύρου η αναφορά στη Σάμο αφαιρέθηκε από το νομοσχέδιο και η… πάσα πήγε στην Σύγκλητο ως αποκλειστικά υπεύθυνη για την επιλογή της έδρας.

Με εννέα ψήφους υπέρ της Σύρου, η Σύγκλητος του Πανεπιστημίου Αιγαίου που συνεδρίασε σήμερα, αποφάσισε η έδρα της Πολυτεχνικής Σχολής να είναι στην πρωτεύουσα των Κυκλάδων. Για την ιστορία, να αναφερθεί ότι τέσσερα μέλη της Συγκλήτου ψήφισαν υπέρ της Σάμου και τρία μέλη ψήφισαν λευκό.

Σημειώνεται ότι αυτή ήταν η τρίτη φορά που επελέγη η Σύρος για την έδρα της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αιγαίου, παρόλο που μέχρι σήμερα δεν εφαρμόστηκαν οι σχετικές αποφάσεις της Συγκλήτου. Μάλιστα, νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας που όριζε ως έδρα της Σχολής τη Σάμο ξεσήκωσε τις έντονες αντιδράσεις των συριανών φορέων και συλλόγων, οι οποίες – όπως φαίνεται – έφεραν το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Με την γνωστοποίηση της απόφασης ο Αντιπεριφερειάρχης Κυκλάδων Γιώργος Λεονταρίτης εξέδωσε την παρακάτω λιτή, αλλά γεμάτη νόημα ανακοίνωση:

Η Σύρος νίκησε
Η έδρα της Πολυτεχνικής Σχολής στη Σύρο.
Για τρίτη φορά η Σύρος με Απόφαση της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Αιγαίου κερδίζει την έδρα.

Οτιδήποτε άλλο κι αν συμβεί θα είναι αποτέλεσμα μεθόδευσης και εχθρικής πράξης κατά της Σύρου.

Πηγή: cyclades24

Επιστολή γονέων φοιτητών σε Πρωθυπουργό: Να Διατηρηθει εστω και για μια φορα την εβδομαδα η γραμμη Δωδεκανησα - Σαμος

Αξιότιμες Κυρίες και Κύριοι Πρωθυπουργέ, Υπουργέ και Υφυπουργέ, Βουλευτές, Περιφερειάρχες, Δήμαρχοι και Πρύτανη του Πανεπιστημίου Αιγαίου,

Με την παρούσα επιθυμούμε να σας καταστήσουμε γνωστό για ποιους λόγους θα θέλαμε να διατηρηθεί η γραμμή που συνδέει τα Δωδεκάνησα με το Καρλόβασι της Σάμου έστω και μία φορά την εβδομάδα.

Όπως όλοι γνωρίζετε τις ανισότητες που αποτελούν απόρροια της γεωγραφικής ιδιαιτερότητας των νησιών το οποίο έχει σαν αποτέλεσμα το κόστος μεταφοράς ανθρώπων και αγαθών να είναι δεκαπλάσιο σε σχέση με τη χερσαία χώρα.

Η συγκεκριμένη γραμμή αποτελεί γέφυρα που συνδέει το Νότιο με το Βόρειο Αιγαίο και αποτελεί την μοναδική οικονομική, ασφαλή και γρήγορη λύση για την μετάβαση των σπουδαστών, των γονιών και επισκεπτών, των καθηγητών στα τμήματα του Πανεπιστημίου Αιγαίου και του Παιδαγωγικό Ρόδου.

Ιδιαίτερα σε μια εποχή που υπάρχουν αρκετές οικονομικές δυσκολίες θα πρέπει να αποτελέσει ένα μέτρο προς υλοποίηση του του περίφημου «μεταφορικού ισοδυνάμου», κάνοντας γνωστό ότι η διατήρηση του συγκεκριμένου δρομολογίου είναι για την εκπαιδευτική κοινότητα των νησιών μας, τους καθηγητές, τους μαθητές και τους γονείς τους όχι ζήτημα «αναψυχής» και «διακοπών» αλλά ζήτημα επιβίωσης!

Οι κάτοικοι των νησιών μας δεν είναι πολίτες γ’ κατηγορίας.

