Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2016

Τα θυμαστε... ; Samos Sun - Samos Star - Samos Spirit - Venus

Ολοι λιγο πολυ θα ειχατε ταξιδεψατε καποια στιγμη με αυτα τα πλοια που καποτε βρισκονταν στην περιοχη μας, στον νομο μας.
Τα πλοια αυτα ηταν τα περισσοτερα εκδρομικα (εκτος του Samos Spirit) και εκαναν κρουαζιερες προς ΦουρνοΙκαροΣαμια - Kusadasi - Πατμο.

Τα... Samos Sun - Samos Star - Samos Spirit ανηκαν σε Σάμιους πρακτορες, που ομως το εγχείρημα τους απέτυχε.
Aπο αυτα που εχουμε διαβασει στο ιντερνετ, ο πρόεδρος της τοτε εταιρείας ηταν ο σημερινος αντιπεριφεριαρχης Σαμου Ν.Κ.

Τελευταιες πληροφοριες για τα πλοια
Samos Spirit ... Παρατειμενο εδω και καποια χρονια στο Περαμα.
Samos Sun ... Σκοπελος (Πληροφοριες αναφερουν οτι εχει κατασχεθη λογο απαγορευμενου φορτιου)
Samos Star ... Siğacık (μαρινα Teos - Πληροφοριες αναφερουν οτι εχει κατασχεθη λογο χρεων στην εκει μαρινα) - 2009 Αλλαξε το ονομα του σε Joy Star και εκτελει ημερησιες κρουαζιερες απο Κερκυρα προς Παξους και Αντιπαξους
Venus ... Nαυπλιο ?

Ακολουθουν φωτογραφιες και τεχνικα
χαρακτηριστικα των πλοιων


SAMOS SPIRIT ex Holt, Anholt  - IMO 8012748

Δειτε την τελευταια θεση του πλοιου ΕΔΩ
Ναυπηγηση: 1981
Μηκος: 41,03 μετρα
Πλατος: 8,9 μετρα
Βυθισμα: 2,45 μετρα
Μηχανες: GRENAA
Ταχυτητα: 12 μιλια
Παιρνει 15 ιχ ή 4 φορτηγα



SAMOS SUN ex Nadya, Γραμβούσα Εξπρές  -  IMO 8999556

 Δειτε την τελευταια θεση του ΕΔΩ
Ναυπηγηση: 1978
Μηκος: 34μετρα
Πλατος: 5 μετρα
Βυθισμα: 2,3 μετρα
Μηχανες: DAEWOO
Ταχυτητα: 10,5 μιλια



SAMOS STAR ex Saronic Star  -  IMO 8869270

 Δειτε την τελευταια θεση του ΕΔΩ
Ναυπηγηση: 1993
Μηκος: 40.1μετρα
Πλατος: 6,9 μετρα
Βυθισμα: 2,9 μετρα
Μηχανες: DAEWOO
Ταχυτητα: 14 μιλια


VENUS ex Alina1  -  IMO 8834809
Φωτογραφια Panagiotis Marinakis

 Δειτε την τελευταια θεση του ΕΔΩ
Ναυπηγηση: 1993
Μηκος: 37.62 μετρα
Πλατος: 6,9 μετρα
Βυθισμα: 2,93 μετρα
Μηχανες: BARNAUL TRANSMASH
Ταχυτητα: 16,5 μιλια
 

Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2016

Με Το Νησος Μυκονος ... Τραγουδι απο την Αννα Περακη για το Νησος Μυκονος

Μουσικη - Στελιος Χαλβατζης
Στιχοι - Αννα Μονογυιου
Επιμελεια Παραγωγης Στελιος Χαλβατζης

Ακουστε το...
 

Γεια Σου Καπεταν Βαγγελη... Τραγουδι απο την Ιωαννα Λεγακη αφιερωμενο στον καπετανιο του Νησος Μυκονος


Αφιερωμενο στον καπετανιο του Νησος Μυκονος ΒΑΓΓΕΛΗ ΑΡΑΘΥΜΟ
Μουσικη - Στελιος Χαλβατζης
Στιχοι - Αννα Μονογυιου

Ακούστε το... 

Αρχίζουν σύντομα τα έργα αποκατάστασης στο λιμάνι Μαλαγαρίου

Στο πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων (ΠΔΕ) έχουν ενταχθεί οι εργασίες για την αποκατάσταση του λιμένα Mαλαγαρίου συνολικού προϋπολογισμού ύψους 200.000 ευρώ.

Προβλήματα όπως καθιζήσεις και ρωγμές στο οδόστρωμα, σπηλαιώσεις στα κρηπιδώματα, εκρίζωση και έκθεση μεταλλικών αναδομών, δημιουργούν σοβαρούς κινδύνους για την ασφάλεια των πλοίων που προσεγγίζουν το λιμάνι αλλά και στους επιβάτες που επιβιβάζονται και έτσι στα τέλη Νοεμβρίου αναμένεται η δημοπρασία για την εκτέλεση των εργασιών.

Να σημειώσουμε ότι για να ολοκληρωθεί το έργο της προστασίας του λιμανιού Μαλαγαρίου απαιτούνται άλλες 500.000 ευρώ.

Ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού ταμείου Ελισαίος Μαυρατζώτης μιλώντας στην ΕΡΑ ΑΙΓΑΙΟΥ αναφέρθηκε και στο λιμάνι Καρλόβασου καθώς αναμένεται η ένταξη στο ΠΔΕ και η εκταμίευση 95.000 ευρώ για την τοποθέτηση φωτιστικών.

Πηγή: era-aegean

YΣ.
Θα θυμαστε βεβαια το ποστ που ειχαμε κανει 04/10/16 με τιτλο: Τα λιμάνια μας... τα χάλια μας (εν ετει 2016)

Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2016

Υπό προϋποθέσεις τα δρομολόγια από τα «ηλικιωμένα» πλοία



Τι περιλαμβάνει το σχετικό Προεδρικό Διάταγμα
Παράταση ζωής, υπό προϋποθέσεις, για τα «ηλικιωμένα» πλοία δίνει ουσιαστικά το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής μέσω του Προεδρικού Διατάγματος υπ΄αριθμόν 104 «Πρόσθετες διαδικασίες ελέγχου, όροι και προϋποθέσεις για τη δυνατότητα δρομολόγησης επιβατηγών (Ε/Γ), επιβατηγών - οχηματαγωγών (Ε/Γ-Ο/Γ), επιβατηγών - ταχυπλόων (Ε/Γ-ΤΑΧ), επιβατηγών - οχηματαγωγών ταχυπλόων (Ε/Γ-Ο/ Γ - ΤΑΧ) και δυναμικώς υποστηριζόμενων (ΔΥΣ) πλοίων μετά τη συμπλήρωση του ορίου ηλικίας δραστηριοποίησης» που εκδόθηκε την Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2016.

Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά «σκοπός του παρόντος είναι ο καθορισμός πρόσθετων διαδικασιών ελέγχου, όρων και προϋποθέσεων για τη δρομολόγηση επιβατηγών, επιβατηγών - οχηματαγωγών, επιβατηγών - ταχυπλόων, επιβατηγών - οχηματαγωγών ταχυπλόων, και, δυναμικώς υποστηριζόμενων πλοίων τα οποία: α) έχουν συμπληρώσει ηλικία τριάντα ή συμπληρώνουν, εντός του έτους που υποβάλουν αίτηση για επιθεώρηση, ηλικία (30) ετών, από το έτος καθέλκυσής τους, για να δραστηριοποιούνται μεταξύ των λιμένων της ηπειρωτικής και νησιωτικής Ελλάδος καθώς και μεταξύ νησιωτικών λιμένων της, σύμφωνα με την περίπτωση γ' της παραγράφου 2 του άρθρου τρίτου του Ν. 2932/2001 (Α΄ 145), ή έχουν συμπληρώσει ή συμπληρώνουν, εντός του έτους που υποβάλουν αίτηση για επιθεώρηση, ηλικία τριάντα πέντε (35) ετών, από το έτος καθέλκυσής τους, για να δραστηριοποιούνται μεταξύ ηπειρωτικών λιμένων».