Ο ανεφοδιασμός σε τρόφιμα και πρώτες ύλες, οι εμπορικές συναλλαγές, η σύνδεση με τις υπηρεσίες (υγείας, παιδείας, διοίκησης) του Βορείου με το Νότιο Αιγαίο είναι τα ελάχιστα προαπαιτούμενα για να υπάρχει μια στοιχειώδης κοινωνική δομή σε τόπους που είναι κοντά στα τουρκικά παράλια και έχουν επηρεαστεί από τις μεταναστευτικές δομές.

Για όλους αυτούς τους λόγους ζητούμε τη διατήρηση δρομολογίου από τον Πειραιά Καρλόβασι Σάμου με Κω και Ρόδο μια φορά την εβδομάδα γιατί όπως όλοι οι νησιώτες, έχουν ίσα δικαιώματα στο μεταφορικό αγαθό όπως και οι υπόλοιποι πολίτες που κατοικούν στην ηπειρωτική χώρα.

Οι γονείς ενός από του πολλούς φοιτητές/φοιτήτριες που σπουδάζουν στα τμήματα του Πανεπιστημίου Αιγαίου


Πηγή: vimatisko

Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2017

Επιστολή στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Σάμου με θέμα την δολοφονία της φώκιας Αργυρώ

Επιστολή έστειλε η ΠΦΠΟ την Κυριακή, 24 Σεπτεμβρίου 2017 στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Σάμου με θέμα την δολοφονία της φώκιας Αργυρώ. Η επιστολή κοινοποιήθηκε και στην Εισαγγελία Αρείου Πάγου.

Aξιότιμοι Κύριοι,
Ζητάμε την άμεση ενεργοποίηση των αστυνομικών και εισαγγελικών αρχών ώστε νε βρεθούν οι υπαίτιοι της άγριας δολοφονίας της Μεσογειακής φώκιας monachus-monachus, γνωστής ως Αργυρώ, που βρέθηκε νεκρή στις 21 Μαΐου στη Σάμο.

Υπάρχουν κάτοικοι της Σάμου που γνωρίζουν τον δολοφόνο και το Ινστιτούτο «Αρχιπέλαγος» έχει ήδη καταθέσει στις αρχές το όνομά του.

Το θέμα της δολοφονίας της συγκεκριμένης φώκιας έχει ήδη πάρει διεθνείς διαστάσεις καθώς ήταν γνωστή και αγαπητή από όλους, κατοίκους και τουρίστες. Όλοι περιμένουν την απόδοση της δικαιοσύνης για το κατάπτυστο έγκλημα που διαπράχθηκε εις βάρος του αθώου αυτού ζώου αλλά και εις βάρος της θαλάσσιας ζωής και ισορροπίας.

Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία (60 Σωματεία)
και
Πανελλαδική Συντονιστική Επιτροπή 130 Ζωοφιλικών Σωματείων
Πηγή: pfpo.gr

Σχετικό άρθρο: Γνωρίζουν ποιος δολοφόνησε τη φώκια Αργυρώ αλλά δεν καταθέτουν ως αυτόπτες μάρτυρες

ΙΚΑΡΙΑ - Το νησί με τα 1000 πρόσωπα (video)

Το νησί με τα χίλια πρόσωπα. Οδοιπορικό του Κυπριακού καναλιού Capital Tv
Επιμέλεια - Ρεπορτάζ: Γιώργος Φωκιανός

Δειτε το video

Εξπρές Σάμινα - 17 χρόνια από την τραγωδία

Το επιβατηγό – οχηματαγωγό (Ε/Γ-Ο/Γ) ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΜΙΝΑ της εταιρείας Minoan Flying Dolphins ήταν φέρυ-μπόουτ κλειστού τύπου που εκτελούσε την ακτοπλοϊκή γραμμή Πειραιάς – Πάρος – Ικαρία – Σάμος.
Το δρομολόγιο που εκτελέστηκε στις 26 Σεπτεμβρίου του 2000 είχε ως κατάληξη μία από τις μεγαλύτερες ναυτικές τραγωδίες στην Ελλάδα με 81 νεκρούς.
Είχε ναυπηγηθεί στο Σεντ Ναζέρ της Γαλλίας το 1966. Το αρχικό του όνομα ήταν Κορς, ενώ στη συνέχεια μετονομάσθηκε σε «Golden Vergina». Εντάχτηκε στο στόλο της «Minoan Flying Dolphin» με το όνομα «Εξπρές Σαμίνα».
Στις 31 Δεκεμβρίου 2001 και έχοντας συμπληρώσει 35 χρόνια στις θάλασσες, το Σαμίνα θα παροπλιζόταν.