Επιπλέον στο άρθρο 3 σημειώνεται:
«Πρόσθετες επιθεωρήσεις συμμόρφωσης: 1. Ανεξαρτήτως των εφαρμοζόμενων διατάξεων της εκάστοτε ισχύουσας νομοθεσίας σχετικά με τη διενέργεια επιθεωρήσεων πλοίων και έκδοσης πιστοποιητικού ασφαλείας αυτών, για τη διαπίστωση συμμόρφωσης με τις απαιτήσεις του παρόντος διατάγματος διενεργούνται επιπρόσθετα οι ακόλουθες επιθεωρήσεις: α) αρχική επιθεώρηση συμμόρφωσης, β) ετήσια επιθεώρηση συμμόρφωσης, η οποία διενεργείται κατά το χρόνο διεξαγωγής της επιθεώρησης για την ανανέωση του πιστοποιητικού ασφαλείας του πλοίου, γ) ενδιάμεση επιθεώρηση συμμόρφωσης, η οποία διενεργείται εντός διαστήματος δεκαπέντε ημερών πριν ή μετά την ημερομηνία συμπλήρωσης μισού χρόνου της διάρκειας ισχύος του πιστοποιητικού ασφαλείας του πλοίου, με την επιφύλαξη της παραγράφου 2.β του άρθρου 11, δ) περιοδική επιθεώρηση συμμόρφωσης, η οποία δι ενεργείται κατά το χρόνο διεξαγωγής της επιθεώρησης για την ανανέωση του πιστοποιητικού ασφαλείας του πλοίου, ανά τακτά χρονικά διαστήματα που καθορίζονται στο άρθρο 9.»

Πέρυσι στις αρχές Νοεμβρίου ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ.Θοδωρής Δρίτσας σε συνάντηση που είχε με τον βουλευτή της ΝΔ κ. Κώστα Κατσαφάδο είχε πει ότι ετοιμαζόταν τροπολογία με την οποία θα ρυθμίζεται το ζήτημα της συνέχισης των «ιπτάμενων δελφινιών» προς τα νησιά του Αργοσαρωνικού στα οποία δεν «δένει» συμβατικό πλοίο.

Όπως αναφέρουν πληροφορίες, το πρόβλημα δημιουργήθηκε επειδή «ιπτάμενα δελφίνια» συμπλήρωσαν τον «χρόνο ζωής» τους και με βάση σχετική νομοθεσία που ισχύει στην Ελλάδα θα έπρεπε να μη συνεχίσουν τα δρομολόγια. Το αποτέλεσμα ήταν να εκτελούνται δρομολόγια μόνο Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή.

Σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου από τον χειμώνα είχε αναφερθεί ότι
«ήδη από μηνών, με πρωτοβουλία του υπουργείου, έχει αποσταλεί σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος στο Συμβούλιο της Επικρατείας και στην αρμόδια Διεύθυνση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, με το οποίο αντιμετωπίζεται το θέμα οριστικά... Ως την ολοκλήρωση της διαδικασίας υπογραφής του σχεδίου ΠΔ, το υπουργείο προωθεί νομοθετική ρύθμιση με βάση την οποία θα ρυθμιστούν ζητήματα μεταβατικού χαρακτήρα».

Πηγή: tovima

Χρόνια Πολλά Δημητρη....

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ


ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΟΟΥ
CPT


ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΟΞΑΣ
ΥΠΑΡΧΟΣ Nissos Mykonos


ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΙΚΟΓΕΩΡΓΙΟΥ
ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ Nissos Mykonos


ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Eπιχειρηματιας & ανηψιος


ΜΙΜΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ
SAMOS EXPRES Μεταφορικη

Επίσκεψη Κοινού σε Πολεμικά Πλοία για τον Εορτασμό της Επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940 στον Πειραιά


Από το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού ανακοινώνεται ότι στο πλαίσιο του εορτασμού της επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940, η φρεγάτα ΨΑΡΑ, η πυραυλάκατος ΜΠΛΕΣΣΑΣ και το υποβρύχιο ΠΟΝΤΟΣ θα καταπλεύσουν στον λιμένα του Πειραιά, όπου θα παραβάλουν στα κρηπιδώματα 11 και 12 (Εκθεσιακό Κέντρο ΟΛΠ), προκειμένου να δοθεί η ευκαιρία στο κοινό να τα επισκεφθεί.