Το μοιραίο βράδυ Το βράδυ της 26ης Σεπτεμβρίου του 2000 το «Εξπρές Σάμινα» αναχωρεί από τον λιμένα του Πειραιά με 533 άτομα, από τα οποία τα 472 ήταν επιβάτες και τα υπόλοιπα 61 πλήρωμα. Περίπου στις 22:12 το πλοίο προσεγγίζει τον λιμένα της Παροικιάς, με ανέμους 8 μποφόρ. Δύο μίλια ανοικτά της Πάρου προσκρούει με ταχύτητα 18 κόμβων στις νησίδες «Πόρτες», με συνέπεια το πλοίο να υποστεί ρήγμα στα δεξιά ύφαλά του, μήκους περίπου τριών μέτρων, στη βάση του δεξιού πτερυγίου ευσταθείας. Το νερό κατέκλυσε το μηχανοστάσιο του πλοίου το οποίο πήρε γρήγορα κλίση προς τα δεξιά και μετά από 25 λεπτά βυθίστηκε....
Μεγάλος πανικός κυρίεψε τους επιβαίνοντες λόγω της συσκότισης που προκλήθηκε στο πλοίο από ηλεκτρική βλάβη, καθώς δεν λειτούργησε ούτε η εφεδρική ηλεκτρογεννήτρια (emergency generator) ούτε η σειρήνα έκτακτης ανάγκης, ενώ δεν υπήρξε καμία ενημέρωση από τα φορητά μεγάφωνα του πλοίου με αποτέλεσμα πολλοί να πηδήξουν στα τυφλά στη θάλασσα.

Αρχικά το περιστατικό στο θάλαμο επιχειρήσεων του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας (ΥΕΝ) δεν εμπνέει κάποια ανησυχία παρά τη διαφορετική εικόνα που έδιναν οι επιβαίνοντες, που επικοινωνούσαν μέσω κινητών τηλεφώνων με τηλεοπτικούς σταθμούς. Μετά από αρκετή ώρα το Λιμεναρχείο Πάρου διατάσσει όλα τα παραπλέοντα σκάφη να σπεύσουν στον τόπο του ναυαγίου. Πρώτοι φτάνουν στο σημείο του ναυαγίου οι ψαράδες, ενώ στη συνέχεια έσπευσαν σκάφη του Λιμενικού και βρετανικά πολεμικά που συμμετείχαν σε άσκηση του ΝΑΤΟ.

Οι περισσότεροι διασωθέντες μεταφέρθηκαν στο Κέντρο Υγείας της Πάρου. Ο λιμενάρχης Πάρου, Δημήτρης Μάλαμας, έχασε τη ζωή του το ίδιο βράδυ από το άγχος και την πίεση κατά τη διάρκεια της επιχείρησης....

Ευθύνες και παραλήψεις

Έπειτα από 12μηνη έρευνα, οι διορισμένοι πραγματογνώμονες (Απ. Παπανικολάου, καθηγητής ΕΜΠ, Ι. Βεντούρας, πλοίαρχος Α” τάξεως, Γ. Δημητριάδης, αντιπλοίαρχος Π.Ν., Θ. Λουκάκης, καθηγητής ΕΜΠ και Εμ. Μανιός, ναυπηγός)
παρέδωσαν στις 25 Σεπτεμβρίου του 2001 στον ειδικό εφέτη ανακριτή την έκθεσή τους. Συγκεκριμένα: – Οι χειρισμοί του πληρώματος φυλακής γέφυρας ακόμα λίγα λεπτά πριν τη πρόσκρουση ήταν ανεπαρκείς, προκειμένου να αποφευχθεί η σύγκρουση.

Περίπου 15 λεπτά πριν την πρόσκρουση, το πλοίο ερήμην των κανόνων ασφαλούς πλοήγησης σε συνδυασμό με τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν και εκτός ελέγχου της πραγματικής του θέσης, έπλεε με χρήση αυτόματου πιλότου (autopilot) με ευθύνη του πληρώματος φυλακής γέφυρας και το ακριβές στίγμα του πλοίου δεν ήταν γνωστά στον υποπλοίαρχο.

– Κατά παράβαση του πιστοποιητικού ασφαλείας, οι υδατοστεγείς πόρτες ήταν όλες ανοιχτές, ενώ θα έπρεπε να ήταν ερμητικά κλειστές, με ευθύνη του πλοιάρχου και του υποπλοιάρχου.

 – Οι αξιωματικοί του μηχανοστασίου μετά την πρόσκρουση δεν ειδοποίησαν έγκαιρα τον πλοίαρχο και τον υποπλοίαρχο για την ύπαρξη ρήγματος, παραλείποντας να κλείσουν τις υδατοστεγείς πόρτες (ηλεκτρικό πίνακα ή το χειροκίνητο σύστημα) τις 3 από τις 11 με αποτέλεσμα την ταχεία κατάκλυση υδάτων στο εσωτερικό του σκάφους. Η καθυστέρηση ειδοποίησης του πλοιάρχου ήταν 8-10 λεπτά.

 – Δεν τέθηκε σε λειτουργία η σειρήνα έκτακτης ανάγκης για εγκατάλειψη του πλοίου και της σχετικής ενημέρωσης από τα μεγάφωνα του πλοίου, με ευθύνη του πλοιάρχου, καθώς επίσης δεν υπήρξε καθοδήγηση από το ανωτέρω πλήρωμα για οργανωμένη εκκένωση του πλοίου.

– Πολλά σωσίβια δεν ήταν εφοδιασμένα με λαμπτήρες σήμανσης και δεν διέθεταν σφυρίχτρες.

– Το πλοίο λίγο μετά την πρόσκρουση βυθίστηκε στο σκοτάδι, η ηλεκτρογεννήτρια έκτακτης ανάγκης (emergency generator) εντός ολίγων λεπτών μετά την σύγκρουση λόγω βλάβης έπαψε να λειτουργεί.

– Η παράλειψη διαβίβασης στίγματος του ναυαγίου, με αποτέλεσμα τη δυσχέρεια των ενεργειών έρευνας και διάσωσης με ευθύνη του πλοιάρχου και του ασυρματιστή του πλοίου. O ασυρματιστής ισχυρίστηκε πως από την πρώτη στιγμή έδωσε το στίγμα μέσω του «Ολύμπια Ράδιο» και του «Καναλιού 4»....

Ποινές
Οι κατηγορούμενοι για το τραγικό ναυάγιο ήταν επτά και καταδικάστηκαν με τις κάτωθι ποινές:

Ο πλοίαρχος Βασίλης Γιαννακής καταδικάσθηκε σε κάθειρξη 11 χρόνων 11 μηνών και 25 ημερών για:
• Διατάραξη ασφάλειας της υδάτινης συγκοινωνίας με ενδεχόμενο δόλο από την οποία επήλθε θάνατος ανθρώπων (κακούργημα)
• Ναυάγιο από αμέλεια
• ανθρωποκτονία από αμέλεια κατά συρροή
• σωματικές βλάβες από αμέλεια κατά συρροή
• μη αυτοπρόσωπη διεύθυνση πλοίου από πλοίαρχο σε πλου με δυσχερή σημεία. Πρωτόδικα είχε καταδικαστεί σε ποινή φυλάκισης 16 χρόνων, ενός μήνα και 15 ημερών.

Ο υποπλοίαρχος Αναστάσιος Ψυχογιός καταδικάσθηκε σε κάθειρξη 12 χρόνων, 9 μηνών και 25 ημερών για:
• διατάραξη ασφάλειας της υδάτινης συγκοινωνίας με ενδεχόμενο δόλο από την οποία επήλθε θάνατος ανθρώπων (κακούργημα)
• ναυάγιο από αμέλεια
• ανθρωποκτονία από αμέλεια κατά συρροή
• σωματικές βλάβες από αμέλεια και κατά συρροή.
Πρωτόδικα είχε καταδικαστεί σε κάθειρξη 19 χρόνων, ενός μήνα και 15 ημερών.

Και οι δύο αμέσως μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας οδηγήθηκαν στη φυλακή για τη συνέχιση της εκτέλεσης της ποινής τους.