Οι ώρες του επισκεπτηρίου έχουν ως ακολούθως:
Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2016, από 15:00 έως 19:00
Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2016, από 09:00 έως 19:00
Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2016, από 09:00 έως 17:00

Αντιπλοίαρχος Αδαμάντιος Χριστοδούλου ΠΝ
Εκπρόσωπος Τύπου ΓΕΝ

Πηγή:  hellenicnavy

Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2016

Samos StreamShip Co


Η Samos Steamship είναι μια εταιρεία διαχείρισης πλοίων που λειτουργεί ένα μεικτό στόλο δεξαμενοπλοίων και πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου.
H Samos Steamship διαχειρίζεται ένα στόλο από 2 εκατομμύρια τόνους με μέσο όρο ηλικίας 7 ετών.
Με πάνω από 140 χρόνια εμπειρίας, η Samos Steamship προσφέρει αξιόπιστες θαλάσσιες μεταφορές, συνδυάζοντας την τεχνογνωσία, την ευελιξία και την καινοτομία.





Aκολουθουν ορισμενες φωτογραφιες απο τα πλοια του
με ονοματα που θυμιζουν το νησι μας
Kokkari
Karvounis
Mykali
Pythagoras
Samos
Samos_Majesty
Πηγη: samossteamship

Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2016

Ο έρωτας του Οδυσσέα - Κώστας Βουτσας (1984). Πλανα απο Ποταμι και λιμανι Καρλοβασου

Ποσοι αραγες θυμαστε τα νυχτερινα γυρισματα της ταινιας του Βασιλη Βαφεα με τιτλο "Ο Ερωτας του Οδυσσεα" με κυριο πρωταγωνιστη τον Κωστα Βουτσα στις αποθηκες στο λιμανι Καρλοβασου διπλα στο λιμεναρχειο αλλα και στην παραλια στο Ποταμι ;
Εγω παντος ειχα την τυχη να τα παρακολουθησω απο κοντα.

Δειτε τα πλανα που γυριστηκαν εκει...

Λιγα λογια για την ταινια

Τίτλος κινηματογραφικής ταινίας: Ο έρωτας του Οδυσσέα (1984)
Έτος: 1984
Πρεμιέρα: Οκτώβριος 1984
Διάρκεια: 107'
Είδος: Κοινωνική
Εταιρία παραγωγής: Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου , Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση (ΕΡΤ)
Σκηνοθεσία: Βασίλης Βαφέας
Σενάριο: Βασίλης Βαφέας
Μουσική σύνθεση: Θανάσης Πολυκανδριώτης , Άκης Λυμούρης
Παραγωγός: Βασίλης Βαφέας
Φωτογραφία: Ντίνος Κατσουρίδης

Ηθοποιοί: Κώστας Βουτσάς (Οδυσσέας) , Αθηνόδωρος Προύσαλης , Γιάννης Γκούμας , Καρυοφυλλιά Καραμπέτη , Εύα Μουστάκα , Μηνάς Χατζησάββας , Κατερίνα Ροδίου , Νίκος Λυκομήτρος , Κώστας Νικολαϊδης (I) , Χρήστος Σιμαρδάνης , Γιώργος Πιπερόπουλος , Richard Svare , Χαρά Αγγελούση , Χάρις Νικήτα , Γρηγόρης Σεμιτέκολο , Χρήστος Θεοδωρίδης , Γιώργος Κοτσώνης , Αλέξης Σαβανίδης , Πέτρος Μεταλληνός , Γιάννης Μεταλληνός , Τάκης Μαυροκορδάτος , Γιώργος Κεραμέας , Χάρης Καμπουρίδης , Αντώνης Ζώρας , Παναγιώτης Μαντέλης , Μάκης Τόγης , Στράτος Διονυσίου (τραγούδι) , Βιργινία Πρέκα (τραγούδι) , Nasim Alihan , Reginald Browning (χορευτής) , Alain Fedronic (χορευτής) , Patricia Florence (χορεύτρια) , Πάρης Χούλης (χορευτής) , Άννα Καραμήτσου (χορεύτρια) , Ζωή Πανερίτη (χορεύτρια) , Solita Sabethai (χορεύτρια) , Βάσω Σωτηροπούλου (χορεύτρια) , Marie-Laure Coulmin , Βύρων Ντεγκλό , Greco , Καίσαρ , Tonelli
Σκηνικά:
Δαμιανός Ζαρίφης