Ο ύπαρχος Γιώργος Τριαντάφυλλος καταδικάσθηκε σε ποινή φυλάκισης 5 ετών και 28 ημερών για:
• διατάραξη ασφάλειας της υδάτινης συγκοινωνίας από αμέλεια
• ανθρωποκτονία από αμέλεια κατά συρροή
• πρόκληση σωματικών βλαβών από αμέλεια κατά συρροή
• έκθεση με ενδεχόμενο δόλο κατά συρροή
• εγκατάλειψη πλοίου χωρίς τη συναίνεση πλοιάρχου Πρωτόδικα είχε καταδικαστεί σε φυλάκιση οκτώ χρόνων, εννέα μηνών και 28 ημερών. Η ποινή του είναι εξαγοράσιμη.

Ο Α΄ μηχανικός Γεράσιμος Σκιαδαρέσης καταδικάσθηκε σε ποινή φυλάκισης 7 ετών, πέντε μηνών και 28 ημερών για:
• πρόκληση ναυαγίου από αμέλεια
• ανθρωποκτονία από αμέλεια κατά συρροή • πρόκληση σωματικών βλαβών από αμέλεια κατά συρροή
• έκθεση με ενδεχόμενο δόλο κατά συρροή Πρωτόδικα είχε καταδικαστεί σε φυλάκιση 8 χρόνων, 6 μηνών και 28 ημερών. Η ποινή του είναι εξαγοράσιμη.

Ο ασυρματιστής Δημήτρης Τσούμας καταδικάστηκε σε ποινή φυλάκισης 10 μηνών με τριετή αναστολή για:
• Εγκατάλειψη πλοίου χωρίς συναίνεση πλοιάρχου. Πρωτόδικα είχε καταδικαστεί σε φυλάκιση 15 μηνών με τριετή αναστολή.

Ο διευθύνων σύμβουλος και ο πρόεδρος της τότε της πλοιοκτήτριας εταιρείας Νικόλαος Βικάτος και Κωνσταντίνος Κληρονόμος καταδικάσθηκαν σε ποινή φυλάκισης 2 ετών, 6 μηνών και 2 ημερών για:
• Έκθεση κατά συρροή με ενδεχόμενο δόλο Η ποινή τους είναι εξαγοράσιμη ενώ πρωτόδικα είχαν καταδικαστεί σε φυλάκιση 4 χρόνων, τριών μηνών και τριών ημερών.

Ο Άρειος Πάγος Δέκα χρόνια μετά το τραγικό ναυάγιο του «Εξπρές Σαμίνα» αποφάσισε τελεσίδικα ότι τα κατώτερα δικαστήρια που είχαν χειριστεί την υπόθεση έκαναν νομικά σφάλματα ως προς τα αδικήματα που απέδωσαν στους βασικούς κατηγορούμενους, γεγονός που οδηγεί στην ευμενέστερη ποινική μεταχείρισή τους....

Οι καταγγελίες πριν από το ναυάγιο και η αυτοκτονία του εφοπλιστή Παντελή Σφηνιά

Ο Α’ μηχανικός Αναστάσιος Σορόκας, δούλευε στο πλοίο έως της 19 Σεπτεμβρίου, δηλαδή λίγες ημέρες πριν να βυθιστεί. Ο ίδιος παραιτήθηκε υποστηρίζοντας ότι το πλοίο ήταν αναξιόπλοο με πολλά προβλήματα μεταξύ των οποίων άσχημη κατάσταση μηχανών, παλαιότητα και έλλειψη συντήρησης των τεσσάρων ηλεκτρομηχανών, προβληματική λειτουργία των συστημάτων καθέλκυσης των λέμβων και ανεπάρκεια των υδατοστεγών θυρών σε περίπτωση που ένα τμήμα του πλοίου κατακλυζόταν με νερά όπως και έγινε.
Μετά από αυτές τις καταγγελίες διατάχθηκαν δύο έκτακτες επιθεωρήσεις, μια στις 21 Σεπτεμβρίου του 2000 και άλλη μια στις 26 του ίδιου μήνα από τους επιθεωρητές του ΚΕΕΠ (Κλάδου Ελέγχου Εμπορικών Πλοίων).

Κατά την πρώτη επιθεώρηση, οι επιθεωρητές δεν βρήκαν κανένα πρόβλημα στο πλοίο, ενώ μετά από νέες καταγγελίες του Α’ μηχανικού, πραγματοποιήθηκε και η δεύτερη επιθεώρηση στην οποία όμως και πάλι δεν βρήκαν κάποιο πρόβλημα … O τέως πρόεδρος της ΠΕΜΕΝ Γ. Τούσσας είχε αναφέρει πως το Σάμινα δεν διέθετε Πιστοποιητικό Ασφάλειας. Η ισχύς του Πιστοποιητικού Ασφαλείας, που είχε εκδοθεί από τον ΚΕΕΠ είχε λήξει στις 17 Αυγούστου του 2000 και ταξίδευε με προσωρινό πιστοποιητικό του Διεθνούς Κώδικα Ασφαλούς Διαχείρισης.

Ο 55χρονος εφοπλιστής, που ήταν αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Μinoan Flying Dolphins , Παντελής Σφηνιάς, δεν άντεξε το βάρος της τραγωδίας και της πίεσης που του ασκήθηκε. Έδωσε τέλος στη ζωή του το πρωί της 29ης Νοεμβρίου του 2000 πέφτοντας από τον έκτο όροφο του κτιρίου της εταιρείας στην Ακτή Κονδύλη στον Πειραιά....


ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΩΝ
"Αφίστε τους"
Η μεγαλύτερη απογοήτευση ήταν ο Έλληνας πολίτης . Τα χέρια μας δεν άντεχαν να τραβήξουν άλλους από την θάλασσα . Προσπαθούσαμε εμείς οι τέσσερις κι ένα παιδί από το πλήρωμα . Και μέσα στη βάρκα υπήρχαν άνθρωποι νέοι, τριάντα και σαράντα χρονών που δεν είχαν πάθει τίποτα . Θα μπορούσαν να μας βοηθήσουν να σώσουμε κι άλλους . Αυτοί όμως μόλις τους ανεβάζαμε στη βάρκα μας λέγανε : "Αστε τους και πάμε να φύγουμε"
(Αφήγηση τεσσάρων διασωθέντων φαντάρων)

"Βάρκες"
- Καμία βάρκα δεν λειτούργησε . Το πλήρωμα έφυγε πρώτο!
Εσείς πώς σωθήκατε ;
- Μπήκα σε μια βάρκα που κατέβασε το πλήρωμα!
(Διασωθείς επιβάτης)

"Θηρία και μονομάχοι"
Ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίστηκε τότε αυτή η τραγική ιστορία από όλους.
-Αρχές, δημοσιογράφους, πολίτες- δυστυχώς είναι ο ίδιος με τον οποίο θα αντιμετωπιζόταν αν γινόταν σήμερα.
Τα δημοσιεύματα της εποχής δεν τιμούν καθόλου εκείνους που τα έγραψαν, κι ας είναι σήμερα τα πιο γνωστά και ακριβοπληρωμένα αστέρια του ραδιοφώνου και της τηλεόρασης...
 Άνθρωποι ανίδεοι από θάλασσα αυτοανακηρύχτηκαν ειδήμονες της Ναυτικής και Ναυαγοσωστικής. Πριν καλά καλά φτάσει το βαπόρι στο πάτο βρήκανε τι έφταιγε και ποιοι.
"Ποταμόπλοιο", "Σαπιοκάραβο", "Πλωτό φέρετρο", "Δημόσιος κίνδυνος" , "Δολοφόνοι", "Εκβιαστές"...

Πηγή: captainkoko253

Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2017

Επιστρέφει το "αδελφακι" του Nissos Mykonos

Συμφωνα με αυτα που ειχαμε ακουσει αλλα και με αυτα που γραφτηκαν στην ιστοσελιδα Ferrybalear.blogspot το αδελφακι του Νησος Μυκονος -το Νησος Χιος- ερχεται επιτελους παλι στην Ελλαδα μιας σταματει στις 29 Σεπτεμβριου η ναυλωση του στο εξωτερικο.
 Το πλοιο αναμενεται να ερθει στο λιμανι του Πειραια τις πρωτες μερες του Οκτωβριου και υπαρχει ενδεχομενο να μπει στην γραμμη Πειραια - Παρο - Ναξο - Σαντορινη που μενει ορφανη μιας και το Νησος Σαμος (που κερδισε το στοιχημα), φευγει και θα αντικαταστησει το Αριαδνη τον ερχομενο μηνα στην γραμμη Πειραιας - Χιος - Μυτιληνη - (εχουμε κανει αναφορα γ' αυτο το θεμα ΕΔΩ.)

Στο πληρωμα του πλοιου Nησος Χιος, ευχομαστε καλη επιστροφη στην πατριδα.