Πλοκή: Ο Οδυσσέας ένας τυπικός μικροαστός, παντρεμένος και πατέρας δύο παιδιών, εργάζεται στο λογιστήριο μιας μεγάλης εταιρείας, όταν τον απολύουν ξαφνικά, αφήνοντάς τον μετέωρο. Άνεργος τώρα, με τα λεφτά της αποζημίωσης στην τσέπη, περιπλανιέται άσκοπα στη θερινή Αθήνα. Στην περιπλάνησή του αυτή συναντά μια κοπέλα που αντιπροσωπεύει γι’ αυτόν τη χαμένη νιότη. Την ακολουθεί παντού, αλλά κάθε τόσο τη χάνει από τα μάτια του κι ανησυχεί. Είναι μια περιπλάνηση από την Αθήνα στην Ύδρα, και τούμπαλιν, γεμάτη εκπλήξεις, αστεία στιγμιότυπα, αλλά και αγωνία.

Trivia: Η ταινία προβλήθηκε τη σαιζόν 1984-1985 και έκοψε 75.501 εισιτήρια. Ήρθε στην 14η θέση σε 38 ταινίες.Η ταινία εκπροσώπησε την Ελλάδα στο Δεκαπενθήμερο Σκηνοθετών του Φεστιβάλ κινηματογράφου των Κανών το 1985.

Μεταδόθηκε ως μίνι σειρά 4 επεισοδίων από την ΕΡΤ το 1986 ("Ο έρωτας του Οδυσσέα (1986)")









Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2016

Αναφορα και εικόνες απο Σάμο στο ντοκιμαντέρ του Νίκου Καρακώστα "Ο μαστρο-Γιώργης Ψαρρός και η Σύμη" (1985)


Η αφορμη για αυτο ποστ ηταν πριν 3 με 4 μερες βλεποντας ΟΤΕ HISTORY, πεσαμε κατα τυχη με την συζυγο πανω σε ενα ντοκιμαντερ με τιτλο "Ο μαστρο-Γιώργης Ψαρρός και η Σύμη".
Το ντοκιμαντερ εχει γυριστει το 1985
Απομονωσαμε σε ενα βιντεο αυτα που αναφερει για την Σαμο...
Δειτε το:

Λιγα λογια για το ντοκιμαντερ απο τον δημιουργο του
 
Νίκος Καρακώστας

Ἡ ναυπηγική τοῦ 19ου καί 20 αιώνα στήν Ἑλλάδα, συνυφαίνεται μέ τήν ἱστορία τῆς Σύμης.
Ἡ Τουρκοκρατία καί κατόπιν ἡ σκληρή Ἱταλοκρατία , ὥθησαν τούς συμιακούς ναυπηγούς νά φύγουν ἀπό τήν πατρίδα τους καί νά σκορπίσουν σέ ὁλη τήν χὠρα.
Ἕνας ἀπό αὐτούς ὁ Μάστο- Γιώργης Ψαρρός ,κύριο πρόσωπο τῆς ταινίας, δραστηριοποιήθηκε στό Πέραμα καί ἔγινε γνωστός ἐντός καί ἐκτός Ἑλλάδος γιά τά ναυπηγικά ἀριστουργήματά του.

Οσοι θελουν μπορουν να το δουν ολο απο το youtude.....

Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2016

Ποιοι μπήκαν στον νέο «κύκλο» των άγονων γραμμών...



Στα 90 εκατ. ευρώ ανέρχονται οι δαπάνες για τα μισθώματα των ακτοπλοϊκών άγονων γραμμών για τη νέα περίοδο, σύμφωνα με τον προϋπολογισμό του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.

Τα κονδύλια παραμένουν στο ίδιο επίπεδο με πέρυσι, ενώ το υπουργείο προχώρησε και σε ορισμένες μικρές τροποποιήσεις για την καλύτερη κάλυψη κάποιων νησιών, είτε επεκτείνοντας δρομολόγια είτε αυξάνοντας τον αριθμό τους.