Με το καλο να το δουμε και στην γραμμη της ΙκαροΣαμίας μας

Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου 2017

Αποτελέσματα του 2ου αγώνα τριάθλου που διοργάνωσε ο Να.Ο.Κ.

Δείτε τα αποτελέσματα του 2ου αγώνα τριάθλου που διοργάνωσε σήμερα ο Να.Ο. Κ. με απόλυτη επιτυχία.

Αποτελέσματα Τρίαθλου ΕΔΩ

Αποτελέσματα Τρίαθλου Αναλυτικα ΕΔΩ

Αποτελέσματα Δίαθλου ΕΔΩ

Αποτελέσματα Δίαθλου Αναλυτικά ΕΔΩ

Αποτελέσματα Παιδικού Αγωνα ΕΔΩ

Κατάταξη ΕΔΩ

Συμμετοχές ΕΔΩ


2ος αγώνας τριάθλου απο τον Να.Ο.Κ. (πρωτες εικονες)

Πρωτες εικονες απο τον 2ο αγωνα τριαθλου απο τον Ναυαθλητικο Ομιλο Καρλοβασου.
Η μονη αλλαγη που εγινε, ηταν στον χορο που διεξηθχη το πρωτο αγωνισμα της κολυμβησης (λογο καιρου).





Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2017

Συνολικοί Πίνακες Εισαγομένων (Πλοιάρχων & Μηχανικών) στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (Α.Ε.Ν.) εκπαιδευτικού έτους 2017-2018

Από το Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής ανακοινώνεται ότι την 22 Σεπτεμβρίου 2017 ημέρα Παρασκευή τοιχοκολλήθηκαν στα καταστήματα του Υπουργείου (Ακτή Βασιλειάδη Πύλη Ε1-Ε2 εντός Λιμένα Πειραιά και Γρ.Λαμπράκη 150) και αναρτήθηκαν στο διαδίκτυο στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις www.yen.gr και www.hcg.gr, οι συνολικοί πίνακες εισαγομένων (Πλοιάρχων και Μηχανικών) στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (Α.Ε.Ν.) έτους 2017-2018, όπως προβλέπεται από το κεφάλαιο ΙΑ΄ της σχετικής προκήρυξης.

Από την επόμενη σχολική χρονιά η λειτουργία του ιδιωτικού Ναυτικού Λυκείου στη Χίο απο το Ίδρυμα "Μαρία Τσάκος"

Την ανάγκη η ναυτική εκπαίδευση να δεθεί άρρηκτα με την παράδοση του νησιού και να αποκαταστήσει επαγγελματικά όσα παιδιά θελήσουν να φοιτήσουν στο Ιδιωτικό Ναυτικό Επαγγελματικό Λύκειο καταγράφει ως προτεραιότητα το Ίδρυμα «Μαρία Τσάκος»,  σύμφωνα με το διευθυντή του Μιχ. Μπελέγρη.

«Η πρόθεση του καπ. Παναγιώτη Τσάκου είναι να υπάρξουν όλες οι προϋποθέσεις εκείνες που θα βοηθήσουν τους μαθητές να αποκτήσουν τις γνώσεις που απαιτούνται και να σταδιοδρομήσουν, εφόσον το επιθυμούν, στη θάλασσα, κυρίως στις ειδικότητες των ηλεκτρονικών, μηχανικών κ.α., ειδικότητες δηλαδή που έχει ανάγκη ο κλάδος. Το Ιδιωτικό Επαγγελματικό Ναυτικό Λύκειο θα μπορεί να λειτουργήσει από την σχολική σεζόν 2018-2019 και προς αυτή την κατεύθυνση τρέχουμε όλες τις διαδικασίες», εξηγεί ο κ. Μπελέγρης

Μία τριμελής επιτροπή, αποτελούμενη από τον καθηγητή Κων/νο Γραμμένο, την  Βενετία Καλιπολίτου (πρώην Δ/ντρια Ναυτικής Εκπ/σης του Λ.Σ.) και τον διευθυντή του Ιδρύματος Μιχ. Μπελέγρη, θα αναλάβει να διεκπεραιώσει όλα όσα απαιτούνται από το Νόμο για την ίδρυση του Λυκείου, τις υποδομές, το προσωπικό και τη λειτουργία του.