Μεταξύ των αλλαγών περιλαμβάνεται η πρόσθεση ενός ακόμη (από ένα σε δύο) δρομολογίου στη γραμμή Νεάπολη Βοιών- Κύθηρα-Αντικύθηρα.

Επίσης ορισμένες ενδοκυκλαδικές γραμμές επεκτείνονται μέχρι Μύκονο, Κύθνο, Πάρο, Σίφνο, ενώ στις άγονες προστέθηκε ένα δρομολόγιο, από δύο σε τρία.

Τέλος, προστέθηκαν δύο νέες γραμμές και συγκεκριμένα η Λαύριο-Λήμνος-Σαμοθράκη με ένα δρομολόγιο την εβδομάδα και με προσέγγιση στην Αλεξανδρούπολη τη θερινή περίοδο και η γραμμή Τήλος-Ρόδος και Τήλος-Σύμη-Ρόδος με τρία και δύο αντίστοιχα δρομολόγια την εβδομάδα.

Αναπροσαρμογή του τιμήματος
Ωστόσο εξακολουθούν να υπάρχουν ορισμένες «τρύπες» στο δίκτυο, με την πλέον σημαντική αυτή της Κασοκαρπαθίας από Πειραιά, για την οποία έκανε παρέμβαση στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ), που πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη Τρίτη στα Χανιά, και ο δήμαρχος Καρπάθου Ηλίας Λάμπρου. Για τη συγκεκριμένη γραμμή, που εξυπηρετεί μέχρι τη λήξη της υφιστάμενης σύμβασης η ΑΝΕΚ, δεν υπήρξε ενδιαφέρον στον προηγούμενο διαγωνισμό και θα επαναπροκηρυχθεί. Ωστόσο, δεδομένου ότι έχει αυξηθεί ο ΦΠΑ θα πρέπει να υπάρξει και αναπροσαρμογή του τιμήματος προκειμένου να είναι βιώσιμο το δρομολόγιο, σύμφωνα με παράγοντες της ακτοπλοΐας.

Γενικότερα το ΣΑΣ, στο οποίο προήδρευσε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Ναυτιλίας Γιάννης Θεοτοκάς, γνωμοδότησε θετικά για την έκδοση νέας προκήρυξης που θα περιλαμβάνει ορισμένες μικρές γραμμές για τις οποίες δεν υπήρξε ενδιαφέρον, καθώς και για τη γραμμή της Κασοκαρπαθίας.

Μέχρι στιγμής, πάντως, έχουν ελεγχθεί οι φάκελοι και αναμένεται η ανάδειξη μειοδότη σε 49 άγονες γραμμές, ενώ σε τρεις μικρές περιφερειακές ακυρώθηκαν οι προσφορές και μάλλον ο διαγωνισμός θα επαναληφθεί.

Οι προσφορές
Μεταξύ των γραμμών που έχουν ελεγχθεί οι προσφορές και αναμένεται να γίνουν δεκτές είναι, ενδεικτικά, οι παρακάτω:

  • Πειραιάς ή Λαύριο-Σίφνος-Μήλος-Φολέγανδρος- Σίκινος-Ίος-Θήρα με το πλοίο «Αδαμάντιος Κοραής» της Ανώνυμος Ναυτιλιακή Μεταφορική Εταιρεία Ζακύνθου με 17.980 ευρώ το δρομολόγιο.
  • Πειραιάς ή Λαύριο-Θήρα-Ανάφη και επιστροφή με το πλοίο «Blue Star 2» της Blue Star Ferries με 6.500 ευρώ ανά δρομολόγιο.
  • Πειραιάς ή Λαύριο-Νάξος-Δονούσα και επιστροφή με το πλοίο «Blue Star Naxos» της Blue Star Ferries με 2.678 ευρώ ανά δρομολόγιο.
  • Πειραιάς ή Λαύριο-Πάρος-Νάξος-Ηρακλειά-Σχοινούσα- Κουφονήσια-Κατάπολα και επιστροφή με το «Blue Star Naxos» της Blue Star Ferries με 16.307 ανά δρομολόγιο.
  • Πειραιάς ή Λαύριο-Πάτμος-Λειψοί -Λέρος- Κάλυμνος-Κως-Σύμη-Ρόδος και επιστροφή με το «Blue Star Paros» της Blue Star Ferries με 40.000 ευρώ ανά δρομολόγιο.
  • Πειραιάς ή Λαύριο-Αστυπάλαια-Κάλυμνος- Κως-Νίσυρος-Τήλος-Ρόδος και επιστροφή με το «Blue Star Paros» της Blue Star Ferries με 25.084 ευρώ ανά δρομολόγιο.
  • Πειραιάς ή Λαύριο-Κάλυμνος-Κως-Νίσυρος- Τήλος-Σύμη-Ρόδος και επιστροφή με το «Blue Star Paros» της Blue Star Ferries με 20.168 ευρώ ανά δρομολόγιο.
  • Ρόδος-Κάρπαθος και επιστροφή με το «Blue Star 2» της Blue Star Ferries με 19.000 ευρώ ανά δρομολόγιο.
  • Ρόδος-Καστελλόριζο και επιστροφή με το «Blue Star Paros» της Blue Star Ferries με 19.000 ανά δρομολόγιο.
  • Καβάλα-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Καρλόβασι και επιστροφή με το «Νήσος Μύκονος» της Hellenic Seaways (HSW) με 93.150 ευρώ ανά δρομολόγιο (πλοίο κατηγορίας 1)
  • Καβάλα-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Βαθύ Σάμου-Άγιος Κήρυκος με το «Νήσος Μύκονος» της HSW με 99.274,65 ευρώ ανά δρομολόγιο.
  • Καβάλα-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Βαθύ Σάμου και επιστροφή με το «Νήσος Μύκονος» της HSW με 88.649,94 ευρώ ανά δρομολόγιο.
  • Λαύριο-Άγιος Ευστράτιος-Λήμνος και επιστροφή και Λαύριο-Μεστά Χίου-Άγιος Ευστράτιος-Λήμνος και επιστροφή με το «Εξπρές Πήγασος» της HSW με 36.640 ευρώ ανά δρομολόγιο.
  • Λαύριο-Λήμνος-Σαμοθράκη και επιστροφή με το πλοίο «ΣΑΟΣ ΙΙ» με 41.749 ευρώ ανά δρομολόγιο.
  • Χίος-Οινούσσες-Ψαρά και επιστροφή με το «Blue Star 1» της Blue Star Ferries με 10.250 ευρώ ανά δρομολόγιο.
  • Πειραιάς-Κύθηρα-Αντικύθηρα-Kαστέλι και επιστροφή με το «Βιτσέντζος Κορνάρος» της ΛΑΝΕ και μίσθωμα 38.000 ευρώ ανά δρομολόγιο.
  • Γύθειο-Κύθηρα-Αντικύθηρα-Καστέλι και επιστροφή με το «Βιτσέντζος Κορνάρος» της ΛΑΝΕ και μίσθωμα 20.030 ευρώ ανά δρομολόγιο.
  • Σύρος-Άνδρος-Τήνος-Πάρος και επιστροφή με το «Άκουα Σπίριτ» της Τζάμπο Τζετ με μίσθωμα 8.980 ευρώ ανά δρομολόγιο.
  • Σύρος-Μύκονος-Πάρος-Νάξος-Δονούσα- Αιγιάλη-Κατάπολα-Κουφονήσια-Σχοινούσα-Ηρακλειά-Νάξος-Πάρος-Σύρος με το «Άκουα Σπίριτ» της Τζάμπο Τζετ και μίσθωμα 25.315 ευρώ ανά δρομολόγιο.
  • Σύρος-Μύκονος-Πάρος-Νάξος-Ίος-Σίκινος-Φολέγανδρος-Κίμωλος-Μήλος και επιστροφή με το «Άρτεμις» της HSW με μίσθωμα 29.551 ευρώ.

Ουσιαστικός διάλογος

Ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Θοδωρής Δρίτσας, μιλώντας στην ημερίδα στα Χανιά για το ακτοπλοϊκό δίκτυο την προηγούμενη Τρίτη τόνισε ότι πρόκειται να ξεκινήσει ένας ουσιαστικός διάλογος για τον επανασχεδιασμό και τη βελτίωση του ακτοπλοϊκού δικτύου της χώρας και για την αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου της ακτοπλοΐας, ώστε να αναζητηθούν οι βέλτιστες δυνατές λύσεις και στους δύο τομείς και να βελτιωθεί περαιτέρω η ποιότητα των ακτοπλοϊκών υπηρεσιών και των μικρών νησιών. Οι επιδοτούμενες γραμμές δημόσιου συμφέροντος, το ύψος των επιδοτήσεων, τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια, αλλά και το μεταφορικό ισοδύναμο είναι μερικά από τα θέματα που, όπως επισήμανε, πρέπει να εξεταστούν κατά τη διάρκεια αυτού του διαλόγου.

Ο κ. Δρίτσας τόνισε πως για την καλύτερη οργάνωση του διαλόγου θα συγκροτηθεί ομάδα εργασίας υπό τον γενικό γραμματέα του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννη Θεοτοκά, ενώ στον διάλογο θα συμμετέχουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι και ειδικότερα φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης.


Του Λάμπρου Καραγεώργου από την έντυπη έκδοση 


Πηγή:  naftemporiki

Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2016

Αεροδιακομιδή ασθενούς με ελικόπτερο Super Puma της Πολεμικής Αεροπορίας από το κρουαζιερόπλοιο «MEIN SCHIFF», και μεταφορά του ασθενή στο αεροδρόμιο «Αρίσταρχος» της Σάμου



 ΓΕΝΙΚΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ
ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΥΠΟΥ

Αρ. Ανακ. 088/2016
Αθήνα, 20 Οκτωβρίου 2016

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ

Αεροδιακομιδή Ασθενούς από Πλοίο


Τις βραδινές ώρες της Τετάρτης 19 Οκτωβρίου 2016, ελικόπτερο Super Puma της Πολεμικής Αεροπορίας παρέλαβε από το κρουαζιερόπλοιο «MEIN SCHIFF», που έπλεε έξι (6) ναυτικά μίλια νοτίως της νήσου Ικαρίας, 55χρονο ασθενή, γερμανικής υπηκοότητας.

Το πλήρωμα του ελικοπτέρου μετέφερε τον ασθενή στο αεροδρόμιο «Αρίσταρχος» της Σάμου, από όπου τον παρέλαβε ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ.

Αντισμήναρχος (Ι) Ιωάννης Τσιτούμης
Εκπρόσωπος Τύπου ΓΕΑ
  
Πηγή: haf.gr

To Video απο την αεροκομιδη μπορειτε να το δειτε ΕΔΩ

Αποτελεσματα Σ.Α.Σ που έγινε στα Χανιά στις 18 Οκτωβρίου 2016


 Παρατηρησεις μας....
Περιμενουμε να δουμε οταν βγουν τα δρομολογια του Νησος Ροδος απο την HSW αν θα ειναι το νησι της Σαμου (Βαθυ) μεσα.
Παντος με τα ποιο πανω το Νησος Ροδος σταματαει απο 31/12 μεχρι 13/02/2017

Οσο αφορα το Νησος Μυκονος διαβαζουμε στις παρατηρησεις: Να εξεταστει η δυνατοτητα εκτελεσης επιπλεον δρομολογιου καθε Πεμπτη για την περιοδο απο 01/11/2016 εως 09/04/2017.

Πηγή:  yen

Φωτογραφιες και video απο το Αυγουστιατικο παρτυ του ΝαΟΚ



Εχουν περασει περιπου δυο μηνες απο εκεινο το Σαββατο του Αυγουστου.
Ας θυμιθουμε με φωτογραφιες και με ενα μικρο video, τo Βeach Party που εκανε στην παραλία Ποτάμι Καρλοβάσου ο Ναυταθλητικός Όμιλος Καρλοβάσου στις 13 Αυγουστου.
Στα πλατω ηταν ο γνωστος ραδιοφωνικός παραγωγός του Sfera Mix 102.2 DJ Γιώργος Ρεϊσόπουλος.
Gest DJ ηταν o GeoAna (George Anagnostou)


VIDEO