Για τις ανάγκες στέγασης το Ίδρυμα βρίσκεται σε διαδικασία επιλογής του καταλληλότερου χώρου. «Δεν είναι υποχρεωτικό να είναι στον στενό πυρήνα της πόλης. Αναζητούνται σημεία και περιμετρικά της πόλης και λίγο πιο έξω από αυτήν. Σε κάθε περίπτωση μας ενδιαφέρει να πληροί της ανάγκες που το σχολείο επιβάλλει», αναφέρει ο κ. Μπελέγρης, υποστηρίζοντας ότι είναι δεδομένη και η παρουσία μαθητικής στέγης για όσα παιδιά επιθυμούν να φοιτήσουν στο Λύκειο από περιοχές εκτός Χίου.

Πηγή: politischios

Το SuperFerry φεύγει... το Άνδρος έρχεται στο λιμάνι του Πειραιά

Από την Δευτέρα 2 Οκτωβρίου, το "Άνδρος" θα έχει ως αγκυροβόλιο το λιμάνι του Πειραιά, απ’ όπου θα αναχωρεί κάθε πρωί για Σύρο-Τήνο- Μύκονο, εκτελώντας για λογαριασμό της Blue Star Ferries, το τακτικό δρομολόγιο της εταιρίας.

Η Fast Ferries, ήρθε σε συμφωνία με την μεγάλη ακτοπλοϊκή δύναμη που δραστηριοποιείται σε όλο το Αιγαίο και της «δάνεισε» το «Άνδρος» μέχρι ότου ολοκληρωθούν οι εργασίες αποκατάστασης του «Πάτμος» που έπεσε σε ξέρα έξω από λιμάνι της Ίου.

Ήδη το «Πάτμος» βρίσκεται στην δεξαμενή όπου οι ναυπηγοί το επισκευάζουν και υπολογίζεται ότι θα είναι πάλι αξιόπλοο, σε περίπου δυο έως τρεις μήνες.

Μετά την πρόσκρουση του «Πάτμος» και λόγω απουσίας της Blue Star Ferries, στην γραμμή, είχε μπει προσωρινά το SuperFerry των αδελφών Στεφάνου. Μετά την συμφωνία όμως που επήλθε μεταξύ του Θεολόγου Παναγιωτακη και της BlueStar, αναλαμβάνει το "Άνδρος".

Πηγή: «Εν Άνδρω»

Δρομολογια για τον Νομο Σαμου απο 2 Οκτωβριου εως 31 Οκτωβριου 2017 με τα πλοια Νησος Μυκονος και Blue Star2


ΒΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΥΛΗ ΠΟΥ ΑΝΑΧΩΡΟΥΝ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ

Δειτε το αναλυτικο προγραμμα των δρομολογιων για τον Νομο Σαμου απο 02 εως 31 Oκτωβριου 2017 με τα πλοια Νησος Μυκονος -- Blue Strar 2 

 Πατηστε πανω στις φωτογραφιες για ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΓΕΘΟΣ


02/10 εως 31/10 - ΝISSOS ΜΥΚΟΝΟS
ΠΥΛΗ Ε7


ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΣΥΡΟΣ - ΜΥΚΟΝΟΣ - ΕΥΔΗΛΟΣ - ΑΓΙΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ - ΦΟΥΡΝΟΙ - ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ - ΒΑΘΥ - ΧΙΟΣ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ - ΛΗΜΝΟΣ - ΚΑΒΑΛΑ

ΚΑΒΑΛΑ - ΛΗΜΝΟΣ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ - ΧΙΟΣ - ΒΑΘΥ - ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ - ΦΟΥΡΝΟΙ - ΑΓΙΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ - ΕΥΔΗΛΟΣ - ΜΥΚΟΝΟΣ - ΣΥΡΟΣ - ΠΕΙΡΑΙΑΣ


Κεντρικό Πρακτορείο Kαρλοβασου Hellenic Seaways





05/09 εως 31/10 - BLUE  STAR 2
ΠΥΛΗ Ε1

ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΣΑΜΟΣ (Καρλοβασι & Βαθυ) - ΚΩΣ - ΡΟΔΟΣ - ΚΑΡΠΑΘΟΣ

ΚΑΡΠΑΘΟΣ - ΡΟΔΟΣ - ΚΩΣ - ΣΑΜΟΣ (Καρλοβασι & Βαθυ) - ΠΕΙΡΑΙΑΣ

 Κεντρικό Πρακτορείο Blue Star Ferries